Millaisella tahdilla teidän tietämät nuoret äidit on saaneet lapsia?
Tarkoitan nyt noin alle 23-vuotiaina esikoisen saaneita. Miten nopeasti on tullut lisää lapsia ja onko lapsia tullut paljonkin?
Kommentit (8)
Siis esikoinen on syntynyt nuorena, sitten on välissä opiskeltu ja luotu uraa ja vasta 3-kymppisenä on tehty 1-2 lasta lisää, yleensä vain se 1. Osalla myös lasten ikäeroa taitaa olla noin 5v. Monella se nuorena tehty lapsi on jäänyt ainoaksikin. Poikkeuksia on.
täyttää 11v, toka on 6v ja nyt kolmas tulossa elokuussa ja ikää on itellä 30v.
Kaverilla vanhin saman ikänen ja siitä tasasesti lisää tullut, nyt myös elokuussa tulossa viides.
toisella kaverilla jolla ikää nyt 27v tulossa kanssa viides heinäkuussa :)
Yhdellä kaverilla taitaa olla n. 5v ekan ja tokan ikäero, sitten tokan kolmannen vain 2 v.
Toisella 5 v lasten ikäero.
Kolmannella myös 5 v.
Neljännellä 2,5 v.
Viidennellä n. 4-5 v.
Ja kaikki alle kolmekymppisiä, joten lisää lapsia saattaa vielä tulla. :)
sain esikoiseni 22-vuotiaana ja toisen lapsen nyt 24-vuotiaana. 2v ja 2 viikkoa on meidän pojilla ikäeroa.
Töihin meinaan palata kun kuopus on 2-3-vuotias, joten kolmanteen lapseen (jos meille sellainen suodaan) tuleekin sitten isompi ikäero.
Ja kolmeen lapseen saa jäädä.
ja toinen syntyi 1v8kk myöhemmin. Eli olin 22,5v.
Kaveripiiristä
- esikoinen saatu 19v, kuopus 22v.
- esikoinen saatu 17v, kuopus 24v
- esikoinen saatu 21v
- esikoinen saatu 22v, kuopus 24v.
- esikoinen saatu 19v, kaksoset 21v ja kuopus 30v
Ollaa kaikki 25v-32v. Joten meillä kaikilla on vielä aikaa saada lapsia :) Itse olisin halunnut kolmannen heti perään, mutta mies ei. Aloitankin työt nyt syksyllä, joten saa nähdä tuleeko kolmatta ollenkaan.
Tiheimmin lisääntynyt. Esikoinen synty kun olin 20 seuraava kun olin 22 ja kuopus kun olin 25. Nyt olen 28 ja seuraava saa tulla muutaman vuoden päästä jos on tullakseen.
Lapsia kolme, ikäni 24v.