Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Naapurin daami voihki bileiden jälkeen lattialla samaan aikaan kun oma mies nukkui sängyssä siinä vieressä. Oli herännyt...
Ovat yhdessä. ..
Olin 29 v, eronnut tylsästä avioliitostani, yhden lapsen yksinhuoltaja, kun halusin kokeilla uusia kuvioita. Olin suhteessa varatun miehen kanssa. Tiesin että tuo mies makasi meitä kahta naistaan, mutta en välittänyt. YLLÄTYKSEKSENI mies teki eron naisensa kanssa, ei tosin ollut kertonut pettämisestään. Mies halusi mennä kanssani naimisiin! Minä jätin hänet samantein.
Törkein on se, jossa olin itse mukana. Olin silloin sinkku ja minulla oli seksisuhde ystäväni poikaystävän kanssa. Ja jälkikäteen kaduttaa.
(Kirjoitan aiheesta myös blogia: http://adaandtheone.blogspot.fi/ )
Törkein pettäminen on tapaus, jossa mies lähti Lontooseen ryan Airin halpalennolla ja otti vaimonsa visan mukaan. Kävivät tissibaarissa ja alkoi tehrä mieli. Sitten vaan nostamaan rahaa ja vaimonsa rahoilla maksoi kaksi panoreissua! Tällainen tyyppi asuu lähellä Jämsää. Hyi! Häpeä!
Miehen vaimo on ollut sairaana fyysisesti usean vuoden. Sairaus kivulias ja useita isoja leikkauksia tehty. Tuttava nainen kysellyt vaimon vointia ja aloitti suhteen mieheen seksiyrityksineen. Vaimo hoitaa kuntoaan, on kiltti ja hyvännäköinenkin. Tämä toinen nainen melko matami. On myös miestä vanhempi ja kova valehtelemaan...
Kaikki tapaukset joissa mies on pettänyt naisen ollessa raskaana tai tapaukset joissa raskaana oleva nainen on kumppaniaan. Niin likaista ja kuvottavaa touhua!
Meillä sain vaimon kiinni 26v liiton jälkeen. Olen paljon poissa mutta koskaan en pystynyt kuvittelemaan, että hän voisi tehdä niin.. Joskus vaan olen huomannut, että aika mielellään kännissä tulee esim. mun kaverin /kavereiden kanssa esin saunaan, uidaan alasti jne. Laskee leikkiä miehisyydestä ja imartelee isokaluisia miehiä. Nyt sitten tää konkretisoitu ja on pelehtinyt itseään vanhemman miehen kanssa. Tiedän kyllä miehen , ja ei se ainakaan komee ole... Vaimon kaveri humalapäissään sitten kanteli, että isolla vehkeellä on saanut rouvan pauloihinsa... Nyt jaetaan omaisuutta
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:24"]Törkein omista pettämisistä ehkä oli, kun olin kihloissa toisessa kaupungissa asuvan tyttökaverini kanssa ja nähtiin vain viikonloppuisin, ei aina joka viikonloppukaan. Mulla sitten oli näitä naisia... muutamia eikä kihlattu tiennyt niistä mitään, mutta sitten tapasin kuntosalilla kivan, palloperseisen blondin, joka oli itseä reilun 10 vuotta nuorempi. Uusi tuttavuus sitten pyysi apua lampun vaihtoon jne, ja tottakai se meni panemiseksi, mutta valehtelematta kemiat kohtasivat siihen malliin, että seksi oli parasta tähän mennessä koettua. Hänellä kuitenkin oli lapsi ja kihlatulla ei. Kihlattu oli lisäksi tyylikkäämpi, klassinen nainen, oikea kodin hengetär ja akateemisesti koulutettu.
Kihlattu muutti sitten samaan kaupunkiin, mutta halusin, että hommaa oman asunnon ja suhde nuoremman kanssa jatkui. Saatoin ruokatunnilla mennä panemaan tyttökaveria ja töiden jälkeen kihlattua. Itseasiassa seksi kihlatun kanssa ei oikein kiihottanut, koska toinen oli parempi, mutta tällaiset härskit peräperään panemiset oli aika kiihottavia.
No kärähdin sitten tälle tyttökaverille kihlatusta. Oli lukenut facebookista viestittelyt kihlattuni kanssa, kun unohdin logata ulos facesta hänen koneeltaan. Virhe! Lensin pihalle kuin leppäkeihäs, mutta koska hänkin nautti seksistä ja halusi minut... enkä itse osannut päättää kuunnellakko sydäntä vai järkeä, niin jatkettiin panemista ja tapailua. No, kihlattu oli tietämätön asioiden kulusta ja muutti saman katon alle kanssani jonkin ajan kuluttua. Panosuhde toiseen silti jatkui. Sitten tulikin kova paikka, kun kihlattu halusi naimisiin. Uhkasi muuten lähteä, jos häitä ei tule. En kertonut toiselle suhteelle asiasta mitään ja lupasin mennä naimsiin vaikka sydän sanoi muuta. Oli vain laskettava kylmästi yhteen plussat ja miinukset. Pillua sai molemmilta, mutta tyttökaverin kans vaan synkkas kaikki, kun taas kihlattu oli taas järkevä tratkaisu tulevien lapsien äidiksi.
No, kun tyttökaveri sai tietää häistä sai se raivarit ja aikoi käräyttää minut kihlatulle. Ja sen tekikin! Lähetti pitkän sähköpostin kihlatulleni ja kertoi ns. kaiken. Sattui vain niin hyvä tuuri, että pääsin kotikoneellamme lukemaan kihlatunkin sähköpostit, joita hän ei tarkistanut päivittäin. Vastasin tyttökaverilleni kihlattuni (tulevan vaimoni) puolesta, että hän on vain pikkuhuora, joka voi jättää mieheni rauhaan ja en halua koskaan enää kuullakkaan hänestä! Sitten poistin viestit sähköpostista ja annoin asian olla.
Tapasin tyttökaverin parin viikon päästä. Hän oli vihainen minulle, mutta antoi. Menin naimisiin, ajoittaiset paneskelut ex tyttökaverin kanssa jatkuivat hänen poikakaveriviritelmistään huolimatta. Kunnes hän masentui - oli ollut sitä ongelmaa aiemminkin - ja ei pystynyt enää jatkamaan toisena naisena.
Muistot ovat kivat, vaimo ei edelleenkään tiedä mitään, mutta tyttökaveria on silloin tällöin ikävä. Erityisesti niitä kiihkeitä salaisia panohetkiä. Nyt olenkin ollut jo melkein vuoden uskollinen - tuon edellä kerrotun jälkeen oli yks 17 vuotias, mutta sekin alkoi takertumaan liikaa. Menee tämä elämä ns. kunnon miehenäkin vaikka houkutuksia kyllä piisaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kivempi on pokailla nuoria, alle 30 vuotiaita tyttöjä.
T. paskaläjä, joka tykkää panna ja pokailla, mutta elää myös avioliittoa kauniissa puitteissa
[/quote]
Hyi vittu, että oot oksettava!!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:24"]Törkein omista pettämisistä ehkä oli, kun olin kihloissa toisessa kaupungissa asuvan tyttökaverini kanssa ja nähtiin vain viikonloppuisin, ei aina joka viikonloppukaan. Mulla sitten oli näitä naisia... muutamia eikä kihlattu tiennyt niistä mitään, mutta sitten tapasin kuntosalilla kivan, palloperseisen blondin, joka oli itseä reilun 10 vuotta nuorempi. Uusi tuttavuus sitten pyysi apua lampun vaihtoon jne, ja tottakai se meni panemiseksi, mutta valehtelematta kemiat kohtasivat siihen malliin, että seksi oli parasta tähän mennessä koettua. Hänellä kuitenkin oli lapsi ja kihlatulla ei. Kihlattu oli lisäksi tyylikkäämpi, klassinen nainen, oikea kodin hengetär ja akateemisesti koulutettu.
Kihlattu muutti sitten samaan kaupunkiin, mutta halusin, että hommaa oman asunnon ja suhde nuoremman kanssa jatkui. Saatoin ruokatunnilla mennä panemaan tyttökaveria ja töiden jälkeen kihlattua. Itseasiassa seksi kihlatun kanssa ei oikein kiihottanut, koska toinen oli parempi, mutta tällaiset härskit peräperään panemiset oli aika kiihottavia.
No kärähdin sitten tälle tyttökaverille kihlatusta. Oli lukenut facebookista viestittelyt kihlattuni kanssa, kun unohdin logata ulos facesta hänen koneeltaan. Virhe! Lensin pihalle kuin leppäkeihäs, mutta koska hänkin nautti seksistä ja halusi minut... enkä itse osannut päättää kuunnellakko sydäntä vai järkeä, niin jatkettiin panemista ja tapailua. No, kihlattu oli tietämätön asioiden kulusta ja muutti saman katon alle kanssani jonkin ajan kuluttua. Panosuhde toiseen silti jatkui. Sitten tulikin kova paikka, kun kihlattu halusi naimisiin. Uhkasi muuten lähteä, jos häitä ei tule. En kertonut toiselle suhteelle asiasta mitään ja lupasin mennä naimsiin vaikka sydän sanoi muuta. Oli vain laskettava kylmästi yhteen plussat ja miinukset. Pillua sai molemmilta, mutta tyttökaverin kans vaan synkkas kaikki, kun taas kihlattu oli taas järkevä tratkaisu tulevien lapsien äidiksi.
No, kun tyttökaveri sai tietää häistä sai se raivarit ja aikoi käräyttää minut kihlatulle. Ja sen tekikin! Lähetti pitkän sähköpostin kihlatulleni ja kertoi ns. kaiken. Sattui vain niin hyvä tuuri, että pääsin kotikoneellamme lukemaan kihlatunkin sähköpostit, joita hän ei tarkistanut päivittäin. Vastasin tyttökaverilleni kihlattuni (tulevan vaimoni) puolesta, että hän on vain pikkuhuora, joka voi jättää mieheni rauhaan ja en halua koskaan enää kuullakkaan hänestä! Sitten poistin viestit sähköpostista ja annoin asian olla.
Tapasin tyttökaverin parin viikon päästä. Hän oli vihainen minulle, mutta antoi. Menin naimisiin, ajoittaiset paneskelut ex tyttökaverin kanssa jatkuivat hänen poikakaveriviritelmistään huolimatta. Kunnes hän masentui - oli ollut sitä ongelmaa aiemminkin - ja ei pystynyt enää jatkamaan toisena naisena.
Muistot ovat kivat, vaimo ei edelleenkään tiedä mitään, mutta tyttökaveria on silloin tällöin ikävä. Erityisesti niitä kiihkeitä salaisia panohetkiä. Nyt olenkin ollut jo melkein vuoden uskollinen - tuon edellä kerrotun jälkeen oli yks 17 vuotias, mutta sekin alkoi takertumaan liikaa. Menee tämä elämä ns. kunnon miehenäkin vaikka houkutuksia kyllä piisaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kivempi on pokailla nuoria, alle 30 vuotiaita tyttöjä.
T. paskaläjä, joka tykkää panna ja pokailla, mutta elää myös avioliittoa kauniissa puitteissa
[/quote]
Hyi vittu. Oletko ylpeä että sait jonkun masentumaan?
Minulla on "kaveri" jolla on touhuiluja riittänyt. Ex kihlattuaan oli pettänyt ilmeisesti kolmen äijän kanssa, mieskin oli kyllä pettänyt oman exänsä kanssa. Erosivat sitten ku tyttö ihastui erääseen toiseen n. 2 vuotta sitten.
Siinä uuden suhteen alkuvaiheilla kävi exäänsä panemassa. Meni vähän yli vuosi ja nykyinen mies sitten muutti kirjoille samaan kämppään ja ollut nyt tammikuusta asti intissä, minä aikana tää tyttö on käyny vähän lisää vieraissa. Ilmeisesti 4 ihmisen kanssa.. Ja hengailee muutaman jätkän kanssa muutoinki..
Lisäksi toi ex on edelleen ihan tossun alla, ollut siis kuvioissa kokoajan 'kaverina', on mm. lainannu paljon rahaa ja vieny syömään ja pyytäny risteilylle ja huolehtii aina baarista kotiin. Nykyiselleen on nyt tyttö kertonu että mitä kaikkea on tehny ja ehdotti että jos eroaisivat. Mies on päättänyt kynsin hampain pitää kiinni tytöstään ja sanonut että muuttuu paremmaksi.
EN YMMÄRRÄ TOTA MIESTÄ!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2010 klo 22:19"]
vaimon ollessa synnärillä.
[/quote]
Tiedän vastaavan tapauksen, valitettavasti. Joensuu.
Lappeenrannassa tunnettu mies pitää kahta perhettä/kotia. Julkinen salaisuus. Ei voi asemansa vuoksi erota vaimostaan ja muuttaa toisen naisen luo. Jatkunut jo vuosikausia.
Eräs mies esitteli ylpeänä vaimonsa synnyttänyttä vauvaa tyttöystävälleen... Ensimmäisen sivun ihmettelyyn siitä miten voi maksaa elareita salaa: Tälläkin miehellä oli avioton lapsi jonkun rakastajattaristaan kanssa. Ei kertonut koskaan vaimolleen elareidensa maksusta. En tiedä miten, mutta varmaan maksoi vaan omalta tililtään, ei kai siinä mitään outoa ole? Ei kai kukaan näe puolisonsa henkilökohtaista tiliä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2010 klo 22:05"]
jolle ei ollut koskaan edes kertonut olevansa naimisissa ja isä. Ei ole vaimolleen koskaan myöskään kertonut tästä aviottomasta lapsestaan ja salaa makselee elareita... no viimeistään perunkirjoituksissa joku päivä
Mä en ymmärrä miksi ei voisi? Omat tilit kummallakin.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:25"]
Meillä sain vaimon kiinni 26v liiton jälkeen. Olen paljon poissa mutta koskaan en pystynyt kuvittelemaan, että hän voisi tehdä niin.. Joskus vaan olen huomannut, että aika mielellään kännissä tulee esim. mun kaverin /kavereiden kanssa esin saunaan, uidaan alasti jne. Laskee leikkiä miehisyydestä ja imartelee isokaluisia miehiä. Nyt sitten tää konkretisoitu ja on pelehtinyt itseään vanhemman miehen kanssa. Tiedän kyllä miehen , ja ei se ainakaan komee ole... Vaimon kaveri humalapäissään sitten kanteli, että isolla vehkeellä on saanut rouvan pauloihinsa... Nyt jaetaan omaisuutta
[/quote]
Mitä väliä sillä on mitä vaimo tekee sinä aikana kun sä olet poissa?
Exän suvussa on mies joka on muhinoinut vaimonsa kahden sisaren kanssa. Ne jotka tiesivät asiasta hyssyttelivät ettei petetty vaimo vaan saa tietää.