Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydelliset naiset! Mitä mieltä olitte?

Vierailija
11.10.2005 |

Musta ne kotiäitiyskliseet on jo moneen kertaan kuvattu, eikä sarja tuonut niihin ainakaan ekan jakson jälkeen mitään uutta näkökulmaa... Hieman petyin, mutta katsotaan kehittyykö johonkin suntaa..?

Mitä se uima-altaan kaivelu ja putkimiehen ase oikein meinasivat mielestänne?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo keväästä asti katsottu sarjaa. ja mieletön on ollut, kaikki jaksot pakko nähä sekä mun että ukon =) menee koko ajan muuten hämärämmäxi se touhu siellä.... kannattaa katsoa!!!

Vierailija
22/31 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeksi eilen sain taas niin hyvät naurut.Paras sarja aikoihin!

Ja salaisuudet paljastuu..empäs kerro enempää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöhahmot kliseisiä jne.

Mutta saa tosiaan nähdä, miten se kehittyy jatkossa.

Se putkimiehen salainen rooli ja uima-altaan alle haudattu jokin olivat tietysti jännitysjuonen alkuvirittelyä - tuota sarjaa on mainostettu monitahoisena, josta voi nähdä dekkkarijuonta/ihmissuhdekuvausta jne., katsojasta riippuen.

Vierailija
24/31 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin seuraan toista tuotantokautta, mitä kanavaa katsot? Itse ORF:lta.

Sarja on tosi hyvä. Itse kolmen pojan äitinä samaistun Lynetteen kovin ja välillä oikein tulee puistatuksia että tuossako se minunkin tulevaisuus on, kun nuo lapset kasvavat isommiksi kauhukakaroiksi. Sarjassa on niin hyviä juttuja ja välillä " pilkka osuu omaan nilkkaan" . Mieskin katsoo!

Vierailija
25/31 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sen olevan harmitonta, romanttista komediaa, joten se altaan kaivaminen, kuula kallossa + aseistettu putkimies eivät oikein miellyttäneet. Ymmärrän kyllä, että amerikkalaiset tarvitsevat ohjelmiinsa jännitystä ja väkivaltaa.

Ehkä katson ensi jakson, ehkä en.

Vierailija
26/31 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua muutama kohta nauratti enemmän kuin ekassa jaksossa, mutta ei vieläkään ihan napsahtanut =/ Jotain puuttuu vielä ja muutama klisee liikaa, kuten se etuajassa treffeille meno. Tietysti siellä on jo se toinen eukko.

Ap

Vierailija
27/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo varautunut että tää on taas jotain tusina-jenkkityylistä-sontaa, jota on hirveesti hehkutettu, mutta taidan katsoa seuraavankin jakson..

Vierailija
28/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on varmaan kyttä se putkimies ja varjostaa sitä altaan kaivelijaa...

Vierailija
29/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että petyin vähän... Niin suuri haloo joten odotuksetkin oli korkealla.... Jotenkin pliisuhko, odotin jotain räväkämpää sinkkuelämätyyliä...

Vierailija
30/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset pihat ja talot yhdistettynä tuohon kuvaukseen korostaa hyvin ' kulissien ylläpito' teemaa.

Vierailija
31/31 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut toooodella pettynyt jos se olisi ollut jotain " Sinkkuelämää" -tyylistä juttua vaikka siitäkin pidin paljon. Tämä vaan kuvaa hyvin sitä nykyajan toista ääripäätä kuin mitä Sinkkuelämää kuvasi...

Hyvältä vaikutti ainakin aluksi. Itse mietin kyllä heti että se asemies oli tämän yh:n exän palkkaama (joku yksityisetsivä tms) jonka avulla koitetaan saada lapsi pois äidiltään. Olenkohan pyörinyt liikaa täällä av:lla?