Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen? Olenko hullu kun yritän salaa raskautua varatulle miehelle?

Vierailija
18.08.2010 |

Olen siis sinkku ja lapseton 36v nainen. Miestä en sen kummemmin tartte kuin siittämiseen.Kaksi veljestä oisi napattuna siihen puuhaan.Olenko ihan KEILA?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi raskauttaa tuntemattoman sinkun jos heillä on perhe?! On sulla mielenterveysongelmia!

Olen siis sinkku ja lapseton 36v nainen. Miestä en sen kummemmin tartte kuin siittämiseen.Kaksi veljestä oisi napattuna siihen puuhaan.Olenko ihan KEILA?

Vierailija
22/56 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin hänen siemenensä on vapaasti käytettävissä.

Ole hyvä vain ja käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[että mies ei kiinnosta kuin siittäjänä.

ÄLÄ LAITA SANOJA SUUHUNI KUN EN AJATTELE NOIN!!!

i]

Jos mies levittelee siementään, niin se on vapaata riistaa, oli mies varattu tai ei. Mutta älä ole niin epäreilu, että menisit kertomaan sitten kenellekään lapsen isästä. Tosiaankin olisi kurjasti tehty miehen perhettä kohtaan.

joo, mies itse päättäkoon minne siemenensä siittää.

On jopa oma vaimokin.

Mutta jos toinen nainen saa lapsen niin sitten se nainen on se joka häiritsee toista perhettä.

Ei se mies joka itse teki kurjan tempun omalle perheelleeen.

Mua ihmetyttää, että tuollainen mies ei varmaan välitä omasta perheestään kovinkaan paljon. Joten mitä väliä.

ap - elä oma elämäsi.

Mies käyttää sinua jo hyväksesi.

Vierailija
24/56 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee halvemmaksi kuin spermapankki ja ainakin tietää mitä saa. Mutta pidä sitten ihan oikeasti asia salassa isältä.

Yhtä lailla isätön se spermapankista alkunsa saanut lapsi on kuin minkä tahansa anonyymin (tai sellaisena pidettävän) satunnaisen seksin hedelmä.

Eikä se tee ap:sta äitinä yhtään meitä muita huonompaa. Parempi tehdä lapsi ilman miestä kuin huonon miehen kanssa ja roikkua huonossa parisuhteessa lasten vuoksi.

Ap:lle ja muille suosittelen lukemiseksi Irvingin Garpin maailmaa. Se on fiktiota, mutta antaa mielestäni hyvin näkökulmaa aihepiiriin.

Vierailija
25/56 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt kaksi lasta ja molemmat on siittänyt sellainen mies jolla on perhe muualla. Olen siis kahden lapsen yksinhuoltajaäiti. Ja kummallekin perheen äitille olen kertonut millaisen paskan kanssa on naimisissa. Toinen ottikin eron, toinen sinnittelee vielä. Ajattelin soittaa sinne kunnes ämmä tajuaa kenen kanssa on!

Mutta nämä miesten kanssa saadut lapset ovat suloisia, päivieni ilo. Onpa nyt kolmaskin vastaava mies kiikarissa, sitten saa lapsenteko riittääkin kun tuet ja elatusavut eivät aina tunnu riittävän.

Vierailija
26/56 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kummallekin perheen äitille olen kertonut millaisen paskan kanssa on naimisissa. Toinen ottikin eron, toinen sinnittelee vielä. Ajattelin soittaa sinne kunnes ämmä tajuaa kenen kanssa on!

miski olit valmis tekemään äpäriä tuollaisen paskan kanssa?

Etsitko sinä hienoja geenejä vai mitä?

Vierailija
27/56 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan anna mennä jos siltä tuntuu.Ja siittäjäkin on kerran valmiina.

Vierailija
28/56 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäettei, ei se mies vahingossa kikkeliään sinuun tökkää

Vierailija
29/56 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010.....

Vierailija
30/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo hullu...Tajuan tilanteen...Itse kadun, kun en hankkinut lapsia aikanaan. En kyllä haluaisi hoitaa niitä, enkä  jaksaisi.Mutta voisin itsekin haluta lapsen.? Olen onnellisesti varattu.Tekisin ehkä lapsen, jos löytyisi ihminen, joka ei kyselisi perään ja ottaisi riskin hankkia lapsi.En ole tyyppiä joka voisi, tai edes pystyisi lasta usein tapaamaan..mutta pointti on selvä.Aikanaan sovin oman kumppanini kanssa, ettemme hanki lapsia. Se oli oikea päätös, johtuen elämäntilanteesta.Ajattelen silti, että ei se välttämättä ole niin moraalitonta ja paha asia, jos silti hankkii sen lapsen.Neuvoni, on että kun varmasti tietää, että ei kuseta sitä miestä ja mies ottaa vain sen vastuun, mikä on sovittu..niin ei se välttämättä ole paha asia.Jos itsellä on vakava suhde..tilanne on vaikeampi.Miehesi...ei ehkä tykkää siitä mitä teit tai teet. Jos oot sinkku ja tiedät että homma toimii anna palaa.Sovi itsesi kanssa, miten päätät lapsesi kasvattaa.Jos arvelet, että he haluavat tavata isää joskus..ja se mies ei  halua, kannattaa jättää väliin.Jos luulet, että varmasti pärjäävät. ilman tapaamatta, ei se käsittääkseni rikos ole.Sovi varmat pelisäänöt joista pidät kiinni joka tilanteessa. Tää on jo aika  vanha kirjoitus, joten vaikea mitään tähän varmaksi sanoa.Ihmiset on kovia arvostelemaan ja tuomitsemaan, sitten ne ei oo, kun ite ovat samassa tilanteessa, mistä toisia arvostelivat!

Vierailija
31/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
32/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teet. Jääpä sitten petturi ainkin kiinni!

Vierailija
33/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 4 vuotta vanha ketju...

Vierailija
34/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ap palstailee? Tuliko touhuistasi lasta ja kenelle?

Vierailija
35/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista pohtiville suosittelen lasta homoparin kanssa. Win-win tilanne. Oikeastaan 4x win, kaikki voittavat. Lykkyä vauvahaaveilijoille <3

Vierailija
36/56 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Samoin on nekin, jotka yrittävät pitää miestä itsellään varattuna raskautumalla.

Vierailija
37/56 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi tuollaista miehenä enkä naisena jo tuota ajatteleville pitäisi tehdä jälkiabortti saati heidän jälkeläisilleen joista ei tule kuin yhteiskunnalle harmia

Vierailija
38/56 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on asiat muuten hyvin, taloudellisesti ja henkisesti, niin antaa mennä vaan. Olet jo sen ikäinen että kannattaa yrittää. En väitä että olisit liian vanha, mutta lapsentekoon voi kulua vuosia. Isäehdokkaan etsimiseen myös. Mutta harkitse tarkkaan.

Et maininnut että miehet olisivat perheellisiä. Ovatko he perheellisiä ja naimisissa, vai pelkästään tapailevat toista naista? Jos miehellä on jo ennestään lapsia, niin tiedät ainakin että siittiöt toimivat. (Ellei putket jo katkaistu?!) Satunnaisesta yhden yön kumppanista et voi tietää mitään. Voit pahimmillaan saada vain pysyviä tauteja. Samoin tiedät jo jotain tutun miehen luoteesta, sitä lapsesi tulee perimään (pettää tulevaa kumppaniaan?). Tuleva lapsesi saa myös mahdollisuuden tietää isänsä jos sen hänelle myöhemmin paljastat. Satunnaista kumppania on vaikea jäljittää.

Lasta ajatellen asetelma ei tietenkään ole hyvä. Lapsi ansaitsee molemmat vanhemmat. Mutta toistaalta hän olisi ainakin toivottu ja harkittu lapsi, toisin kuin monet muut lapset. Myös mies tulee olemaan julmasti huijattu. Voit saada paljon katkeria vihamiehiä loppuiäksesi. Pystytkö edes katkaisemaan välejä täysin niin, ettei mies ikinä tulisi näkemään että olet saanut lapsen näiltä ajoilta?

Niin, ja kyseessähän on veljekset. Tietävätkö he käyvänsä samalla pesällä? Valitsetko toisen, vai yritätkö lasta kummankin kanssa? Voit aiheuttaa kauhean kriisin kokonaiselle suvulle, vai haittaako se sinua yhtään? Tulevaan lapseen se kaikki voi vaikuttaa.

Vierailija
39/56 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAISTA VITTU!

Vierailija
40/56 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen kiinnostunut siittämään,paljaalla at suomi24.fi