Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
981/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein matkatöitä ja olin reissussa aina jonkin viikon kerrallaan. Kerran projekti valmistuikin odottamattomasti runsaasti etuajassa. Päätin yllättää vaimoni: Ostin hyvät viinit ja ruokatarpeet tarkoituksenani mennä yllättäen kotiin ja yllättää vaimo kotona odottavalla valmiilla illallisella ja kukkapuskalla.

Yllätys olikin se, että pihallamme seisoi vieras henkilöauto. Ihmetellessäni sitä ulko-ovemme avautui ja ovesta astui ulos minulle tuiki tuntematon mies kävelyttäen koiriamme. Minä kysyin kuka hän on, ja hän kysyi samaa minulta. Vieras mies esitteli itsensä talon omistavan eronneen ja yksinäisen leidin miesystäväksi ja kävelyttävänsä koirani ennen kuin lähtee takaisin kotiinsa. Miehelle tuli täydellisenä yllätyksenä se, että minä omistan puolet talosta, koira oli minun ja se, että emme suinkaan ole eronneet vaan naimisissa. -Vaimoni oli siis pettänyt moempia meistä.

Sellainen satu tällä kertaa.

Pidimme pikapalaverin. Löysin omat henkilökohtaiset toilettitarvikkeeni ja vaatteeni jätesäkeistä ja muuttolaatikoista autotallista. Miehen vaatteet ja toilettitarvikkeet olivat siellä missä minun tarvikkeeni ja vaatteeni olivat yleensä olleet. Vaimoni oli siis elänyt täydellistä kaksoiselämää ja laittanut kamppeet esille aina sen miehen mukaan kuka kulloinkin oli vuorossa hänen kanssaan. Hän oli nähnyt todella suuren vaivan voidakseen elää kaksoiselämää.

Keskustelimme asiasta miehen kanssa ja tulimme tulokseen että meille molemmille on kerrottu puuta heinää ja meitä moempia on petetty. Tämä homma, kaksoiselämä, oli jatkunut jo puoli vuotta.

Vaimolta oli vaadittu todella kylmää suunnitelmallisuutta, harkintaa, toteuttaa tällainen operaatio. Toki olin huomannut etääntymistä ja hermostumista matkoille lähtemiseni lähestyessä, mutta luulin sen johtuneen pitkistä työmatkoistani. Moni asia sai selityksensä.

Vaimoni oli suunnitellut ja aikatauluttanut tapaamiset molempien kanssa työmatka-aikataulujeni mukaisesti.

Vaimon naama oli näkemisen arvoinen kun me miehet istuimme keittiön pöydän ääressä syömässä pihvejä ja juomassa punkkua. Hän sai hillittömän raivarin ja vajosi niin pahan psykoosiin, että jos toinen meistä miehistä ei olisi ollut lääkäri, todella pahaa olisi voinut tapahtua meille kaikille.

No, erohan siitä tuli. Luottamus oli mennyt. En voinut luottaa kaksoiselämää elävään naiseen. Itse olin kyllä ollut (pitkilläkin) työmatkoillani ulkomailla hänelle uskollinen.

Tästä avioliitosta jäi paha maku. En ole tämän jälkeen voinut luottaa yhteenkään naiseen.

Sellainen satu tällä kertaa. Onneksi oli lääkäri paikalla. 😁

Sai raivarin ja vajosi psykoosiin :D

Vierailija
982/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri. Nainen oli täysin omistautunut miehelleen, mutta hän jätti hänet brasilialaisen kullankaivajan takia, joka todella näyttää prostituoidulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkein tietämäni pettäminenen oli se, jossa sulhanen kävi vieraissa noin viikko häiden jälkeen. Toki pettämistä oli tapahtunut jo reilu vuosi ennen häitä. Tiedän tämän siitä, koska olin se, jonka kanssa pettäminen tapahtui. Vähän sen jälkeen dumppasin tämän pettäjämiehen.

Mikään ei ole mukavampaa kuulla kuin se että pettäjä dumpataan. Vielä parempaa on se kun kuulee että petoskumppaniinsa rakastunut pettäjämies tulee dumpatuksi uuden rakkauden toimesta.

Ymmärrän täysin ajattelutavan, mutta silti ihmettelen edelleen miten olen iloinen pettäjäeksäni ja hänen petoskumppaninaisen edelleen jatkuvasta suhteesta. Toivon heille vain hyvää, ja olen hyvissä väleissä myös tämän naisen kanssa. Meillä ei ole lapsia. Pettäminen vain päätti silloin huonon suhteen, josta en varmaankaan itsekseni olisi osannut erota.

Vierailija
984/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkein tietämäni pettäminenen oli se, jossa sulhanen kävi vieraissa noin viikko häiden jälkeen. Toki pettämistä oli tapahtunut jo reilu vuosi ennen häitä. Tiedän tämän siitä, koska olin se, jonka kanssa pettäminen tapahtui. Vähän sen jälkeen dumppasin tämän pettäjämiehen.

Mikään ei ole mukavampaa kuulla kuin se että pettäjä dumpataan. Vielä parempaa on se kun kuulee että petoskumppaniinsa rakastunut pettäjämies tulee dumpatuksi uuden rakkauden toimesta.

Ymmärrän täysin ajattelutavan, mutta silti ihmettelen edelleen miten olen iloinen pettäjäeksäni ja hänen petoskumppaninaisen edelleen jatkuvasta suhteesta. Toivon heille vain hyvää, ja olen hyvissä väleissä myös tämän naisen kanssa. Meillä ei ole lapsia. Pettäminen vain päätti silloin huonon suhteen, josta en varmaankaan itsekseni olisi osannut erota.

Hyvä sinulle.

Mutta entä jos olisit ollut raskaana ja pettäjäeksäsi olisi aloittanut salasuhteen ja lapsen synnyttyä hypännyt salasuhdekumppanin kanssa julkiseen suhteeseen ja tämän päälle retostellut tämäm uuden suhteen intiimiasioilla ympäri nettiä ja vihjaillut julkisesti kuinka huono puoliso sinä olit. Olisitko tuntenut myötäiloa silloin pettäjän uudesta suhteesta?

Vierailija
985/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies petti viikko kosinnan jälkeen.Siis kun oli kohdannut ensin ekan vaimokkeen.

Huh millä paikkakunnalla tapahtui? Tiedän samanlaisen samalta keväältä.

Vierailija
986/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta on myös se, että ihmissuhde osoittautuu valheeksi. Olet kiintynyt, luottanut , rakastunut ja lopulta hän pettää sinua pettäjän kanssa...... Joka puolestaan sokaistuu... jättää oman puolison, rakennetun talon yms. Ja  asiaa tutkittua muitakin samaan uhri rinkiin kuuluvia ilmestyy... Niin sairasta  ja käsittämätöntä...Voi tapahtua jopa"kouluttatuneiden" ja hyvässä" asemassa" olevien parissa. ... En voi ymmärtää.... 

Vierailija
987/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä kirjoitti:

Raskasta on myös se, että ihmissuhde osoittautuu valheeksi. Olet kiintynyt, luottanut , rakastunut ja lopulta hän pettää sinua pettäjän kanssa...... Joka puolestaan sokaistuu... jättää oman puolison, rakennetun talon yms. Ja  asiaa tutkittua muitakin samaan uhri rinkiin kuuluvia ilmestyy... Niin sairasta  ja käsittämätöntä...Voi tapahtua jopa"kouluttatuneiden" ja hyvässä" asemassa" olevien parissa. ... En voi ymmärtää.... 

Ruotsinkieliset purjehduspiirit kyseessä?

Vierailija
988/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle.

Mutta entä jos olisit ollut raskaana ja pettäjäeksäsi olisi aloittanut salasuhteen ja lapsen synnyttyä hypännyt salasuhdekumppanin kanssa julkiseen suhteeseen ja tämän päälle retostellut tämäm uuden suhteen intiimiasioilla ympäri nettiä ja vihjaillut julkisesti kuinka huono puoliso sinä olit. Olisitko tuntenut myötäiloa silloin pettäjän uudesta suhteesta?

En varmasti olisi, en osaa edes kuvitella kuinka pahalta tuo tuntuisi. En siis tietenkään heti kokenut näin, koin silloin, että elämäni hajosi palasiksi ja vihasin uutta naista ja itseäni. Mutta muutaman vuoden päästä ja nykyään koen helpotuksekseni näin. Voimia kaikille tuon paskan eri tasot läpikäyneille.

Vierailija
989/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle.

En varmasti olisi, en osaa edes kuvitella kuinka pahalta tuo tuntuisi. En siis tietenkään heti kokenut näin, koin silloin, että elämäni hajosi palasiksi ja vihasin uutta naista ja itseäni. Mutta muutaman vuoden päästä ja nykyään koen helpotuksekseni näin. Voimia kaikille tuon paskan eri tasot läpikäyneille.

Tuo tarina on tosi. Katsopa eri naistenlehtiä 4-5 vuoden takaa.

Vierailija
990/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle.

Kuka on väittänyt epätodeksi?

Vierailija
991/1234 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle.

Nyt alkoi soittamaan kelloa jos nyt tämä on se mitä ajattelen sen olevan.. Hyi että. Se tapaus oli kyllä oksettavuuden huippu. Häpeässä joutunee se mies elämään.

Vierailija
992/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ajalta ennen minua käynyt kojauttelemassa vanhempaa naispomoaan/kollegaansa. Naisella oli silloin mies ja lapsi kotona, nykyään kaksi lasta, joista toisen veikkaan(olen 99% varma) olevan tämän mieheni lapsi. Edelleenkin pitävät yhteyttä, lähinnä tämän naisen aloitteesta. Heikkoitsetuntoinen mieheni todennäköisesti hakee tältä naiselta huomiota ja sitähän tuollaisilta vosuilta varmasti saa. Olen tietyllä tapaa valmistautunut henkisesti siihen päivään kun esiriput laskeutuu.

Vierailija
993/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Petin miestäni suhteen alkuaikoina hänen kaverinsa kanssa muutman kuukauden ajan. Tästä on 17v aikaa.

Luulin, että ne ajat ovat jo ohi, mutta aloitin uuden työn keväällä. Esimiehellä ja minulla oli alusta saakka todella hyvät välit ja hauskaa yhdessä. Pari viikkoa sitten päädyimme sänkyyn.

Täällä kotona teen kaiken mieheni ja perheeni eteen, eli siis kaikki kotityöt, kokkaamisen, lastenhoidon jne. Rakastan miestäni, mutta hän on aika lailla vanhempi kuin minä, ja seksi väliltämme on lähes loppunut

.

Helpompi löytää turvallinen, kiihkeä seksisuhde kuin ruveta avioeroa miettimään. Se pitää mielen keveänä, ja tottakai jokainen meistä haluaa tuntea olevansa seksikäs ja himottu.

Vierailija
994/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnossa näkee paljon sellaista mitä ei haluaisi nähdä. Nuorempana olin töissä suuressa suomalaisessa konsernissa jonka ylimmän johdon miesten keskuudessa oli outo sisärinki. Tämä sisärinki ylläpiti firman piikkiin firman palkoilla tekaistuilla ammattinimikkeillä muutamaa nuorta naista jotka eivät milloinkaan tulleet työpaikalle tai edes käyneet meillä töissä. Näillä naisilla oli asuntoedutkin kk-palkan päälle. Konsernin johtomiehet ylläpitivät siis omaa privaattibordellisysteemiä huolimatta siitä että kotona heitä odottivat vaimot ja lapset. Tämä systeemi oli vuosikymmeniä vanha ja jatkunut johdon keskuudessa ties kuinka kauan, ja jotkut johtajat pitivät sitä ja puolisoittensa pettämistä "saavutettuna etunaan" pari vuosikymmentäkin putkeen. Sihteerit osasivat valehdella vaimoille kun nämä kyselivät miestensä perään.

Vierailija
995/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä kertoi minulle lähtevänsä hoitamaan tutun miehen kanssa hänen työjuttujaan Helsinkiin, kyseessä olisi päiväreissu ja illalla kotiin. Minä hoidin lapsia siinä elämänvaiheessa kotona vielä. No, minä silitin herralle housut ja paidat ja katsoin että lähtee siistinä matkaan. Kuinkas sitten kävikään, miestä ei näy eikä kuulu. Puhelimeen ei vastannut. Aloin hätääntyä jo illalla ja lähdin käymään tuon kaverinsa vaimon luona, jos siellä olisi joku tieto missä miehet viipyvät. Hämmästys oli melkoinen kun tämä kaveri olikin itse kotona! Änkytin jotain selitykseksi ja lähdin kotiin lasten kanssa. Seuraava päivä taisi olla vappuaatto. Sain viimein miehen kiinni. Siellä hän hilpeästi selitti puhelimessa että aikoo viedä "tuon yhden Kaivariin tänään" eikä ole tulossa kotiin. Seisoin huuli pyöreänä luuri kädessä että "Mitä helvettiä?" Asia iski hetken päästä vasta tajuntaan. Hän oli lähtenyt tapaamaan jotain muuta akkaa ja tapaaminen oli varmaan sovittu ja suunniteltu. Myöhemmin löysin jopa kartan hanskalokerosta. Sitä en tiedä missä nettipalstalla on tämän naisen tavannut eikä kiinnosta mutta surkea vappu oli minulla ja lapsilla. Pian tämän jälkeen otin ja muutin pois. Nykyisin sama idiootti pettää nykyistäkin avokkiaan, yritti sitä jopa minun kanssani. Tiettävästi pettänyt jokaista naista jonka kanssa ollut. Väkivaltainen, valehteleva liero myös. Huh. Onneksi päässyt eroon tuollaisesta siasta.

Vierailija
996/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten isä kertoi minulle lähtevänsä hoitamaan tutun miehen kanssa hänen työjuttujaan Helsinkiin, kyseessä olisi päiväreissu ja illalla kotiin. Minä hoidin lapsia siinä elämänvaiheessa kotona vielä. No, minä silitin herralle housut ja paidat ja katsoin että lähtee siistinä matkaan. Kuinkas sitten kävikään, miestä ei näy eikä kuulu. Puhelimeen ei vastannut. Aloin hätääntyä jo illalla ja lähdin käymään tuon kaverinsa vaimon luona, jos siellä olisi joku tieto missä miehet viipyvät. Hämmästys oli melkoinen kun tämä kaveri olikin itse kotona! Änkytin jotain selitykseksi ja lähdin kotiin lasten kanssa. Seuraava päivä taisi olla vappuaatto. Sain viimein miehen kiinni. Siellä hän hilpeästi selitti puhelimessa että aikoo viedä "tuon yhden Kaivariin tänään" eikä ole tulossa kotiin. Seisoin huuli pyöreänä luuri kädessä että "Mitä helvettiä?" Asia iski hetken päästä vasta tajuntaan. Hän oli lähtenyt tapaamaan jotain muuta akkaa ja tapaaminen oli varmaan sovittu ja suunniteltu. Myöhemmin löysin jopa kartan hanskalokerosta. Sitä en tiedä missä nettipalstalla on tämän naisen tavannut eikä kiinnosta mutta surkea vappu oli minulla ja lapsilla. Pian tämän jälkeen otin ja muutin pois. Nykyisin sama idiootti pettää nykyistäkin avokkiaan, yritti sitä jopa minun kanssani. Tiettävästi pettänyt jokaista naista jonka kanssa ollut. Väkivaltainen, valehteleva liero myös. Huh. Onneksi päässyt eroon tuollaisesta siasta.

Vaikka tämä ikävä tapahtuma tapahtuikin juuri sinulle, niin eipä tuo nyt erityisen törkeä pettäminen ollut. Mutta kivahan se oli varmasti purkaa sydäntä tänne?

Vierailija
997/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo paneskeli naapurissa asuvaa kaveriani selän takana ainakin vuoden päivät. Yli 20v avioliitto olisi ansainnut paremman päätöksen. Olisi voinut edes kertoa asiasta rehellisesti mutta ei. Vei mennessään kalusteet, koirani, säästöni ja perintöni, mutta pääsinpä eroon käärme- ja rottaongelmasta. Naapuri piti entisen avovaimonsa ja väitti minun keksineen koko jutun.

Vierailija
998/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole koskaan kehumisen arvoinen.

Vierailija
999/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä oli tapaus missä mies petti avokkiaan naisen isän kanssa. Olivat jääneet rysän päältä kiinni saunassa puuhaillessaan.

Vierailija
1000/1234 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein matkatöitä ja olin reissussa aina jonkin viikon kerrallaan. Kerran projekti valmistuikin odottamattomasti runsaasti etuajassa. Päätin yllättää vaimoni: Ostin hyvät viinit ja ruokatarpeet tarkoituksenani mennä yllättäen kotiin ja yllättää vaimo kotona odottavalla valmiilla illallisella ja kukkapuskalla.

Yllätys olikin se, että pihallamme seisoi vieras henkilöauto. Ihmetellessäni sitä ulko-ovemme avautui ja ovesta astui ulos minulle tuiki tuntematon mies kävelyttäen koiriamme. Minä kysyin kuka hän on, ja hän kysyi samaa minulta. Vieras mies esitteli itsensä talon omistavan eronneen ja yksinäisen leidin miesystäväksi ja kävelyttävänsä koirani ennen kuin lähtee takaisin kotiinsa. Miehelle tuli täydellisenä yllätyksenä se, että minä omistan puolet talosta, koira oli minun ja se, että emme suinkaan ole eronneet vaan naimisissa. -Vaimoni oli siis pettänyt moempia meistä.

Pidimme pikapalaverin. Löysin omat henkilökohtaiset toilettitarvikkeeni ja vaatteeni jätesäkeistä ja muuttolaatikoista autotallista. Miehen vaatteet ja toilettitarvikkeet olivat siellä missä minun tarvikkeeni ja vaatteeni olivat yleensä olleet. Vaimoni oli siis elänyt täydellistä kaksoiselämää ja laittanut kamppeet esille aina sen miehen mukaan kuka kulloinkin oli vuorossa hänen kanssaan. Hän oli nähnyt todella suuren vaivan voidakseen elää kaksoiselämää.

Keskustelimme asiasta miehen kanssa ja tulimme tulokseen että meille molemmille on kerrottu puuta heinää ja meitä moempia on petetty. Tämä homma, kaksoiselämä, oli jatkunut jo puoli vuotta.

Vaimolta oli vaadittu todella kylmää suunnitelmallisuutta, harkintaa, toteuttaa tällainen operaatio. Toki olin huomannut etääntymistä ja hermostumista matkoille lähtemiseni lähestyessä, mutta luulin sen johtuneen pitkistä työmatkoistani. Moni asia sai selityksensä.

Vaimoni oli suunnitellut ja aikatauluttanut tapaamiset molempien kanssa työmatka-aikataulujeni mukaisesti.

Vaimon naama oli näkemisen arvoinen kun me miehet istuimme keittiön pöydän ääressä syömässä pihvejä ja juomassa punkkua. Hän sai hillittömän raivarin ja vajosi niin pahan psykoosiin, että jos toinen meistä miehistä ei olisi ollut lääkäri, todella pahaa olisi voinut tapahtua meille kaikille.

No, erohan siitä tuli. Luottamus oli mennyt. En voinut luottaa kaksoiselämää elävään naiseen. Itse olin kyllä ollut (pitkilläkin) työmatkoillani ulkomailla hänelle uskollinen.

Tästä avioliitosta jäi paha maku. En ole tämän jälkeen voinut luottaa yhteenkään naiseen.

Hauska tarina, vaan ei taida olla totta. Kuulostaa että on lainattu jostakin tv-sarjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä