Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Tuo on noille pettäjille niin oikein.
Vielä hauskempaa on nähdä pettäjän jätetyksi tulo jos hän on oikein isosti hehkuttanut kaikkialla uutta suhdettaan kuinka on niin löytänyt elämänsä rakkauden ja sielunkumppanin. Tästä jätetyksi tulosta he pyrkivät tietysti olemaan mahdollisimman hiljaa.
Karma osuu pettäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on noille pettäjille niin oikein.
Vielä hauskempaa on nähdä pettäjän jätetyksi tulo jos hän on oikein isosti hehkuttanut kaikkialla uutta suhdettaan kuinka on niin löytänyt elämänsä rakkauden ja sielunkumppanin. Tästä jätetyksi tulosta he pyrkivät tietysti olemaan mahdollisimman hiljaa.
Karma osuu pettäjiin.
Mmm, juuri näin :)
Kivaa on myös, kun pettäjä jättää sen kunnollisen "kotihiirivaimonsa" ja lapsetkin samalla tietenkin, ja kertoo kuinka rakastui vihdoin oikeaan ja ihanaan, seksik-kääseen naiseen. Ja kun nainen on saanut haluamansa, muuttuu arki hänenkin kanssaan sellaiseksi ns. normaalielämäksi (ei tarkoita että lihomista tapahtuu, kuten joku kohta tulee väittämään).
On saattanut jo puolustaa uutta naistaan esim. vanhemmilleen ja haukkua exän täydeksi pska-kasaksi, kietoutuen valheiden verkkoon. Suitsutus olikin sitten turhaa, ja kaipuu entiseen iskee. Ja kop kop, kun se kapinen rakki saapuu anelemaan. Voi sitä riemua kun voi sanoa, että painu v.tuun.
Mulla kans tällainen "työkaverikeissi" takana. Ja huvittavinta on se, että samainen naicconen yritti mun nykyistäkin miestä. Ensimmäinen meni halpaan, mutta tämä nykyinen todisti olevansa juuri sitä mitä olen olettanutkin. Mies haukkui vielä sen pataluhaksi. Olin hänelle kertonut taustat.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mitä kukin pettämiseski laskee, omala kohdallani koin tulleeni petetyksi raskaamman kautta, ja kerron nyt oman tarinani.
Olimme olleet naimisissa yhdeksän vuotta, meillä oli 4-vuotias tyttö, ja asuimme kerrostalossa jossa kerrosta ylempänä asui eräs yh-äiti kahden lapsensa kanssa. Tyttö noin 13-14 ja poika 5.
Mieheni alkoi viihtyä pihan leikkipaikalla tyttömme kanssa todela hyvin, ja pistin kyllä merkille että juttu tämän yläkerran äidin ja mieheni välillä sujui luistavasti. Hyvin viihdyttiin lasten kanssa yhtä aikaa pihalla ja yhteistä jutun aihetta näytti löytyvän. En ole mustasukkainen tyyppi ollenkaaan, enkä pitänyt sitä pahana, miksi olisin pitänyt? En kai voi rajoittaa aikuisen ihmisen tuttava- ja ystävyyssuhteita, voin vain luottaa siihen että tiettyjä rajoja ei rikota.
No sitten eräänä viikonloppuna mieheni ilmoitti lähtevänsä jonkun tuttunsa mökille auttamaan remontissa. Sinänsä ihan ok, hän kyllä kävi auttelemassa erinäisissä hommissa koska on ammatiltaan timpuri.
Mies sitten lähti ja ilmoitti olevansa yötä mökillä. Menimme ulos tyttöni kanssa ja tämän yläkerran äidin tyttö oli hiekkalaatikolla pikkuveljensä kanssa ja kertoi että äiti lähti mökille, hän on kotona lapsenvahtina.
Silloin palat loksahtivat paikoilleen ja tajusin olleeni naiivi. En nähnyt mitä silmieni edessä oli kehkeytymässä. No kun mies tuli kotiin kysyin suoraan olitko T:n (naisen nimi) kanssa ja hän kiisti jyrkästi. Sanoin kuitenkin että haluan kuulla vain totuuden, en mitään muuta. Kiisti edelleen mutta kun ei pystynyt katsomaan kohti vaan sivuun kun vakuutteli viattomuuttaan en todellakaan voinut uskoa. Lopulta sanoin että tiedän että T myös oli, kas kummaa, samaan aikaan mökillä, ja lopulta mies tunnusti että yhdessä oli oltu mutta mitään sen kummempaa ei ollut tapahtunut.
Tässä koko jutussa loukkasi kaikista eniten se, että mies yritti valehdella. Se oli paljon suurempi petos kuin jokin satunnainen syrjähyppy josta olisi ehkä päästy yli puhumalla ja todistamalla että se jäi siihen.
Valehtelu ja kieroilu ja selän taakse meneminen loukkasi niin syvältä että voinut jatkaa hänen kanssaan. Tämä oli minulle se kaikkein suurin ja törkein pettäminen, täydellinen luottamuksen menetys.
On kamalaa katsoa ihmistä kasvoihin kun tietää tämän valehtelevan. Se tunne on sanoinkuvaamaton. Varsinkin ensimmäisellä kerralla. Ihminen johon olet luottanut. En ymmärrä miten joku voi valehdella läheiselle ihmiselle.
Miksi mies valehtelee? Haluaa säilyttää kasvonsa, muutenhan arvelee vaimon kertovan kaikille mitä on tullut tehtyä. Haluaa esiintyä virheettömänä ihmisenä. Haluaa jatkaa peliään ja varmistaa sulavan siirtymisen toisen naisen luo. Näin luulisin. Kat ala ja il keä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mitä kukin pettämiseski laskee, omala kohdallani koin tulleeni petetyksi raskaamman kautta, ja kerron nyt oman tarinani.
Olimme olleet naimisissa yhdeksän vuotta, meillä oli 4-vuotias tyttö, ja asuimme kerrostalossa jossa kerrosta ylempänä asui eräs yh-äiti kahden lapsensa kanssa. Tyttö noin 13-14 ja poika 5.
Mieheni alkoi viihtyä pihan leikkipaikalla tyttömme kanssa todela hyvin, ja pistin kyllä merkille että juttu tämän yläkerran äidin ja mieheni välillä sujui luistavasti. Hyvin viihdyttiin lasten kanssa yhtä aikaa pihalla ja yhteistä jutun aihetta näytti löytyvän. En ole mustasukkainen tyyppi ollenkaaan, enkä pitänyt sitä pahana, miksi olisin pitänyt? En kai voi rajoittaa aikuisen ihmisen tuttava- ja ystävyyssuhteita, voin vain luottaa siihen että tiettyjä rajoja ei rikota.
No sitten eräänä viikonloppuna mieheni ilmoitti lähtevänsä jonkun tuttunsa mökille auttamaan remontissa. Sinänsä ihan ok, hän kyllä kävi auttelemassa erinäisissä hommissa koska on ammatiltaan timpuri.
Mies sitten lähti ja ilmoitti olevansa yötä mökillä. Menimme ulos tyttöni kanssa ja tämän yläkerran äidin tyttö oli hiekkalaatikolla pikkuveljensä kanssa ja kertoi että äiti lähti mökille, hän on kotona lapsenvahtina.
Silloin palat loksahtivat paikoilleen ja tajusin olleeni naiivi. En nähnyt mitä silmieni edessä oli kehkeytymässä. No kun mies tuli kotiin kysyin suoraan olitko T:n (naisen nimi) kanssa ja hän kiisti jyrkästi. Sanoin kuitenkin että haluan kuulla vain totuuden, en mitään muuta. Kiisti edelleen mutta kun ei pystynyt katsomaan kohti vaan sivuun kun vakuutteli viattomuuttaan en todellakaan voinut uskoa. Lopulta sanoin että tiedän että T myös oli, kas kummaa, samaan aikaan mökillä, ja lopulta mies tunnusti että yhdessä oli oltu mutta mitään sen kummempaa ei ollut tapahtunut.
Tässä koko jutussa loukkasi kaikista eniten se, että mies yritti valehdella. Se oli paljon suurempi petos kuin jokin satunnainen syrjähyppy josta olisi ehkä päästy yli puhumalla ja todistamalla että se jäi siihen.
Valehtelu ja kieroilu ja selän taakse meneminen loukkasi niin syvältä että voinut jatkaa hänen kanssaan. Tämä oli minulle se kaikkein suurin ja törkein pettäminen, täydellinen luottamuksen menetys.
