Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
461/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolla on ollut jo salasuhde toiseen naiseen yli kymmenen vuotta. Käy ruokatunnilla panemassa ja toisinaan ottaa aamupäivän vapaaksi. 

Vierailija
462/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suhteellisen törkeästi teki miespuolisen ystäväni entinen avovaimo. Olivat olleet yhdessä lähes kymmenen vuotta. Avovaimolle iski kunnon pesänrakennus vietti, vaikka aiemmin oli nauttinut vapaudesta mennä ja tulla. Alkoivat etsiä yhteistä omistusasuntoa ja alkoivat yrittää samalla lasta. Mies oli ollut aluksi hieman vastahankainen lasten hankinnan suhteen, mutta lämmennyt ajan myötä ajatukselle. Tätä projektia jatkui reilun vuoden ja alkoivat jo huolestua, että onko ongelmia lapsen saannin kanssa, kun lasta ei alkanut kuulua.

Samaan aikaan avovaimo oli ylläpitänyt suhdetta toiseen varattuun mieheen vuoden verran, kunnes jäi suoraan rysän päältä tälle miehelle kiinni. Ystäväni onneksi lasta eikä yhteistä asuntoa ehditty saada. Miehen hedelmällisyydessäkään tuskin oli vikaa, kun nyt on tulossa isäksi suhteellisen nopean yrittämisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarusten puolisot vehtasivat keskenään. Molemmissa perheissä oli tänä aikana 1-10-vuotiaita lapsia, toiseen perheeseen syntyi pettämisen "tauolla" lapsi. Tänä aikana perheet tekivät yhteisiä mökkireissuja ja vierailivat toistensa luona usein. Perheissä oli keskenään useampi kummi/kummilapsi. Vain toinen sisaruksista sai tietää, muttei koskaan kertonut siskolleen. Myös tämän perheen lapset saivat tietää asiasta riitojen kautta. Itse olen yksi näistä lapsista, nykyisin rakkauteen ja avioliittoon hyvin kyynisesti suhtautuva nainen. Vieläkin tekisi joka kerta isäni siskon (ja miehensä) nähdessäni huutaa totuus julki.

Vierailija
464/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunnat lähtivät yhteiselle lomareissulle yhteiseen huoneistoon, perille päästyään toisen mies ja toisen vaimo paljastivat, että heillä on ollut jo jonkin aikaa suhde ja aikovat reissussa yöpyä yhdessä. Olisiko huonompaa ajoitusta voinut keksiä ?

Vierailija
465/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikassa, missä oli ihan normi pettää kumppania. Jätin aika äkkiä.

Vierailija
466/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli ns. vakipano monta vuotta. Mies oli  tietty naimisissa. Nainen tuli raskaaksi (tahallaan) eikä halunnut kertoa lapsesta miehelle. Mies soitteli ja vonkasi muutaman vuoden jälkeenkin päin mutta ei saanut koskaan tietää että nainen laittoi suhteeen poikki koska sai tämänlapsen. Lapsi on nyt jotain 8 vuotias ja alkaa varmaan kyseleen kuka hänen isänsä on.

Joskus miehen ovella seisoo aikuinen mies. JA isällä ei ole ollut harmaata haisua lapsesta.

Tosi tarina.

Vierailija
467/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse.

Olen pettänyt miestäni lukuisia kertoja, mies ei tiedä eikä tarvitsekaan tietää. Erota en aio, olen miehen kanssa yhdessä puhtaasti elintason perässä.

Meillä on kolme lasta, joista kaksi varmasti miehen parhaan ystävän. Esikoinen laitettiin alulle häissä, jossa tämä ystävä oli bestmanina. Kuopuksesta en ole varma, mutta epäilen. Miehellä ei ole aavistustakaan, selkärangaton nyhverö kun on.

Hieno juttu, oikein sille selkärangattomalle nyhverölle. Olet kingi.

Vierailija
468/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli tosi härskiä se, että UV:n Simon Elo petti raskaana olevaa vaimoaan, kokoomuksen natkun kanssa.

Vierailija
469/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen vanhassa kotikaupungissani oli tunnettu pettäjä. Oli ihan julkisesti milloin kenenkin kanssa, eikä edes yrittänyt salata asiaa. Melko törkeää, koska aviomieskin tiesi kaiken, mutta oli liian tossukka puuttuakseen asiaan. Tätä jatkui vuosia, kunnes mies ampui vaimon. Tästä on jo muutama vuosikymmen aikaa.

Vierailija
470/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen seurusteli, mutta välillä pani toisenkin miehen kanssa. Sitten tuli kiire, kun hän tuli raskaaksi. Meni naimisiin, lapsi syntyi, mutta se olikin sille toiselle miehelle. Sattuuhan sitä.

Vierailija
471/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies Thaimaassa jäi kiinni, kun tyttöystävä aamulla tuli kämpille ja mies makoili yön hoitonsa kanssa vielä sängyssä. Thainaiset ovat suuttuessaan aika laavaa ja huutoa riitti. Eihän siinä mitä, mutta mies joutui pyytämään tyttöystävää maksamaan sen 1000 bahtia hoidolle, kun ei ollut itsellä kukkarossa :D

Vierailija
472/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni petti kaverinsa häissä minua, olin itse samaan aikaan kotona 1kk ikäisen vauvan kanssa. Tuosta häähumusta seurasi kesän jatkunut suhde ja bonuksena oli se nainen pamahtanu paksuksi silloin. Ja olihan tämä kyseinen ex kunnostautunut myöhemmin nykyisessä suhteessa. Oli jäänyt baarissa rysän päältä kiinni avokkinsa kaverin kanssa. Tosi selkärangaton mulkero.

