Törkein tietämäsi pettäminen
Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.
Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.
Kommentit (1234)
Lahden kaupunginkirjastossa luin kirjaa, jossa oli vanhan kansan sananlaskuja ja arvoituksia, kerätty kai joskus 30-luvulla. Joten kielenkäyttöä tarvinnee sensuroida vain vähän, vai mitä?
"Mikä on hävyttömyyden huippu? N*ida äitiänsä kirkossa ja pyyhkiä isänsä partaan."
Kaikki oli tosiaankin paremmin ennen, sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin 12 vuotta vanha ketju oli ihan pakko etsiä ja nostaa:D ei taida paljon elämää olla joillakin...
On kyllä uskomattomia torveloita jotkin, maalta luultavasti. Mitäpä muuta tekemistä siellä olisikaan kuin ihailla omaa, 12 vuotta vanhaa ketjuaan. :D
Panen työkaverin vaimoa säännöllisesti. Joko ylitöissä tai lenkillä. Miten hän vain parhaiten on käytettävissä. Kyseessä alistuva aina valmis vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös normaalisti kun lähdetään synnäriiltä mennä ja lasketa paineita johonkin vanhaan toosaan tai sit kapakista otettuun riemurasiaan
Sulla meni tunteisiin mun tarina :D. Koita nyt vaan elää sen kanssa, että tällaista tapahtuu. Ja eihän se sulle osunut. Olisitko halunnut, että olisit kokenut kiihkeän lemmenseikkailun vieraan naisen kanssa? Vai koetko itsesi uhatuksi, kun itsekin olet ollut synnärillä ja nyt sussa aktivoitui jokin reviirinpuolustusjuttu? Änywäy, hän oli ystävä ja kollega. Siksi ei koskaan kukaan kuvitellut, että näin voisi käydä, tuli ihan pyytämättä ja yllätyksenä kaikille osapuolille tämä tapaus. Tarinan opetus: lapset, pitäkää näpit erossa päihdyttävistä juomista. Silloin ystäväkin muuttuu kohteeksi. Himon kohteeksi.
Tai sitten vain luulet, että kaikkia kiinnostaa sun väsyneet stoorisi?
Täytyy myöntää, että olen aina nauttinut pettäessäni naisia, joiden itsetunto on perustunut muiden tuijottamiselle ja ainaiselle pettämiselle.
Vähän niin kuin 50-60, sanois Mattikin.
Eräs suomalainen, joidenkin jostakin käsittämättömästä syystä pitämän ja ihaileman laulujenesittäjän kappale "olen suomalainen" on italiaisilta vohkittua tavaraa, lieneekö siitä edes mitään maksettu. En tiedä, kenties 2 markkaa. Kappaleen alkuperäinen nimi on L' italiano, ei mikään "olen suomalainen". Sen esittäjä on Toto Cutugno. Mies osaa laulaa! Mutta moukille maalta voi myydä mitä tahansa. Aika petturimaista käytöstä tuolta suomalaisrahankerääjältä.
Hääjuhlissa maalaistalossa annoin ensin sulhaselle.
Sulhanen oli jo pitkin juhlia kähminyt minua käydessään keittiössä. Viimein pienissä nousuhiprakoissa hän otti minut takaapäin tiskipöytää vasten.
Morsian sammui puolenyön jälkeen pihalle ja hänet kannettiin vintille häävuoteeseen. Sulhanen oli jo tuossa niin päihtynyt, ettei huomannut, kun kantajana toiminut kaveri kouri hameen alta koko ajan. Auoin heille ovia ja autoin portaikossa.
Sulhanen sammui morsiamen viereen sängylle ja tämä apukantaja ehti riisua morsiamelta pikkarit levitellen tämän haaroja, ennenkuin ehdin väliin. Sain suostuteltua housujansa laskevan miehen nussimaan mieluummin minun kanssani toissessa kammarissa. Onneksi hänkin sammui pian panon jälkeen.
Kävin hääsviittikammarissa riisumassa sulhasen housut polviin, jotta heillä olisi aamuherätys tasa-arvoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan, silloisessa naapuritalossa, asui kolmekymppinen alkoholistinainen, joka paneskeli olohuoneessa toisen miehen kanssa, kun oma miesystävä makasi sammuneena makuuhuoneessa.
Kattelitko ikkunasta, vai mistä tiedät?
No heh heh. Ihan yleisessä tiedossa on, niin kuin moni muukin asia siinä juorukylässä.
Taidat olla itse niitä juorujen levittäjiä, Totuuden tästäkin tapauksesta tietää kolme, korjaan, kaksi ihmistä. Jos et ole kumpikaan heistä, et voi tietää.
Innokkaasti kuitenkin levität tarinaa eteenpäin.
En väitä, että olet ainut tässä ketjussa. Täällä on monta tapausta, joita ei voi tietää kuin asianosaiset, ja silti niitä kerrotaan täytenä totena. Kaikkea tapahtuu, ei siinä mitään, mutta silti.
Aha. Tää menikin nyt niin päin, että minä olen tässä se juorujen levittäjä. Ja kauhean innokkaasti levitän tarinaa eteenpäin, kun vasta nyt 14 vuotta myöhemmin siitä täällä ekan kerran tapauksesta kerroin. En edes maininnut kenenkään nimiä, tapahtumapaikka ym. yksityiskohtia. 🙄
Ihan tiedoksesi vaan, että tuo pettäjänainen oli itse kehuskellut teollaan.
Mutta sinähän se tiedät kaikkien muiden asiat paremmin kuin omasi. Ei haittaa, vaikket olisi ihmistä koskaan edes vilaukselta nähnyt tai edes kuullut hänen olemassa olostaan. Silti tiedät paremmin hänen asiat kuin omasi. Tiedät totuuden kaikesta paremmin kuin kukaan muu, kun noin tulit tätäkin asiaa kyseenalaistamaan ja selittelemään omaa näkemystäsi. Taidat olla niitä kaikki"tietäviä".🖕Minä tiedän tästä yhtä vähän, kuin sinä.
Mutta minäpä tiedän tuon pettäjänaisen ja hänen luonteensa. Tuli oltua lähes päivittäin tekemisissä ja juteltua hänen kanssaan. Kyllä se pettämisjuttu ihan täyttä totta on, usko tai älä.
Sinä taas et tiedä edes sen naisen nimeä, hänen silloista asuinpaikkaa ym. asioita, joten millä perusteella voit kyseenalaistaa asian totuudenmukaisuuden noin vahvasti? Kumma juttu.
Johan se kävi selväksi. Asian oikean laidan tietävät vain ne, jotka olivat paikalla. Ei tarvitse hermostua, sillä ei tässä ole mitään todistusvoimaa.
Vaan kuten sanottu, ei tämä ole ainut vastaava viesti tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan, silloisessa naapuritalossa, asui kolmekymppinen alkoholistinainen, joka paneskeli olohuoneessa toisen miehen kanssa, kun oma miesystävä makasi sammuneena makuuhuoneessa.
No heh heh. Ihan yleisessä tiedossa on, niin kuin moni muukin asia siinä juorukylässä.
Tuollaisen huhun syntyyn riittää se, että on ollut se toinen mies mukana jatkoilla. Et edelleenkään vastannut, että miten se siihen kylän yleiseen tietoon on päätynyt. Mustasukkainen mies avautunut epäilyksistään? Toinen mies keksinyt päästään, kun on pitänyt päästä esittämään panomiestä? Kylän juoruilijat muuten vain kehittäneet teorioitaan? Se että juoru leviää kaikille ei tarkoita, että sillä olisi mitään faktapohjaa.
Vaikka ei tuo ensimmäinen tuollainen tapaus olisi.
No, kyllä olet luuloinesi hakoteillä. Kun se pettäjänainen ON IHAN ITSE kehunut ystävättärelleen siitä pettämisestään, ja sitten tämä hänen ystävätär on kertonut jutun eteenpäin. Ei ole tarvinut hirveästi mitään teorioita kehitellä. Sinähän se tässä teorian kehittelit asiasta, mistä et tiedä yhtään mitään. Vai tiedätkö, missä tämä tapahtui, milloin tapahtui ja ketkä olivat asianosaisia?
Tai sitten ystävätär keksi sen omasta päästään. Mehän emme voi tietää, sehän tässä oli se pointti.
JOS SÄ ET VOI MISTÄÄN TIETÄÄ, NIIN ET SÄ SILLOIN VOI ASIAN TOTUUDENMUKAISUUTTAKAAN KIISTÄÄ, KOSKA ET TIEDÄ. 🙄 Huh huh.
Yhdessäkään viestissä sitä ei kiistetä. Lue tarkemmin. Sen jälkeen tämän väittelyn voikin jättää tähän, eiköhän se ala jo riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen huhun syntyyn riittää se, että on ollut se toinen mies mukana jatkoilla. Et edelleenkään vastannut, että miten se siihen kylän yleiseen tietoon on päätynyt. Mustasukkainen mies avautunut epäilyksistään? Toinen mies keksinyt päästään, kun on pitänyt päästä esittämään panomiestä? Kylän juoruilijat muuten vain kehittäneet teorioitaan? Se että juoru leviää kaikille ei tarkoita, että sillä olisi mitään faktapohjaa.
No, kyllä olet luuloinesi hakoteillä. Kun se pettäjänainen ON IHAN ITSE kehunut ystävättärelleen siitä pettämisestään, ja sitten tämä hänen ystävätär on kertonut jutun eteenpäin. Ei ole tarvinut hirveästi mitään teorioita kehitellä. Sinähän se tässä teorian kehittelit asiasta, mistä et tiedä yhtään mitään. Vai tiedätkö, missä tämä tapahtui, milloin tapahtui ja ketkä olivat asianosaisia?
Tai sitten ystävätär keksi sen omasta päästään. Mehän emme voi tietää, sehän tässä oli se pointti.
JOS SÄ ET VOI MISTÄÄN TIETÄÄ, NIIN ET SÄ SILLOIN VOI ASIAN TOTUUDENMUKAISUUTTAKAAN KIISTÄÄ, KOSKA ET TIEDÄ. 🙄 Huh huh.
Yhdessäkään viestissä sitä ei kiistetä. Lue tarkemmin. Sen jälkeen tämän väittelyn voikin jättää tähän, eiköhän se ala jo riittää.
Olen samaa mieltä. Alkaa riittää tuo "sä"-passiivin käyttö!
Teinilapseni kaverin äiti pani yhtä teinipoikaa tyttärensä kotibileissä kuulemma oman kotinsa vessassa. Eikä ollut mikään nuori äiti, enempi sellainen pubiruusun tyylinen, juhli aina teinien kanssa. Erohan siitä tuli perheen vanhemmille, ja julkinen juoru.
Vierailija kirjoitti:
Teinilapseni kaverin äiti pani yhtä teinipoikaa tyttärensä kotibileissä kuulemma oman kotinsa vessassa. Eikä ollut mikään nuori äiti, enempi sellainen pubiruusun tyylinen, juhli aina teinien kanssa. Erohan siitä tuli perheen vanhemmille, ja julkinen juoru.
Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Alkaa riittää tuo "sä"-passiivin käyttö!
Mistähän pirun ihmeestä sekin oikein johtuu, että just mun viestistä nousi sellainen helvetin haloo, ettei se voi muka pitää paikkaansa? Ehkä täällä joku vaan tunnisti itsensä sieltä 14 vuoden takaa, vaikkei tarinasta tullutkaan tapahtumapaikkaa ilmi, ja siksi piti ruveta puolustelemaan ja selittelemään, että eihän nyt...
No, mun puolesta ihmiset saavat uskoa vaikka joulupukkiin, jos eivät kerran voi sitä uskoa mikä totta on. Trollatkaa rauhassa ja puhukaa mustaa valkoiseksi. Mua ei kiinnosta hevon paskaa.
Ei muuta ku hyvät kesän jatkot. Naattikaa helteistä.
Vierasta kirjoitti:
Hääjuhlissa maalaistalossa annoin ensin sulhaselle.
Sulhanen oli jo pitkin juhlia kähminyt minua käydessään keittiössä. Viimein pienissä nousuhiprakoissa hän otti minut takaapäin tiskipöytää vasten.
Morsian sammui puolenyön jälkeen pihalle ja hänet kannettiin vintille häävuoteeseen. Sulhanen oli jo tuossa niin päihtynyt, ettei huomannut, kun kantajana toiminut kaveri kouri hameen alta koko ajan. Auoin heille ovia ja autoin portaikossa.
Sulhanen sammui morsiamen viereen sängylle ja tämä apukantaja ehti riisua morsiamelta pikkarit levitellen tämän haaroja, ennenkuin ehdin väliin. Sain suostuteltua housujansa laskevan miehen nussimaan mieluummin minun kanssani toissessa kammarissa. Onneksi hänkin sammui pian panon jälkeen.
Kävin hääsviittikammarissa riisumassa sulhasen housut polviin, jotta heillä olisi aamuherätys tasa-arvoisempi.
Halusit nussia raiskaajan kanssa?
Seelvä.
Hyvä hei sulle.
Yksi tuttavaperhe, rouva hyvännäköinen brunetti ja mies sellainen tavallinen keskiverinen suomalaismies, vähän vässykkäkin. Yrittivät lasta pitkään ja hedelmöityshoitojen kautta sitten saivatkin. Toinenkin lapsi syntyi ja tämä olikin kovin etelämaalaista verta olevan näköinen.... Tämä rouva yritti kerran saada tämän kirjoittajaakin avuksi näihin hommiin mutta ei tullut sitten tilaisuutta ja ehkä parempi olikin niin.
Tiedä sitten kuka pani toisella kertaa rouvan paksuksi mutta tuskin oli tämä aviomies eikä hedelmöityshoitojakaan taidettu enää tarvita, Sitä en kyllä tiedä oliko edes kyse "pettämisestä" vaiko yhteinen päätös saada raskaus alulle
Serkkuni yllätti aviomiehensä ja oman äitinsä. Siinnä meni perhe ja suku suhteet uusiksi. Serkku on lasten vuoksi vähän tekemisis exän kans mutta äitiinsä on välit kokonaan poikki. Melkein koko suku on katkaissut välit tätiini.
Kävi tässä korona-ajan tuiskeessa, että kun ei kummosesti voinut matkustella ja sukuloida, niin me päätettiin viettää meidän rivitalolla kesäiltaa pitkän kaavan mukaan. Osa oli ennestään hyviäkin tuttuja ja osa uusia.
Istuskeltiin tuossa taloyhtiön grillipaikalla silleen väljästi. Meitä oli yhteensä 12/19 asunnosta paikalla tavalla tai toisella.
Illan viilentyessä osa sitten lähti koteihinsa ja osa tuli meille. Meillä ei ole enää pieniä lapsia, eikä seinänaapureissakaan, että se oikeastaan ratkaisi. Saadaan jatkaa rauhaksiin.
Emäntänä ihmettelin, kun alakerran veski ei vetänyt (moni kiipeili yläkertaan, eikä siinä mitään...), että onko siellä joku hätänä. Koputin ja avasin oven - ei lukossa. Niin siellä oli eräs naapurin herra laittoi toista naapurin rouvaa takaapäin, eikä todellakaan omaansa. Ovi äkkiä kiinni... Se jytinä vaan koveni, että pikkasen volyymia musiikkia ja lauletaas kaikki mukana.
Ei siellä pitkään mennyt. Enkä siinä heti kelleen maininnut, myöhemmin sitten. Tulivat vähän tukka sekaisin paikalle, mutta kekkerit jatkui kuten pitikin. Kukaan ei kiinnittänyt mitään erityistä huomiota.
Osa porukasta taas hälveni pikku hiljaa. Pikkutunneilla oma mieheni sano, että jaksanko vielä istua, kun häntä alkais jo väsyttää. Juu, mene ihmeessä. Mussa vielä piisaa virtaa.
Jäin siihen parin naapurin rouvan kanssa. Ollaan heidän kanssa jo ystävystytty, paljon on tehty ja hommailtu näinä 22 vuotena, kun naapureina asuttu.
Mies tulikin samantien alas, että ei vit''' aivan hoomoilasena. Eipä saanut sanaa suustaan. Hämillään ja nauratti.
Hetken päästä sieltä sitten tulikin alas yksi naapurin herroista tukkasekaisin ja rouva (jonka mies oli tuolla ekassa kohtauksessa paneskelemassa) hamettaan napittaen.
Olivat olleet puuhissa meidän vierashuoneessa. Eivät olleet edes ovea kiinni laittaneet, vaan hyvinkin avoimesti nainen oli siellä ratsastanut.
Herra kohteliaasti sanoi anteeksi ja kysyi, että voitaisko tästä olla hiljaa.. Jaahas, mutten vanno mitään. En mä hänenkään puolisolleen mitään sano, mutta tälleen kimpassa varmasti jutellaan.
MUTTA kun olin ehtinyt juoruta edellisestä tapahtuneesta jo kavereille, niin toinen näistä humalaisen avautuneena tuumas ääneen sille naiselle, että teillä on tuommoinen kiva avoin liitto, kun kumpikin saa paneskella vapaasti.
Siitähän se hulabaloo sitten alkoi kello neljä aamulla. Nainen sai aivan järjettömät raivarit, että onko miehellään joku toinen. Se epäili jo meitä kaikkia paikalla olevia, oli väkivaltainenkin, joten pakkohan se oli kertoa sitten. Että sitä pirkkoahan se. Asiathan sitten piti sillä sekunnilla selvittää, että tämä juuri itsekin rysän päältä kiinni jäänyt nainen lähti soittelemaan ovikelloja, että kaikki tänne heti nyt. Poliisitkin kävi, kun tää yksi jatkoi läpsismistään yms.
Sellaiset istujaiset sillä kertaa. Kolme perhettä rikkoutui. :( Pettäjäpariskunta muutti lähes samantien erilleen. Se pirkko jäi lasten kanssa naapuriin, mutta mies muutti puolessa vuodessa. Tää toinen pettävä herra sitten yritti rouvansa kanssa pitkään, melkein vuoden sinnittelivät, mutta... ei sitten enää. Tällä hetkellä tää mies asuu vielä tässä naapurissa. Lapset käyvät viikko-viikko systeemillä.
Eipä olla enää istuttu kuin pienellä porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa.
Mistä sen tietää vaikka olisi ollut aito rakkaus kyseessä? Aito rakkaus ei katso ryppyjä eikä kysy ikää.