On kamalaa katsoa ihmistä kasvoihin kun tietää tämän valehtelevan. Se tunne on sanoinkuvaamaton. Varsinkin ensimmäisellä kerralla. Ihminen johon olet luottanut. En ymmärrä miten joku voi valehdella läheiselle ihmiselle.
Miksi mies valehtelee? Haluaa säilyttää kasvonsa, muutenhan arvelee vaimon kertovan kaikille mitä on tullut tehtyä. Haluaa esiintyä virheettömänä ihmisenä. Haluaa jatkaa peliään ja varmistaa sulavan siirtymisen toisen naisen luo. Näin luulisin. Kat ala ja il keä ihminen.
Niin. Ja sitten on ihmisiä joiden mielestä valehtelu läheisille on hyväksyttävää ja jos olet itse sitä mieltä että valehtelu ei ole hyväksyttävää niin ykskaks oletkin tällöin ehdoton ja turvaton läheinen ja muutenkin vajaa sekä terapian tarpeessa.
Tuollainen ajattelu on minusta sairasta ja kertoo paljon ihmisestä itsestään joka tuollaisia laukoo.
Kun mies tekee suunnitelmia vaimon kanssa, mutta asuu kultaa kaivavan naisen kanssa ja sitten mies myöntää, että hänellä on toinen nainen ja hän näkee myös muita naisia samaan aikaan. Tämä mies on Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
täytä pettämisen tunnusmerkkejä, minusta kyllä tilanteen huomioonottaen.
Olin tutustunut ravintolassa erääseen mukavantuntuiseen mieheen, tai siis jutellut hänen kanssaa, vaihdoimme puhelinnumeroita. Soittelimme ja viestittelimme jonkun viikon, ei käynyt mielessäkään, että mies olisi naimisissa..
Täysin pokkana mies kertoi, että oli hankala puhua puhelimessa, kun oli juuri synnytyssairaalassa..Voitteko kuvitella!! Laittoi vielä sitten vastasyntyneen kuvankin.. Tyrmistyin kyllä, lopetin homman tuohon.
Parin viikon kuluttua tuosta mies laittoi viestiä aamulla "Olisi kovaa patukkaa tarjolla". Hyi HELEVETTI!!
Tiedän erään tummempaa ihonväriä omaavan miehen täällä Suomessa joka on pannut kerran jos toisenkin vieraan naisen paksuksi sillä aikaa kun vakiokumppani on ollut synnytyssairaalassa jälkikasvua pukkaamassa. En tiedä nykyään lasten lukumäärää mutta omien laskujen mukaan vuosia sitten tällä tapauksella oli ainakin seitsemän lasta viiden eri naisen kanssa. Eli kolme vakiokumppanin kanssa ja neljä muuta yksittäisten naisten kanssa.
Tein matkatöitä ja olin reissussa aina jonkin viikon kerrallaan. Kerran projekti valmistuikin odottamattomasti runsaasti etuajassa. Päätin yllättää vaimoni: Ostin hyvät viinit ja ruokatarpeet tarkoituksenani mennä yllättäen kotiin ja yllättää vaimo kotona odottavalla valmiilla illallisella ja kukkapuskalla.
Yllätys olikin se, että pihallamme seisoi vieras henkilöauto. Ihmetellessäni sitä ulko-ovemme avautui ja ovesta astui ulos minulle tuiki tuntematon mies kävelyttäen koiriamme. Minä kysyin kuka hän on, ja hän kysyi samaa minulta. Vieras mies esitteli itsensä talon omistavan eronneen ja yksinäisen leidin miesystäväksi ja kävelyttävänsä koirani ennen kuin lähtee takaisin kotiinsa. Miehelle tuli täydellisenä yllätyksenä se, että minä omistan puolet talosta, koira oli minun ja se, että emme suinkaan ole eronneet vaan naimisissa. -Vaimoni oli siis pettänyt moempia meistä.
Pidimme pikapalaverin. Löysin omat henkilökohtaiset toilettitarvikkeeni ja vaatteeni jätesäkeistä ja muuttolaatikoista autotallista. Miehen vaatteet ja toilettitarvikkeet olivat siellä missä minun tarvikkeeni ja vaatteeni olivat yleensä olleet. Vaimoni oli siis elänyt täydellistä kaksoiselämää ja laittanut kamppeet esille aina sen miehen mukaan kuka kulloinkin oli vuorossa hänen kanssaan. Hän oli nähnyt todella suuren vaivan voidakseen elää kaksoiselämää.
