Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
41/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaa 4 vuotta sitten. Pariskunta meni naimisiin, pariskunnan mies läheinen sukulaiseni. Hääyönä pariskunta vetäsi pikaiset ja vaimo poistui suihkuun. Suihkun aikana mies oli kadonnut, oli mennyt n.5km päähän vakio hoitonsa luokse. Siis hääyönä!

Mies oli sitten toki pannut myös tätä hoitoaan samaisena yönä.

Reilu kuukausi tapahtuneesta vaimo huomasi olevansa paksuna ja oli tietty onnellinen lapsihan oli suunniteltu. No n. 7kk tapahtuneesta ovelle paukahtaa miehen hoito maha pystyssä ja ilmoittaa vaimolle odottavansa hänen miehensä lasta. Oli kuulemma kertonut miehelle asiasta jo kuukausia sitten, mutta mies ei tietenkään uskaltanut puhua vaimolleen asiasta.

Erohan siinä tuli ja hyvä niin. Miehelle syntyi viikon sisällä lapset, ensin hoidon kanssa poika ja viikko myöhemmin ex-vaimon kanssa tyttö.

Vierailija
42/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi. Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Erään tutun vaimo jne, miehen paras kaveri, samaan aikaan jne jne.

Voisit jo lopettaa tuollaisen paskan kirjoittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta asiaan liittyy vielä se, että ko. nainen ei olisi enää halunnut yrittää raskautta, koska oli saanut aiemmin useampia keskenmenoja, synnytykset olleet vaikeita ja edellinen lapsi kuollut pian synnytyksen jälkeen, mistä vaimo oli aivan hajalla. Mies puoliksi pakotti vaimon taas raskaaksi. Oli pettänyt jo aiemmin vaimoaan, jäänyt kiinni ja vannonut uskollisuutta. Vaimolle oli todella vaikea tilanne henkisesti, ja mietti pitkään voiko miehen kanssa enää jatkaa. Sitten, luottamuksen alettua hiljalleen rakentua uudestaan, vaimo oli synnyttämässä tätä miehen vaatimaa lasta ja mies hillui risteilyllä panemassa toista naista.

Juttu päättyi lopulta niin, että tämä syntynyt vauva ja toinen isompi lapsi jäivät äidittömiksi, kun äiti ei jaksanut elämäänsä enää.

Vierailija
44/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti en tähän. Jäi vaan mieleen kun täällä puitiin joskus kaameimpia häitä ja yksi kertoi olleensaa bändin jäsenenä sellaisissa häissä, joissa sulhanen oli ollut anopin kanssa tanssimassa hitaita tanssilattialla kiihkeissä tunnelmissa ja sitten anoppi ja sulhanen hävisivät paikalta. Voi jeesus :D.

Vierailija
45/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin yritti houkutella,en mennyt,mutta eräs toinen muijapa meni:((

Kyrpiä tommoset ihmiset:(((

Vierailija
46/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi. Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Erään tutun vaimo jne, miehen paras kaveri, samaan aikaan jne jne.

Voisit jo lopettaa tuollaisen paskan kirjoittaminen.

Ja koira älähti?

Vierailija
47/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähti ystäviensä kanssa etelään ja petti siellä miestänsä. 9kk matkan jälkeen tämä aviopari meni sairaalaan synnyttämään 2.lasta ja tälle täysin suomalaiselle pariskunnalle syntyi yllätys yllätys...musta vauva!

Vierailija
48/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs. "Pekka" ja "Miina" olivat olleet yhdessä 12 vuotta. Olivat kihloissa, asuivat yhdessä jne.

No, Pekka petti Miinaa "Lissun" kanssa. Lissu tuli raskaaksi ja Pekka sitten jätti Miinan että voisi olla lapsensa kanssa.

Mutta ei tässä vielä kaikki. Samaan aikaan Miina oli pettänyt Pekkaa ja oli raskaana "Jukalle".

