Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Yksi johtaja pani julkkiksen kanssa miesten vessassa samaan aikaan kun mies oli kotona hoitamassa niiden pientä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi johtaja pani julkkiksen kanssa miesten vessassa samaan aikaan kun mies oli kotona hoitamassa niiden pientä lasta.
Markus hoiti lasta?
Sannan kaveri joka päästi videon levitykseen, oli törkeä petturi.
Oli pariskunta, mies ja nainen ja heillä yhteinen naispuolinen ystävä. Tämä mies kävi tämän ystävänaisen luona panemassa ja oli yötäkin. Sitten tämä petetty osapuoli itki tälle ystävänaiselle, että kun mies ei taaskaan tullut kotiin yöksi ja tämä ystävänainen lohdutteli ja oli olkapäänä. Tämä on yksi törkeimmistä mitä tiedän.
Opiskelukaverini kertoi että oli harjoittelussa aloittanut suhteen miespuoliseen työkaveriin. No tämän miehen vaimo oli myös samalla osastolla töissä ja autuaan tietämätön mitä hänen selän takana tapahtuu.
Naispuolinen naapurini pani aina talomme pyöräkellarissa baarista raahaamiaan miehiään ja sitten kotiin aviomiehen viereen. Kerran oli polvet ruvella kun oli tutulta taksimieheltä saanut muutakin kuin kyydin kotiin. Itse kertoi minulla nämä.
Kyllähän näitä törkeitä riittää.
On kyllä jäätävää lukea tätä ketjua.
Erään tuttavani miehellä oli suhde ja lapsi heidän naapurinsa kanssa. Tuttava oli jopa auttanut naapuria lapsen hoidossa, ystäviä kun olivat. Juttu alkoi paljastua, kun löysi miehensä ja naapurin tositoimissa kotinsa pesuhuoneesta.
Toisen tuttavan kihlatulla oli pitkäaikainen työpaikkaromanssi. Lähti sitten tämän kakkosnaisen matkaan pari kuukautta ennen häitä, jotka tuleva morsian oli maksanut. Älysi sentään olla menemättä naimisiin.
Risteilyllä kaveriporukastamme yksi kiksautti miestä, joka halusi olla vielä reissun jälkeen yhteyksissä. Paljastui, että mies olikin kihloissa, kun kyseli mahdollisista taudeista, kun kikulia oli alkanut kutittamaan eikä uskaltanut painaa kihlattuaan.
Eka girlfreni rajasi tussunsa mun nähden lähtiessään firman juhliin ja sieltä tietenkin jonku pikkupomon luo antamaan ***lua, oli aika raaka temppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset vois jättää perheelliset miehet rauhaan. Nähnyt niin monta tapausta missä säälittävät,yksinäiset, kateelliset luuserit yrittää varattua ja päästä valmiiseen pöytään vokottelemalla vanhempia miehiä. Yleensä nämä naiset ovat nuorempia kuin miesten omat vaimot ja monesti lapsettomia itse. Kerjäävät mieheltä sääliä, kehuvat, ylistävät miestä kaikella tapaa. Mies helposti menee retkuun ja naiset käyttävät tilaisuutta hyväkseen.. Miehet ovat vaan niin helvetin tyhmiä, etteivät tätä tajua. Näillä naisilla on yleensä rahan kiilto silmissä ja puute munasta. Ovat kateellisia perheellisille ja näin ollen tekevät tätä.
Olipa taas juttua. Ihan kuin pettävät äijät olisivat täysin vailla harkintakykyä.
Ikinä en ole varattua yrittänyt, mutta moni varattu on kyllä yrittänyt minua.
Juuri näin. Mulle on tänään luukuttanut viestiä mies, joka meni naimisiin joitakin kuukausia sitten. Ei mene jakeluun kun olen jo sanonut, että älä laita mulle enää viestiä!
Kuka menee näitten mätien omenoiden kanssa naimisiin??
Ei se tosiaan mene jakeluun, itse täytyy rajat laittaa, jos meinaa jotenkin saada varatut miehet kuriin. Pikkuvaimot sinisilmäisesti luulevat, että vapaat sinkkuvampit roikkuvat heidän miehissään, mutta totuus on juuri toisinpäin...
Tutustuin netissä mieheen, jonka tapasin myöhemmin. Tapaaminen oli nopea ja jotenkin outo. Ihan ok mies, varmaan tottunut määräämään tahdin parisuhteessa. Ajattelin, että taitaapa olla varattu mies. Ja kyllä.
Hän elää, siis 'roikkuu' suhteessa naisen kanssa, ovat olleet yhdessä jo toistakymmentä vuotta, ei namisissa. Nyt tämä mies kuvittelee, että voisi muuttaa suoraan luokseni - tyyliin valmiiseen kotiin, ja ilmeisesti pitää tätä puolisoa siinä sivussa...kun ei kuulemma saa tarpeeksi huomiota kotonaan jne.
Minua on petetty edellisessä liitossani, enkä ikinä suostu suhteen kolmanneksi pyöräksi, olen selvästi kertonut syyni hänelle. En ikinä petä/mene suhteeseen miehen kanssa joka on liitossa toisen naisen kanssa, kanssasisaruksia kohtaan haluan oman menneisyyteni takia olla solidaarinen.
Ja tätä ko miestä en halua vaikka yhtäkkiä vapautuisikin, eikä mitään fyysistä siis ole edes tapahtunut.
Mutta tässä esimerkkinä erään miehen toimintaperiaate. Helposti uuteen suhteeseen ja valmiiseen kotiin.
Naiset, katsokaapa vähän niiden äijienne perään mitä ne touhuavat selkänne takana. Ja tosiaan, kaikki sinkkunaiset eivät ole miestenne perässä, vaan ongelma itse istuu ihan kotisohvallanne.
Hyvin sanottu.
Kaveri tuli kapakasta kotiin, muija oli lähtenyt jo aiemmin nukkumaan. Avasi makkarin oven, siellä oli emäntä polvillaan ottamassa poskeen. Muija käänsi päätään hieman, niin että vehje pysyi suussa, laittoi tyynesti silmät kiinni ja jatkoi puuhia. Tuntematon ukko ei reagoinut tilanteeseen millään tavalla. Kaveri oli niin hämmentynyt, että lähti ulos takaisin. Kun tuli aamulla kotiin, rouva oli kuin mitään ei olisi tapahtunut ja kiisti kaiken. Erohan siitä lopulta tuli, mutta vasta paljon myöhemmin, kun kaikenlaista muutakin oli tapahtunut lukuisia kertoja.
Ei voi muuta sanoa, kuin että rakkaus tekee ihmisen joskus täysin arvostelukyvyttömäksi hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
lapsiperheeseen tuli Puolasta nuori au pair ja ah niin kliseisesti mies ihastui tähän ja kävi mm. "näyttämässä tytölle vähän Suomen Lappia", ts. panoreissuilla. Erohan siitä tuli.
siis ei jumalauta ole totta?! minkä ikäinen mies ja se puolalainen tyttö?
Kaikkee pettämistä ette edes saa selville.
Vierailija kirjoitti:
Oli pariskunta, mies ja nainen ja heillä yhteinen naispuolinen ystävä. Tämä mies kävi tämän ystävänaisen luona panemassa ja oli yötäkin. Sitten tämä petetty osapuoli itki tälle ystävänaiselle, että kun mies ei taaskaan tullut kotiin yöksi ja tämä ystävänainen lohdutteli ja oli olkapäänä. Tämä on yksi törkeimmistä mitä tiedän.
Opiskelukaverini kertoi että oli harjoittelussa aloittanut suhteen miespuoliseen työkaveriin. No tämän miehen vaimo oli myös samalla osastolla töissä ja autuaan tietämätön mitä hänen selän takana tapahtuu.
🤣🤣🤣🤣🤣
Naispuolinen naapurini pani aina talomme pyöräkellarissa baarista raahaamiaan miehiään ja sitten kotiin aviomiehen viereen. Kerran oli polvet ruvella kun oli tutulta taksimieheltä saanut muutakin kuin kyydin kotiin. Itse kertoi minulla nämä.Kyllähän näitä törkeitä riittää.
Nussin vaimon naisystävää 19 vuotta joka päivä,sai tietääkin jossakin vaiheessa mut jatkoin edelleen.
Tuntuu että tälläseltä ei voi välttyä, pakko alkaa pettämään joka tilanteen tullen
Eipä tässä ole mitään uutta, ihmiset on kuin bonopoja paneskelevat siellä täällä. Itse olen ollut uskollinen, mutta kyllä panettaa jatkuvasti ja ruoho vaikuttaa aina olevan vihreämpää jossain muualla. Mutta on se rakkaus ihmeellinen asia, ilman sitä meillä ei olisi elämää täällä maapallolla, mutta nyt sitä on kyllä liikaakin vaikka meillä Suomessa rakkauden hedelmät (lapset) vähenee, mutta muualta niitä kyllä lappaa meille riittää yllin kyllin, kivahan se on kun saa ilmaista rahaa ja hyvinvointia.
Mies kuuli isänpäivänä vaimonsa pettäneen ampui kostoksi hevoset ja koirat
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010006696.html
Entäs katala akka ??
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mitä kukin pettämiseski laskee, omala kohdallani koin tulleeni petetyksi raskaamman kautta, ja kerron nyt oman tarinani.
Olimme olleet naimisissa yhdeksän vuotta, meillä oli 4-vuotias tyttö, ja asuimme kerrostalossa jossa kerrosta ylempänä asui eräs yh-äiti kahden lapsensa kanssa. Tyttö noin 13-14 ja poika 5.
Mieheni alkoi viihtyä pihan leikkipaikalla tyttömme kanssa todela hyvin, ja pistin kyllä merkille että juttu tämän yläkerran äidin ja mieheni välillä sujui luistavasti. Hyvin viihdyttiin lasten kanssa yhtä aikaa pihalla ja yhteistä jutun aihetta näytti löytyvän. En ole mustasukkainen tyyppi ollenkaaan, enkä pitänyt sitä pahana, miksi olisin pitänyt? En kai voi rajoittaa aikuisen ihmisen tuttava- ja ystävyyssuhteita, voin vain luottaa siihen että tiettyjä rajoja ei rikota.
No sitten eräänä viikonloppuna mieheni ilmoitti lähtevänsä jonkun tuttunsa mökille auttamaan remontissa. Sinänsä ihan ok, h
Älä ikinä luota siihen, jos toinen sanoo, ettei mitään tapahtunut. Oma puoliso sanoi kahdesta sivusuhteestaan, ettei mitään tapahtunut. Että "ollaan vaan kavereita" ja "on vaan halailtu". Tunnusti myöhemmin molemmista, että kaikki mahdollinen tapahtui.
Naurattaa tää soihdut ja talikot porukka :DDD
Suurin osa ei muuten ikinä jää kiinni ja eniten vieraissa käy korkeasti koulutetut ja hyvin tienaavat, ihan tutkimusten mukaan. Sukupuolten välillä nykyään ei ole eroja tässäkän asiassa. :)
Ootte kaikki ansainneet pettävät kumpaninne! Varmaan itse pengotte taskuja, luette viestejä ja harkitsette yksityisetsivän palkkaamista avuksi stalkkaamiseen. #valkoroskajutut
Vierailija kirjoitti:
Sannan kaveri joka päästi videon levitykseen, oli törkeä petturi.
Tää on kyllä surkein luuseri tässä ketjussa tää "kaveri"...
Jauhis.