Keskustelimme asiasta miehen kanssa ja tulimme tulokseen että meille molemmille on kerrottu puuta heinää ja meitä moempia on petetty. Tämä homma, kaksoiselämä, oli jatkunut jo puoli vuotta.
Vaimolta oli vaadittu todella kylmää suunnitelmallisuutta, harkintaa, toteuttaa tällainen operaatio. Toki olin huomannut etääntymistä ja hermostumista matkoille lähtemiseni lähestyessä, mutta luulin sen johtuneen pitkistä työmatkoistani. Moni asia sai selityksensä.
Vaimoni oli suunnitellut ja aikatauluttanut tapaamiset molempien kanssa työmatka-aikataulujeni mukaisesti.
Vaimon naama oli näkemisen arvoinen kun me miehet istuimme keittiön pöydän ääressä syömässä pihvejä ja juomassa punkkua. Hän sai hillittömän raivarin ja vajosi niin pahan psykoosiin, että jos toinen meistä miehistä ei olisi ollut lääkäri, todella pahaa olisi voinut tapahtua meille kaikille.
No, erohan siitä tuli. Luottamus oli mennyt. En voinut luottaa kaksoiselämää elävään naiseen. Itse olin kyllä ollut (pitkilläkin) työmatkoillani ulkomailla hänelle uskollinen.
Tästä avioliitosta jäi paha maku. En ole tämän jälkeen voinut luottaa yhteenkään naiseen.
Donna-Kate kirjoitti:
Tiedän tapauksen, jossa nuori pariskunta sai lapsen ja menivät naimisiin ja saivat vielä pari muksua lisää myöhemmin. Sitten tuli jokin keski-iän kriisi ja nainen alkoi juosta baareissa ja hyppiä eri miesten sängyissä.
Pari päätyi asumuseroon ja tuon jälkeen nainen tunnusti miehelle, että tuo ensimmäinen lapsi ei ollutkaan hänen. Oli miehen armeija-aikana löytänytkin jonkun muun lämmittämään petiään... Koko suhde perustui käytännössä valheelle.
En osaa edes kuvitella, miltä tuntuu.
Vastauksena yllä olevalle: Tunnen samantyyppisen tapauksen vain sillä erolla, että lapsia oli kaksi, molemmat eri miehille, ja omalle aviopuolisolle nainen kertoi totuuden lasten alkuperästä vasta sen jälkeen kun lapset olivat jo aikuisia ja täysi-ikäisiä. Sanomattakin selvää, että erohan siitä tuli, oikeudenkäynnit, sekä myöskin se, että niin aikuistuneet lapset kuin heidän isäkseen luultukkin olivat kaikki terapiassa siivoamassa pettäjä-naisen jälkeensäjättämää sotkua.
Kyseisellä naisella (äidillä) oli ollut koko avioliiton ajan sivusuhteita. Hän oli työssä jossa joutui matkustamaan ja tapaamaan asiakkaita. Itsestäänselvää, että hyvän näköiselle naiselle tulvi ehdotuksia asiakasmiehiltä. Työnantajansa sieti tätä käytöstä, koska myyntitulokset olivat hyviä ja ilmeisesti firman johtohenkilöt saivat naiselta oman osuutensa myös luonnossa.
Saamani käsityksen mukaan, tämä nainen diagnosoitiin psykopaatiksi. -Minun suhteeni hän teki sen virheen, että minä tunnistin hänet ja kerroin sen hänelle ensi treffeillä (sokkotrefft). Yllätys oli suuri kun hän alkoikin kehuskella ja retostella elämäntavallaan ja kertoi nytkin pyörittävänsä kaupunkimme yöelämässä useampaakin miestä. Hän kailottaa yhä nykyäänkin nettipalstoilla haluaan ryhmäsekstailuihin samanaikaisesti usean eri miehan kanssa.
Tekojensa ja toimiensa seurauksista piittaamaton täysi kriminaali. Hän nauttii ja saa kiksejä muiden ihmisten vahingoittamisesta pahimmilla mahdollisilla tavoilla. Vaarallinen sarjapettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Tein matkatöitä ja olin reissussa aina jonkin viikon kerrallaan. Kerran projekti valmistuikin odottamattomasti runsaasti etuajassa. Päätin yllättää vaimoni: Ostin hyvät viinit ja ruokatarpeet tarkoituksenani mennä yllättäen kotiin ja yllättää vaimo kotona odottavalla valmiilla illallisella ja kukkapuskalla.
Yllätys olikin se, että pihallamme seisoi vieras henkilöauto. Ihmetellessäni sitä ulko-ovemme avautui ja ovesta astui ulos minulle tuiki tuntematon mies kävelyttäen koiriamme. Minä kysyin kuka hän on, ja hän kysyi samaa minulta. Vieras mies esitteli itsensä talon omistavan eronneen ja yksinäisen leidin miesystäväksi ja kävelyttävänsä koirani ennen kuin lähtee takaisin kotiinsa. Miehelle tuli täydellisenä yllätyksenä se, että minä omistan puolet talosta, koira oli minun ja se, että emme suinkaan ole eronneet vaan naimisissa. -Vaimoni oli siis pettänyt moempia meistä.
Pidimme pikapalaverin. Löysin omat henkilökohtaiset toilettitarvikkeeni ja vaatteeni jätesäkeistä ja muuttolaatikoista autotallista. Miehen vaatteet ja toilettitarvikkeet olivat siellä missä minun tarvikkeeni ja vaatteeni olivat yleensä olleet. Vaimoni oli siis elänyt täydellistä kaksoiselämää ja laittanut kamppeet esille aina sen miehen mukaan kuka kulloinkin oli vuorossa hänen kanssaan. Hän oli nähnyt todella suuren vaivan voidakseen elää kaksoiselämää.
Keskustelimme asiasta miehen kanssa ja tulimme tulokseen että meille molemmille on kerrottu puuta heinää ja meitä moempia on petetty. Tämä homma, kaksoiselämä, oli jatkunut jo puoli vuotta.
Vaimolta oli vaadittu todella kylmää suunnitelmallisuutta, harkintaa, toteuttaa tällainen operaatio. Toki olin huomannut etääntymistä ja hermostumista matkoille lähtemiseni lähestyessä, mutta luulin sen johtuneen pitkistä työmatkoistani. Moni asia sai selityksensä.
Vaimoni oli suunnitellut ja aikatauluttanut tapaamiset molempien kanssa työmatka-aikataulujeni mukaisesti.Vaimon naama oli näkemisen arvoinen kun me miehet istuimme keittiön pöydän ääressä syömässä pihvejä ja juomassa punkkua. Hän sai hillittömän raivarin ja vajosi niin pahan psykoosiin, että jos toinen meistä miehistä ei olisi ollut lääkäri, todella pahaa olisi voinut tapahtua meille kaikille.
No, erohan siitä tuli. Luottamus oli mennyt. En voinut luottaa kaksoiselämää elävään naiseen. Itse olin kyllä ollut (pitkilläkin) työmatkoillani ulkomailla hänelle uskollinen.
Tästä avioliitosta jäi paha maku. En ole tämän jälkeen voinut luottaa yhteenkään naiseen.
Siis piti sanomani tästä, että vanha kulkutarina.
Ex kävi työttömänä muka hakemassa töitä Ruotsista kaverinsa kanssa. On raksayrittäjä ja uskoin tämän, kun tuolloin Suomessa oli vähän alan töitä. Laivareissuja oli useita.
Töitä ei löytynyt koskaan. Tuliaisina sain hajuvettä ym. Yhden reissun jälkeen miehen veljen puoliso tuli kertomaan, että mies käy heillä soittelemassa jollekin naiselle. Otin asian puheeksi ja tunnusti laivareissunaimisensa. Samalla tajusin, että kaikki nämä reissut olivat miesten pettämisreissuja.
Vähän tämän jälkeen muutin pois lapsen kanssa. Oksetti tuo jatkunut valehtelu ja oma hyväuskoisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Donna-Kate kirjoitti:
Tiedän tapauksen, jossa nuori pariskunta sai lapsen ja menivät naimisiin ja saivat vielä pari muksua lisää myöhemmin. Sitten tuli jokin keski-iän kriisi ja nainen alkoi juosta baareissa ja hyppiä eri miesten sängyissä.
Pari päätyi asumuseroon ja tuon jälkeen nainen tunnusti miehelle, että tuo ensimmäinen lapsi ei ollutkaan hänen. Oli miehen armeija-aikana löytänytkin jonkun muun lämmittämään petiään... Koko suhde perustui käytännössä valheelle.
En osaa edes kuvitella, miltä tuntuu.
Vastauksena yllä olevalle: Tunnen samantyyppisen tapauksen vain sillä erolla, että lapsia oli kaksi, molemmat eri miehille, ja omalle aviopuolisolle nainen kertoi totuuden lasten alkuperästä vasta sen jälkeen kun lapset olivat jo aikuisia ja täysi-ikäisiä. Sanomattakin selvää, että erohan siitä tuli, oikeudenkäynnit, sekä myöskin se, että niin aikuistuneet lapset kuin heidän isäkseen luultukkin olivat kaikki terapiassa siivoamassa pettäjä-naisen jälkeensäjättämää sotkua.
Kyseisellä naisella (äidillä) oli ollut koko avioliiton ajan sivusuhteita. Hän oli työssä jossa joutui matkustamaan ja tapaamaan asiakkaita. Itsestäänselvää, että hyvän näköiselle naiselle tulvi ehdotuksia asiakasmiehiltä. Työnantajansa sieti tätä käytöstä, koska myyntitulokset olivat hyviä ja ilmeisesti firman johtohenkilöt saivat naiselta oman osuutensa myös luonnossa.
Saamani käsityksen mukaan, tämä nainen diagnosoitiin psykopaatiksi. -Minun suhteeni hän teki sen virheen, että minä tunnistin hänet ja kerroin sen hänelle ensi treffeillä (sokkotrefft). Yllätys oli suuri kun hän alkoikin kehuskella ja retostella elämäntavallaan ja kertoi nytkin pyörittävänsä kaupunkimme yöelämässä useampaakin miestä. Hän kailottaa yhä nykyäänkin nettipalstoilla haluaan ryhmäsekstailuihin samanaikaisesti usean eri miehan kanssa.
Tekojensa ja toimiensa seurauksista piittaamaton täysi kriminaali. Hän nauttii ja saa kiksejä muiden ihmisten vahingoittamisesta pahimmilla mahdollisilla tavoilla. Vaarallinen sarjapettäjä.
Sarjapettäjät lähes aina erottavat seksin ja rakkauden toisistaan ja jotkut tällaiset vielä kehuskelevat sillä isoon ääneen ympäri somea.
He eivät kykene muuhun. Hakevat kumppaneistaan vain lähdettä minäkuvansa pönkittämiseen. Eivät kykene aitoon vastavuoroisuuteen. Kumppani on loppujen lopuksi sarjapettäjälle vain esine ei ihminen.
Olin 1990-luvulla töissä perheyrityksessä, jossa omistaja oli itse ylin pomo, joka käytännöllisesti katsoen päätti kaikesta. Hän oli jostakin syystä nostanut rinnalleen itseään 30 v nuoremman naisen joka käytti valtaa firmassa hänen ohitseen siten, että muut työntekijät suhtautuivat pelonseikaisella kunnioituksella häneen.
Ihmettelin tuota suhdetta, mutta en naiiviudessani epäillyt mitään, koska sekä pomo että nainenkin olivat tahoillaan naimisissa ja naisellakin oli useampiakin lapsia. Lisäksi tunsin naisen aviomiehen.
Organisaatiotame muutettiin ja osa taloushallinnosta siirtyi vastuulleni. Silloin minulle selvisi totuus pomon ja naisen suhteesta kun näin heidän matkalaskunsa, kuittinsa ja matkoihin liittyvät asiakirjat: He matkustivat paljon niin myynti- kuin hankintamatkoillakin, asuen aina yhdessä hotelleissa yhteisissä sviiteissä ja liittäen työmatkoihin omia lomapäiviä. He elivät Suomen ulkopuolella kuin aviopari vaikka kummallakin oli sitoumuksensa kotimaassaan.
Tuntui pahalta kun kaverini oli ylpeä firmassamme työskentelevästä vaimostaan ja hänen nopeasta etenemisestään vastuullisiin asemiin firmamme johtoryhmään. En voinut kertoa hänelle totuutta. Kävin istumassa jopa iltaa hänen kanssaan hänen ollessaan lastenvahtina kun vaimo oli muka pelkillä työmatkoilla Espanjassa, Italiassa, Kreikassa ... ja mitä niitä nyt onkaan.
