Lue keskustelun säännöt.
jälkiehkäsystä...
18.08.2010 |
onko kellään kokemuksia..
otin jälkiehkäsy pillerin viime viikon torstaina. nyt on maha ollu kipeä useamman päivän. ja tänään huono olo.
et mitä oireita teillä on tullu pillerin ottamisen jälkeeen, milloin oireet on alkanu, ja kauanko kestäny? entä tehosko pilleri vai tulitteko kuitenkin raskaaksi?
kiitti jos joku viittii vastata.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla