Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Tiesitkö että ihan tutkimustenkin valossa on myös miehiä, jotka eivät petä?
Huono parisuhdekin ja se lahna kotona, ei ole oikea syy lähteä panemaan jotakin muuta.
Sitten pitäisi kuulkaas ottaa itseään niskasta kiinni, yrittää korjata parisuhdetta, jos ei onnistu niin se on hei hei. Sitten on vapaa paneskelemaan ympäri kyliä.paneminen on elämän tärkeimpiä asioita, toiselle postimerkkien keräily.
Mielestänne siis, jos puolisoa ei postimerkkien keräily kiinnosta, on tuomittavaa keräillä postimerkkejä jonkun muun kanssa.
Vieraiden paneskelu tahi postimerkkien keräily vieraassa seurassa eivät ole laissa kiellettyä. Miten siis jomman kumman voi laittaa etusijalle, jos kohdehenkilölle molemmat ovat yhtä tärkeitä asioita.
Miten siis arvotatte yksilölle tärkeät asiat?
Paneskelu vieraan kanssa on vain yksi petämisen elmentymä, asia ei suinkaan ole näin yksinkertainen.
Vain pettäjä selittää ettei se ole niin yksinkertaista.
seurustelemaan kanssani,mutta minä en hänen kanssaa. Hänellä on liian paljon ongelmia itsensä kanssa ja en halua sellaista suhdetta.
Mutta on mielettömän hyvännäköinen ja aika iso kalu ja hyvä sängyssä. Meillä on sellainen aika erikoinen suhde. Mies lähtee aina matkaani kun vinkkaan, vaikka olisi seurustellut kenen kanssa tahansa.
Minä taas omien seurustelujen ja liittoni aikana en pettänyt omia miehiäni tämän kanssa vaan olen ollut hänen kanssaan sängyssä vain silloin kun olen vapaa.
Paras kaverini seurusteli hyvännäköisen miehen kanssa.Meillä oli ollut aina säpinää. Kerran erehdyin miehen luo yöksi ja oltiin hommissa. Kaverini soitti miehelle, että tulee sinne yöksi. Mies jatkoi panemista ja selitti kaverilleni, että et voi nyt tulla kun hän on nukkumassa. Kuuntelin siinä miehen alla maatessani, kuinka kaverini itkeskeli ja ruinasi, että saa tulla kun on niin ikävä.
Ero heille tuli jossain vaiheessa ja kaverini meni naimisiin ja teki pari lasta. Mutta vanha suola janotti ja petti miestään taas tämän samaisen miehen kanssa ja jäi rysän päältä kiinni. Aviomiehensä tietenkin heitti kaverini pihalle ja ero tuli.
Kaverini muutti sitten onnessaan tämän alkuperäisen miehen luo ja kehuskeli kaikille, kuinka ihanaa elämä on kun sai nyt vihdoin sen elämänsä rakkauden.
Ainoa vain, että minä vieläkin silloin tällöin paneskelen tämän miehen kanssa.
Kaverilleni en toki ole näiden 25 vuoden aikana koskaan kertonut, että tämä mies on satunnainen sänkykumppanini, vaikka en halua tämän kanssa seurustellakaan. Meillä vain sattuu olemaan sellainen ihonalaissuhde. Mutta mies on niin vaikea luonteeltaan, etten koskaan halunnut miehen kanssa seurustella, vaikka mies on ollut minuun aina rakastunut.
Kuulostaa mun korvaan lähinnä siltä, että et USKALTAISI seurustella tuon miehen kanssa, koska silloin saisit tuta olevasi ihan samalla viivalla kaikkien muidenkin miehen "rakastamien" naisten kanssa.
Nyt voit elää kuvitelmissasi, että olet jotain erityisempää.
seksisuhde takanamme. Loppuu taas jos alan seurustelemaan. Siihen asti sekstailen hänen kanssaan aina kun minusta siltä tuntuu.
seurustelemaan kanssani,mutta minä en hänen kanssaa. Hänellä on liian paljon ongelmia itsensä kanssa ja en halua sellaista suhdetta.
Mutta on mielettömän hyvännäköinen ja aika iso kalu ja hyvä sängyssä. Meillä on sellainen aika erikoinen suhde. Mies lähtee aina matkaani kun vinkkaan, vaikka olisi seurustellut kenen kanssa tahansa.
Minä taas omien seurustelujen ja liittoni aikana en pettänyt omia miehiäni tämän kanssa vaan olen ollut hänen kanssaan sängyssä vain silloin kun olen vapaa.
Paras kaverini seurusteli hyvännäköisen miehen kanssa.Meillä oli ollut aina säpinää. Kerran erehdyin miehen luo yöksi ja oltiin hommissa. Kaverini soitti miehelle, että tulee sinne yöksi. Mies jatkoi panemista ja selitti kaverilleni, että et voi nyt tulla kun hän on nukkumassa. Kuuntelin siinä miehen alla maatessani, kuinka kaverini itkeskeli ja ruinasi, että saa tulla kun on niin ikävä.
Ero heille tuli jossain vaiheessa ja kaverini meni naimisiin ja teki pari lasta. Mutta vanha suola janotti ja petti miestään taas tämän samaisen miehen kanssa ja jäi rysän päältä kiinni. Aviomiehensä tietenkin heitti kaverini pihalle ja ero tuli.
Kaverini muutti sitten onnessaan tämän alkuperäisen miehen luo ja kehuskeli kaikille, kuinka ihanaa elämä on kun sai nyt vihdoin sen elämänsä rakkauden.
Ainoa vain, että minä vieläkin silloin tällöin paneskelen tämän miehen kanssa.
Kaverilleni en toki ole näiden 25 vuoden aikana koskaan kertonut, että tämä mies on satunnainen sänkykumppanini, vaikka en halua tämän kanssa seurustellakaan. Meillä vain sattuu olemaan sellainen ihonalaissuhde. Mutta mies on niin vaikea luonteeltaan, etten koskaan halunnut miehen kanssa seurustella, vaikka mies on ollut minuun aina rakastunut.
Kuulostaa mun korvaan lähinnä siltä, että et USKALTAISI seurustella tuon miehen kanssa, koska silloin saisit tuta olevasi ihan samalla viivalla kaikkien muidenkin miehen "rakastamien" naisten kanssa.
Nyt voit elää kuvitelmissasi, että olet jotain erityisempää.
1) Kolmekymppinen miespuolinen duunikaverini paneskeli meidän kesätyöntekijää, joka oli n. 18-19 -vee tyttö, omassa kodissaan sillä aikaa kun avovaimo oli synnärillä. Tuo nuori likka tietysti kailotti asian kaikille ja kantautuihan se sitten sen avovaimonkin korviin.
2) Eräs ystävättäreni otti siskonsa asumaan kotiinsa kun tältä meni asunto alta. Sisko sitten maksoi "vuokran" antamalla pimperoa oman sisarensa aviomiehelle. Perheessä oli tuolloin pieni lapsi myös. Sisko ja mies jäivät rysän päältä kiinni, olivat naimassa, kun ystävättäreni tuli kotiin. Seurauksena avioero ja välien katkeaminen myös sisarusten kesken. :(
kummit ovat pahoja ;)
Erikoinen tämä sinun silmäniskuhymysi tässä. Taidat olla aikamoinen ääliö?
kottarainen, kun noin pienistä skitsoat.
T: ei viestin kirjoittaja
aik ahurjaa väittää että pettäjässä on vika. Tietysti sellaisissa tilanteissa vika on pettäjässä, että hän ei ole maininnut sanaakaan tarpeistaan puolisolleen.
Uskon kuitenkin että aiheesta on varmasti monessa kodissa tapeltu jo pitkään, ennen pettämisen tapahtumista. Pettäjä on varmasti kertonut tunteensa ja tarpeensa puolisolleen useasti ja monta kertaa. Tämä lienee perusoletus.
No mitään ei tietenkään saa olettaa varmuudella, eil mikäli aiheesta ei ole ikeskusteltu, nin silloin asia on tietysti aivan eri.
Toki niitäkin harvinaisia poikeuksia on, että pettäjä on syyllinen ja tietoisesti ajaa vain omaa etuaan, pyrkimättä puuttua syihin puolisonsa kanssa. Tältä osin tietysti voi jakaa pettäjät kahteen "kastiin" motiiviensa pohjalta.
Pettäminenhän on usein oire juuri siitä, että onnellisuuden ollessa kiinni kahdesta osapuolesta, toinen ei ole kuulevinaan toisen tarpeita. Tällöin ei pettäjä voi tehdä enää asialle mitään, kun toinen osapuoli päättäväisesti ja itsekekseisesti on päättänyt olla kuuntelmatta ja ottamatta vastuuta yhteisestä onnellisuudesta. Tässä kohtaa itsekeskeisen ihmisen osaksi jää tulla petetyksi, toki tietämättään, sillä petetty hakee vastinetta salaa sieltä mistä saa, aivan ymmärrettävästi.Ongelmiin tulee puuttua. Totta sekin, etä pettämiseenkin voidaan tarpeen vaatieassa puuttua, mutta se on kuin laittaisi laastaria nenään, jos tarkoituksella päivittäin juoksee päin seinää. Tulee puuttua siihen seinää päin juoksemiseen.
Lyön vaikka pääni vetoa, että olet kumppaniasi pettänyt ja todistelet itsellesi, että SINÄ et ole tehnyt mitään väärää vaan kumppanisi on. olet narsisti, jos et tiedä mikä se on, niin googleta.
Minä olen pettänyt kumppaniani. Siihen johti moni eri asia, kuten se, että minut oli jätetty aikaisemmin, mieheni oli paljon poissa ja ei ollut kiinnostunut seksistä. Mies jonka kanssa petin osasi puhua minut pyörryksiin, tarkoitan sitä, että väitti vaimonsa pettäneen ja pihtaavan ja keräsi säälipisteitä. Lopulta hellyin. Mutta vaikka syitä on miljoonia, niin syy itse pettämisestä on VAIN JA AINOASTAAN MINUN. Pettäjän! Minä tein sen pätöksen, että petin. Ei kukaan muu. Se on aina se pettäjä joka päättää mitä tekee tai tekemättä jättää. Syy ei koskaan ole sen ketä petetään. Hän on voinut käytöksellään helpottaa tuon päätöksen syntymistä pettäjän päässä, mutta petetty ei koskaan silti ole syyllinen.
Näin se vain on. Muutenhan murhaajakaan ei ole syyllinen, jos murhattu on mennyt väärään aikaan väärään paikkaan. Tai koulukiusaaja ei ole syyllinen, mitäs näyttää kiusattu niin helposti kiusattavalta. Ei tuollainen ajattelumalli voi syntyä ihan terveessä päässä. Hakeudu hoitoon!
i] eikai tämä panoalusta ole eteläpohjanmaalta?
Huono parisuhdekin ja se lahna kotona, ei ole oikea syy lähteä panemaan jotakin muuta.
Sitten pitäisi kuulkaas ottaa itseään niskasta kiinni, yrittää korjata parisuhdetta, jos ei onnistu niin se on hei hei. Sitten on vapaa paneskelemaan ympäri kyliä.paneminen on elämän tärkeimpiä asioita, toiselle postimerkkien keräily.
Mielestänne siis, jos puolisoa ei postimerkkien keräily kiinnosta, on tuomittavaa keräillä postimerkkejä jonkun muun kanssa.
Vieraiden paneskelu tahi postimerkkien keräily vieraassa seurassa eivät ole laissa kiellettyä. Miten siis jomman kumman voi laittaa etusijalle, jos kohdehenkilölle molemmat ovat yhtä tärkeitä asioita.
Paneskelu vieraan kanssa on vain yksi petämisen elmentymä, asia ei suinkaan ole näin yksinkertainen.
että pettämistä voi olla muutakin kuin paneskelu, eli että asia ei ole niin yksinkertainen, että vain paneskelu olisi pettämistä.
Lyön vaikka pääni vetoa, että olet kumppaniasi pettänyt ja todistelet itsellesi, että SINÄ et ole tehnyt mitään väärää vaan kumppanisi on. olet narsisti, jos et tiedä mikä se on, niin googleta.Minä olen pettänyt kumppaniani. Siihen johti moni eri asia, kuten se, että minut oli jätetty aikaisemmin, mieheni oli paljon poissa ja ei ollut kiinnostunut seksistä. Mies jonka kanssa petin osasi puhua minut pyörryksiin, tarkoitan sitä, että väitti vaimonsa pettäneen ja pihtaavan ja keräsi säälipisteitä. Lopulta hellyin. Mutta vaikka syitä on miljoonia, niin syy itse pettämisestä on VAIN JA AINOASTAAN MINUN. Pettäjän! Minä tein sen pätöksen, että petin. Ei kukaan muu. Se on aina se pettäjä joka päättää mitä tekee tai tekemättä jättää. Syy ei koskaan ole sen ketä petetään. Hän on voinut käytöksellään helpottaa tuon päätöksen syntymistä pettäjän päässä, mutta petetty ei koskaan silti ole syyllinen.
Näin se vain on. Muutenhan murhaajakaan ei ole syyllinen, jos murhattu on mennyt väärään aikaan väärään paikkaan. Tai koulukiusaaja ei ole syyllinen, mitäs näyttää kiusattu niin helposti kiusattavalta. Ei tuollainen ajattelumalli voi syntyä ihan terveessä päässä. Hakeudu hoitoon!
aik ahurjaa väittää että pettäjässä on vika. Tietysti sellaisissa tilanteissa vika on pettäjässä, että hän ei ole maininnut sanaakaan tarpeistaan puolisolleen.
Uskon kuitenkin että aiheesta on varmasti monessa kodissa tapeltu jo pitkään, ennen pettämisen tapahtumista. Pettäjä on varmasti kertonut tunteensa ja tarpeensa puolisolleen useasti ja monta kertaa. Tämä lienee perusoletus.
No mitään ei tietenkään saa olettaa varmuudella, eil mikäli aiheesta ei ole ikeskusteltu, nin silloin asia on tietysti aivan eri.
Toki niitäkin harvinaisia poikeuksia on, että pettäjä on syyllinen ja tietoisesti ajaa vain omaa etuaan, pyrkimättä puuttua syihin puolisonsa kanssa. Tältä osin tietysti voi jakaa pettäjät kahteen "kastiin" motiiviensa pohjalta.
Pettäminenhän on usein oire juuri siitä, että onnellisuuden ollessa kiinni kahdesta osapuolesta, toinen ei ole kuulevinaan toisen tarpeita. Tällöin ei pettäjä voi tehdä enää asialle mitään, kun toinen osapuoli päättäväisesti ja itsekekseisesti on päättänyt olla kuuntelmatta ja ottamatta vastuuta yhteisestä onnellisuudesta. Tässä kohtaa itsekeskeisen ihmisen osaksi jää tulla petetyksi, toki tietämättään, sillä petetty hakee vastinetta salaa sieltä mistä saa, aivan ymmärrettävästi.Ongelmiin tulee puuttua. Totta sekin, etä pettämiseenkin voidaan tarpeen vaatieassa puuttua, mutta se on kuin laittaisi laastaria nenään, jos tarkoituksella päivittäin juoksee päin seinää. Tulee puuttua siihen seinää päin juoksemiseen.
Lyön vaikka pääni vetoa, että olet kumppaniasi pettänyt ja todistelet itsellesi, että SINÄ et ole tehnyt mitään väärää vaan kumppanisi on. olet narsisti, jos et tiedä mikä se on, niin googleta.
Minä olen pettänyt kumppaniani. Siihen johti moni eri asia, kuten se, että minut oli jätetty aikaisemmin, mieheni oli paljon poissa ja ei ollut kiinnostunut seksistä. Mies jonka kanssa petin osasi puhua minut pyörryksiin, tarkoitan sitä, että väitti vaimonsa pettäneen ja pihtaavan ja keräsi säälipisteitä. Lopulta hellyin. Mutta vaikka syitä on miljoonia, niin syy itse pettämisestä on VAIN JA AINOASTAAN MINUN. Pettäjän! Minä tein sen pätöksen, että petin. Ei kukaan muu. Se on aina se pettäjä joka päättää mitä tekee tai tekemättä jättää. Syy ei koskaan ole sen ketä petetään. Hän on voinut käytöksellään helpottaa tuon päätöksen syntymistä pettäjän päässä, mutta petetty ei koskaan silti ole syyllinen.
jos murhaat/tapat, koska muuten perheesi tulee tapetuksi tai entä jos vieras valta hyökkää kotiisi rajojen yli ja raiskaa naiset ja tappaa lapset.
Pettäjä on pettäjä, mutta suurin syy on huono parisuhde ja yleensä vieläpä niin, etä pettäjä on kärvistellyt pitkään ja koittanut muutosta kauan.
Riippuu kontekstista täysin
että pettämistä voi olla muutakin kuin paneskelu, eli että asia ei ole niin yksinkertainen, että vain paneskelu olisi pettämistä.
Nämä pettämisen rajat sovitaan ihan sen puolison kanssa. Joissain suhteissa on jopa sovittu, että vieraiden paneminenkin on ok. Normaalissa parisuhteessa keskustellaan asiat sen kumppanin kanssa.
... harmittaisi enemmän se että puoliso paneskelisi toisen kanssa kuin että puoliso keräilisi postimerkkejä tms. jonkun muun kanssa.
Ihmeellinensaivartelija.
jos murhaat/tapat, koska muuten perheesi tulee tapetuksi tai entä jos vieras valta hyökkää kotiisi rajojen yli ja raiskaa naiset ja tappaa lapset.Pettäjä on pettäjä, mutta suurin syy on huono parisuhde ja yleensä vieläpä niin, etä pettäjä on kärvistellyt pitkään ja koittanut muutosta kauan.
Tämä "tilastotieto" nyt on ihan sinun mutuiluasi ja oman mielikuvituksesi tulosta.
Ellet ole onnellinen, lähdet suhteesta, etkä ala sooloilemaan vastoin yhteistä sopimusta toisten selän takana. Kyse on kunnioituksesta, itsesi ja muiden.
Ja miten kehtaat edes verrata panoreissujasi siihen, että sinun pitäisi pelastaa perheesi henki? Olet kyllä aika syvällä harhoissasi...
Kaverini kaveri kävi monta vuotta lapsettomuushoidoissa miehensä kanssa. Koko ajan nai samaan aikaan useampia muita miehiä sekä varattuja että sinkkuja. Lopulta tuli raskaaksi yhdelle noista miehistä ja ilmeisesti aviomies sai tietää koska he erosivat. Varmaan mukavaa aviomiehelle, kun vuosien yrittämisen jälkeen tulee perheenlisäystä pelkälle vaimolle. Olen kaverini kautta tuon naisen jonkun kerran tavannut ja ei uskoisi ikinä. On niin olevinaan itsestään ja tekemisistään. Onkin tuollainen petturinymfo hienon kuorensa alla. Arvatkaa naurattaako, kun seuraavan kerran tavataan. Miestä säälin.
Ainoastaan miehen logiikalla saa aikaan tuollaista tekstiä.
että et kykene ymmärtämään miehiä ja seuraako siitä tunnustus, että et kykene elämään miesten kanssa parisuhteessa?
Mistä sä keksit tätä naurettavaa kyökkipsykologiasontaasi?
Itse petettiin nykyisen mieheni kanssa molemmat. Molemmat petti ex-kumppaniaan koko kesän ja rakastuimme tulisesti. Sitten erottiin existä. Yhä edelleen olemme yhdessä, naimisissa ja lapsikin meillä on. Meille kävi hyvin.
Ëxille emme koskaan kertoneet, tuskin tietävät nytkään. ja vaihtamalla todellakin parani!!! Molemmilla.
Ainakin teillä on tiedossa mihin puoliso kykenee ;-)Niin että tulevia pettämisiä odotellessa...
Parikymppisenä tyttöystäväni tunnusti pettäneensä minua. Noh, sehän piti kostaa, joten kävin panemassa erästä 17-vuotiasta lukiolaistyttöä.
Tyttö asui vielä kotonaan, joten kun äiti poistui lähikauppaan, kävimme toistemme kimppuun. Kondomeita ei siihen hätään ollut, joten luotimme e-pillereiden tehoon ja toistemme taudittomuuteen ja panimme paljaaltaan.
Äiti tulikin kohta puoleen takaisin kaupasta tyttärensä ollessa wc:ssä pesulla. Itse en kehdannut käydä enää vessassa peseytymässä, tuntui että äiti olisi saattanut arvata.
Poistuin paikalta ja ajelin tyttöystäväni luokse. Panimme siinä sitten... sillä samalla paljaalla vehkeelläni, jolla juuri olin painanut toista naista.
Menin hotellin baariin. Tutustuin kahteen naiseen, jtka veivät huoneeseensa. Mukaan lähti toinenkin nuorimies.
Panin sitä toista naista siinä kesäyössä sängyllä.
Se toinen pari pussaili siinä toisella sängyllä.
Mies petti aviovaimoaan (ja kahta lastaan), vissiin aika pitkäänkin. No sitten loppujen lopuksi vielä jätti vaimonsa siihen päälle. Kyseessä on narsisti mies joka haukkui aiva vaimoaan rumaksi, lihavaksi ja oli muutenkin todella epäkunnioittava. Oksettava äijä!
Noh vaimo suruissaan laihtui puoleen siitä mitä oli ennen ja kävi vielä laittamassa silarit (joita mies oli hänelle toivonut jo pitkään) vähän pidennystä hiuksiin ja tekokynttä ja teko, teko, teko. Ei mennyt kauaa, niin mies otti takaisin. Meinasi vissiin menettää liikaa rahaa ja vaimokin näytti vihdosta viimein siltä miltä oli aina halunnut hänen näyttävän.
Tämä juttu oksettaa NIIN suunnattomasti sen takia, että miten KUKAAN nainen haluaa olla noin oksettavan miehen kanssa? Mies on sellainen mikkihiiren kokoinen rimpula ja kauhealla egolla valjastettu tyhjäpää.