Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetillinen ero narsistisesta miehestä, kuinka olette selvinneet?!

Vierailija
13.08.2010 |

Aiemmin täällä jo kirjoittelin että aion erota narsistisesta miehestäni ja monet varoittelivatkin että vasta erotessa tilanne räjähtää käsiin ja niin myös nyt on käynyt :(

Olen niin väsynyt ja puhki, että jos tästä selviän järjissäni niin olen tosi onnellinen. Olo on kuin puun ja kuoren välissä. Tiedän että tämä ero on ainut ratkaisu saavuuttaakseni taas normaalin elämän mutta mies tosiaan tekee tästä erosta helvettiä ja pelkään koko elämäni hajoavan käsiin.

Ja anteeksi sanan "narsisti" käyttö, mutta käytän sitä nyt kuitenkin jotta saman kokeneet tietäisivät mistä puhun.

Mies ei siis hyväksy eroa eikä suostu siitä puhumaan järkevästi. Menee koko ajan puheissaan ja teoissaan äärimmäisyyksiin.

Olen saanut hänet jo ulos kodistani ja avioero on vireillä mutta hän ei esim. hae tavaroitaan täältä vaan käy aina vain rähisemässä ja raivoamassa.

Huh, kenenköhän puoleen kääntyisin kun tuntuu että omaisenikaan eivät enää jaksa tilannettamme. Äitinikin vain sanoo että erotkaa nyt vain ja sillä sipuli mutta ei ymmärrä että mies ei päästä minusta irti ja uhkaa koko ajna tehdä elämästäni helvettiä...

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa blueangel! Tsemppiä ja teit oikean ratkaisun! Terv. nro 61

Vierailija
62/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisinkohan minä kirjoittaa tänne puhelimella..

Olen nyt päättänyt erota narsistisesta miehestä.. Viimeisin kilahtaminen avasi mun silmät kun ajelin itkien autolla ja mietin meneekö turvakotiin lasten kanssa, mutta liioittelua se olisi ehkä ollut kun ei hän käsiksi käynyt, tavaroita vaan hajotti ja uhkasi heittää lapset (omansa) parvekkeelta jos ei oo hiljaa.. Ja hän oli vielä selvinpäin..

Laitoin asuntohakemuksen toiselle paikkakunnalla (100km välimatka) ja kävin sossussa puhumassa aikeistani .. Sieltä tulee ihmisiä turvaksi kun olen lähdössä ja ilmoitan siitä miehelle..

Sehän tässä mun omatuntoa nyt vaivaa kun mies todennäköisesti luulee, että meillä on kaikki hyvin.. Pitäisikö mun ennakkoon jo kertoa että haluan erota tai saada joku riita aikaiseksi, koska eihän mulla ole mitään "syytä" nyt erota.. Pelkään vaan sitä, että hän puhuu mut jäämään tai jotain pahempaa.. Vuosiin en ole pistänyt missään asiassa vastaan, en uskalla. Siksi meillä on kaikki olevinaan hyvin..

Toivottavasti joku vastaisi ja haluaisi auttaa lisää kysymyksiä tulee vielä ja paljon kun asia etenee..

Tää nyt oli vain tälläinen pintaraapaisu meidän perheh*****stä.. Hankala kirjoittaa puhelimella..

Sen tiedän että ero ei tule todellakaan olemaan helppo, kun on lapsiakin niin sitä ei voi vaan "kadota"..

-blueangel-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tollaisesta tilanteesta aikoinani lähteneenä: Älä kerro etukäteen, joudutte liian suureen vaaraan. Suunnittele lähtö huolella etukäteen ja puhevälit poikki. Hanki tuki-ihmisiä ja pidä pääsi. Helvetti räjähtää käsiin eron jälkeen, mutta siitä on vaan selvittävä. ja kyllä aika tekee tehtävänsä.

Ei todellakaan tarvi odotella fyysistä väkivaltaa. Nou jo kertomasi ovat tarpeeksi vakavia.

Vierailija
64/67 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä riuhtaisin itseni irti 5n vuoden jälkeen turvakodin kautta.

Nyt asun lapsen kanssa omassa asunnossa.

Tapaamiset sovittu tarkkaan lastenvalvojalla koska narsistin kanssa ei pysty sopimaan mistään ja jo sovitut muuttuu ja peruuntuu narsistin mielialojen mukaan.

Ongelma on siinä että piina jatkuu. Puhelimitse, lapsen vaihtotilanteissa, viesteissä.

Nyt hän on alkanut keksimään jo valheita minusta.

Olen nauhoitellut puheluita.

Kertokaa viisaammat. Olen ajatellut hakea lähestymiskieltoa raivokohtauksiin, uhkailuihin ja jatkuvaan haukkumiseen.

Saako nauhoitettuja puheluita käyttää aineistona poliisilla ja mahdollisesti oikeudessa, vai onko se laitonta nauhoittaa toisen tietämättä?

Onko kellään kokemusta.

Olen hyvin väsynyt tähän loputtomaan helvettiin joka paheni eron jälkeen

T: 5 kk sitten eronnut.

Vierailija
65/67 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain parin vuoden jalkeen, joko on helpottanut miehen ahdistelu? Miten hanen suhde lapsiin?

Vierailija
66/67 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kuulla ihmisten tarinoita kun erosta on selvitty ja pöly on laskeutunut, että miten heillä menee

Vierailija
67/67 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ahdistaa uhrin lopulta niin nurkkaan että uhri alkaa uskoa kaikki pelottelut. Se on vain manipulointia. Kaikista kamalinta on kun on yhteinen lapsi. Itse vapisee pitkän ajan aikana tapahtuneita traumoista ja narsku esittää rauhallista viilipyttyä. Hän ei suostu eroamaan ja aikoo tehdä elämästäni helvetin jos en anna hänelle asuntoni avainta. Lapsen kanssa hän on ok, mutta ei ole tottunut hoitamaan lasta yksin niin korkeintaan 3 tuntia, lapsi kohta 3v. Jos kuulemma tapaan joskus jonkun miehen, niin sekä minut että tämä uusi mies tapetaan. Minulta on takavarikoitu puhelimia ja rikottu niitä. Soiteltu työaikanani jopa 50 kertaa. Olen herkkä, mutta täysin rauhallinen ilman tätä miestä. Hän imee minut ja voimani kuiviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan