Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolaanko koko suvun jos annan lapselle nimeksi koiran nimen?

Vierailija
19.08.2010 |

Siis nykyaikana koiralle voi antaa myös ihmisen etunimen, ennen vanhaan näin kaiketi ei käyttäydytty kuin kaupungeissa.

Maalla koirat oli Musteja ja Kusteja.

Meille tuli taasen riitaa kun naapurin koiralla on niin kiva nimi ja se sopisi meidän tytölle.Mitä teen,sukulaiset siis omistaa tän koiran, tai no aika kaukaiset mutta teenkö väärin?Mulla ollut tämä nimi mielessä lapsesta asti ja perhana he ottivat koiran ensin ja antoivat saman nimen koiralle mikä mun piti antaa meidän lapselle.En tiennyt

tekivätkö tahallaan

koska en ollut silloin raskaana että häh häh annetaan koiralle sen tulevan vauvelin nimi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anna ihmeessä lapselle se nimi, minkä haluat.

Vierailija
2/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku ihmettelee, sano että on kiva koira, ei haittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani vähän vieroksui alussa, mutta nytt äitini pitää nimeä ihanana ja juuri tyttärelleme sopivana.

Se tutun koirakin sitten jokunen vuosi sitten kuoli, eikä sitä enää muista muut kuin oma perhe.

Vierailija
4/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kyse, mutta mieti nyt tarkoin. Kärsisikö tyttönne siitä, että hänellä on sama nimi kuin tuttujen koiralla? Onko suvussa ilkeitä ja ajattelemattomia ihmisiä, jotka kiusoittelisivat tästä lasta? Ja voisitko itse tulla katumapäälle myöhemmin. Koira taitaa kuitenkin olla aika nuori vielä ja elää vaikka 20 vuotta.

Meille oli tulla samantyyppinen tilanne. Ystävän veljellä on Milla-niminen koira ja jos olisimme saaneet kaksostytöt, olisi toisesta ollut tulossa Milla (tuli poikia ja lisää tuskin tulee). Ehdin jo miettiä asiaa ja tehdä päätöksen, että Milla olisi tullut, koska asumme eri paikkakunnalla.

Ja on meidän naapurustossa Viivi-koira ja kaksi Viivi-tyttöä sekä Onni-koira ja Onni-poika.

Vierailija
5/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti, Kerttu, Vilma, Emma ... ELi eiköhän heillä ole ihmiskaimoja aika paljon.

Jos koiran nimi on Musti tai Rekku, niin jättäisin antamatta.

Vierailija
6/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi juuri vauva ja naapuri tuli pihalla ihastelemaan ja kysyi nimeä, jonka jälkeen huudahti, että "meidän koira on saman niminen!"

Ei mua haittaa. Koira kuoli aika pian tuon jälkeen.

Vierailija
7/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itsesi ja teet lapsestasi kiusatun.

Vierailija
8/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy koirakaimoja, oli nimi mikä tahansa.

On paöjon Veeti-nimisiä koiria ja niinkuin tietänet myös lapsia.

Vierailija
9/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minun lapseni nimisiin koiriin olen törmännyt pari kertaa. Lapsella siis aika yleinen, vanha nimi ihmistenkin parissa. Ei ole haitanut minua tippaakaan.

Koirat harvoin elävät kymmentä vuotta pidempään, ja kun lapsesi on isompi, kukaan ei enää muista sitä naapurin hurttaa.

Vierailija
10/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi saatat kyllä nolata, jos koira ihan viereisellä pihalla asuu..

Vierailija
11/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen nykyään tietää, että mikä on koiran tai ihmisen nimi?

Tiedän ainakin seuraavat koirat: Venla, Matti, Iivari, Panu, Santeri, Jesse, Vili, Linda, Sandy...

Meidänkin vanhempamme antoivat pikkuveljelleni entisen koiransa nimen: Janne

Vierailija
12/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele!

Vierailija
13/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon ihmisten nimiä nykyään. Meille tulivat vanhat kaukaisemmat sukulaiset onnittelemaan perheenlisäyksestä, kun sattumalta nähtiin. Syynä oli se, että anoppi oli laittanut joulukorttiin paitsi minun ja mieheni nimen myös heidän koiranpentunsa Aadan nimen. Nämä sukulaiset sitten laskivat mielessään asiat yhteen ja päättelivät meille syntyneen tytön, kun heille ei oikein mahtunut mieleen, että koira olisi joulukortissa mukana. Hieman häkeltynyt näistä toivotuksista ;-)

Vierailija
14/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulo, Nelli, Torsti, Bella, Bruno, Saku, Inka, Felix.

Kaikki todistettavasti myös ihmisen nimiä. Eli en panisi asialle painoa.

Vierailija
15/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alk kans kiinnostaa mikä se nimi on? Mielipiteitä on jokaisella, anna ihmneesä juuri se nimi lapselle minkä haluat, varsinkin jos olet lähes aina tiennyt että juuri sen nimen haluat lapsellesi. Jos jonkun mielestä nimi on kamala ja sopii vain koiralle niin oma on ongelmansa. Jätä omaan arvoonsa. Eikä mielestäni kyse ole ollenkaan kenenkään molaamisesta. Satutte vaan pitämään molemmat samasta nimestä naapurin kanssa.

Vierailija
16/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi juuri vauva ja naapuri tuli pihalla ihastelemaan ja kysyi nimeä, jonka jälkeen huudahti, että "meidän koira on saman niminen!"

Ei mua haittaa. Koira kuoli aika pian tuon jälkeen.

Buahahaa.

Vierailija
17/17 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kaimat ovat useimmiten koiria, eikä minun nimeni ole Musti tai Rekku. Minulla vaan sattuu olemaan sellainen vanha nimi, joka on nykyään muodikas koirilla eikä ihmisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä