Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos MIEHESI EI MAKSAISI ENÄÄ MITÄÄN

Vierailija
12.08.2010 |

perheen menoista? Kuinka selviäisit?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen (ja osa munkin) pennosista menee sen firmaan nyt tällä hetkellä että ei oo paljoo mistä laittaa :D mä oon talouden roope ankka äitiyslomalainen :) saas nähdä tuleeko joskus jotain tuottoakin :D

Vierailija
42/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tehdä isoja muutoksia kulutustottumuksiin ja pienentää lainanlyhennyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ihme juntti.

Vierailija
44/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olettavat miehen olevan huoltovelvollinen naista kohtaan. Nainen voi siipeillä ja se on ok, koska nainen on prinsessa ja niin ihana ja antaa pilluakin, mutta jos mies siipeilisi niin se olisi ero. Näin se vaan on.

onko vanhempainvapaalla tai hoitovapaalla oleva äiti siipeilijä?

harva nainen "siipeilee" eli miehen rahoilla huvikseen elelee. Yleensä hän on kotona hoitamassa YHTEISIÄ lapsia. Se ei ole siipeilyä vaan järkevää. Mies joka tätä sanoo siipeilyksi on vastuutaan pakeneva idiootti. Onneksi voimme kaikki itse valita puolisomme.

Vierailija
45/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostamista pitäisi karsia ja samoin turhia automatkoja.Kuukausipalkkani menisi lainaan ja lapsen päivähoitomaksuihin, ruokamenoja pitäisi vielä supistaa, kaikki isommat hankinnat pitäisi rahoittaa luotolla. Onneksi meillä molemmat ovat palkkatyössä, mies vakituisessa ja minä keikoilla.

Siis,jos minulla ei olisi palkkatuloja, eikä myöskään mies pystyisi maksamaan mitään. Silloin olisi talo laitettava myyntiin ja omaisuus realisoitava.Tuo ei kyllä näytä kovin realistiselta tulevaisuuden näkymältä meille:)

Vierailija
46/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen ole mies eikä mikään joka ei perheestään pidä huolta..

Vierailija
47/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ET OLISI TÖISSÄ TAI ET TOISI RAHAA KOTIIN?

Minusta miehen pitää elättää naisensa ja käydä töissä. Siksihän hän saa seksiä.

Eihän ihmiset nykyään ole yhdessä rakkaudeesta. Rakkaus on kemiallinen reaktio seurusteluvaiheessa.

Minä vaimona olen miehen privaattihuora ja hän elättää minut. Jos ei elättäisi loppuisi seksi ja etsisin uuden elättäjän pesueelleni.

Vierailija
48/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron oisesta paskiaisesta heti.

Vierailija
49/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa katsoisin, etät mies on irtisanoutunut yhteiselämästä ja ero olisi välttämätön. Silloin pärjäisin ihan ok palaamalla suomeen ja menemällä töihin.

Miehen työn vuoksi asumme ulkomailla ja ei tuo pistä yhtään pahakseen, vaikka tulottomana kotiäitinä olenkin.

Vierailija
50/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti pärjäisin kyllä, suunnilleen samalla tavalla kuin nyt.

Kämppä myytäisiin, koska se on puoliksi meidän molempien nimissä.

Ostaisin uuden pienemmän asunnon, joten henk. koht. lainamäärä varmasti vähenisi (saisimme todella hyvän voiton talostamme jos myisimme sen nyt ja meillä on vain vähän lainaa) ja yksin muuttaisin kerrostaloon, koska en haluaisi yksin tehdä pihatöitä.

Eli voi olla että rahaa jäisi käyttöön jopa nenmmän kuin nyt.

Vierailija
51/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olettavat miehen olevan huoltovelvollinen naista kohtaan. Nainen voi siipeillä ja se on ok, koska nainen on prinsessa ja niin ihana ja antaa pilluakin, mutta jos mies siipeilisi niin se olisi ero. Näin se vaan on.

Miehet ovat elättäneet naisia vuosituhansia!

Vierailija
52/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa tällä hetkellä kotihoidontuen, muutaman satasen, minun ollessani töissä, eli eipä hänen lähtönsä taloudellisesti hetkauttaisi. Muuten kyllä maailma romahtaisi...

Vierailija
53/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme se semmonen ämmä on joka ei ilman miestään pärjää???? noloa.

Vierailija
54/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin miehen ulos kyllä samalla, jos ei perheestään enää huolehtisi taloudellisesti. Lapset on kuitenkin yhteisiä ja myös se iso menoerä.

Olen siis kotona ilman tuloja tällä hetkellä perhesyistä.

Vierailija
55/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsisi itselleen halvan yksiön ja minä lapsille kaksion ja eläisimme silti yhdessä.

Muuten emme pärjäisi ja rakastan miestäni niin paljon ettei ole väliä vaikka hän olisi romanikerjäläinen.

Vierailija
56/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakastaa minua. En hylkäisi miestäni rahan takia, en ole sellainen nainen, olen kristitty.

Mieheni ei osaa mitään mutta ehkä hän oppisi kerjäämään tai varastamaan ravintoa perheellemme.

Olisi hienoa jos hän voisi soittaa haitaria ohikulkijoille rahasta.

Vierailija
57/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa varmaan 10 kertaa enemmän kuin minä. Pitäis muuttaa pieneen asuntoon kauas keskustan palveluista ja myydä auto. Pitäis varmaan myös ruveta kaupassa tarkistamaan tuotteiden hintoja ja ruveta ostamaan epäterveellisempää ruokaa... Myös kaikki ex tempore-ostokset (esim. kuten äsken hankkimani valkokultaiset korvikset...) pitäisi varmaan jättää väliin. Huh, mikä tulevaisuudenkuva!

Vierailija
58/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakastaa minua. En hylkäisi miestäni rahan takia, en ole sellainen nainen, olen kristitty. Mieheni ei osaa mitään mutta ehkä hän oppisi kerjäämään tai varastamaan ravintoa perheellemme. Olisi hienoa jos hän voisi soittaa haitaria ohikulkijoille rahasta.

jonkilaista osaamista vaatii!

Vierailija
59/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha oli se ensisijainen syy yhdessäoloonne?

VAlitsin itselleni miehen sillä perusteella että hän viihtyy kotona ja hoitaa kotia sekä lapsia. Minä elätän meidät kaikki. Jos haluatte ajatella miehestäni kunniallisesti niin pyydän kuvitelkaa hänet henkilökohtaisena palvelijanani ( jota tosin nain ja kovaa ) jolle tavallaan maksan palkkaa.

Minä itse etsin tälläisen miehen käsiini, joka suostuu alistumaan koti-isäksi.

Vierailija
60/75 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joidenkin kämppisten kanssa voi olla jotain tuollaista, mutta me ollaan ihan aviopari ja eletään sen mukaan. tai no rahat meni yhteiselle tilille jo seurusteluaikoina tietysti.