Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
761/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisipä mieleni kertoa, mutta en voi koska vaitiolovelvollisuus estää. Kyseessä siis potilaalle tapahtunut asia johon sisältyi äärimmäisen törkeän pettämisen ja luottamuksen rikkomisen lisäksi paljon muutakin uskomattoman törkeää kohtelua. Ei rikollista, mutta niin kuvottavaa, että jopa minä ammattilaisena ja paljon tarinoita kuulleena järkytyin perinpohjaisesti. Olen yrittänyt parhaani mukaan auttaa potilastani selviytymään eteenpäin ja palauttamaan usko ihmisiin, mutta näen itsekin miten rikottu hän on. Oikeasti on olemassa niin äärimmäisen pahoja ihmisiä ettei käsityskyky meinaa riittää.

Osaatko sanoa miksi tai kuinka hän on päätynyt suhteeseen pahan ihmisen kanssa ja kuinka jäänyt siihen niin pitkäksi aikaa, että meni rikki?

En missään tapauksessa kysy tuomitakseni potilastasi, vaan olen aina miettinyt kuinka ihminen päätyy toisen poljettavaksi jopa vuosien ajaksi. Eikö rakkaus ja kiintymys kuole kun tulee kohdelluksi törkeästi?

Tiedän paljonkin, mutta kuten sanottu en voi kertoa. Sen voin kuitenkin sanoa, että alkuun kyseessä oli ihan normaalilta vaikuttava parisuhde, eikä potilaallani ollut aihetta epäillä ongelmia jatkossa. Tai ainakaan hän ei tunnistanut minkäänlaisia merkkejä.

Vierailija
762/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 00:07"]

251 - Tarpeesta siinä oli kyse niiden vaatteiden suhteen, eikä mistään testailusta. Mieluummin olisin käyttänyt omiani. Mulla taitaa olla vähän väljempi moraali kuin teillä, mutta empatiakyky mulla kyllä on ihan kunnossa. Tähän asti miehen vaimo ei ole joutunut kärsimään millään lailla, miehellä on ihan hyvä suhde vaimoonsakin, vaikka eivät tosin puhu kaikista asioista niin kuin me.

Ei sulla kyllä oo empatiakyky kunnossa.

Mitäs sitten KUN vaimo saa tietää että olette vuositolkulla naineet hänen sängyssään, ja sinä oot käyttänyt hänen vaatteitaankin jne. Olet siis ollut kaikin mahdollisin tavoin kyy hänen povellaan.

Siihen ei taida sun empatiakykysi enää riittää?

Empatiakyvystä i todellakaan voi puhua tässä tapauksessa! Vaikka usin persoonallisuushäiriöiset esim kokevat olevansa kovinkin empaattisia, mutta se koskee vain heitä itseään. Samoin muuten tällaiset häiriöihmiset luulevat kontrolloivansa maailmaa niin, ettei kukaan saa mitään koskaan tietää. Ja taidat olla myös todella tyhmä, tämä petturieukko, kun luulet ettei vaimo joudu kärsimään?? Hänhän joutuu elämään koko ajan valheessa, häntä kohdellaan täysin arvottomasti, vailla kunnioitusta. Jollakin tasolla hän kärsii koko ajan. ja kun totuus valkenee, hänen maailmansa voi romahtaa kokonaan. Olet aivan järkyttävän hirveä akka.

Minä teen mitä haluan, muut mitä uskaltavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useammankin tämmöisen tapauksen, jossa vaimo on viimeisillään raskaana kotona, ukko ryyppää kylillä minkä ehtii ja panee vierasta jossain illanvietoissa.

Vierailija
764/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierasta kirjoitti:

Hääjuhlissa maalaistalossa annoin ensin sulhaselle.

Sulhanen oli jo pitkin juhlia kähminyt minua käydessään keittiössä. Viimein pienissä nousuhiprakoissa hän otti minut takaapäin tiskipöytää vasten. 

Morsian sammui puolenyön jälkeen pihalle ja hänet kannettiin vintille häävuoteeseen. Sulhanen oli jo tuossa niin päihtynyt, ettei huomannut, kun kantajana toiminut kaveri kouri hameen alta koko ajan. Auoin heille ovia ja autoin portaikossa. 

