Miehen sisko: riidankylväjä
Oli aivan pakko jauhaa minulle miehen ex-akasta,jonka kanssa on kaveri. Tällä kertaa oli aiheena tämän lapsi, joka isyydestä on epäselvyyttä. Tästä parisuhteesta on jo kymmenen vuotta ja lapsi on toisen miehen nimissä, mutta silti tämä vosu puhuu, kuin lapsi olisi mieheni. Miehen sisko saa jonkinlaisia kicksejä, kun valottaa asiaa minulle.Olen kyllästynyt.
Kommentit (65)
kun istuin vieressä. Tosin tämä sama henkilö on puolen naapuristonsa kanssa riidoissa, kun on aikaa riidellä. Ihmetyttää vain, miksi joku nauttii tuollaisesta kiusaamisesta? ap
et välitä keskustella tästä aiheesta?
Miksi ihmeessä annat sen akan puheiden heiluttaa sua yhtään mihinkään suuntaan. Nytkin pääsi taas maaliin asti, kun oikein tänne asti jaksoit kirjoittaa ja harmitella. Älä välitä! Tai esitä tyhmää :), ettet tajua, mitä ajaa takaa, se ärsyttää tollasia (mukaan lukien mun anoppi) ihmisiä kaikkein eniten.
kun istuin vieressä. Tosin tämä sama henkilö on puolen naapuristonsa kanssa riidoissa, kun on aikaa riidellä. Ihmetyttää vain, miksi joku nauttii tuollaisesta kiusaamisesta? ap
Jotenkin tulee mieleen että sä olet se riidankylväjä. Mitä sulla on sun miehen siskoa vastaan?
Taidat olla vaan mustasukkainen?
Toiset purkaa omaa pahaaoloaan, siirtämällä sen muihin. Mites miehes reagoi?
mitenkäs minä tässä olen riitaakylvänyt, kun en ole koko tyhjäntoimittajalle mitään sanonut? Mielestäni on tyhmän ihmisen merkki, jos ryhtyy minulle juoruamaan miehen-ex.stä, mitä tuo minulle kuuluu?? En ole mustasukkainen.
ja mieheni mielestä siskonsa on hyväätarkoittava hölmö. Jos ihmisellä on tapana möläytellä tuollaisia juttuja, niin eipä hänen kanssaan välitä olla tekemisissä, kuin joskus ja jouluna;) Sekin kertoo paljon, että on riidoissa useamman naapurinsa kanssa..ap
mitenkäs minä tässä olen riitaakylvänyt, kun en ole koko tyhjäntoimittajalle mitään sanonut? Mielestäni on tyhmän ihmisen merkki, jos ryhtyy minulle juoruamaan miehen-ex.stä,
Sisko on ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka katsoo liikaa saippuasarjoja ja kuvittelee olevansa kovinkin nokkela ja sukkela heitellessään noita. piikkejä, kuten sarjoissa tehdään.
Riidan kylväjillä onneksi jää siemenet itämättä, jos vastapuoli ei provosoidu. Suhtaudu huumorilla tai ohita vaihtamalla aihetta, kireä "en halua jutella aihesta" tai hermostuminen on mannaa tuollaiselle idiootille.
onneksi asuu niin kaukana, ettei tarvitse usein nähdä. Enhän minä ole ko.ihmiselle mitään asiasta maininnutkaan, en vain käsitä, mitä tuollaisesta saa?ap
Sanoin että se on huonotapa, broidi oli samaa mieltä ja sanoi että se on monesti sanonut samaa.
Käly niipahti ja nyt valittaa puolelle sukua siitä kun minä olen hänen poikaansa ojentanut julkisella paikalla kälyn itse ollassa kaikenlisäksi paikalla. Mulla ei olis kuulema ollut siihen oikeutta.
Mulle se ei oo sanonut asiasta mitään :)
Broidin kanssa ollaan naurettu sitä että miten voi joku suuttua noin pienestä. Meidän äitikin ihmettelee toisen käytöstä? sehän ei esim. tuu enää samaan aikaan meidän äidille jos mä olen siellä.
Se on pienestä kiinni joillakin..
saavat usein eniten pahaa aikaiseksi, niin se vaan on. Mieheni veljenvaimo on samanlainen ilkimys ja olenkin rajoittanut kanssakäymisen minimiin. Heittelee kanssa ohimennen tuollaisia piikkejä ja sitten seuraa kielipitkällä, miten niihin reagoin. Jonkinlainen sairaus tuokin on. Tsempit ap.lle!
huomauttaa aiheesta(jos sen tekee fiksusti), kuin lähteä tahallaan pahoittamaan toisen mieltä. Vai olisiko minunkin pitänyt ottaa puheeksi miehensiskon vieraissa juoksut, miksi? Kaikenlaista ilkeilyä voisi hyvinkin keksiä, mutta en keksi yhtään syytä, miksi sellaista pitäisi harjoittaa??ap
että "ihanaa, olen aina halunnutkin äitipuoleksi!" ja hymyillyt lempeästi päälle?
Mulle se ei oo sanonut asiasta mitään :)
Broidin kanssa ollaan naurettu sitä että miten voi joku suuttua noin pienestä. Meidän äitikin ihmettelee toisen käytöstä? sehän ei esim. tuu enää samaan aikaan meidän äidille jos mä olen siellä.Se on pienestä kiinni joillakin..
te voittekin nyt koko porukalla naureskella ja ihmetellä, miten broidis on tehnyt tuollaisen valinnan.
huomauttaa aiheesta(jos sen tekee fiksusti), kuin lähteä tahallaan pahoittamaan toisen mieltä. Vai olisiko minunkin pitänyt ottaa puheeksi miehensiskon vieraissa juoksut, miksi? Kaikenlaista ilkeilyä voisi hyvinkin keksiä, mutta en keksi yhtään syytä, miksi sellaista pitäisi harjoittaa??ap
Juoruilu on välillä ihan kivaa puuhaa. Väitätsä että et itse muka tee sitä ollenkaan?
Mulle se ei oo sanonut asiasta mitään :) Broidin kanssa ollaan naurettu sitä että miten voi joku suuttua noin pienestä. Meidän äitikin ihmettelee toisen käytöstä? sehän ei esim. tuu enää samaan aikaan meidän äidille jos mä olen siellä. Se on pienestä kiinni joillakin..
te voittekin nyt koko porukalla naureskella ja ihmetellä, miten broidis on tehnyt tuollaisen valinnan.
Juoruilu on välillä ihan kivaa puuhaa. Väitätsä että et itse muka tee sitä ollenkaan?
Olisko pikkuisen eri asia juoruilla kolmannesta osapuolesta tähän liittymättömän ihmisen kanssa kuin taivastella naiselle tämä miehen isyyttä? Tai juoruilla miehen kuullen tämän vaimon mahdollisista vieraissa käynneistä?
että "ihanaa, olen aina halunnutkin äitipuoleksi!" ja hymyillyt lempeästi päälle?
mies vaan on sitä mieltä, ettei ole ko.lapsen isä, kun tällä naisella oli miespuoleisia kahvittelijoita, kun mieheni oli töissä. Paikallinen jalkapallojoukkue=) kokeilenkin tuota ensikerralla..ap
Olisko pikkuisen eri asia juoruilla kolmannesta osapuolesta tähän liittymättömän ihmisen kanssa kuin taivastella naiselle tämä miehen isyyttä? Tai juoruilla miehen kuullen tämän vaimon mahdollisista vieraissa käynneistä?
Mä ainakin kertoisin/juoruisin sen heti.