Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea löytää neuleita joissa ei ole polyacryyliä

Vierailija
15.08.2010 |

tai polyamidia?

Vinkatkaa merkkejä joista löytyis puhdasta puuvillaa olevia neuleita. Saa maksaakin enemmän

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ihan heti mieleen lankojakaan, missä olisi tällainen yhdistelmä.

Neulelankoja kannattaa tosiaan etsiä ihan muualta kuin Citymarketista Novitan monopolihyllyiltä...

Vierailija
22/26 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinainen on puuvilla-villa-sekoite Ei tule ihan heti mieleen lankojakaan, missä olisi tällainen yhdistelmä.

Neulelangat kannattaa todellakin ostaa lankakaupasta eikä marketista.

http://www.knitrowan.com/yarns/wool-cotton.aspx

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainoa tietenkään, mutta harvemmin Suomessa näkee edes tuota Rowania.

t. 23

Vierailija
24/26 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainoa tietenkään, mutta harvemmin Suomessa näkee edes tuota Rowania.

t. 23

Vierailija
25/26 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeasti vaikeuksia löytää mieleiseni värisiä ja mallisia neuleita puhtaasta puuvillasta, puhtaasta villasta löytyy helpommin.

Valmistajista Linnonmaa ja Peter Hahn ovat liian tätimäisiä, Espritin puuvillaneuleet nyppääntyy.

Kokeilemisen arvoinen on tuo Replay, muistaakseni mulla on joskus ollut jotain. Myös Stockalle tarttee varmaan lähteä katsastamaan, tosin tulee matkaa. Mexxiä en pidä kovin laadukkaana.

Olen myös neulonut itse mutta ohuesta langasta neuleen valmistuminen kestää aivan liian kauan=)

Mutta monta tsekkaamisen arvoista vinkkiä sain, kiitos!

Vierailija
26/26 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ihmeessä lanka pitäisi ostaa juuri Suomesta?

Tarkoitin lähinnä, että Suomessa harvoin näkee mainitunlaista lankaa, mistä seuraa se, että muut kuin asiaan vihkiytyneet neulojaharrastajat tuskin tulevat tilanneeksi esim. tuota Rowanin Wool Cottonia netistä varta vasten.

Se nyt ei liene ihme, että Suomessa neulotaan eniten niistä langoista, joita Suomessa myydään. Valitettavasti Novitalla on täällä monopoli, tosin on heilläkin joitakin ihan kivoja luonnonkuitulankoja.

t. 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi