Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Ja kesken iltaa ystävän mies katosi tunniksi. Ystävä etsi miestä, muttei löytänyt. Sain myöhemmin kuulla, olen toisen miehen ystävä, että kaverin mies paneskeli tätä minun miespuolista ystävääni. Ja he ottivat valokuviakin, olen nähnyt ne... Kaverini on siis nainen. Hän ei tiedä vieläkään tästä, hehkuttelee vaan kaikille, miten ihana mies hänellä on. Minulla ei ole sydäntä kertoa asiaa. Heille on syntynyt lapsikin. Ehkä mies vain hetkellisesti hairahtui suoralta polulta....
en tiedä mitä makselee. Myöskään mies ei tiedä tunnuksia mun nettipankkiin, vaikka meillä yheiset rahat onkin kun kaikki aina menee, ei kumpikaan tiedä tarkemmin mihin toisen rahat menee.
"Miten elareita voi maksaa salaa"
Miehellä pidemmän avioliiton aikana kaksi vierasta lasta kolmen eri naisen kanssa.
Miten voi olla kaksi lasta kolmen naisen kanssa?
Ja kesken iltaa ystävän mies katosi tunniksi. Ystävä etsi miestä, muttei löytänyt. Sain myöhemmin kuulla, olen toisen miehen ystävä, että kaverin mies paneskeli tätä minun miespuolista ystävääni. Ja he ottivat valokuviakin, olen nähnyt ne... Kaverini on siis nainen. Hän ei tiedä vieläkään tästä, hehkuttelee vaan kaikille, miten ihana mies hänellä on. Minulla ei ole sydäntä kertoa asiaa. Heille on syntynyt lapsikin. Ehkä mies vain hetkellisesti hairahtui suoralta polulta....
Että kaverin mies paneskeli miespuolista ystävää. ja Kaverisi on nainen.. Siis mitä?
Olin yötä vaimon serkkutytön asunnossa. Yksin kun en saanutkaan pikkujouluista ketään mukaan. Serkku, vaimon paras ystävätär tuli aamulla jostain oman ystävänsä luota kotiin. Mukana oli myös 5 vuotias kummipoikamme. Oliko säälipillua? Joka tapauksessa nainen, hyvä ystävämme, suostui antamaan liukasta pilluaan minulle. Poika laitettiin pinnasänkyyn siksi aikaa. Poika hihkui innosta kun panin äitiä. Isänsä oli teillä tietymättömillä.
Hyvä oli pano, ei kyllä ollut ensimmäinen kerta. Pidän kyllä rouvasta kovasti vieläkin, mutta nykyinen meihensä tuntuu olevan pikkutarkka :)
kyllä sinä nyt olet kova jätkä kun panit varattua naista jonka lapsi katseli vieressä. Ei hyvää päivää!!!! Saako sulle nauraa? :D pakko ihan vähän. On se hyvä, että joku sulle edes kerran elämässä on antanut ja ihan yleisön kera
Jos saa varatulta.
Paras ystäväni ja miehensä olivat naispuolisen tuttunsa tupareissa, viina virtasi ja ystäväni sammui ja miehensä kantoi hänet emännän sänkyyn nukkumaan. Mies jatkoi juhlimista muun porukan kanssa, ei viitsinyt lähteä kun vaimo nukkui. Muut vieraat lähtivät ja mies ja emäntä olivat päätyneet panemaan samassa sängyssä missä ystäväni nukkui. Miehellä kolkutti omatunto niin kovin että kertoi vajaa vuoden jälkeen vaimolleen ja erohan siinä tuli..
1. Mieheni kuuli minun odottavan lasta. Meni kuulemma paniikkiin tms ja aloitti hätäpäissään suhteen työkaveriinsa, kolmen lapsen naimisissa olevaan äitiin. Suhde loppui viikon jälkeen, mutta mm. tuo suhde ja tuon naisen muut pettämiset johtivat lopulta siihen että miehensä teki itsemurhan.
No, ei minun mieheni pettämiset siihen jääneet. Kävi sitten niin että 5 vuotta tuon ekan pettämisen jälkeen jäi kiinni kuukausien suhteesta jälleen työkaveriinsa, tällä kertaa vaan toiseen kuin ekalla kertaa. Nainen jonka kanssa minua petti, oli aivan hirveä horo, puolijuoppo ja täysin häikäilemätön. Kun puhuin tuon naisen kanssa puhelimessa tuon suhteen selvittyä, nainen vakuutteli että heidän välillään oli niin suuret tunteet eetteivät vaan voineet pysyä erossa toisistaan. Suurta rakkautta, kuulemma. (Luin kuitenkin mieheni (nyk ex) sähköpostit joita oli lähetellyt tämän akan kanssa, niin kyse oli puhtaasti seksistä, ja mieheni sanoi monta kertaa tälle naiselle kuinka ei koskaan halua jättää perhettään tämän naisen vuoksi ja tämä eukko on hänelle vain panopuu.(!) Mutta kai tämä toinen nainen ajatteli että muuttaa mieheni mielen.. No me tosiaan erosimme tämän jälkeen, saa pitää hyvänään ukkoni). Miehelle salasuhteiden jännitys ja vieraiden eukkojen nussiminen oli tärkeämpää kuin minä ja lapset.
2. Tämä tapahtui 10 vuotta sitten.. Meitä oli tiivis 2 pariskunnan ja muutaman sinkun muodostama porukka. Nämä molemmat pariskunnat olivat olleet naimisissa jo 10 vuotta siihen mennessä. Jotenkin vaan se homma luisui siihen että se porukkamme alkoi harrastaa seksiä ristiin rastiin keskenämme, lukuunottamatta toisen pariskunnan vaimoa, josta kukaan ei oikein pitänyt.. Eli, me kaikki tiesimme että mm. tämän naisen mies pani meitä kaikkia kaveripirukan naisia. Vaimo vaan ei tiennyt. Toinen pariskunta kaveriporukassamme oli ihan mukana näissä touhuissa ja meillä oli hauskaa, mutta kaikki kiva loppuu aikanaan.. Nimittäin tämä sen pariskunnan mies jonka vaimo ei tiennyt tästä touhusta nappasi jostain sukupuolitaudin ja ei ehtinyt tartuttaa meitä muita, paitsi vaimonsa. Mutta vaimolle uskotteli että vaimo on saanut taudin vessanpöntöstä tai saunasta tms.. Sairaanhoitaja vaimo uskoi selitykset. Meillä loppui ryhmäsekstailu siihen, mutta naureskellen muistellaan noita hulluja aikoja.. Joskus mietin että olikohan mieheni uskottomuus karman kosto siitä että olin aikanaan mukana tuollaisessa touhussa.
"Joskus mietin että olikohan mieheni uskottomuus karman kosto siitä että olin aikanaan mukana tuollaisessa touhussa."
Ei tainnut se miehen hoito ollakaan ainut aivan kauhea puolijuoppo, häikäilemätön horo, ehkä sellainen on tuon exäsi naismaku!
"Joskus mietin että olikohan mieheni uskottomuus karman kosto siitä että olin aikanaan mukana tuollaisessa touhussa."
Ei tainnut se miehen hoito ollakaan ainut aivan kauhea puolijuoppo, häikäilemätön horo, ehkä sellainen on tuon exäsi naismaku!
Olen absolutisti, joten puolijuoppoa minusta ei saa. Tämä nainen jonka kanssa mies minua petti, on 20 kg painavampi siiderivalas. Ehkä minä olen poikkeus miehen naismaussa sitten, kun olen hoikka ja urheilullinen.. Tätähän sä tarkoiti ;)
valehteli vuosia vaimolle hoidoistaan.
2 lasta kuitenkin teki vaimon kanssa ja samalla tapaili näitä "hyviä ystäviä".
Olen absolutisti, joten puolijuoppoa minusta ei saa. Tämä nainen jonka kanssa mies minua petti, on 20 kg painavampi siiderivalas. Ehkä minä olen poikkeus miehen naismaussa sitten, kun olen hoikka ja urheilullinen.. Tätähän sä tarkoiti ;)
No sillä siiderivalaalla oli hyvä tekosyy, alkoholi sumentaa ajattelua! Sä olit vaan tietoisesti lortto!
No sillä siiderivalaalla oli hyvä tekosyy, alkoholi sumentaa ajattelua! Sä olit vaan tietoisesti lortto!
Ja tästä lorttoudesta kärsin. Happy now?
... harmittaisi enemmän se että puoliso paneskelisi toisen kanssa kuin että puoliso keräilisi postimerkkejä tms. jonkun muun kanssa. Ihmeellinensaivartelija.
voi liittyä paljon suurempia tunteita kuin seksiin.
"Ja tästä lorttoudesta kärsin. Happy now?"
En mä sua mitenkään tuomitse, ihan viihdyttävä kokemuksesi oli! :)
Vähintään samanlainen lortto olen itsekin, minulla vain suhde varattuun mieheen ollut 13 vuotta, en tiedä, tietääkö miehen avokki. Eli aikalailla törkeää tämäkin!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2010 klo 16:24"]
Sehän on mies ja mies varmasti monesti reagoi noin, eli miehuutta käyttämällä.
Ei nainen muutu miksikään pyhäksi lehmäksi sen jälkeen kun siitä on tullut äiti.
taidat olla mies, jos tässä on sinulle vielä puolusteltavaakin. Itse en katsoisi päivääkään pettävää miestä, petti sitten vaimon ollessa synnärillä tai muuten. Törkeäksi tapauksen tekee se, että siellä synnärillä oleva vaimo kaipaisi varmasti miehensä tukea ja hiukan ymmärtäväisempää kohtelua. Kunnon mies pystyy olemaan panematta kuukauden, jos vaimo on juuri synnyttänyt!
Kenenkään ei tarvitse ola seksiä kuukautta ilman. Seksi kuuluu joka päiväiseen elämään suhteessa
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 15:35"]
Törkeitä tapoja pettää on monia, mutta tästä ketjusta puuttuu se klassisin eli se, että mies peittelee vuosikausia sänkyyn lapsen, jota luulee omakseen. Tätä törkeämmäksi se ei mene. Ja näitähän riittää.
[/quote]
Tuo olis kyllä aika paha.. Mitenköhän suhtautuminen lapseen muuttuisi jos selviäisi ettei lapsi ole biologinen??
[quote author="Vierailija" time="29.12.2010 klo 18:20"]
samalla työpaikalla kanssani oli nainen joka oli naimisissa. Mies oli rikas ja paljon poissa kotoa (työmatkoilla). Yrittivät usean vuoden ajan lasta, turhaan.
Sitten nainen tuli raskaaksi. Kylläkin yhdelle toiselle työkaverilleni. Tyhmempikin osasi laskea, että raskaus oli alkanut kun mies oli kuukauden pituisella työmatkallaan ulkomailla. Lisäksi työkaveri meni hölmönä kertomaan tämän suuren salaisuuden eräälle naiselle työpaikalla joka ei osaa salaisuuksia pitää. Nyt asiasta taitaakin tietää kaikki muut paitsi naisen aviomies.
Härskeintä tässä on se, että tuo mies on ulkomaalainen. (ei siis suomalaisen näköinen/värinen edes) Lapsi taas on tehty suomalaisen miehen kanssa. Lapsi syntyi ja on sinisilmäinen vaaleatukkainen. Aviomiehen suku aivan haltioissaan vaalesta tytöstä, vaikka isä on latino.
Nyt tuo tyttö on jo useamman vuoden ikäinen. Aivan työkaverin (eli biologisen isänsä) näköinen. Vieläkin tapailevat tuon oikean isän kanssa ja ilmeisesti on jotain peliäkin edelleen. Lapsikin on tutustunut biologiseen isäänsä. Mutta hän on siis vaan äidin kaveri.
Tämä on mielestäni maailman kaikkeuden kauhein tarina. Ja tosi. Nyt olen kuullut, että työkaverini ja hänen aviomiehensä ovat vihdosta viimein eronneet. En tiedä onko tämä kauhea totuus tullut ilmi. Sääliksi käy aviomiestä, Lapsen takia kuitenkin toivon, että hän sää tietää oikeat juurensa mahdollisimman nopeasti. Olisi varmasti nöyryyttävää tajuta yht äkkiä 25 vuotiaana, että ei olekaan muuta kuin perus suomalainen typy.
[/quote]
Jä tämä petetty äijä joutuu vielä maksamaan elatusmaksuja jonkun muun lapsesta! Pitäisiköhän lakia muuttaa niin, että verikokeet tehdä aina kun lapsi syntyy?
Mies epäili pettämistä ja järjesti ansan. Valehteli työmatkansa pituuden. Vaimo vielä tarkasti, että mies on reissussa ja mies kertoili kovasti ikävöivänsä hotellissa 800km:n päässä rouvaansa. Todellisuudessa mies oli autossa talon edessä. Olisiko kulunut vartti, niin joku jäbä käveli sisään ja mies meni noin varttia myöhemmin omilla avaimilla perään. siellä muhinoivat sängyssä. Se siitä liitosta. Suhde oli jatkunut kauan ja erota rouva ei halunnut, koska tämä uus mies oli p.a. pummi ja aviomies hyväpalkkainen. Mutta sängyyn kelpasi.
90-luvulla juuri Virossa ja myöhemmin Thaimaassa.
Yksi tapaus tulee mieleen, kun eräs nainen petti miehen kahden hyvä ystävän kanssa, samaan aikaan.