Vierailija
473/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajoi autoa ja nainen otti toiselta mieheltä suihin takapenkillä.

Vierailija
474/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini meni naimisiin miehen kanssa jonka olin nähnyt vain pari kertaa aiemmin kun oli selvin päin. Asuimme 300 kilsan päästä toisistamme tuolloin joten siitä syystä ei oltu enää paljon tekemisissä.

Kun menin heidän häihinsä, niin räkäkänninen sulhanen yritti vongata minua sänkyyn mainostaen kalunsa pituutta. En tietenkään suostunut enkä todellakaan edes flirttaillut kanssaan, hyi hitto, mutta tuo olisi aika räikeää pettämistä jos olisi onnistunut. En raaskinut kertoa tuosta morsiankaverilleni.

Vierailija
475/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-kollega joka esittää somessa ja sukulaisilleen kunnollista suurperheen isää on pannut minua vaimonsa odottaessa heidän kolmatta lastaan. Saivat vielä neljännenkin vaikka suhde kuulemma fyysisesti aivan kuollut. Minun kanssa toteutti niitä juttuja joihin vaimo ei kuulemma suostu. Tästä jo yli viisi vuotta enkä ole ylpeä.

Jyväskylässä??

Vierailija
476/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeintä oli kun työkaverit laittoivat oven lukkoon ja naivat työpaikalla työaikana. No kyllä se tietenkin työstä käy. Mitäpä sitä asiakkaista välittämään. Molemmat olivat vielä varattuja ja ilmeisesti paikoista oli pulaa.

Vierailija
477/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies Thaimaassa jäi kiinni, kun tyttöystävä aamulla tuli kämpille ja mies makoili yön hoitonsa kanssa vielä sängyssä. Thainaiset ovat suuttuessaan aika laavaa ja huutoa riitti. Eihän siinä mitä, mutta mies joutui pyytämään tyttöystävää maksamaan sen 1000 bahtia hoidolle, kun ei ollut itsellä kukkarossa :D

En ikimaailmassa olisi maksanut tyttöystävän tilanteessa! Olisi ollut oikein, että mies joutuu kuseen aiheuttamansa tilanteen vuoksi. Olisin paskasesti vaan nauranut ja jättänyt miehen thainaisen kanssa. 

Vierailija
478/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sellaisesta keissistä, että mies oli yksin hoitamassa pientä vauvaansa, kun siltä reissulta lähti jonkun hoidon mukaan ja vauva mukana! Kuvottavaa musta.

Vierailija
479/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tapahtunut Suomessa, mutta yhden jenkkitutun mies jäi kiinni pettämisestä kirjaimellisesti housut kintuissa heidän kirkkonsa jonkun vanhimman (tjsp) kanssa (olivat siis mormoneja, en tiedä termistöä), siis toisen miehen. Jäivät kiinni jostain kirkon tilasta, olivat mukamas tehneet jotain kirkkoon liittyvää projektia tai työtä vuosikaudet. Ilmeisesti joku suurempikin ryhmä oli sitten yllättäen mennyt paikalle ja jäivät kiinni aktin keskellä. Tämä oli suuri skandaali, koska molemmat olivat avioliitossa ja homoilu muutenkin syntiä. Kamalinta mielestäni oli se, että useat syyttivät tätä tuttavaani miehensä synninteosta ja harha-askelista, ja vaativat että avioliitto jatkuu ja tapaus lakaistaan maton alle. Ystäväni pysyi liitossa vielä jonkun vuoden, heillä oli useampi lapsikin ja koko seurakunta uhkaili etteivät suostu olemaan tekemisissä tämän naisen kanssa jos hän ottaa eron. Jonkun ajan kuluttua hän rupesi kuitenkin epäilemään että miehellä on taas jotain menossa, ja löysi kännykästä jotain panoviestejä ja sen jälkeen otti eron. Sittemmin on myös jättänyt kirkon ja on ihan onnellinen, mutta entiset tuttavat ja suku eivät ole vieläkään antaneet tätä anteeksi eikä ole siis väleissä heidän kanssaan.

Vierailija
480/1234 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen tapaus, kun olin sinkkuvuosinani baarissa juhlimassa. Tutustuin siellä mukavan oloiseen mieheen, joka kertoi olevansa toiselta paikkakunnalta. No tuli sitten valomerkin aika ja mies sanoi että hänellä ei ole yöpaikkaa johon voisimme mennä jatkoille, kun hänen piti nukkua kaverinsa luona. Päätettiin sitten mennä miehen kustantamana omenahotelliin (asuin vielä vanhempieni luona). Siinä sitten oltiin hommissa oltu jo parempi tovi, kun mies häipyi kummallisen oloisena pois ja jätti mut hölmistyneenä hotellihuoneeseen. Tajusin siinä vaiheessa, että mies taisi olla varattu. Olisi pitänyt arvata, että touhussa on jotain hämärää, kun miehen puhelin soi lähes taukoomatta ja ja mies ei vastannut puhelimeen. Soittaja oli vielä nainen. Ihmetteli varmaan missä miehensä luuraa, kun ei ollut baarin jälkeen saapunut kotiin.