Oikeasti tuo on hulvatonta. Varsinkin kun "Pekka" on sellainen ihminen joka tuomitsee ja arvostelee ilman faktatietoa. (Joo tiedän ettei saisi nauraa, mutta tuo "Pekka" levitteli minusta todella perättömiä juttuja, ja no, jotenkin olin todella vahingoniloinen kun "Miina" kertoi totuuden ja kuulin että "Pekka" masentui tuosta)

Vierailija
49/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni "Pekka" petti minua itseään 20 v nuoremman "Tainan" kanssa. Sain tietää, kun sain sukupuolitaudin. Jatkoimme kuitenkin vielä yhdessä. Jonkin ajan päästä "Taina" iski "Pekan" pojan, Matin. Kaikki asuivat samassa pihapiirissä. Matti ei tiedä, että Taina on isin vanha panokaveri. Matti ja Taina ovat nykyisin naimisissa. Minä ja Pekka erottiin, kun Pekka petti minuua parhaan kaverini kanssa. Turha mainitakaan, että Pekasta ei ollut mitään outoa siinä, että hän on pannut poikansa vaimoa. Tosin ennen heidän liittoaan, mutta minusta se oli outoa.

Totuus on tarua ihmeellisempää. Mekin olemme kaikki tuiki tavallisia ihmisiä.

Vierailija
50/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies on paneskellut useampaa muijaa kun vaimo ollut paksuna, pari kk ennen synnytystä alko mua vikittelemään ja saiki vikitellä muutaman kk:n ennen kuin annoin. Paneskeltiin pari kk ja mies jäi vaimolleen kiinni. Pari kk ilmeisesti lepytteli vaimoaan ja tuli taas panemaan.

Vituttaa itseä kun menin antamaan, vieläpä sitten uudestaan tuon kiinnijäämisen jälkeen. Minkäs sitä tekee, ku menin sitten siihen ihastumaan. Ja varmaan annan vielä uudestaankin jos tulee, eipä sitä viitti itekkää puutteessa elää...

Vierailija
51/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on petetty niin, että olin itse töissä ja töistä mut haki kotiin mun kaveri, joka varoitti et himas on varmasti pieni yllätys...

Siellähän se nykyisin exä polki naapurin eukkoa kuin tulpatonta mopoa!

Ja tuon exän jälkeen on ollut 3 suhdetta, kaikki päättyneet pettämiseen. Loukkaavin oli viimeisin, tyypillä kolme eri eukkoa jonka kanssa petti (yks heistä muutti jopa samalle paikkakunnalle) mulle esitetti nämä naiset aina olevansa hyviäkin ystäviäni. Yhteisissä illanvietoissa kun selkäni käänsin suutelivat jne.. Ja tää mun kumppani öitä pois kotoa ja kaikenlaista.

Ystäviä. Niinpä niin..

Vierailija
52/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. mies pani vaimon bestiksen paksuksi, kun äiti oli synnärillä

2. Mies petti vaimoaan 7v itseään ja vaimoaan puolet nuoremman naisen kanssa. Vaimo luopui urastaan hoitaakseen psyykkisesti sairasta lasta yksin, koska miehestä ei ollut siinä mitään apua, koska oli aina "töissä".

Vierailija
53/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni enon 2-v poika sairastui erittäin vakavaan munuaissyöpään. Hän joutui olemaan aika pitkään sairaalassa. No, tämä eno kävi paneskelemassa ex-vaimoaan aina sillä aikaa kun nykyinen vaimo oli sairaalassa pikkuisen kanssa.

Tarinan positiivinen puoli on se että pikku poika parani ja on nyt jo 15-v reipas nuori mies. Vanhempansa erosivat vuosia tuon episodin jälkeen. Asiaan vaikuttivat myös myöhemmät pettämiset sekä miehen alkoholi- ja peliriippuvuus.

Vierailija
54/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo olisi halunnut lapsia, mutta mies ei suostunut. Mies löysi yli 10 vuotta nuoremman tyttöystävän, muutti vaimostaan erilleen ja valehteli hänelle vuoden verran vain pitävänsä etäisyyttä ja miettivänsä asioita ja palaavansa kohta takaisin kotiin.

"Mietintäajan" mies seurusteli uuden tyttöystävän kanssa, uusi tyttöystävä tiesi koko ajan kotona odottavasta vaimosta. Reilun vuoden päästä ilmoitti esikoinen tulostaan tähän uuteen perheeseen.

Parasta jutussa on, että itse harrastin hyvää seksiä tämän miehen kanssa koko ajan kun hän seurusteli uuden tyttöystävänsä kanssa. Itse olin sinkku ja laitoin seksisuhteen poikki heti kun mies kertoi perheenlisäyksestä. Hän olisi halunnut jatkaa suhdetta pidempäänkin. Minua mies ei kiinnostanut kuin seksikumppanina.