Sulhanen sammui morsiamen viereen sängylle ja tämä apukantaja ehti riisua  morsiamelta pikkarit levitellen tämän haaroja, ennenkuin ehdin väliin. Sain suostuteltua housujansa laskevan miehen nussimaan mieluummin minun kanssani toissessa kammarissa. Onneksi hänkin sammui pian panon jälkeen.

Kävin hääsviittikammarissa riisumassa sulhasen housut polviin, jotta heillä olisi aamuherätys tasa-arvoisempi.

Halusit nussia raiskaajan kanssa?

Seelvä.

Hyvä hei sulle.

Esti raiskauksen. Sai syyt päälleen?

Raiskauksen esto on toki hyvä ja oikein, mutta kyseenalaistan ja tuomitsen silti suuresti sen, että halusi panna raiskaajaa. Ei raiskaaja ansaitse pesää vaan linnaa, tai vähintään turpaan.

Vierailija
765/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tutun tuttu pyöritti kahta perhettä samaan aikaan. Molemmat oli vieläpä Espoossa. Ilmeisesti kumpikaan näistä perheistä, tai ainakaan toinen, ei tienny toisen perheen olemassaolosta. Mies oli aina "työmatkalla". Mikäli oikein muistan, mies jäi kiinni kun sattuman kautta nämä molemmat vaimokkeet tutustuivat ja alkoivat puhua miehestään.

Tämä vei voiton. Totuus tulee aina julki.

Vierailija
766/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkein oli kun tuntemani muslimimiehen vaimo kätteli vierasta miestä hautajaisissa.

Kerroin tästä hänen miehelle ja vaimolla näytti olevan silmä mustana seuraavana päivänä.

Sitä monien (eritoten vihreitä äänestävien naisten) toivomaa kyltyrellistä rikastumista.

Vierailija
767/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkein oli kun tuntemani muslimimiehen vaimo kätteli vierasta miestä hautajaisissa.

Kerroin tästä hänen miehelle ja vaimolla näytti olevan silmä mustana seuraavana päivänä.

Sitä monien (eritoten vihreitä äänestävien naisten) toivomaa kyltyrellistä rikastumista.

voi hyvänen aika kun typerää provoamista. Miten tämä keskustelu sitten meni? "Hei Muhis, näin eilen sinun vaimon eräissä hautajaisissa ja hän siellä kätteli juhlakalun ylkää". "*tana nyt tulee turpaan"

Tosi uskottavaa..

Vierailija
768/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen pomoni pyöritti kahta perhettä täyspäiväisesti samaan aikaan ja tapaili siinä sivussa sitten vielä sinkkunaisia seksin merkeissä.

Ekassa perheessä se oli naimisissa, sillä oli yksi kouluikäinen lapsi ja oli juuri saattanut tämän vaimon, raskaaksi kun vaimo sai vihiä tuosta toisesta perheestä jossa vietti aikaansa. Käsittääkseni toisella naisella oli lapsia omasta edellisestä avioliitostaan mutta yhteisiä lapsia heillä ei ollut.

Ja tosiaan treffipalstalla etsi jatkuvasti aktiivisesti uusia sinkkuja ja suhdestatuksena siellä oli tietysti hänellä "sinkku".

Oli kyllä härski äijä.

Siis itse asiassa äijällä oli vain salarakas, jolla sattui olemaan lapsia.

Mikäli äijä olisi oikeasti pyörittänyt kahta perhettä, tarkoittaisi se sitä, että hänellä olisi ollut omia biologisia lapsia molemmilla perheissä.

Tosi moni äijä, joilla on salarakas, niin niillä on jo lapset omasta takaa.

Vierailija
769/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että morsiamen mies oli pettänyt ja tehnyt kaikenlaista. Mutta olihan se vähän järkytys jotenkin, kun hääyönä hän sanoi minulle, kaasolle, että tämän jälkeen hän ei sitten enää petä. (vahvassa humalassa tietysti) Onkohan tämä lupaus pitänyt...en usko hetkeäkään. 

Kaikki nämä vuodet ollu kauhea olo ystäväni puolesta, että mikä mies hänellä oikein onkaan. Päällisin puolin kaikki näyttää silti menevän hyvin ja ystäväni ei koskaan voisi uskoa pettämiseen edes. On hyvin sinisilmäinen. 

Vierailija
770/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini mies petti, oli ilmeisesti useampiakin rakastajattaria ehtinyt olla, kun päättivät mennä pariterapiaan. Mies jatkoi suhdetta viimeisimpään kakkosnaiseen ja kävi vaimonsa eli kaverini kanssa terapiassa ihan pokkana. Erosivat kyllä joo, mutta mitä ihmettä mies ajattelee, kun kuitenkin lähtee sinne terapiaan? Että voi saada hyvän avioliiton terapian avulla ja pitää sen kakkonaisenkin? Eikö olisi suoraselkäisempää vaan erota?

No, en nyt sitten tiedä selkiskö sille miehelle just siellä terapiassa, että haluaakin olla sen kakkosnaisen kanssa..

Vierailija
771/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta, että omani. Itselläni oli toinen mies melkein kolme vuotta. En rakasta puolisoni mutta lasten takia haluan olla perheenä.

Vierailija
772/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ystävätär oli kovasti innoissaan eläkkeellejäämisestä. Varsinkin kun heidän ainoa tyttärensä oli juuri saamassa kolmannen lapsen ja ehtisi nyt kunnolla hoitaa lapsen lapsia . Mummon avulle tulikin sitten yllättäen enemmänkin tarvetta kun tyttären mies tuli yllättäen synnytyslaitokselle vauvaa katsomaan uuden tyttöystävän kanss.

Tapahtuma oli suuri järkytys vasta synnyttäneelle äidille. Ilmeisesti kyseessä oli tosirakkaus kun pariskunta oli vuosienkin jälkeen yhdessä ja lapsiakin on tullut, törkeää se silti oli varsinkin kun kolmas lapsi oli isän suuri toive.

Vierailija
773/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini mies petti, oli ilmeisesti useampiakin rakastajattaria ehtinyt olla, kun päättivät mennä pariterapiaan. Mies jatkoi suhdetta viimeisimpään kakkosnaiseen ja kävi vaimonsa eli kaverini kanssa terapiassa ihan pokkana. Erosivat kyllä joo, mutta mitä ihmettä mies ajattelee, kun kuitenkin lähtee sinne terapiaan? Että voi saada hyvän avioliiton terapian avulla ja pitää sen kakkonaisenkin? Eikö olisi suoraselkäisempää vaan erota?

No, en nyt sitten tiedä selkiskö sille miehelle just siellä terapiassa, että haluaakin olla sen kakkosnaisen kanssa..

No eihän siinä sen kummempaa ole, kuin että mies yritti viimeiseen asti säästää toisen kakun samalla kun syö toisen. Win-win -hänelle, jos olisi onnistunut. Miksi siis pitäisi olla suoraselkäinen, jos voi saada molemmat?

Vierailija
774/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri katsoi kerran minun puolelle peliruutua, kun pelasimme halo-videopeliä ja sai täten edun kaksintaistelussamme. Täysin hävytöntä ja hyväksymätöntä käytöstä.

Vierailija
775/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ystävä, jonka tapana oli jokaisessa seurustelusuhteessa pyrkiä miehen parhaan kaverin kera salasuhteeseen. Onnistuikin useamman kerran. Aina oli draamaa, vaikeuksia ja eroja.

Olen usein pohtinut, mikä tuollaisen käytöksen takana on. En pystynyt ymmärtämään.

En kyennyt olemaan kyseisen henkilön ystävä, minulle tuo oli liian outoa ja petollista.

Vierailija
776/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran petti henkselit jotta karvaane pärssön siwan kassajonossa vilahti!

Vierailija
777/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs köyri vierasta vaimonsa maatessa synnytysosastolla ja sinne myös vaimonsa jätti ja lähti sen toisen kanssa.

Vierailija
778/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuntenut ystäväni ja hänen avomiehensä lukiosta saakka ja olemme viettäneet paljon aikaa samassa isommassa kaveriporukassa. Olimme tunteneet yli 7 vuotta, kun ystäväni mies kännipäissään tunnusti, että on ollut rakastunut minuun siitä hetkestä saakka kun on minut ensikerran tavannut.

Olin raivona ystäväni puolesta ja omastani myös, tunsin tulleeni huijatuksi. Hän moitti puolisonsa tylsäksi ja vaikeroi, että ei ole koskaan saanut asiaa sanottua, koska minä seurustelin on-off toisen kanssa. Kaikki yhteiset mökkireissut ja festarit oli kuulemma haaveillut, että saisi olla kanssani. Minusta tämä on pahempaa kuin satunnainen pano tai tunteeton seksisuhde.

Ystäväni ei edelleenkään tiedä ja minä lopetin tuon tunnustuksen jälkeen yhteydenpidon molempiin. On huono omatunto kun en kerro ystävälleni, mutta en saavuttaisi kertomisella toisaalta mitään.

Vierailija
779/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisipä mieleni kertoa, mutta en voi koska vaitiolovelvollisuus estää. Kyseessä siis potilaalle tapahtunut asia johon sisältyi äärimmäisen törkeän pettämisen ja luottamuksen rikkomisen lisäksi paljon muutakin uskomattoman törkeää kohtelua. Ei rikollista, mutta niin kuvottavaa, että jopa minä ammattilaisena ja paljon tarinoita kuulleena järkytyin perinpohjaisesti. Olen yrittänyt parhaani mukaan auttaa potilastani selviytymään eteenpäin ja palauttamaan usko ihmisiin, mutta näen itsekin miten rikottu hän on. Oikeasti on olemassa niin äärimmäisen pahoja ihmisiä ettei käsityskyky meinaa riittää.

Osaatko sanoa miksi tai kuinka hän on päätynyt suhteeseen pahan ihmisen kanssa ja kuinka jäänyt siihen niin pitkäksi aikaa, että meni rikki?

En missään tapauksessa kysy tuomitakseni potilastasi, vaan olen aina miettinyt kuinka ihminen päätyy toisen poljettavaksi jopa vuosien ajaksi. Eikö rakkaus ja kiintymys kuole kun tulee kohdelluksi törkeästi?

Se on todella vaikeaa ja nurinkurista, mutta ei. Oma ex teki minulle mielestäni todella törkeän tempun paneskelemalla vanhaa opiskeluaikaista ystävääni, jota minä en ollut vuosiin tavannut, ja joka ei tiennyt suhteestamme, vaan tiesi vain, että mies tuntee minut töidensä kautta. Mies oli kyllästynyt tähän sivusuhteeseen ja tunnustanut, ettei voi jatkaa, koska seurustelee kanssani ja aikoo kosia. No nainen tietenkin kertoi minulle heti, pyysi anteeksi omaa osuuttaan ja oli muutenkin tukenani niin hyvin kuin vain tuossa tilanteessa voi.

Erosin miehestä, koska en voi luottaa häneen enää enkä uskoa mitään mitä hän sanoo. Olen silti edelleen varma, että hän on elämäni rakkaus, yritän vain hyväksyä sen, että emme ole yhdessä. En voi päästää häntä lähelleni, etten tulisi satutetuksi uudelleen, mutta rakastan häntä kyllä täydestä sydämestäni täältä turvallisen välimatkan päästä.

Vierailija
780/1234 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuntenut ystäväni ja hänen avomiehensä lukiosta saakka ja olemme viettäneet paljon aikaa samassa isommassa kaveriporukassa. Olimme tunteneet yli 7 vuotta, kun ystäväni mies kännipäissään tunnusti, että on ollut rakastunut minuun siitä hetkestä saakka kun on minut ensikerran tavannut.

Olin raivona ystäväni puolesta ja omastani myös, tunsin tulleeni huijatuksi. Hän moitti puolisonsa tylsäksi ja vaikeroi, että ei ole koskaan saanut asiaa sanottua, koska minä seurustelin on-off toisen kanssa. Kaikki yhteiset mökkireissut ja festarit oli kuulemma haaveillut, että saisi olla kanssani. Minusta tämä on pahempaa kuin satunnainen pano tai tunteeton seksisuhde.

Ystäväni ei edelleenkään tiedä ja minä lopetin tuon tunnustuksen jälkeen yhteydenpidon molempiin. On huono omatunto kun en kerro ystävälleni, mutta en saavuttaisi kertomisella toisaalta mitään.

Ei noita kännitunnustuksia kannata niin vakavasti ottaa. Miehet aina fantasioi siitä, jota eivät saa mutta joka on lähellä. Ei se mitään rakkautta ole, ja selvin päin katuvat ja häpeävät. Täsmälleen samanlaisia kännitunnustuksia on siskoni miehet tehneet vuosien varrella minulle ja toisaalta minun miesystäväni siskolleni.

Meillä on vaan se ero, että kerromme toisillemme ja lemppaamme äijät.