Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
741/1234 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs taksikuski petti vaimoaan mielisairaan naisen kanssa. Ainakin kaksi, ellei kolme tämän sairaan naisen pojista on tehnyt itsemurhan junan alle menemällä. Lopulta Mielisairas nainen tappoi rakastajansa vaimon- turhaan, koska ero oli jo vireillä.

Vierailija
742/1234 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin Vantaankoskella koulun, nyt jo puretussa, opettaja-asuntolassa, olisiko ollut 1996.

Naapurin rouva oli synnytyslaitoksella ja tummahipiäinen miehensä siitä tuomaan hoitoa baarista kotiin. Varmaan ovat jo eronneet jos mukku on noin käyttäytynyt. Ei ole rasisti minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1234 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierasta kirjoitti:

Hääjuhlissa maalaistalossa annoin ensin sulhaselle.

Sulhanen oli jo pitkin juhlia kähminyt minua käydessään keittiössä. Viimein pienissä nousuhiprakoissa hän otti minut takaapäin tiskipöytää vasten. 

Morsian sammui puolenyön jälkeen pihalle ja hänet kannettiin vintille häävuoteeseen. Sulhanen oli jo tuossa niin päihtynyt, ettei huomannut, kun kantajana toiminut kaveri kouri hameen alta koko ajan. Auoin heille ovia ja autoin portaikossa. 

Sulhanen sammui morsiamen viereen sängylle ja tämä apukantaja ehti riisua  morsiamelta pikkarit levitellen tämän haaroja, ennenkuin ehdin väliin. Sain suostuteltua housujansa laskevan miehen nussimaan mieluummin minun kanssani toissessa kammarissa. Onneksi hänkin sammui pian panon jälkeen.

Kävin hääsviittikammarissa riisumassa sulhasen housut polviin, jotta heillä olisi aamuherätys tasa-arvoisempi.

Halusit nussia raiskaajan kanssa?

Seelvä.

Hyvä hei sulle.

Esti raiskauksen. Sai syyt päälleen?

Vierailija
744/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt olen suomalainen biisistä. Mahtipontinen ja nolo. Ja totta se, että Italiasta kopioitu.

Aina kun kuulen radiosta, niin kanava kääntyy.

Kari Tapiota toki arvostan.

Vierailija
745/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkein oli kun tuntemani muslimimiehen vaimo kätteli vierasta miestä hautajaisissa. 

Kerroin tästä hänen miehelle ja vaimolla näytti olevan silmä mustana seuraavana päivänä.

Hyvä!

Vierailija
746/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs taksikuski petti vaimoaan mielisairaan naisen kanssa. Ainakin kaksi, ellei kolme tämän sairaan naisen pojista on tehnyt itsemurhan junan alle menemällä. Lopulta Mielisairas nainen tappoi rakastajansa vaimon- turhaan, koska ero oli jo vireillä.

Laihialla?

Vierailija
747/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin pariskunta sai lapsen, meni pari vuotta. Kysyin naiselta että koska tulee sisarus, olemme tuttuja, ok kysyä.

Vastasi että hän kyllä haluaisi mutta miehelle on tiukka ei. Heidän lapsi oli erittäin helppo. Mutta ainoastaan että yks laps max.

Olikohan toi noitten laps pari vuotta niin ukko jäi kiinni salasuhteesta. Työkaverin kanssa. Jolla muistaakaseni kolme lasta ennestään. Hankkivat viel pari yhteistä.

Koko aika syöttänyt vaimolleen pajunköyttä, tosta yx laps max.

ei se välttämättä ole pajunköyttä. Mieli muuttuu kun löytyy kumppani kenen kanssa haluaa noita asioita. Tai on miettinyt jo, että ero tästä tulee ennemmin tai myöhemmin, eikä ole halunnut toista lasta enää kuvioon. Odotellut vaikka, että lapsi vähän kasvaisi ja sitten alkaisi puuhata eroa. Ei munkaan pitänyt olla avioituvaa tyyppiä kun elin vielä teininä alkaneessa suhteessa. Romantiikka oli kuollut väliltämme parissa kymmenessä vuodessa ja yhdessä piti ystävyys ja tottumus. Nyt voisin mennäkin avioon jos rakastuisin uudelleen. Olenhan myös vuosien mittaan kypsynyt henkisesti, ehkä myös tuo tuttavasi ex-mies.

