Katsoin Twilight elokuvan enkä pääse siitä yli
Olen 30v yhden lapsen äiti, jolla ilmeisesti elässä tällä hetkellä liikaa paineita. Katsoin tuon elokuvan ja uppouduin siihen täysin. Nyt haluaisin vain katsoa tuota elokuvaa tai luea saagaa kirjana. Haluan vain pois tästä todellisuudesta ja hypätä jonnekkin missä aika kuluu nopeasti...
Kommentit (28)
Olen 2 lapsen perheen äiti. Pidän muutenkin paljon fantasia-ja vampyyrielokuvista mutta Twilightiin jäi jotenkin kiinni. Olen 2 kertaa jo lukenut kaikki kirjatkin. Saa nähdä milloin alotan uudestaan lukemaan.
Tekstisi voisi olla minun kirjoittamaani! Olen lukenut kirjat 8 kertaa läpi ja katsonut 2 ekaa elokuvaa lukemattomia kertoja! Uusimmankin kävin katsomassa tietysti.
Ihan vahingossa viime keväänä ostin sen Houkutus-dvd:n kun oli alennuksessa 8e ja ostin sen siis kauhuelokuvana, koska niistä pidän ja en tiennyt Twilightista mitään ja oletin siis ostavani kauhuelokuvaa kun siinä on vampyyreitä.
Seuraavana päivää ostin Uusikuu-dvd:n ja tilasin nettikirjakaupasta kaikki kirjat...
Se on suorastaan ihmeellinen tarina ja sen vetovoimaa on hankala selittää.
En tosin ole kun 20v, mutta silti!
olen 4lapsen äiti ikää 33vuotta,ja ihan koukuttunut elokuviin=) se on vaan niin romanttista huh huh;)
Olen 30v yhden lapsen äiti, jolla ilmeisesti elässä tällä hetkellä liikaa paineita. Katsoin tuon elokuvan ja uppouduin siihen täysin. Nyt haluaisin vain katsoa tuota elokuvaa tai luea saagaa kirjana. Haluan vain pois tästä todellisuudesta ja hypätä jonnekkin missä aika kuluu nopeasti...
Tuossa onkin sarjan viimeinen kirja vieressä kesken. Olen lukenut ne jo monta kertaa.
Minä olen skipannut ihan kaikki Twilight jutut, kun olen ajatellut, että ne on pelkkään teinisoopaa, mutta nyt pitää varmaan katsoa elokuvat ja tutkia vähän kirjojakin :D
Olen 30v (kriisissä pyörivä) kolmen lapsen äiti, ja elämä on enemmän kuin samaa arkea, tykkään uppoutua, silloin kun siihen aikaa löydän, elikkäs myöhään illalla, joko hyvään kirjaan tai elokuvaan..kaikki romanttiset jutut varsinkin on lemppareita, on omassa elämässä romantiikka vähän vähäistä tällä hetkellä.
Joskus vaan kaipaa kevyttää hömppää ;)
Just sitä noi kirjat on, romantiikka parhaimmillaan. Mitään kauhujuttua ne ei ole, verenvuodatusta ei ole oikeastaan ollenkaan. Tai sitä ei ole kovin tarkasti kuvattu. Enemmän erityisesti kirjat on ihmissuhteita, keskustelua jne.
Tervetuloa joukkoomme!
Pikkutytöistä aikuisiin naisiin.
Twilight on vaan niin ihana :)
Olen lukenut kolme kirjaa, neljännen jätin kesken kun meni niin överiksi.
Meinaan sen kuitenkin vielä jossain välissä lukea.
Elokuvat on mielestäni ihania.
Edward ja Jacob, molempi parempi ;)