Mies teki sen taas ja nyt riitti!
Ukko lähti illalla 7 jälkeen kaverilleen, mukanaan 5 olutta. 10 jälkeen hän lähetti viestin, että on tulossa jo kotiin. Vastasin että hyvä juttu, lapsi on kuumeessa ja pari kertaa jo herännytkin. Hän sanoi tulevansa pian.
Lopulta kyllästyin odotteluun, kello oli 12 ja menin nukkumaan. Yöllä heräsin muutamia kertoja vessaan, kun raskaus valvottaa. Miestä ei näkynyt. Eikä puhelimeeni ollut tullut viestejä.
Kello tuli kuusi ja mies tuli kotiin. Kysyin missä oli ollut ja hän sanoi olleensa baarissa. Vastasin ettei baarit ole näin myöhään auki ja hän sepitti olleensa "yhellä työkaverilla". VARMAAN! Sanoin tietäväni kyllä, mistä miehet siihen aikaan kotiin kömpii, ei vastausta. Jatkoin unia.
Lapsen kanssa herättiin 7 jälkeen ja tehtiin kaikki aamuaskereet normaalisti. Jossain vaiheessa sain kuningasidean ja päätin että nyt saa mies maistaa omaa lääkettään. Pakkasin vaivihkaa itselleni ja lapselle vaatetta ym reppuun. 12 aikaan aloin huhuilla lapselle että lähdetään ulos. Mies toivottavasti kuuli sen.
Sitten vaan lapsi kainaloon, reppu selkään ja suunta kohti "puistoa". Soitin kaverilleni ja selitin tilanteen ja kysyin voimmeko yöpyä hänen luonaan. Kaverille onneksi kävi ja hän lupasi olla juonessa mukana.
Tiedän että tää on vähän alhaista, mutta kun tämä ei ollut miehen eka kerta, eikä varmastikaan viimeinen(vaikka aina niin lupailee).
En enää suostu kynnysmatoksi ja maanantaina ajatteli soitella perheneuvolaan. Haluan selvitellä tätä suhdetta nyt jonkun ulkopuolisen kanssa ja toivottavasti siitä saan voimia lähteä lapsen kanssa.
Rankkaa tulee olemaan kahden pienen kanssa kahdestaan,mutta me kyllä selvitään paremmin kolmestaan.
Kommentit (190)
Toivoisin, että lukist vähän paremmin. En hyväksyy sitä että mies saa "pyörittää" vai miten sinä sen ilmaiset. En ymmärrä minäkään sinun ehdottomuuttasi. Jos puoliso (on sitten mies tai nainen) yhden kerran palaa klo 6 kotiin, niin olet valmis rikkomaan koko perheen. (Toivottavasti sinunlaisiasi ei ole usemampia olemassa!)
En hyväksy tuollaista kostonkierrettäkään. Kärsijänä siinä on aina lapset, jotka ovat täysin syyttömiä tilanteeseen.
Melban kanssa aivan samaa mieltä. Lasten etua tässä pitää nyt miettiä ja rahoittua.
Toivoisin, että lukist vähän paremmin. En hyväksyy sitä että mies saa "pyörittää" vai miten sinä sen ilmaiset. En ymmärrä minäkään sinun ehdottomuuttasi. Jos puoliso (on sitten mies tai nainen) yhden kerran palaa klo 6 kotiin, niin olet valmis rikkomaan koko perheen. (Toivottavasti sinunlaisiasi ei ole usemampia olemassa!) En hyväksy tuollaista kostonkierrettäkään. Kärsijänä siinä on aina lapset, jotka ovat täysin syyttömiä tilanteeseen. Melban kanssa aivan samaa mieltä. Lasten etua tässä pitää nyt miettiä ja rahoittua.
kotiin aamulla kello 6 kun toisella tavalla on sovittu eikä hän olisi mitään ilmoittanut, ja selitykset olisivat tuota luokkaa kun ap:n miehellä, niin olisin valmis rikkomaan "perheen". Ja " " siksi että perheessä ei tuolla tavalla käyttäydytä.
Mutta toteutan samaa myös itse. Se mitä vaadin mieheltäni, sen vaadin myös itseltäni. En itsekään koskaan tekisi noin, tuollaista ei mitenkään voisi minulle sattua. Vahingossahan tuo ei käy.
Ei vain olisi mitään järkeä jatkaa jos ei toiseen voi luottaa sataprosenttisesti.
että kun ottaa kännikalan niin saakin kännikalan.
Minä otin raittiin ja eläåmä on helppoo;-)
Arvostan naisia joissa on juuri tätä asennetta =) Ei kun miehelle vain luu kurkkuun.
Ihmisetkin muuttuvat vuosien varrella. Eikä kukaan mainosta pahemmin pahettaan. Ei suhteen alkuvaiheissa sanota, että "Moi. Oon Kari, oon muutes kännikala".
että kun ottaa kännikalan niin saakin kännikalan.
Minä otin raittiin ja eläåmä on helppoo;-)
Toivotan paljon jaksamista ja onnea sinulle. Rohkea teko ja varmasti hyvä päätös.
itekkin tekisin jos ukko noin tekis.
Mitäpä muutakaan?
Toivottavasti kaikki menee teillä hyvin. Voihan se olla että ero on yks vaihtoehto, mut ei välttämättä huonoin.
Johan se tommonen väsyttää ja alkaa masentaa pitemmän päälle. Oon samaa mieltä että pärjäätte paremmin ilman epäluotettavaa ukkoo.
Mut aina kantsii antaa mahdollisuus ja vähän aikaa mut ei kuukausitolkulla.
Onko siitä ukosta nyt kuulunu mitään?
Hyvä, että päätit lähteä. Luulen kuitenkin että miehesi ei huomaa mitään, on vaan iloinen kun saa juoda taas!
Ihmeellistä että kun ottaa kännikalan niin saakin kännikalan. Minä otin raittiin ja eläåmä on helppoo;-)
T: ohis joka onnellisesti naimisissa raittiin miehen kanssa, mutta muutakin elämää nähnyt.. kyllä, nähnyt jopa ihmisten muuttuvan..
En kyllä enää keksinyt mitä muutakaan tekisi, mahdollisuuksia olen antanut aivan liikaa. Ei se ole tehonnut. Nyt on vaan parempi lopultakin toteuttaa uhkaukset.
Pahinta tässä on se että koko raskausajan on saanut vaan stressata toisesta ja samalla huolehtia lapsesta+ itsestä.
Miehestä ei ole vielä kuulunut, mutta eiköhän puhelin ala pirisee illalla viimeistään. Estin miehen numeron, kun en halua kuulla mitään "älä jätä mua" lässytyksiä.
ap
Ihmisetkin muuttuvat vuosien varrella. Eikä kukaan mainosta pahemmin pahettaan. Ei suhteen alkuvaiheissa sanota, että "Moi. Oon Kari, oon muutes kännikala".
Tää oli päivän paras! :D
ap
miulle riitti nettisäätäminen,puh seksit jne...
siksi erosin ukosta.
Ettei liity nyt mitenkään tähän raskauteen ja pelkoon, että tässä tämä oma elämä sitten oli.
ei ap ota eroa.
se on kattelut kun mies nussii toisia naisia jo kauan,niin ei se siitä mihinkään lähde. mies lupaa ja vannoo elävänsä herran nuhteessa eikä naivansa toisia,niin jo ap rientää kotiin.....
Tää oli 3. kerta tän raskauden aikana,kun on ollut teillä tietämättömillä. Aikaisemmin on pystynyt "todistamaan" ettei ole pettänyt, mutta tämän aamuinen oli jo niin omituista ettei enää mene läpi...
On tässä ennenkin raskaana oltu ja tämä ei ole miehelle mitään uutta. Jos pelkää että hänen elämä on ohi, niin ei hänen olisi tarvinnut alkaa koskaan puhua toisesta lapsesta ja ehdottaa kierukan poistoa. Harmi lapsille, mutta mä en voi enää antaa anteeksi ja piilotella pahaa oloani.
Mua on nyt loukattu ihan tarpeeksi ja enää en alistu.
ap
Avioero vaan vaikuttaa aika isolta ratkaisulta tuossa tapauksessa, mutta itsepä tiedät paremmin tilanteenne. Taidat muutenkin olla aika vihainen ja loukkantunut nyt.
tämmöiset joissa sanotaan että ap on vain loukkaantunut ja pitäisi ajatella uudelleen kun on rauhoittunut.
Siis mitä häh?? Annatteko te miestenne pyörittää itseänne tuolla tavalla?? Vaikka vain YHDEN AINOAN kerran olisi tehnyt noin että olisi tullut klo 6 aamulla kotiin ilmoittamatta, humalassa, kun muuta on sovittu ja hatarin selityksin, niin ainakin meidän perheessä se olisi sitten ihan varmasti ollut viimeinen kerta!
Yksi kerta riittää ainakin minulle, yksi syrjähyppy, yksi lyönti, yksi hullu ryyppyilta, ja meidän suhde on ohi.
Minusta ap teet ihan oikein, ja vaikka itse olisinkin luultavasti vastannut miehen txt-viestiin, niin en muuta kuin että ihan kunnossa ollaan. En missä olen, enkä sitä että olenko tulossa takaisin.
Mitä puhumista tuossa tilanteessa enää on?? Miksi pitäisi selvittää puhumalla kun mitään selvitettävää ei enää ole? Ap lähtee ja syykin pitäisi olla miehelle ihan ilmiselvä.
Tsemppiä ap, selviät varmasti erinomaisesti!
(toivon että tämä ei ole provo ja ap:n kaltaisia naisia on oikeasti useampiakin olemassa)