Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
801/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko härski pettäjä tai oikeastaan pettäjä ollenkaan. Kun vaimollani oli pidempiä haluttomia kausia, kävin harrastamassa seksiä erään nuoruudesta asti tutun ystävän kanssa. Tällä ystävällä miehet vaihtuvat jatkuvasti ja meillä oli kauan sitten lyhyt seurustelusuhde, mutta olemme sen jälkeen silloin tällöin tavanneet keskustelun ja muun merkeissä. Pidin vaimoani etusijalla, eli harrastimme seksiä yhdessä silloin kun häntä huvitti, mutta kun halut taas lopahtivat, vierailin ystäväni luona hyvän seksin merkeissä.

Vaimoni ei tiennyt tästä suhteesta mitään, joten tavallaan petin häntä. Toisaalta pidin hänet aina etusijalla ja hain seksiä muualta vain silloin kun en sitä kotoa saanut. Eli oikeastaan hän ei menettänyt mitään. Järkeilin asian niin että vaimollani ei ollut oikeutta pitää minua puutteessa, joten tekoni oli oikeutettu. Toisaalta siitä jäi kyllä jonkin verran huono omatunto. (Sittemmin olemme jo eronneet.)

Näinhän se on. Kulli edellä!

Minkäs sitä mies haluilleen. Pojat on poikia!😳

Mutta onko pettäminen tässä tapauksessa moraalisesti väärin? Pariskunnan halut eivät kohtaa, joten jomman kumman on kärsittävä joko vastentahtoisesta seksistä tai seksittömyydestä? Eikö ole molempien kannalta parempi jos enemmän seksiä haluava osapuoli hakee tyydytyksensä muualta sen sijaan että kärsisi kuukausia tai vuosia? Eli antaako parisuhde ylivallan vähemmän seksiä haluavalle määrätä toisen osapuolen seksin määrästä?

Vierailija
802/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset vois jättää perheelliset miehet rauhaan. Nähnyt niin monta tapausta missä säälittävät,yksinäiset, kateelliset luuserit yrittää varattua ja päästä valmiiseen pöytään vokottelemalla vanhempia miehiä. Yleensä nämä naiset ovat nuorempia kuin miesten omat vaimot ja monesti lapsettomia itse. Kerjäävät mieheltä sääliä, kehuvat, ylistävät miestä kaikella tapaa. Mies helposti menee retkuun ja naiset käyttävät tilaisuutta hyväkseen.. Miehet ovat vaan niin helvetin tyhmiä, etteivät tätä tajua. Näillä naisilla on yleensä rahan kiilto silmissä ja puute munasta. Ovat kateellisia perheellisille ja näin ollen tekevät tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko härski pettäjä tai oikeastaan pettäjä ollenkaan. Kun vaimollani oli pidempiä haluttomia kausia, kävin harrastamassa seksiä erään nuoruudesta asti tutun ystävän kanssa. Tällä ystävällä miehet vaihtuvat jatkuvasti ja meillä oli kauan sitten lyhyt seurustelusuhde, mutta olemme sen jälkeen silloin tällöin tavanneet keskustelun ja muun merkeissä. Pidin vaimoani etusijalla, eli harrastimme seksiä yhdessä silloin kun häntä huvitti, mutta kun halut taas lopahtivat, vierailin ystäväni luona hyvän seksin merkeissä.

Vaimoni ei tiennyt tästä suhteesta mitään, joten tavallaan petin häntä. Toisaalta pidin hänet aina etusijalla ja hain seksiä muualta vain silloin kun en sitä kotoa saanut. Eli oikeastaan hän ei menettänyt mitään. Järkeilin asian niin että vaimollani ei ollut oikeutta pitää minua puutteessa, joten tekoni oli oikeutettu. Toisaalta siitä jäi kyllä jonkin verran huono omatunto. (Sittemmin olemme jo eronneet.)

Näinhän se on. Kulli edellä!

Minkäs sitä mies haluilleen. Pojat on poikia!😳

Mutta onko pettäminen tässä tapauksessa moraalisesti väärin? Pariskunnan halut eivät kohtaa, joten jomman kumman on kärsittävä joko vastentahtoisesta seksistä tai seksittömyydestä? Eikö ole molempien kannalta parempi jos enemmän seksiä haluava osapuoli hakee tyydytyksensä muualta sen sijaan että kärsisi kuukausia tai vuosia? Eli antaako parisuhde ylivallan vähemmän seksiä haluavalle määrätä toisen osapuolen seksin määrästä?

Asiasta on oltava avoin eikä salassa tehdä mitään ratkaisuja.

Tuon logiikan mukaan jos en tänä iltana puolisolta saa, voin lähteä baariin etsimään seksiä.

Missä se raja menee?

Vierailija
804/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset vois jättää perheelliset miehet rauhaan. Nähnyt niin monta tapausta missä säälittävät,yksinäiset, kateelliset luuserit yrittää varattua ja päästä valmiiseen pöytään vokottelemalla vanhempia miehiä. Yleensä nämä naiset ovat nuorempia kuin miesten omat vaimot ja monesti lapsettomia itse. Kerjäävät mieheltä sääliä, kehuvat, ylistävät miestä kaikella tapaa. Mies helposti menee retkuun ja naiset käyttävät tilaisuutta hyväkseen.. Miehet ovat vaan niin helvetin tyhmiä, etteivät tätä tajua. Näillä naisilla on yleensä rahan kiilto silmissä ja puute munasta. Ovat kateellisia perheellisille ja näin ollen tekevät tätä.

Höpö höpö. Minun pitkäaikainen rakastajani, jonka kanssa en halunnut naimisiin - mies sitä kyllä ehdotti - oli mennyt kaikessa hiljaisuudessa naimisiin toisen naisen minulle kertomatta. Ihmettelin kyllä hieman, kun hän alkoi pyrkiä pitämään tapaamiset aiempaa lyhyempinä, kun aiemmin vietimme pitkiä viikonloppuja tai jopa viikkoja jomman kumman luona, mutta en ajatellut asiaa sen enempää, kun itsellänikin oli aikataulukiireitä. Niinpä olin tietämättäni toinen nainen. Enpä olisi miestä tapaillut, jos olisin aviosta tiennyt.

Mies alkoi sitten uudelleen jonkin ajan päästä ehdottelemaan pidempiä tapaamisia ja puhua, että minun pitäisi olla hänen vaimonsa. Jokin hänen vaimohaikailuissaan herätti epäilykseni ja tein vähän salapoliisityötä. Sain tietää, että mies olikin mennyt naimisiin niihin aikoihin kun tapaamisemme muuttuivat satunnaisemmiksi. Tämä puoliso taas oli sairastunut vakavasti siinä main kun mies alkoi uudelleen kosiskella minua.

En usko, että monikaan kadehtii petettyjä vaimoja. Aivan hirveää tulla petetyksi avioliitossa. Miksi pettäjät yleensä haluavat naimisiin?

Vierailija
805/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä samaa mieltä, epäreilua jos mennään haluttoman pillin mukaan ja ajatellaan pelkkää pahaa halukkaasta.

Vierailija
806/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiwi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä samaa mieltä, epäreilua jos mennään haluttoman pillin mukaan ja ajatellaan pelkkää pahaa halukkaasta.

Epäreilua on se että tekee yksin päätöksiä ottamatta puolisoa mukaan.

Pillin mukaan ei tarvi tanssia, mutta ällöttävää on salamyhkäisesti toimia selän takana.

Vierailija
807/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs morsian petti miestä hääpäivänä kirkossa papin kanssa ennen seremoniaa.

Vierailija
808/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas juttua. Ihan kuin pettävät äijät olisivat täysin vailla harkintakykyä.

Ikinä en ole varattua yrittänyt, mutta moni varattu on kyllä yrittänyt minua.

Vierailija
809/1234 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas juttua. Ihan kuin pettävät äijät olisivat täysin vailla harkintakykyä.

Juuri näin. Mulle on tänään luukuttanut viestiä mies, joka meni naimisiin joitakin kuukausia sitten. Ei mene jakeluun kun olen jo sanonut, että älä laita mulle enää viestiä!

Kuka menee näitten mätien omenoiden kanssa naimisiin??

Vierailija
810/1234 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mulle on tänään luukuttanut viestiä mies, joka meni naimisiin joitakin kuukausia sitten. Ei mene jakeluun kun olen jo sanonut, että älä laita mulle enää viestiä!

Kuka menee näitten mätien omenoiden kanssa naimisiin??

Ei se tosiaan mene jakeluun, itse täytyy rajat laittaa, jos meinaa jotenkin saada varatut miehet kuriin. Pikkuvaimot sinisilmäisesti luulevat, että vapaat sinkkuvampit roikkuvat heidän miehissään, mutta totuus on juuri toisinpäin...

Vierailija
811/1234 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin yhtä morsianta päivä ennen ja päivä häiden jälkeen. Ei ees hävettäny.

Vierailija
812/1234 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs morsian petti miestä hääpäivänä kirkossa papin kanssa ennen seremoniaa.

Etpä taida pystyä kertomaan kuka oli morsian ja kuka oli pappi.

Vierailija
813/1234 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on tavallaan pettämistä, niin mikä on mielestäsi oikeaa pettämistä? Toivottavasti muijasi on ottanut kunnon kyytejä ystäväsi kanssa, eikä ole siksi jaksanut seksiä kanssasi.

Vierailija
814/1234 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on tavallaan pettämistä, niin mikä on mielestäsi oikeaa pettämistä? Toivottavasti muijasi on ottanut kunnon kyytejä ystäväsi kanssa, eikä ole siksi jaksanut seksiä kanssasi.

joku tauti olisi ollut kiva selittää vaimolle jos kerran ystävän miehet vaihtuvat tiuhaan..

kyllä rakkaus menettää merkityksen kun tällaista ketjua lukee...🤢

sivu

Vierailija
815/1234 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa näin toisena naisena, että tämä on mahtavaa luettavaa. Kiitoksia keskustelun aloittajalle: avasit silmäni.

Olen tosiaan toinen nainen ja asun toisessa maassa kuin mies. Mies matkustaa aina tänne luokseni. Tarinamme alkoi lomaromanssina ja siitä se jatkuu. Voin hyvikseni todeta, että kun tässä päätän tämän suhteen niin en todellakaan tule enää miehiin tai naisiin koskemaan. Ihminen on niin petollinen otus ja sitä ei tee muuta kuin rikkoo itsensä jos edes yrittää luottaa. Siitä on noin 10 vuotta kun olen viimeksi ollut suhteessa sinkkuun - hänkin kyllä lopun viimein paljastui varatuksi - ja voin sanoa, että on mennyt täysin luotto. Sitä yrittää etsiä sinkkua ja vapaata ihmistä, ei löydy. Sitten tulee joku todella mukava kohdalle ja muutaman kuukauden tapailun jälkeen tulee ilmi, että onkin varattu ja itseasiassa joko aviossa tai avoliitossa. Kuvottavaa toimintaa. Nykyään en ole pahemmin edes asiaa miettinyt kun haluan tarpeeni tyydyttää ja käytän miehiä täysin vain seksiin. Olen täysin kyynistynyt.

Vierailija
816/1234 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli salasuhde avovaimon ystävän kanssa, joka oli naimisissa. Naisen aviomies oli miehen ystävä.

Ansaitsivat toisensa, koska molemmat pettävät.

Vierailija
817/1234 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään maailmallakin jonkun verran mainetta niittäneen yhtyeen jäsenen exän mukaan tämä hänen entinen muusikkomiehensä ehti pumpata kahdeksaa vierasta akkaa ennen kiinnijäämistään. Mukaan lukien muutamaa hänen "hyvää" kaveriaan.

Yllättävän vähän. Normimieskin ehtii pumppaamaan 15-20 naista ennenkuin käry käy.

Hölmö äijä kun meni naisen kavereihin sekaantumaan. Paljon suurempi kiinnijäämisen riski kuin kiertueella satunnaisten tuttavuuksien kanssa.

Älä muuta sano. Amatööri oli. Kuinkahan pitkän ketjun saisi kasaan meistä pro-tason pettäjistä, jotka ei jää kiinni. 

Mä tiesin yhden pro tason pettäjän joka kärähti eikä sen jälkeen enää kauaa hengittänyt.

Kannattaa joskus ajatella asioita vakavasti ettei päätyisi viimeisenä tekona iltalehden lööppeihin.

Vierailija
818/1234 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa.

Vierailija
819/1234 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että pettäminen on lähinnä hypersosiaalisten, huomiota ja ihailua jatkuvasti tarvitsevien narsistisuuteen taipuvien ekstroverttien harraste. Jos ihminen haluaa uskollisen kumppanin kannattaisi ehkä mielummin valita introvertti ja vähäisiä sosiaalisia suhteita tarvitseva ihminen kuin joku kaikille lirkutteleva huomiosta riippuvainen bilehile.

Vierailija
820/1234 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein tilanne on, kun vanhempi rikkoo perheen elostelullaan. Myös pettämiskaveri, joka suostuu rikkomaan perheen pettäjän kanssa, on aivan yhtä törkeä. Eli nämä kaksi typerystä laittavat oman edun lasten edelle.