Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Minäkin olen tökkaisesta porukasta kuullut ja en koskisi niihin ukkoihin pitkällä tikullakaan.
oikeastikko ne tyttöystävät/vaimokkeet luulevat että reissut ovat viattomia??? Uskomatonta sinisilmäisyyttä.
iso kaveriporukka lähtee kerran vuodessa thaimaaseen ja vaimot/tyttöystävät jäävät kotiin.. kahden viikon "täyden palvelun" loman jälkeen sitten kotiin ihanan vaimon/tyttöystävän luo ja ihmetellään sitä menoa kun "pentti" ja "Masa" eli sinkkupojant kävi maksullisissa ja kauhisteltiin että miten ne pystyy!
Mistäkö tiedän, mieheni on näiden miesten tuttava, ja kerransaunaillassa paljasti.. oma mieheni ei reissuilla ole ollut ja eikä kyllä lähde vaikka pyydettäisiin mukaan"!!
Sii minäkin olen tällaisesta porukasta kuullut..
Näki kovasti vaivaa ja vonkasi mieheltäni seksiä, mies oli siis siihen aikaan vielä naimisissa ensimmäisen vaimonsa kanssa. Sisko sai mieheltäni pakit eikä asiasta puhuttu sen koommin
Sisko oli itsekin naimisissa siihen aikaan, eli ei siis mitään moraalia. Asiasta olisi noussut iso haloo, sillä isänsä oli pienellä paikkakunnalla kirkkoherrana.
aik ahurjaa väittää että pettäjässä on vika.
Kyllä Suomen lainsäädäntökin lähtee siitä, että aikuiset ihmiset ovat vastuussa omista teoistaan.
ei ole rikos, mutta parisuhteen ja kumppanin laiminlyönti itsekeskeisyyttään pitäisi sellaiseksi määritellä.
Jokainen on vastuussaan teoistaan ja parisuhteen laiminlyöjän tulisi kantaa vastuunsa. Se että se ajaa pettämiseen on siten ihan eri asia, vaikka toki syy seuraussuhde onkin varsin selkeä.
tuttava mies petti vaimoaan vaimon siskon kanssa. Sisko oli alaikäinen. Pariskunnalla pieni lapsi ja vaimo synnyttämässä toista. Järkyttävä tapaus/ P-Karjala
Mies petti tyttöystäväänsä kanssani vuoden ajan. Kun tytsi oli muualla opiskelemassa, vietin aikaa hänen sängyssään ja selasin läpi KAIKKI hänen tavaransa. Kun tuli eron aika miehelle ja hänelle, viskoin kaikki tytsin tavarat yhdeksi isoksi kasaksi yhteen huoneeseen, vähän shampoota sinne tänne jne. Rikoin muutaman koriste-esineen.
Sitten tekstari perään että kiitos sohvanlainaamisesta ym. ;)
Että törkein olen minä itse.
Huono parisuhdekin ja se lahna kotona, ei ole oikea syy lähteä panemaan jotakin muuta.
Sitten pitäisi kuulkaas ottaa itseään niskasta kiinni, yrittää korjata parisuhdetta, jos ei onnistu niin se on hei hei. Sitten on vapaa paneskelemaan ympäri kyliä.
paneminen on elämän tärkeimpiä asioita, toiselle postimerkkien keräily.
Mielestänne siis, jos puolisoa ei postimerkkien keräily kiinnosta, on tuomittavaa keräillä postimerkkejä jonkun muun kanssa.
Vieraiden paneskelu tahi postimerkkien keräily vieraassa seurassa eivät ole laissa kiellettyä. Miten siis jomman kumman voi laittaa etusijalle, jos kohdehenkilölle molemmat ovat yhtä tärkeitä asioita.
Miten siis arvotatte yksilölle tärkeät asiat?
Paneskelu vieraan kanssa on vain yksi petämisen elmentymä, asia ei suinkaan ole näin yksinkertainen.
Mies petti tyttöystäväänsä kanssani vuoden ajan. Kun tytsi oli muualla opiskelemassa, vietin aikaa hänen sängyssään ja selasin läpi KAIKKI hänen tavaransa. Kun tuli eron aika miehelle ja hänelle, viskoin kaikki tytsin tavarat yhdeksi isoksi kasaksi yhteen huoneeseen, vähän shampoota sinne tänne jne. Rikoin muutaman koriste-esineen.
tarinaa:
1. perhe (mies, vaimo ja kaksi lasta)lähtivät kylpylä lomalle. Silläaikaa kun vaimo vetäytyi yöpuulle lasten kanssa mies jäi vielä"tuulettuun baariin". Toinen lapsista alkoi oksentaa yöllä ja vaimo lähti katselemaan missä mies niin törmäsi tähän ja tämän rakastajattareen kakkoskerroksen käytävässä, toisiinsa kietoutuneena suutelemassa...Mies oli sopinut että rakastajatar tulee samalle kylpyläreissulle kun ei voinut paria päivää olla erossa.
2. Sairaanhoitaja vaimo joutui sairastumisen takia tulemaan kotiin kesken yövuoron. hän huomasi heti että omakotitalon pensasaidanvieressä oli outo auto ja pihatiellä piikkikoron jäljet. Kun hän aukaisi hiljaa ulko-oven ja kuunteli niin kotoa kuului ooh ooh vielä vielä- hommasivat aviovuoteessa. Mies oli sanonut kun vaimo oli käskenyt molempien häipyä että kulta älä ole kohtuuton...
Ainoastaan miehen logiikalla saa aikaan tuollaista tekstiä.
Ainoastaan miehen logiikalla saa aikaan tuollaista tekstiä.
että et kykene ymmärtämään miehiä ja seuraako siitä tunnustus, että et kykene elämään miesten kanssa parisuhteessa?
Huono parisuhdekin ja se lahna kotona, ei ole oikea syy lähteä panemaan jotakin muuta.
Sitten pitäisi kuulkaas ottaa itseään niskasta kiinni, yrittää korjata parisuhdetta, jos ei onnistu niin se on hei hei. Sitten on vapaa paneskelemaan ympäri kyliä.paneminen on elämän tärkeimpiä asioita, toiselle postimerkkien keräily.
Mielestänne siis, jos puolisoa ei postimerkkien keräily kiinnosta, on tuomittavaa keräillä postimerkkejä jonkun muun kanssa.
Vieraiden paneskelu tahi postimerkkien keräily vieraassa seurassa eivät ole laissa kiellettyä. Miten siis jomman kumman voi laittaa etusijalle, jos kohdehenkilölle molemmat ovat yhtä tärkeitä asioita.
Paneskelu vieraan kanssa on vain yksi petämisen elmentymä, asia ei suinkaan ole näin yksinkertainen.
Normaalissa parisuhteessa ne postimerkkeilyt ja panemiset sovitaan puolison kanssa. Ellei asiasta olla samaa mieltä, sille keksitään yhdessä joku ratkaisu. Ellei yhteistä ratkaisua löydy, parisuhde pannaan poikki ja etsitään uusi, toimivampi suhde. Ei se suhde siitä parane, että kumppanin selän takana tehdään omia ratkaisuja. Tuollaiset selittelyt kumpuavat omasta huonosta omastatunnosta. Sitten, jos vieraissa hyppiminen on sen kumppanin kanssa sovittu juttu, sittenhän se on ok.
Normaalissa parisuhteessa viestitään keskenään.
että mikä tässä oli pointti? Sinähän se lainasit hänen miestään! Mikä syys inulla oli kiukutella?
Sitten pitäisi kuulkaas ottaa itseään niskasta kiinni, yrittää korjata parisuhdetta, jos ei onnistu niin se on hei hei. Sitten on vapaa paneskelemaan ympäri kyliä.paneminen on elämän tärkeimpiä asioita, toiselle postimerkkien keräily.
Vain pettäjä selittää ettei se ole niin yksinkertaista.
petti minua oman veljensä vaimon kanssa. Mieheni on heidän lapsen kummi ja tämä veli vaimoineen meidän lapsen kummi-, no ei ole enää kummeja:) Sama nainen, on pettänyt omaa miestänsä myös miehen toisen veljen kanssa ja mahtuu siihen liuta naisen työkavereita..onkohan lomittajat ymmärtäneet jotenkin toisin? Että kun talossa lomitetaan, niin lomitetaan sitten kunnolla:) Ja nyt kun kyseinen nainen on myyjänä kaupassa, niin jokohan ottaa palveluksistaan maksunkin..tiedä tuota sitten.
et kai enää ole tollasen mulkun kanssa?
mulla on kolme poikaa ja jo joku saakelin akka tulis siiohen pilaan niiden välejä panemalla vähän kaikkien kanssa, niin kävisin vähän juttelemassa sen kanssa!
Nainen oli naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa (ei tummaihoinen, mutta ei suomalaisenkaan näköinen) Yrittivät lasta useita vuosia, ei tärpännyt. No tärppäsi sitten silloin kun mies oli ulkomailla työmatkalla. Hölmö aviomies ei osannut ilmeisesti laskea millon raskaus oli saanut alkuunsa ja kasvatti AIVAN blondia lastaan omanaan.
Nainen jatkoi paneskelua tuon työpaikalta löytäneensä miehen kanssa, joka hänet oli sitten oikesti paksuksi panaissut. Sattui vaan kertomaan työpaikalla yhdelle hölösulle, että muksu ei ole oman aviomiehen. Juoruthan sitten levisi. Kaikki muut sitten tiesivätkin lapsen oikean isän paitsi häntä kasvattava isä.
Ilmeisesti jossain vaiheessa tieto sitten kantautui miehenkin korviin, sillä ero tuli. Ja nyt nainen on yhdessä tuon panokaverinsa kanssa ja heillä on virallisestikin yhdessä toinen lapsi. Sääliksi käy tuota aviomiestä joka kasvatti toisen miehen mukulaa useita vuosia ja nyt jäi sitten tyhjänpäälle ilman lasta. Lapsi asuu äidin ja biologisen isänsä kanssa. Ilmeisesti nainen veto erossa vielä rikkaalta aviomieheltään hyvät hillotkin!
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.[/kummit ovat pahoja ;)
Aloin seurustelemaan lukion ensimmäisellä toisessa lukiossa opiskelevan pojan kanssa 90-luvulla. Seurustelimme kaksi vuotta, ennen kuin sain tietää hänen seurustelleen yläasteajoista lähtien erään omassa koulussaan olevan tytön kanssa.
Hän kertonut kavereilleen että olin vain hänen 'paras ystävänsä' ja minulle, etten saanut suudella häntä tms. hänen kavereidensa nähden. Hänen kaverinsa tiesivät siis vain siitä toisesta tyttöystävästä.
Törmäsin hänen toiseen tyttöystäväänsä yksissä illanistujaisissa ja aloimme vertailemaan poikaystäviämme. No hupsista vaan!
Näin jälkeenpäin totesin että kaksi vuotta elämästäni kului yhteen valehtelevan kusipään rakasamiselle ja tekisin mitä vain jos saisin nuo vuodet takaisin häneltä.
Ainakin sain uuden sydänystävän pojan toisesta tyttöystävästä, ja olemme sitä yhä, 15 vuoden jälkeen.
Pojasta en lukioaikojen jälkeen ole kuullut mitään, onneksi.
Parikymppisenä tyttöystäväni tunnusti pettäneensä minua. Noh, sehän piti kostaa, joten kävin panemassa erästä 17-vuotiasta lukiolaistyttöä.
Tyttö asui vielä kotonaan, joten kun äiti poistui lähikauppaan, kävimme toistemme kimppuun. Kondomeita ei siihen hätään ollut, joten luotimme e-pillereiden tehoon ja toistemme taudittomuuteen ja panimme paljaaltaan.
Äiti tulikin kohta puoleen takaisin kaupasta tyttärensä ollessa wc:ssä pesulla. Itse en kehdannut käydä enää vessassa peseytymässä, tuntui että äiti olisi saattanut arvata.
Poistuin paikalta ja ajelin tyttöystäväni luokse. Panimme siinä sitten... sillä samalla paljaalla vehkeelläni, jolla juuri olin painanut toista naista.ei koskaan sairastu kohdunkaulansyöpään. Silloin voit nimittäin vetää omatkin ranteesi auki. TUo on paras tapa altistaa naista papilloomavirukselle ja sen aiheuttamille muutoksille, eli syövän esiasteelle.
Eiköhän se tyttö itse ole altistanut itsensä syövilleen kun kerran petti ensin.
Kuulostaa mun korvaan lähinnä siltä, että et USKALTAISI seurustella tuon miehen kanssa, koska silloin saisit tuta olevasi ihan samalla viivalla kaikkien muidenkin miehen "rakastamien" naisten kanssa.
Nyt voit elää kuvitelmissasi, että olet jotain erityisempää.