Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Ystävälläni oli vaikeus saada lasta. Hän maksoi kalliin hinnan lapsettomuushoidoista. Selvisi, että koko suhteen ajan mies petti ystävääni ja harrasti kumitta seksiä muiden kanssa. Onneksi lopulta karmeus paljastui ja ystäväni pääsi miehestä eroon.
Mies siitti salarakkaalle lapsen vaimon ollessa synnytyssairalassa. Salasi sitten lapsen useita vuosia kunnes salarakas kertoi asiasta somessa.
Vierailija kirjoitti:
Mies siitti salarakkaalle lapsen vaimon ollessa synnytyssairalassa. Salasi sitten lapsen useita vuosia kunnes salarakas kertoi asiasta somessa.
J ja E?
Törkeintä on jos nainen pettää. Naisella on pakko olla uskottomuutta mukana, mies vain ottaa hetken iloa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on aikaa. Kaveripariskunta sai lapsen ja pyysivät mua hoitamaan lasta. Kummallakin menoa.
Ok. Hetken kuluttua mies tuli takaisin et joo hänen juttunsa peruuntui. Lapsi oli hereillä vielä. Kysyin et lähdenkö nyt? Ei kun tuu tähän sohvalle mun viereen
Ei mennyt kuin hetki niin äijän sormet oli mun housuissa. Sanoin et hei älä. Eiku anna nyt, mä oon halunnu sua aina. Tuli mun päälle silleen että oli vaikea päästä alta pois. Pääsin kuitenkin. Tuli uusi hyökkäys kun lapsi olk nukkumassa eikä vaimo vielä kotona. En muista enää miten selvisin siitä. Myöhemmin ilmeni, että nainem oli äärettömän mustasukkainen. Olisi varmaan tappanut mut. En koskaan kertonut kenellekään. Mies on jo kuollut, nainen elää mutta en todellakaan menisi kertomaan vaikka hänellä riittää miehiä ja itse petti tätä miestä jatkuvasti.
tuon homman nimi on vähintään seksuaalinen ahdistelu ellei peräti raiskausyritys
Se suuri ero kirjoitti:
Törkeintä on jos nainen pettää. Naisella on pakko olla uskottomuutta mukana, mies vain ottaa hetken iloa.
Terkkuja vaan Porvooseen.
Mies petti viikko kosinnan jälkeen.Siis kun oli kohdannut ensin ekan vaimokkeen.
En tiedä olenko härski pettäjä tai oikeastaan pettäjä ollenkaan. Kun vaimollani oli pidempiä haluttomia kausia, kävin harrastamassa seksiä erään nuoruudesta asti tutun ystävän kanssa. Tällä ystävällä miehet vaihtuvat jatkuvasti ja meillä oli kauan sitten lyhyt seurustelusuhde, mutta olemme sen jälkeen silloin tällöin tavanneet keskustelun ja muun merkeissä. Pidin vaimoani etusijalla, eli harrastimme seksiä yhdessä silloin kun häntä huvitti, mutta kun halut taas lopahtivat, vierailin ystäväni luona hyvän seksin merkeissä.
Vaimoni ei tiennyt tästä suhteesta mitään, joten tavallaan petin häntä. Toisaalta pidin hänet aina etusijalla ja hain seksiä muualta vain silloin kun en sitä kotoa saanut. Eli oikeastaan hän ei menettänyt mitään. Järkeilin asian niin että vaimollani ei ollut oikeutta pitää minua puutteessa, joten tekoni oli oikeutettu. Toisaalta siitä jäi kyllä jonkin verran huono omatunto. (Sittemmin olemme jo eronneet.)
Vierailija kirjoitti:
Mies petti viikko kosinnan jälkeen.Siis kun oli kohdannut ensin ekan vaimokkeen.
Minun entinen salarakasmies hyppäsi melkein suoraan minun sängystäni kosioretkelle. Se oli jo jotenkin niin irvokasta ja mautonta että vaikka minulla ei ennestäänkään ollut kovin korkealla kunnioitus kyseistä herraa kohtaan, (itse halusin häneltä vain vakituista seksiä, en missään nimessä olisi huolinut puolisokseni.) vaikka ihan symppis luonne olikin, niin tuonkaltainen tunnekylmyys ja pelaaminen meni vaan jo yli. Päätin jutun siihen. En kertonut morsiolle, koska minulla ei ole intressejä pilata toisten suhdetta mutta kieltämättä teki pahaa hänen puolestaan että mies tahrasi yhden naisen elämän romanttisimmista hetkistä tuollaisella. En edes tiennyt että minusta löytyisi tällaista solidaarisuutta tuntematonta kohtaan, aiemmin olin vaan ajatellut että itse olen vapaa tekemään mitä haluan eikä kuulu minulle muiden suhteet. Mutta ilmeisesti jossain meni raja kuitenkin ja omatunto heräsi.
Kaverin aviomies petti vaimoaan heidän hyvän ystävän kanssa pitkään. Molemmat salasivat suhteen kaveriltani. Tämä vieras nainen vieläpä esitti taustalla hyvää ystävää kaverini kanssa. Samalla puukotti selkään. No yksin jäi kuitenkin tämä bitch, mies ei sitten halunnutkaan mitään hänestä loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen siis juhli omia polttareitaan, miehen polttarit oli jo olleet edellisenä viikonloppuna. Osti vielä häätilille varatuilla rahoilla kortsuja.
Hmm. Veikkaan: Kaverit juottivat perskänniin, eivätkä huolehtineet turvallisuudesta eivätkä turvallisesti kotiin.
Minusta nuo vastuuttomat polttarit on ihan vittuilua.
En laittaisi tuossa kohteen kontolle.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin aviomies petti vaimoaan heidän hyvän ystävän kanssa pitkään. Molemmat salasivat suhteen kaveriltani. Tämä vieras nainen vieläpä esitti taustalla hyvää ystävää kaverini kanssa. Samalla puukotti selkään. No yksin jäi kuitenkin tämä bitch, mies ei sitten halunnutkaan mitään hänestä loppupeleissä.
Ai sen naisen vika?
😳
ihana mies, kun ensin petti, eikä sitten halunnutkaan mitään👀🥳😂 ja naisesta tuli bitch.🙊💋
Onni saada tuollainen aviomies!!!!!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko härski pettäjä tai oikeastaan pettäjä ollenkaan. Kun vaimollani oli pidempiä haluttomia kausia, kävin harrastamassa seksiä erään nuoruudesta asti tutun ystävän kanssa. Tällä ystävällä miehet vaihtuvat jatkuvasti ja meillä oli kauan sitten lyhyt seurustelusuhde, mutta olemme sen jälkeen silloin tällöin tavanneet keskustelun ja muun merkeissä. Pidin vaimoani etusijalla, eli harrastimme seksiä yhdessä silloin kun häntä huvitti, mutta kun halut taas lopahtivat, vierailin ystäväni luona hyvän seksin merkeissä.
Vaimoni ei tiennyt tästä suhteesta mitään, joten tavallaan petin häntä. Toisaalta pidin hänet aina etusijalla ja hain seksiä muualta vain silloin kun en sitä kotoa saanut. Eli oikeastaan hän ei menettänyt mitään. Järkeilin asian niin että vaimollani ei ollut oikeutta pitää minua puutteessa, joten tekoni oli oikeutettu. Toisaalta siitä jäi kyllä jonkin verran huono omatunto. (Sittemmin olemme jo eronneet.)
Näinhän se on. Kulli edellä!
Minkäs sitä mies haluilleen. Pojat on poikia!😳
Se suuri ero kirjoitti:
Luen kommenttisi sarkasmina ja jatkan. Kyllä. Pojat on poikia. Heille sallittakoon leikkinsä.
Todellisuudessa toivon, että pojat niinkuin tytöt ja muutkin kasvatetaan kunnioittamaan kanssaihmisiä.
Tuo pajat on poika asenne, tekee vaan hallaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisipä mieleni kertoa, mutta en voi koska vaitiolovelvollisuus estää. Kyseessä siis potilaalle tapahtunut asia johon sisältyi äärimmäisen törkeän pettämisen ja luottamuksen rikkomisen lisäksi paljon muutakin uskomattoman törkeää kohtelua. Ei rikollista, mutta niin kuvottavaa, että jopa minä ammattilaisena ja paljon tarinoita kuulleena järkytyin perinpohjaisesti. Olen yrittänyt parhaani mukaan auttaa potilastani selviytymään eteenpäin ja palauttamaan usko ihmisiin, mutta näen itsekin miten rikottu hän on. Oikeasti on olemassa niin äärimmäisen pahoja ihmisiä ettei käsityskyky meinaa riittää.
Osaatko sanoa miksi tai kuinka hän on päätynyt suhteeseen pahan ihmisen kanssa ja kuinka jäänyt siihen niin pitkäksi aikaa, että meni rikki?
En missään tapauksessa kysy tuomitakseni potilastasi, vaan olen aina miettinyt kuinka ihminen päätyy toisen poljettavaksi jopa vuosien ajaksi. Eikö rakkaus ja kiintymys kuole kun tulee kohdelluksi törkeästi?
Se on todella vaikeaa ja nurinkurista, mutta ei. Oma ex teki minulle mielestäni todella törkeän tempun paneskelemalla vanhaa opiskeluaikaista ystävääni, jota minä en ollut vuosiin tavannut, ja joka ei tiennyt suhteestamme, vaan tiesi vain, että mies tuntee minut töidensä kautta. Mies oli kyllästynyt tähän sivusuhteeseen ja tunnustanut, ettei voi jatkaa, koska seurustelee kanssani ja aikoo kosia. No nainen tietenkin kertoi minulle heti, pyysi anteeksi omaa osuuttaan ja oli muutenkin tukenani niin hyvin kuin vain tuossa tilanteessa voi.
Erosin miehestä, koska en voi luottaa häneen enää enkä uskoa mitään mitä hän sanoo. Olen silti edelleen varma, että hän on elämäni rakkaus, yritän vain hyväksyä sen, että emme ole yhdessä. En voi päästää häntä lähelleni, etten tulisi satutetuksi uudelleen, mutta rakastan häntä kyllä täydestä sydämestäni täältä turvallisen välimatkan päästä.
Omituinen höpöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
No, miksi ei menisi eteenpäin, jos tuli rukkaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sen naisen vika?
😳
ihana mies, kun ensin petti, eikä sitten halunnutkaan mitään👀🥳😂 ja naisesta tuli bitch.🙊💋
Onni saada tuollainen aviomies!!!!!
Kuka on sanonut miestä ihanaksi? Ihan eri juttu jos se salasuhde on joku täysin random, mutta jos se on hyvä ystävä, niin kyllä se on silloin vähintään yhtä paha petos hänenkin puoleltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen siis juhli omia polttareitaan, miehen polttarit oli jo olleet edellisenä viikonloppuna. Osti vielä häätilille varatuilla rahoilla kortsuja.
Hmm. Veikkaan: Kaverit juottivat perskänniin, eivätkä huolehtineet turvallisuudesta eivätkä turvallisesti kotiin.
Minusta nuo vastuuttomat polttarit on ihan vittuilua.
En laittaisi tuossa kohteen kontolle.
Olen eri, mutta jos on itse käynyt ostamassa kumeja, niin ei tässä mistään puolisammuneen hyväksikäytöstä ole kyse. Ja muussa tilanteessa on aika naurettavaa sysätä vastuuta muille.
Minulla on jostain syystä ollut teinistä asti inhottava taipumus ihastua ja jopa rakastua kumppanin hyvään ystävään, mutta en kyllä onneksi ole tekojen tasolle koskaan ryhtynyt.