Pomon oma vaimo oli miehensä tekemisistä joko tietämätön tai ei välittänyt, koska hän ei osallistunut firman asioihin lainkaan, mutta (vanhentunut rikos) nautti kuitenkin merkittävän suuruista kuukausipalkkaa, asunto- ja autoedulla. Ehkä hänet ostettiin hiljaiseksi ?
Yli 20 vuotta myöhemminkin ihmettelen sitä, että miten tuo pienten lasten äiti pystyi elämään noinkin suunnitelmallista kaksoiselämää, vaikka yleensä tässä yhdessäkin elämässä on ihan riittävästi elettävänään ? Kannan yhä syyllisyyttä siitä, että en tohtinut kertoa asiasta kaverilleni. Kaverini ei tiedä vieläkään totuutta vaimonsa etenemistiestä bisnesmaailmassa ja yrityksessä. Hirvittävää.
Itse menin suoraan lapseni synnytyksestä panemaan toista naista 😇
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?...
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mutta sillä oli ukko kotona...piti panna sitäkin.
Vuosia sitten mulla oli suhde yhden tyypin kanssa. Mutta aika pian huomasin että pidän enemmän kuitenkin exästäni, jonka olin jättänyt tämän uuden tyypin vuoksi. Ei auttanut kuin myöntää tälle henkilölle että olen taas exäni kanssa. Ja taas vuosien päästä oltiin erottu uudestaan. Nyt olin yhdessä ihmisen kanssa, johon olin ollut taas aluksi aivan superrakastunut. Sillä aikaa kun hän oli sairaalassa toipumassa leikkauksesta tapasin tämän exäni ja ihastuttiin toisiimme taas heti. (Ei varsinaisesti petetty vielä silloin.) Eli itseni ilmottaisin tällaiseksi törkeäksi pettäjäksi. Nyt ollaan oltu taas vuosia onnellisesti yhdessä ja en usko että meidän kannattaa enää aloittaa suhteita toisten ihmisten kanssa kun kuitenkin päädytään joka tapauksessa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen satu tällä kertaa.
Vaimoni oli suunnitellut ja aikatauluttanut tapaamiset molempien kanssa työmatka-aikataulujeni mukaisesti.Vaimon naama oli näkemisen arvoinen kun me miehet istuimme keittiön pöydän ääressä syömässä pihvejä ja juomassa punkkua. Hän sai hillittömän raivarin ja vajosi niin pahan psykoosiin, että jos toinen meistä miehistä ei olisi ollut lääkäri, todella pahaa olisi voinut tapahtua meille kaikille.
Sellainen satu tällä kertaa. Onneksi oli lääkäri paikalla. 😁
Tämä!! Olin pitkään hajalla kun mies jota pidin unelmamiehenä petti työkaverinsa kanssa. Minulla ei soineet hälytyskellot vaikka vähän ennen tuota tapahtumaa hän oli kovasti hehkuttanut tätä työkaveria miten tämä on hänen paras kaverinsa...jep jep....lisäksi hän muuttui todella kylmäksi minua kohtaan...noh meni muutama päivä enkä saanut mieheen yhteyttä ja laitoin hänen veljelleen viestiä kysyäkseni onko kaikki kunnossa. Tämä väitti että hän on hirveässä vatsataudissa tjs eikä pysty vastaamaan. No siinä kohtaa kyllä tajusin samantien mikä on homman nimi. Jätkä oli ollut lomailemassa tämän "parhaan kaverinsa" kanssa. Kun laitoin miehelle viestiä, että meidän täytyisi varmaan puhua niin vastaus oli, että niin pitää...ja niin suhde päättyi. Eihän se mitään tietenkään tunnustanut, aina väitti olevansa niitä miehiä jotka ei petä 🙈 noh menivät sitten naimisiin loppupeleissä...pitkään vitutti kun olin hairahtanut moiseen kusipäähän MUTTA nyt kuulin, että vaimo vaan lähti sanomatta mitään ja haluaa nyt erota...ja ex on tietystä aivan hajalla 😂 Kyllä vahingonilo on sitten hieno asia tällaisissa tilanteissa 😎muutama kuukausi tuon eron jälkeen löysin maailman ihanimman miehen 🙏🏻