Vierailija
748/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen todella mustasukkainen miehestä ja syytti tätä pettämisestä milloin kenenkin kanssa. Mies hiljainen hyssykkä, joka ei uskaltanut tervehtiä kaupan kassaakaan, ettei nainen epäilisi jotain. Sitten yhtäkkiä nainen jätti miehen, kun oli ihastunut toiseen. Oli sitten tämän uuden miehen kanssa ja piti yhteyttä exään, ettei tämä vaan ole löytänyt ketään uutta, jotta voivat jatkaa, jos uuden kanssa ei onnistukaan. Nainen petti sitten ihastustaan exän kanssa. En ole seurannut saagaa tarkemmin, mutta nainen on jonkun kolmannen miehen kanssa eikä exällä edelleenkään ole ketään uutta... Ilmeisesti naisella mt-juttuja taustalla.

hah, mä voin vaikka lyödä vetoa että ko. nainen on mun sisko.

Ja siis todellakin on jotain ongelmaa, lähinnä siis narsistinen.

Tähän kuvioon vielä sopii se että jos KUKAAN näistä hänen säädöistään (ex, nykyinen, tuleva jne) jatkaa elämäänsä niin mun sisko kääntää sen kuvion niin että he olivatkin parisuhteessa tämän kanssa kuka jatkoi matkaa, siis todellakin se todellinen rakkaus, ja nyt HÄN on uhri koska häntä on nyt petetty.

Miehet, kiertäkää kaukaa. Näyttää nätiltä, mutta ei ole sen arvoinen.

Vierailija
749/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan, silloisessa naapuritalossa, asui kolmekymppinen alkoholistinainen, joka paneskeli olohuoneessa toisen miehen kanssa, kun oma miesystävä makasi sammuneena makuuhuoneessa.

Kattelitko ikkunasta, vai mistä tiedät?

Kyllä. Olen paikkakunnan kyylä, minulla on usein kiikarit mukana ja sulaudun metsään täydellisesti, et huomaisi minua läheltäkään. 

Vierailija
750/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu nainen nuorempana, petti miestään joka opiskeli toisessa kaupungissa. Mies oli tulossa junalla tyttiksen luo ja tyttis vielä siinä paneskeli toisen äijän kanssa. No toinen mies laski mahlat sisään ja alle puolen tunnin kuluessa poikkis saapuu kotiin ja aloittaa samantien oraali***ksin antamisen.

:'DDD

Vierailija
751/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi tässä korona-ajan tuiskeessa, että kun ei kummosesti voinut matkustella ja sukuloida, niin me päätettiin viettää meidän rivitalolla kesäiltaa pitkän kaavan mukaan. Osa oli ennestään hyviäkin tuttuja ja osa uusia.

Istuskeltiin tuossa taloyhtiön grillipaikalla silleen väljästi. Meitä oli yhteensä 12/19 asunnosta paikalla tavalla tai toisella.

Illan viilentyessä osa sitten lähti koteihinsa ja osa tuli meille. Meillä ei ole enää pieniä lapsia, eikä seinänaapureissakaan, että se oikeastaan ratkaisi. Saadaan jatkaa rauhaksiin.

Emäntänä ihmettelin, kun alakerran veski ei vetänyt (moni kiipeili yläkertaan, eikä siinä mitään...), että onko siellä joku hätänä.  Koputin ja avasin oven - ei lukossa. Niin siellä oli eräs naapurin herra laittoi toista naapurin rouvaa takaapäin, eikä todellakaan omaansa. Ovi äkkiä kiinni... Se jytinä vaan koveni, että pikkasen volyymia musiikkia ja lauletaas kaikki mukana.

Ei siellä pitkään mennyt. Enkä siinä heti kelleen maininnut, myöhemmin sitten. Tulivat vähän tukka sekaisin paikalle, mutta kekkerit jatkui kuten pitikin. Kukaan ei kiinnittänyt mitään erityistä huomiota.

Osa porukasta taas hälveni pikku  hiljaa. Pikkutunneilla oma mieheni sano, että jaksanko vielä istua, kun häntä alkais jo väsyttää. Juu, mene ihmeessä. Mussa vielä piisaa virtaa.

Jäin siihen parin naapurin rouvan kanssa. Ollaan heidän kanssa jo ystävystytty, paljon on tehty ja hommailtu näinä 22 vuotena, kun naapureina asuttu.

Mies tulikin samantien alas, että ei vit''' aivan hoomoilasena. Eipä saanut sanaa suustaan. Hämillään ja nauratti.

Hetken päästä sieltä sitten tulikin alas yksi naapurin herroista tukkasekaisin ja rouva (jonka mies oli tuolla ekassa kohtauksessa paneskelemassa) hamettaan napittaen.

Olivat olleet puuhissa meidän vierashuoneessa. Eivät olleet edes ovea kiinni laittaneet, vaan hyvinkin avoimesti nainen oli siellä ratsastanut.

Herra kohteliaasti sanoi anteeksi ja kysyi, että voitaisko tästä olla hiljaa.. Jaahas, mutten vanno mitään. En mä hänenkään puolisolleen mitään sano, mutta tälleen kimpassa varmasti jutellaan.

MUTTA kun olin ehtinyt juoruta edellisestä tapahtuneesta jo kavereille, niin toinen näistä humalaisen avautuneena tuumas ääneen sille naiselle, että teillä on tuommoinen kiva avoin liitto, kun kumpikin saa paneskella vapaasti.

Siitähän se hulabaloo sitten alkoi kello neljä aamulla. Nainen sai aivan järjettömät raivarit, että onko miehellään joku toinen. Se epäili jo meitä kaikkia paikalla olevia, oli väkivaltainenkin, joten pakkohan se oli kertoa sitten. Että sitä pirkkoahan se. Asiathan sitten piti sillä sekunnilla selvittää, että tämä juuri itsekin rysän päältä kiinni jäänyt nainen lähti soittelemaan ovikelloja, että kaikki tänne heti nyt. Poliisitkin kävi, kun tää yksi jatkoi läpsismistään yms.

Sellaiset istujaiset sillä kertaa. Kolme perhettä rikkoutui. :( Pettäjäpariskunta muutti lähes samantien erilleen. Se pirkko jäi lasten kanssa naapuriin, mutta mies muutti puolessa vuodessa. Tää toinen pettävä herra sitten yritti rouvansa kanssa pitkään, melkein vuoden sinnittelivät, mutta... ei sitten enää. Tällä hetkellä tää mies asuu vielä tässä naapurissa. Lapset käyvät viikko-viikko systeemillä.

Eipä olla enää istuttu kuin pienellä porukalla.

Siis nainen petti itse, muttei hyväksynyt kun miehensä petti?

Vierailija
752/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisipä mieleni kertoa, mutta en voi koska vaitiolovelvollisuus estää. Kyseessä siis potilaalle tapahtunut asia johon sisältyi äärimmäisen törkeän pettämisen ja luottamuksen rikkomisen lisäksi paljon muutakin uskomattoman törkeää kohtelua. Ei rikollista, mutta niin kuvottavaa, että jopa minä ammattilaisena ja paljon tarinoita kuulleena järkytyin perinpohjaisesti. Olen yrittänyt parhaani mukaan auttaa potilastani selviytymään eteenpäin ja palauttamaan usko ihmisiin, mutta näen itsekin miten rikottu hän on. Oikeasti on olemassa niin äärimmäisen pahoja ihmisiä ettei käsityskyky meinaa riittää.

Vierailija
753/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisipä mieleni kertoa, mutta en voi koska vaitiolovelvollisuus estää. Kyseessä siis potilaalle tapahtunut asia johon sisältyi äärimmäisen törkeän pettämisen ja luottamuksen rikkomisen lisäksi paljon muutakin uskomattoman törkeää kohtelua. Ei rikollista, mutta niin kuvottavaa, että jopa minä ammattilaisena ja paljon tarinoita kuulleena järkytyin perinpohjaisesti. Olen yrittänyt parhaani mukaan auttaa potilastani selviytymään eteenpäin ja palauttamaan usko ihmisiin, mutta näen itsekin miten rikottu hän on. Oikeasti on olemassa niin äärimmäisen pahoja ihmisiä ettei käsityskyky meinaa riittää.

Osaatko sanoa miksi tai kuinka hän on päätynyt suhteeseen pahan ihmisen kanssa ja kuinka jäänyt siihen niin pitkäksi aikaa, että meni rikki?

En missään tapauksessa kysy tuomitakseni potilastasi, vaan olen aina miettinyt kuinka ihminen päätyy toisen poljettavaksi jopa vuosien ajaksi. Eikö rakkaus ja kiintymys kuole kun tulee kohdelluksi törkeästi?

Vierailija
754/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti muka poikaporukassa. On totta että mukana oli poikiakin, mutta myös tyttöystävä. "Häämatkan" saikin siis toinen nainen.

Suhde oli alkanut kuumana pari kuukautta ennen häitä. Miehen ystävät yrittivät saada miehen peruuttamaan häät, mutta nössö ei uskaltanut.

Avioliitto ei kestänyt pitkään. Mies on tällä hetkellä naimisissa tuon toisen naisen kanssa.

Pari kuukautta ja tuokin nainen on kohta entinen ja mies on löytänyt uuden tosirakkauden. Ja parin kuukauden päästä taas seuraava jne.

Terapiaanhan tuollaisen pitäisi mennä, mutta harvemminhan nuo itsessään mitään vikaa näkevät.

Vierailija
755/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon odottaessa viimeisillään toista lasta aloitti mies työkeikalla panosuhteen toisen kanssa. Vaimon ollessa sairaalassa lempattiin esikoinen vaimon vanhemmille ja yhteisessä kodissa touhuttiin. Vaimon kotiutuessa vauvan kanssa isukki oli puoli tuntia kotona ja häipyi "saunailtaan" jättäen vastasynnyttäneen yksin vauvan ja taaperon kanssa. Tässä kohtaa joku kertoi totuuden vaimollekin joka lähti lapsineen samana yönä.

Vierailija
756/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri oli seurustellut vakavasti vuosia mustan miehen kanssa, oli 4 yhteistä lastakin.

Eivät kuitenkaan taloudellisista syistä asuneet yhdessä.

Miehellä oli oma asunto.

Yksi päivä tämä naapurinrouva luki paikallislehteä ja huomasi syntyneet-palstalla esittelyn perheestä johon oli syntynyt lapsi.

Tällä lasten isällä oli toinen perhe naapurilähiössä.

Yhteisiä lapsia oli jutun mukaan yhteensä 5 tämän toisen naisen kanssa.

Pari vuotta olivat erossa kunnes palasivat yhteen ja tekivät vielä 2 lasta lisää.

Koko tarinan syyllinen oli toki tämä toinen nainen, joka ei kylläkään itsekään tiennyt tästä mun naapurin perheestä mitään.

Vierailija
757/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaikeinta on ollut päästä yli entisen pitkäaikaisen kaverin kataluudesta. Olevinaan auttoi pääsemään yli pettämisestä ja hyväkäs oli tiennyt kokoajan kymmenisen vuotta.

Hyvä oppi persoonallisuushäiriöisten maailmaan.

Vierailija
758/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen pomoni pyöritti kahta perhettä täyspäiväisesti samaan aikaan ja tapaili siinä sivussa sitten vielä sinkkunaisia seksin merkeissä.

Ekassa perheessä se oli naimisissa, sillä oli yksi kouluikäinen lapsi ja oli juuri saattanut tämän vaimon, raskaaksi kun vaimo sai vihiä tuosta toisesta perheestä jossa vietti aikaansa. Käsittääkseni toisella naisella oli lapsia omasta edellisestä avioliitostaan mutta yhteisiä lapsia heillä ei ollut.

Ja tosiaan treffipalstalla etsi jatkuvasti aktiivisesti uusia sinkkuja ja suhdestatuksena siellä oli tietysti hänellä "sinkku".

Oli kyllä härski äijä.

Vierailija
759/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen joka pamautti itsensä toiselle miehelle paksuksi ollessaan vielä naimisissa. Ehti olla pönäkkänä jonkun aikaakin ennen kuin älysi erota.

Vierailija
760/1234 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen pomoni pyöritti kahta perhettä täyspäiväisesti samaan aikaan ja tapaili siinä sivussa sitten vielä sinkkunaisia seksin merkeissä.

Ekassa perheessä se oli naimisissa, sillä oli yksi kouluikäinen lapsi ja oli juuri saattanut tämän vaimon, raskaaksi kun vaimo sai vihiä tuosta toisesta perheestä jossa vietti aikaansa. Käsittääkseni toisella naisella oli lapsia omasta edellisestä avioliitostaan mutta yhteisiä lapsia heillä ei ollut.

Ja tosiaan treffipalstalla etsi jatkuvasti aktiivisesti uusia sinkkuja ja suhdestatuksena siellä oli tietysti hänellä "sinkku".

Oli kyllä härski äijä.

jäi epäselväksi annoitko sille pesää itse