Luulikohan uusi tyttöystävä saavansa kovinkin uskollisen puolison itselleen :D. Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi :).

Vierailija
55/1234 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaverini asui viikot opiskelupaikkakunnallaan ja seurusteli kotikaupungin tytön kanssa. Viikonloput oli vanhemmillaan tai tytön vanhemmilla tämän kanssa.

No, tyttö petti kaveriani tämän parhaan ystävän kanssa. Eikä siinä kaikki... Ryhtyivät seurustelemaan ja muuttivat yhteen, mutta tämä tyttö ei jättänyt kaveriani, koska "ei halunnut loukata". Hän siis asui toisen miehen kanssa ja vietti viikonloput kaverini kanssa! Tämä toinen mies oli ihan tietoinen kuviosta, ei hänkään halunnut suututtaa ystäväänsä joten suostui jakamaan avovaimonsa!

Tutustuin kaveriini monta vuotta tämän kuvion jälkeen ja edelleen koko heidän kaveripiirinsä puhui siitä eikä kukaan sitä minulta peitellyt. Aikanaan kaverini erosi tytöstä, mutta edelleen haikailee "elämänsä rakkautta". Koko kaveripiiri valehtelee edelleen ja peesailee tuota petturiystävää, tyttö ei sentään enää ole kuvioissa.

Olin tukehtua raivoon kaverini puolesta kun kuulin tästä. Hän puhui tytöstä niin ylistävästi että kerroin kuviosta. Hän tietenkin suuttui kavereilleen, mutta miesten tapaan ei osannut laittaa välejä poikki, ovat edelleen kavereita. Minä en ole noiden petturipaskojen kanssa tekemisissä, kaverini luottaa enää minuun.

Vierailija
56/1234 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti silloista tyttöystäväänsä, nykyään seurustelee tämän pettäjänaisen lapsen kanssa ja paneskelee tämän kavereita, saas nähdä meneekö kolmanteen sukupolveen asti.

Vierailija
57/1234 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä miehellä on takana jo miltei 12 vuoden parisuhde ja nyt kun avovaimo odottaa ensimmäistä lasta mies pettää minkä ehtii. Ollut sängyssä vaikka kuinka monen naisen kanssa ja nyt joku pitempi suhdekin käynnissä.

Toinen tuntemani mies aloitti pettämiskierteensä poikansa syntymän jälkeen. Vaimolla on tuskin aavistustakaan. Koko ajan viritellyt suhteita ja nytkin ollut yli puoli vuotta sivusuhteessa. Tämä mies ei ole edes mikään paha ihminen, mutta jostain syystä pitää eroamista pahempana syntinä kuin pettämistä. Lapsen takia pysyy avioliitossaan, mutta kun muuta sitoutumista ei enää ole niin lankeaa sitten liian helposti pettämään. Harmittaa kaikkien puolesta sillä luulen tuollaisen syövän tuota miestäkin ja pahasti.

Vierailija
58/1234 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä miehellä on takana jo miltei 12 vuoden parisuhde ja nyt kun avovaimo odottaa ensimmäistä lasta mies pettää minkä ehtii. Ollut sängyssä vaikka kuinka monen naisen kanssa ja nyt joku pitempi suhdekin käynnissä.

Toinen tuntemani mies aloitti pettämiskierteensä poikansa syntymän jälkeen. Vaimolla on tuskin aavistustakaan. Koko ajan viritellyt suhteita ja nytkin ollut yli puoli vuotta sivusuhteessa. Tämä mies ei ole edes mikään paha ihminen, mutta jostain syystä pitää eroamista pahempana syntinä kuin pettämistä. Lapsen takia pysyy avioliitossaan, mutta kun muuta sitoutumista ei enää ole niin lankeaa sitten liian helposti pettämään. Harmittaa kaikkien puolesta sillä luulen tuollaisen syövän tuota miestäkin ja pahasti.

Vastaavia tapauksia näyttää olevan paljonkin tiedossa. Kysymys kuuluukin, että MIKSI ette kerro petetylle osapuolelle tilantesta jos tiedätte?!! Minä en ainakaan pystyisi olla kertomatta.

Vierailija
59/1234 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia tapauksia näyttää olevan paljonkin tiedossa. Kysymys kuuluukin, että MIKSI ette kerro petetylle osapuolelle tilantesta jos tiedätte?!! Minä en ainakaan pystyisi olla kertomatta.

Joko ei muuta mitään, tai siten tule aviokriisi tai sitten tulee avioero.

Eron jälkeen sama jatkuu eri kumppanin/kumppanien kanssa. Kertomisesta ei siis ole mitään hyötyä. Hyötyä voisi korkeintaan olla siinä erikoistilanteessa, että tulee avioero, joka menee kohtuullisen jouheasti. Tämän jälkeen tulisi uusi kumppani elämän, joka kykenisi vastaamaan tämän "pettäjän" kaikkiin tarpeisiin,m jolloin elämä olisi tasapainoinen ilman pettämisen tarvetta.

Pettämiseen ei ajauduta hetken hurman takia, vaan vuosia kestäneen epätyydyttävän parisuhteen takia, jossa se "lahnamaisempi" ei kykene henkisesti tai fyysisesti vastaamaan toisen tarpeisiin. Tällöin se "pettäjä" jää yksin parisuhteessa ja kokee yksinäisyyttä sekä kärsii. Pettäminen johtuu siis henkisen ja fyysisen kumppanin tarpeesta ja syntyy usein useiden vuosien käsrsimyksen jälkeen.

Mikäi se "lahnamaisempi" osapuoli ei ole vuosien varrella muuttunut aktiivisemmaksi, niin ei se ainakaan pettämisestä kertomisella mihinkään muutu. Ei siis kannata kertoa.

Lahnamaisuudella en nyt tarkoita vain seksuallista laiskuutta, van myös henkistä osallistumisen puutetta yhteiseen elämään. Toinen osa puoli jää tällaisessa parisuhteessa täysin heitteille ja yksin.

Vierailija
60/1234 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ei muuta mitään, tai siten tule aviokriisi tai sitten tulee avioero.

Eron jälkeen sama jatkuu eri kumppanin/kumppanien kanssa. Kertomisesta ei siis ole mitään hyötyä. Hyötyä voisi korkeintaan olla siinä erikoistilanteessa, että tulee avioero, joka menee kohtuullisen jouheasti. Tämän jälkeen tulisi uusi kumppani elämän, joka kykenisi vastaamaan tämän "pettäjän" kaikkiin tarpeisiin,m jolloin elämä olisi tasapainoinen ilman pettämisen tarvetta.

Pettämiseen ei ajauduta hetken hurman takia, vaan vuosia kestäneen epätyydyttävän parisuhteen takia, jossa se "lahnamaisempi" ei kykene henkisesti tai fyysisesti vastaamaan toisen tarpeisiin. Tällöin se "pettäjä" jää yksin parisuhteessa ja kokee yksinäisyyttä sekä kärsii. Pettäminen johtuu siis henkisen ja fyysisen kumppanin tarpeesta ja syntyy usein useiden vuosien käsrsimyksen jälkeen.

Mikäi se "lahnamaisempi" osapuoli ei ole vuosien varrella muuttunut aktiivisemmaksi, niin ei se ainakaan pettämisestä kertomisella mihinkään muutu. Ei siis kannata kertoa.

Lahnamaisuudella en nyt tarkoita vain seksuallista laiskuutta, van myös henkistä osallistumisen puutetta yhteiseen elämään. Toinen osa puoli jää tällaisessa parisuhteessa täysin heitteille ja yksin.

Pettäjän perseilyt toisen osapuolen harteille.

Pettäjä on pettäjä, luuseri ja ihmisperse, olipa syy pettämiselle mikä tahansa. Kas kun pettämättäkin voi olla, voi erota, voi hoitaa asiat kunniallisesti, eikä olemalla kävelevä mulkku.

ihan varmasti on parisuhteessaan räytyviä ihmisiä joita pettämään "ajaa" puolison olemus, henkinen fyysinen,tai psyykkinen. Mutta ihan yhtä paljon on sellaisia epeleitä, joita eteenpäin ajaa vain ja ainoastaan oman edun ja mielihyvän tavoittelu.

Naurettavinta mitä tiedän, on tämä pettäjän uhriuttaminen. Että voi voi raukkaa, täytyyhän sitä ymmärtää, kun on NIIIIN vaikeaa.