Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POLIISI TOI LAPSEN: ajoi pyörällä auton eteen!

Vierailija
17.08.2010 |

Lapseni ajoi eilen auton eteen, kuulemma ei nähnyt kun auto tuli ja törmäsi, lensi konepellille ja pyörä meni solmuun. Pää jysähti ikkunaan ja kypärä halkesi, onneksi ei sitten muuten käynyt mitenkään. Poliisi toi lapsen kotiin ja nyt lapsi ei uskalla soittaa isälleen ja kertoa juttua kun sitä hävettää kai tuo törmäys.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli kypärä päässä! Mutta käy tarkistuttamassa lapsi lääkärissa jos ei ole vielä käyty! SInne ilmoitat auton rekisterinumeron niin ei tarvitse edes maksaa käyntiä itse.

Teillä oli onni onnettomuudessa. tossa olisi lapsi kuollut ilman kypärää.

MIelestäni lapsen ei tarvitse soittaa asiaa isälleen vaan sinä kerrot siitä hänelle.

Vierailija
2/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli kypärä päässä! Mutta käy tarkistuttamassa lapsi lääkärissa jos ei ole vielä käyty! SInne ilmoitat auton rekisterinumeron niin ei tarvitse edes maksaa käyntiä itse.

tottakai tarvii, lapsihan ajoi itse auton alle.

Mut toki lääkäriin silti on mentävä. Onneksi näyttää siltä ettei käynyt kuinkaan, mutta on hyvä käydä varmistamassa.

Miksi sen lapsen pitäisi yksin kertoa isälleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän ei tarvitse maksaa lääkäriä jos on antaa auton rekisterinumero? Jutussahan luki, että lapsi ajoi auton eteen. En nyt puolustele kuskeja, jotkut on TOSi törppöjä, mutta aina ei kuski voi minkään, kun joku jalankulkija vaan tulee alle.

Vierailija
4/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. liikennevahinkokäsittelijä (äitiyslomalla)

Vierailija
5/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kattaa aina kaikki henkilövahingot riippumatta siitä kuka on syyllinen.

Vierailija
6/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ovat varmasti jo käyneet.

Mamma soittakoon isälle ja kertokoon tapauksen.

Vierailija
7/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tapauksessa lapsi viedään ambulanssilla sairaalaan. Joko sairaalan henkilökunta tai poliisi ottaa yhteyttä lapsen vanhempiin.

Mikä ihmeen typerä provo tääkin taas on.

Ja käyttäkää nyt hyvät ihmiset järkeänne. Jos ihminen lentää tuulilasiin/ konepellille hänet takuvarmasti viedään sairaalaan tutkimuksiin.

Vierailija
8/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tk käynti maksaisi muutenkaan lapella? Tuskin tilannetta muuttaa onnettumuus..?

Vierailija
9/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme siinä taas niin provoa vittu on? Lapsen isälle soitin, lapsi itse ei halua jutella asiasta hänen kanssaan. Olen siis lähivanhempi. ap

Vierailija
10/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää konepellille niin aivan varmasti hänet viedään ensin sairaalaan tutkimuksiin.

Ei poliisi ala kuskaamaan lasta kotiin. Lapsella voi olla ties mitä sisäelin- tai muita vammoja.

Älä nyt ap hulluja puhu!

Vierailija
11/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli onni onnettomuudessa. tossa olisi lapsi kuollut ilman kypärää.

MIelestäni lapsen ei tarvitse soittaa asiaa isälleen vaan sinä kerrot siitä hänelle.

Vierailija
12/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentää konepellille niin aivan varmasti hänet viedään ensin sairaalaan tutkimuksiin.

Ei poliisi ala kuskaamaan lasta kotiin. Lapsella voi olla ties mitä sisäelin- tai muita vammoja.

Älä nyt ap hulluja puhu!

Vierailija
13/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa käynnistä, myöntänyt tai kieltänyt?

Vierailija
14/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä käynnistä.

jos lapsi on käynyt lääkärissä niin hyvän niin, varmaan onkin. Minun ei ole tarkoitus ainakaan syyllistää ap:tä mistään.

Iso halaus teille, onneksi lapsi on kunnossa!

Ja jos kypärä halkeaa törmäyksestä, olisi varmaan haljennut kallo ilman törmäystä. Tässä sen näkee, kuinka tärkeä kypärä on. En voi tietää, olisiko lapsi kuollut, mutta se on ainakin varmaa, että ilman kypärää ap:lla olisi suurempia murheita juuri nyt, kuin miettiä kuka kertoo lapsen isälle.

Onneksi lapsi selvisi ja varmasti myös pelästyi niin että on jatkossa varovaisempi!

Täytyy ottaa vielä omankin lapsen kanssa tienylitykset taas kerran puheeksi. tällaista uutista ei itselleen toivoisi.

Vierailija
15/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lääkärilaskun maksaa jos rekkarin kertoo? menettääkö kuski bonuksia vaikkei ollut vikakaan? ap:n kai täytyy maksaa auton maalaus (maksaa muuten herkästi ainakin 1000e) tosin yleensä kotivakuutus kattaa lapsen mokat.

Vierailija
16/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät vietiin sairaalaan ambulanssilla. Ei meitä tutkittu kunnolla, kunhan vähän paineltiin ja käskettiin kotiin. Lapsi 8 vee sai mustelmia. Taas on joku kattonut liikaa lääkärisarjoja.

Vierailija
17/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuveli juoksi auton alle 4-vuotiaana,siinä ei edes jeesus ratissa olisi ehtinyt pysähtyä.Mut se siitä,POLIISI toi pojan kotiin ja äiti lähti terveyskeskukseen.Autokuski maksoi

rikki/likaiseksi menneet vaatteet ja antoi hiukan rahaa veljelleni korvaukseksi vaikka kaikki,myös äitini tiesi ettei olisi tarvinnut.Ja nyt joku rupee miettimään mitä se 4v.teki ulkona ja kenen kans =)

Vierailija
18/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPETTAKAA lapsille että pyörä TALUTETAAN tien ylitse!

Vierailija
19/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalleni sattui vastaava tapaus, 9 v poika törmäsi autoon ja kypärä rikki. Harmittaa vietävästi kun nyt yläasteikäisenä ei pidä pyöräillessä kypärää. Luulisi jo kerrasta oppineensa.

Vierailija
20/22 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kaatui pahasti pyörällä 12-vuotiaana eikä ole sen jälkeen pyörällä ajanut ollenkaan. Tyttö on nyt 17-vuotias. Kyllä muuten mun tytölle lääkärikin sanoi, että olisi tosi pahasti käynyt, jos ei olisi kypärää ollut. Silloin selvittiin aivotärähdyksellä ja parin viikon poissaololla koulusta. Hänelläkin halkesi kypärä onnettomuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän