Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Yksi tuttu nainen paneskeli parhaan ystävänsä miestä yönä jona paras ystävä oli juuri synnyttänyt lapsen. Mies tuli synnäriltä yöksi kotiin panemaan tulevaa kummitätiä.
Minua kuvotti.
Toinen tarina on myös aika ikävä. Lapsesta asti parhaat ystävättäret perheineen päättivät rakentaa paritalon. Talo valmistui, nainen synnytti samaan aikaan ensimmäisen lapsensa. Päivä ennen vauvan ristiäisiä nainen sai tietää, että miehellään on ollut pitkä suhde tuon parhaan ystävättären kanssa. Lapsen tulevan kummitädin.
Siinä oli juuri valmistunut paritalo, petetty nainen ja naapurissa petetty mies. Ero tuli kummallekin porukalle.
Voi sviddu mitä touhua. Itse en kyynisenä usko enää mihinkään.
vuosia lapsettomuushoidossa. Mies petti vaimoaan ja teki lapsen toisen naisen kanssa. Ei kuitenkaan koskaan tämä tuttava pari eronnut. Saivat yhteisen lapsenkin myöhemmin.
Aika avaraa sydäntä kyllä naiselta löytyi ja anteeksiantoa.
Olin yötä vaimon serkkutytön asunnossa. Yksin kun en saanutkaan pikkujouluista ketään mukaan. Serkku, vaimon paras ystävätär tuli aamulla jostain oman ystävänsä luota kotiin. Mukana oli myös 5 vuotias kummipoikamme. Oliko säälipillua? Joka tapauksessa nainen, hyvä ystävämme, suostui antamaan liukasta pilluaan minulle. Poika laitettiin pinnasänkyyn siksi aikaa. Poika hihkui innosta kun panin äitiä. Isänsä oli teillä tietymättömillä.
Hyvä oli pano, ei kyllä ollut ensimmäinen kerta. Pidän kyllä rouvasta kovasti vieläkin, mutta nykyinen meihensä tuntuu olevan pikkutarkka :)
kyllä sinä nyt olet kova jätkä kun panit varattua naista jonka lapsi katseli vieressä. Ei hyvää päivää!!!! Saako sulle nauraa? :D pakko ihan vähän. On se hyvä, että joku sulle edes kerran elämässä on antanut ja ihan yleisön kera
Olin yötä vaimon serkkutytön asunnossa. Yksin kun en saanutkaan pikkujouluista ketään mukaan. Serkku, vaimon paras ystävätär tuli aamulla jostain oman ystävänsä luota kotiin. Mukana oli myös 5 vuotias kummipoikamme. Oliko säälipillua? Joka tapauksessa nainen, hyvä ystävämme, suostui antamaan liukasta pilluaan minulle. Poika laitettiin pinnasänkyyn siksi aikaa. Poika hihkui innosta kun panin äitiä. Isänsä oli teillä tietymättömillä.
Hyvä oli pano, ei kyllä ollut ensimmäinen kerta. Pidän kyllä rouvasta kovasti vieläkin, mutta nykyinen meihensä tuntuu olevan pikkutarkka :)
kyllä sinä nyt olet kova jätkä kun panit varattua naista jonka lapsi katseli vieressä. Ei hyvää päivää!!!! Saako sulle nauraa? :D pakko ihan vähän. On se hyvä, että joku sulle edes kerran elämässä on antanut ja ihan yleisön kera
jolle ei ollut koskaan edes kertonut olevansa naimisissa ja isä. Ei ole vaimolleen koskaan myöskään kertonut tästä aviottomasta lapsestaan ja salaa makselee elareita... no viimeistään perunkirjoituksissa joku päivä
mun lukioaikainen kaveri petti poikaystäväänsä tämän armeija-aikana poikaystävänsä kahden (jopa kolmen?!) kaverin kanssa. Muhinoi jopa festareilla naapuriteltassa, kun poikaystävä oli sammunut omaan telttaansa.
Kivoja kavereita tällä poikaystävälläkin. Julkeaa oli myös se, että kaikki muut tiesivät, jopa kaverit toisistaan ja silti pelleilyä jatkoivat. En ole enää tekemisissä sen tytön kanssa, mies onneksi löysi uuden kivan tyttöystävän. Eikai vieläkään ihan täysin kaikkea tiedä, ehkä ihan hyvä vaan..
jolla oli lapsiakin, meni naimisiin. Häämatkalla mies kertoi, että hänellä on ollut jo pitkään toinen nainen. Erohan siinä tuli, ja mies on nyt naimisissa uuden naisensa kanssa, lapsiakin on. Ex kärsii mielenterveysongelmista ja lapset myös.
Mies etsi netistä panoseuraa, eräs tuttu nainen suostui kun suostuikin tälläiseen yhdenillanjuttuun.
Tapasivat ensin julkisella paikalla ja sen jälkeen mies vei naisen talolleen, esitteli että kuinka hienon on itselleen rakentanut.
Totuushan oli se että se talo oli miehen ja avovaimonsa yhteinen rakennusprojekti ja kaikenlisäksi avovaimo oli jo pitkällä raskaana.
Tää mies sitten pani toista naista juuri valmistuneessa talossaan heidän uudessa sängyssään raskaana olevan avokin ollessa töissä.
Mulle selvis tällä viikolla että ystävälläni (ja samalla lasteni ystävien äidillä) ja mun miehellä on ollut vuoden verran suhde. Ja ihan tunteet on pelissä myös. Nyt tämä nainen on raskaana mun miehelle.
Siinä meni mies ja ystävä ja pohja koko elämältä. Hieno fiilis.
Paras kaverini seurusteli hyvännäköisen miehen kanssa.Meillä oli ollut aina säpinää. Kerran erehdyin miehen luo yöksi ja oltiin hommissa. Kaverini soitti miehelle, että tulee sinne yöksi. Mies jatkoi panemista ja selitti kaverilleni, että et voi nyt tulla kun hän on nukkumassa. Kuuntelin siinä miehen alla maatessani, kuinka kaverini itkeskeli ja ruinasi, että saa tulla kun on niin ikävä.
Ero heille tuli jossain vaiheessa ja kaverini meni naimisiin ja teki pari lasta. Mutta vanha suola janotti ja petti miestään taas tämän samaisen miehen kanssa ja jäi rysän päältä kiinni. Aviomiehensä tietenkin heitti kaverini pihalle ja ero tuli.
Kaverini muutti sitten onnessaan tämän alkuperäisen miehen luo ja kehuskeli kaikille, kuinka ihanaa elämä on kun sai nyt vihdoin sen elämänsä rakkauden.
Ainoa vain, että minä vieläkin silloin tällöin paneskelen tämän miehen kanssa.
Kaverilleni en toki ole näiden 25 vuoden aikana koskaan kertonut, että tämä mies on satunnainen sänkykumppanini, vaikka en halua tämän kanssa seurustellakaan. Meillä vain sattuu olemaan sellainen ihonalaissuhde. Mutta mies on niin vaikea luonteeltaan, etten koskaan halunnut miehen kanssa seurustella, vaikka mies on ollut minuun aina rakastunut.
Mihin ihminen vihamiehiä tarvitsee kun on sinunlaisiasi kavereita?
Mulle selvis tällä viikolla että ystävälläni (ja samalla lasteni ystävien äidillä) ja mun miehellä on ollut vuoden verran suhde. Ja ihan tunteet on pelissä myös. Nyt tämä nainen on raskaana mun miehelle.
Siinä meni mies ja ystävä ja pohja koko elämältä. Hieno fiilis.
Miehesi on kusipää, mutta "ystäväsi" on sairas paska. Kertoo aika paljon maailmanmenosta. Ei kannata luottaa kehenkään koskaan. Jos oma aviomies jonka pitäisi rakastaa sinua ja ystäväsi jonka pitäisi olla lojaaleita toisilleen tekevät tuollaista, niin kehenkään ei voi luottaa
kävi säännöllisesti viikkojen reissuilla kaukoidässä. Yhdelle reissulle lähtiessään jätti kotiin pöydälle valokuvan sikäläisestä tyttöystävästään ja viestin että haluaa erota. Vaimo, joka oli noin 10 vuoden yrittämisen jälkeen tullut juuri raskaaksi, murehtui tästä ylläristä niin, että sai keskenmenon.
ettei edes kiinnosta tietää kaikkea.
Ei sen puoleen, ei minuakaan kiinnosta tietää jonkun entisen poikaystävän kaikkia panokavereita, joita pani kun oltiin yhdessä.
Ketä kiinnostaa
mun lukioaikainen kaveri petti poikaystäväänsä tämän armeija-aikana poikaystävänsä kahden (jopa kolmen?!) kaverin kanssa. Muhinoi jopa festareilla naapuriteltassa, kun poikaystävä oli sammunut omaan telttaansa.
Kivoja kavereita tällä poikaystävälläkin. Julkeaa oli myös se, että kaikki muut tiesivät, jopa kaverit toisistaan ja silti pelleilyä jatkoivat. En ole enää tekemisissä sen tytön kanssa, mies onneksi löysi uuden kivan tyttöystävän. Eikai vieläkään ihan täysin kaikkea tiedä, ehkä ihan hyvä vaan..
Miehellä pidemmän avioliiton aikana kaksi vierasta lasta kolmen eri naisen kanssa.
pikkujoulubailut ja eräs naimisissa oleva naisope petti oppilaansa isän kanssa, joka myös opettaja. Hauskoja vanhempainiltoja tiedossa.
Eräs tuttu mies soitti vaimolleen 90-luvun alussa puhelikopista, samalla kun toinen nainen otti häneltä suihin. Olen näkemässä tapauksen.
Toinen oli kun nainen oli raskaana odottamassa kotona, mies pani 4(!) eri maksullisen naisen kanssa Virossa. Tämäkin on tositarina.
pikkujoulubailut ja eräs naimisissa oleva naisope petti oppilaansa isän kanssa, joka myös opettaja. Hauskoja vanhempainiltoja tiedossa.
Ikivanha viesti mutta miten niin ei vois? Ei mun miehellä ainakaan ole mitään tietoa mitä maksuja tai laskuja mä omalta tililtäni maksan, eikä mulla vastaavasti hänen.