Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
otin grinderistä miesseuraa ostarin vessaan kun vaimo vinkui ostoksille :DDD
Nuoripari meni naimisiin ja vaimo alkoi saman tein odottaa lasta. Yhdeksän kuukauden kuluttua häistä oli iloiseksi odotettu perhetapahtuma. Syntyi kikkarapäinen musta lapsi. Aviopari olivat molemmat valkoihoisia kantasuomalaisia. "Ihme" sai luonnollisen selityksensä kun nuori aviovaimo tunnusti käyneensä vieraissa polttari-iltanaan pari päivää ennen häitä. Se avioliitto päättyi lyhyeen.
Mistähän muuten tulee tää voimafantasia et pettäjät jäis aina kiinni? Ei muuten jää kuin tosi harvoin...itse varmaan satoja kertoja eikä ollut lähelläkään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset vois jättää perheelliset miehet rauhaan. Nähnyt niin monta tapausta missä säälittävät,yksinäiset, kateelliset luuserit yrittää varattua ja päästä valmiiseen pöytään vokottelemalla vanhempia miehiä. Yleensä nämä naiset ovat nuorempia kuin miesten omat vaimot ja monesti lapsettomia itse. Kerjäävät mieheltä sääliä, kehuvat, ylistävät miestä kaikella tapaa. Mies helposti menee retkuun ja naiset käyttävät tilaisuutta hyväkseen.. Miehet ovat vaan niin helvetin tyhmiä, etteivät tätä tajua. Näillä naisilla on yleensä rahan kiilto silmissä ja puute munasta. Ovat kateellisia perheellisille ja näin ollen tekevät tätä.
Höpö höpö. Minun pitkäaikainen rakastajani, jonka kanssa en halunnut naimisiin - mies sitä kyllä ehdotti - oli mennyt kaikessa hiljaisuudessa naimisiin toisen naisen minulle kertomatta. Ihmettelin kyllä hieman, kun hän alkoi pyrkiä pitämään tapaamiset aiempaa lyhyempinä, kun aiemmin vietimme pitkiä viikonloppuja tai jopa viikkoja jomman kumman luona, mutta en ajatellut asiaa sen enempää, kun itsellänikin oli aikataulukiireitä. Niinpä olin tietämättäni toinen nainen. Enpä olisi miestä tapaillut, jos olisin aviosta tiennyt.
Mies alkoi sitten uudelleen jonkin ajan päästä ehdottelemaan pidempiä tapaamisia ja puhua, että minun pitäisi olla hänen vaimonsa. Jokin hänen vaimohaikailuissaan herätti epäilykseni ja tein vähän salapoliisityötä. Sain tietää, että mies olikin mennyt naimisiin niihin aikoihin kun tapaamisemme muuttuivat satunnaisemmiksi. Tämä puoliso taas oli sairastunut vakavasti siinä main kun mies alkoi uudelleen kosiskella minua.
En usko, että monikaan kadehtii petettyjä vaimoja. Aivan hirveää tulla petetyksi avioliitossa. Miksi pettäjät yleensä haluavat naimisiin?
Kuulostaa ihan ex-mieheltäni. Ei ikinä lopeta tätä pettämistään.
MachoAlpha kirjoitti:
Mistähän muuten tulee tää voimafantasia et pettäjät jäis aina kiinni? Ei muuten jää kuin tosi harvoin...itse varmaan satoja kertoja eikä ollut lähelläkään. :D
Mistä tää voimafantasia, kysyy nimimerkki MachoAlpha 😂 oh the irony
Monta vuotta jatkunut etäsuhde ulkomailla vakituisesti, mutta Suomessa työasioissa usein käyvän miehen kanssa. Mies meni kihloihin ja lupasi avioliiton suomalaisnaisen kanssa. Suomalainen ihmetteli kun avioliittoa ei vaan kuulunut, vaan jo sovittuja häitä siirrettiin aina jollakin verukkeella. Eräänä päivänä mies oli suihkussa ja suomalaisnainen vastasi puhelimeen miehen puolesta. Puhelimessa oli miehen vaimo. Käydyssä keskustelussa paljastui, että paljon työasioissa matkustavalla miehellä oli aiemminkin ollut tällaisia monta vuotta kestäneitä virityksiä, parisuhteita eri maissa. Monta rikottua sydäntä ja mieltä. Mies vedätti kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset vois jättää perheelliset miehet rauhaan. Nähnyt niin monta tapausta missä säälittävät,yksinäiset, kateelliset luuserit yrittää varattua ja päästä valmiiseen pöytään vokottelemalla vanhempia miehiä. Yleensä nämä naiset ovat nuorempia kuin miesten omat vaimot ja monesti lapsettomia itse. Kerjäävät mieheltä sääliä, kehuvat, ylistävät miestä kaikella tapaa. Mies helposti menee retkuun ja naiset käyttävät tilaisuutta hyväkseen.. Miehet ovat vaan niin helvetin tyhmiä, etteivät tätä tajua. Näillä naisilla on yleensä rahan kiilto silmissä ja puute munasta. Ovat kateellisia perheellisille ja näin ollen tekevät tätä.
Olipa taas juttua. Ihan kuin pettävät äijät olisivat täysin vailla harkintakykyä.
Ikinä en ole varattua yrittänyt, mutta moni varattu on kyllä yrittänyt minua.
Juuri näin. Mulle on tänään luukuttanut viestiä mies, joka meni naimisiin joitakin kuukausia sitten. Ei mene jakeluun kun olen jo sanonut, että älä laita mulle enää viestiä!
Kuka menee näitten mätien omenoiden kanssa naimisiin??
Ei se tosiaan mene jakeluun, itse täytyy rajat laittaa, jos meinaa jotenkin saada varatut miehet kuriin. Pikkuvaimot sinisilmäisesti luulevat, että vapaat sinkkuvampit roikkuvat heidän miehissään, mutta totuus on juuri toisinpäin...
Tutustuin netissä mieheen, jonka tapasin myöhemmin. Tapaaminen oli nopea ja jotenkin outo. Ihan ok mies, varmaan tottunut määräämään tahdin parisuhteessa. Ajattelin, että taitaapa olla varattu mies. Ja kyllä.
Hän elää, siis 'roikkuu' suhteessa naisen kanssa, ovat olleet yhdessä jo toistakymmentä vuotta, ei namisissa. Nyt tämä mies kuvittelee, että voisi muuttaa suoraan luokseni - tyyliin valmiiseen kotiin, ja ilmeisesti pitää tätä puolisoa siinä sivussa...kun ei kuulemma saa tarpeeksi huomiota kotonaan jne.
Minua on petetty edellisessä liitossani, enkä ikinä suostu suhteen kolmanneksi pyöräksi, olen selvästi kertonut syyni hänelle. En ikinä petä/mene suhteeseen miehen kanssa joka on liitossa toisen naisen kanssa, kanssasisaruksia kohtaan haluan oman menneisyyteni takia olla solidaarinen.
Ja tätä ko miestä en halua vaikka yhtäkkiä vapautuisikin, eikä mitään fyysistä siis ole edes tapahtunut.
Mutta tässä esimerkkinä erään miehen toimintaperiaate. Helposti uuteen suhteeseen ja valmiiseen kotiin.
Naiset, katsokaapa vähän niiden äijienne perään mitä ne touhuavat selkänne takana. Ja tosiaan, kaikki sinkkunaiset eivät ole miestenne perässä, vaan ongelma itse istuu ihan kotisohvallanne.
Vierailija kirjoitti:
Nainen petti miestään naapurissa asuvan, perhetuttava/työkaverin kanssa. Työkaverikin oli naimisissa, ja avioliitossa ongelmia. Pettäminen jatkui lisäksi pitkään, ja nainen puolusteli sitä mm. onalla väljähtyneellä liitollaan ja puolison juomisella, vaikka puoliso ei edes erityisen kovasti ryypännyt. Oli minusta siksi törkeää, että siinä sekoitettiin monen ihmisen elämä. Seurasin sivusta tilannetta, en uskaltanut puuttua koska ajattelin, että olisin vain hämmentänyt soppaa lisää.
Hyi helvetti kuulostaa ihan mun naapurin naiselta, joka oli mieheni kimpussa, kunnes häädin hänet elämästäni!
Käyn aina palkkapäivää seuraavana perjantaina hu*rissa. Vaimo ei tietenkään tiedä mitään. Palkitsen näin itseäni ja tarvitsen vähän vaihtelua. Vaimo hyötyy tästä myös koska opin uusia temppuja.
MachoAlpha kirjoitti:
Näin on. Etenkin naiset uskovat sokeasti, että juuri hänen miehensä ei petä. Vaikka sitä ei voi tietää mitenkään. Tästä on vain toisen osapuolen sana ja se on voimassa siihen asti kunnes jää kiinni. Pettäjä harvemmin tulee kertomaan pettämisistään.
työpaikan illanvietossa oli mies, jonka vaimo oli sairaalassa saatuaan lapsen. Eikös tämä lihamestari hävinnyt jonnekin nusauttamaan ravintolapäällikköä, joka oli mennyt miesten saunaan tiedustelemaan, että saako täällä munaa vai ei? No oli se kuulemma sitten saanut. Minua puistatti tämä käytös.
Vierailija kirjoitti:
Asuin miesystäväni luona koko sen ajan, kun vaimo oli synnyttämässä heidän toista lastaan. Ovat jo muuttaneet, mutta uudessakin asunnossa ja sängyssä ollaan oltu yhdessä varmaan jo sata kertaa. Kun vaimo on lähdössä reissuun, vie mies samalla reissulla naisen kentälle ja hakee minut. Lainailen sitten heidän kotonaan oleskellessani tarpeen mukaan vaimon vaatteita ja urheiluvehkeitä. Erityisen törkeäksi tämän kai tekee se, että olemme miehen kanssa avoimesti "erittäin hyviä ystäviä", niin että vaimokin tietää ja on siis myös minun tuttavani. Oltuani päivän miehen kanssa, saatan vielä olla heillä kotona kun vaimo tulee kotiin. Eikä siinä mitään, vaimolle sanotaan että käytiin lenkillä, ja minä kävin sen jälkeen suihkussa heillä. Ja sitten syödään yhdessä päivällistä. Kesällä mies on lähdössä kanssani lomalle, ja sekin siis niin että vaimo tietää miehen lomailevan kanssani.
Ehkei tää mies ole se kaikkein törkein pettäjä, mutta aika törkeää kuitenkin. Veikkaan että vaimolla kyllä on aavistus, mutta ei uskalla sanoa mitään kun pelkää miehensä lähtevän matkaani.
Sietää ukon tuollaisen matkaan lähteäkin! 🤮
Jonain päivänä sillä ukolla on uus lenkkikaveri. 😆
Vierailija kirjoitti:
Taloushallinnossa näkee paljon sellaista mitä ei haluaisi nähdä. Nuorempana olin töissä suuressa suomalaisessa konsernissa jonka ylimmän johdon miesten keskuudessa oli outo sisärinki. Tämä sisärinki ylläpiti firman piikkiin firman palkoilla tekaistuilla ammattinimikkeillä muutamaa nuorta naista jotka eivät milloinkaan tulleet työpaikalle tai edes käyneet meillä töissä. Näillä naisilla oli asuntoedutkin kk-palkan päälle. Konsernin johtomiehet ylläpitivät siis omaa privaattibordellisysteemiä huolimatta siitä että kotona heitä odottivat vaimot ja lapset. Tämä systeemi oli vuosikymmeniä vanha ja jatkunut johdon keskuudessa ties kuinka kauan, ja jotkut johtajat pitivät sitä ja puolisoittensa pettämistä "saavutettuna etunaan" pari vuosikymmentäkin putkeen. Sihteerit osasivat valehdella vaimoille kun nämä kyselivät miestensä perään.
Mikä firma, voisitko kertoa vaikka etukirjaimen?
Tiedän tapauksen jossa vuorotyötä teheen miehen itselleen tarjoamaan kuukausittaiseen rentoutukseen kuului käydä maksullisissa naisissa palkkapäivän tienoilla. Kaikki meni hyvin siihen saakka kunnes kaverinsa buukkasi heille maksulliset naiset, miehet menivät naisten kämpille, ja kuinka ollakkaan, vuorotyötä tehneen miehen oma vaimo oli keveissä hepeneissä valmiina vastaanottamaan asiakkaita. Näin oli jatkunut jo pitkään ilman, että mies tiesi asiasta yhtään mitään, eikä nainenkaan tiennyt miehensä harrastavan maksullisia naisia. Vuorotyössä on riskinsä !
Puol vuotta seurusteltu ja pam:hänestä tullut isä toisen naisen kanssa. Jatkettiin silti ja ties miten monta vuotta kului jäi usein kiinni pettämisestä. Olinpa typerä kun jatkoin suhdetta.
Eron jälkeen kuulin,että ystäviäni yrittänyt pokata ja tiedän yhden Entisen Kaverin kanssa onnistuneen. Oksettaa edelleen.
Sain työkomennuksen Viroon työparin kanssa joka oli juuri edeltävällä viikolla tullut häämatkaltaan. Vastavihitty mies. Työparini veti lärvit ensimäisenä iltana ja pokasi jonkun juoppolutkan hotelliin. Kolmen päivän aikana minä tein pitkää työpäivää, kaiken yksin, kun tuo vastavihitty juoppolalli sikaili vosun kanssa hotellissamme. Palasin Suomeen yksin. Työparikseni määrätyn käytös hävetti ja iljetti minua. Oli siinä äijällä kotona tuoreelle vaimolle ja firmassa pomolle selittämistä kun palasi kaksi päivää minua myöhemmin Suomeen, ilman matkatavaroita, ilman työkaluja ja ilman rahaa, virolaisen asiakasfirman edustajan Suomeen tuomana.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole koskaan kehumisen arvoinen.
SIVUHUOMAUTUS: VAIKUTTAA SILTÄ, ETTÄ LUKUUN EI SISÄLLY POLITIIKKA
Jauho-Sanna vei potin hands down.
Törkein esimerkki on ehkä frendi, joka oli menossa naimisiin, polttarit oli vihkimistä edellisenä iltana ja hän vietti yön panemalla jotain randomia. Sen luota sitten kirkkoon.
Ei saanu vaimo koskaan tietää.