Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KISSANKULMAN naiset:))

11.08.2010 |

Avasin nyt meille tälläsen pinon... en osaa linkittää jäseniä, mutta tässä kuitenkin tällänen!

Kommentit (66)

41/66 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis laiskoteltu koko päivä, ei yhtään oo jaksanu kummemepia tehä;) Kerkee taas kuitenki ens viikolola juosta suuntaan jos toiseen.

Hyvä juttu nani, ettei pahempia oireita minkään myrkytyksen suuntaan nyt oo! Ja hienoa, että tytöksi varmistui=)! Pääset nyt oikeesti uppoutumaan rinsessa tunnelmiin:) Iteki oon vähän jo uskaltutunu tytöstä riemuitsemaan ja vaaleenpunasta ostelemaan. Tekis kyl nin mieli brunolla kävästä asia varmmistamassa ja samalla kurkkaamassa kaikki muutkin asit paremmin. Vähänhän sielä jo se ulkonäkökin avautuu;) On sitä vaan maltamaton! ;)

Dolcevita: ei tietenkään sua olla unohdettu Hyvinkään rehveistä:)! Siellä kaikki sit nähään:)

Älä vielä joulukk puolella mee, sit vasta heti vuoden alusta ni saa vaavi olla aikanaan luokkansa vanhin;) Ja kerettäis nähdä synnärillä:) Mulla tod. näk.3.1.käynistetään,tai ennen sitä ei varmaankaan kun viikonloppu ja uudetvuodet ym. välissä. Tai naistenklinikalla eivät muistaakseni la-su mielellään käynnistele, ois hieno synnäri päivä kyl se 010111;) Tekisköhän ne poikkeuksen ku oikeen koittas anella;)

Hyvä, et nyt pääsit ananasmehukin linjoille:)

Inhottavaa ku niin paljon pätkiny. Jospa nyt jatkossa toimis paremmin:) Saat ihanan nopsaan pakkauksen:) Mä kans nyt ehkä päädyn sen ottamaan, vaikka vähän poikamainen onkin. Erikseen hommasin jo turvakaukaloa varten pienen tytön toppiksen, harmaa iso puku käy sit vaunuiluun.

Andreako oli ti menossa ultraan.. Onnea matkaan ja tuut sit kertomaan kumpainen on:) onkohn viel täl hetkellä poika "voitto" kulmilla? En oo laskenu.

Nyt en muista mitä oli vielä, joten lopeteltava sitten;)

Se ainakin, että tooosi vaikeeta on äkkiä lähistöltä sopivaa vuokra kämppää löytää! Tarjonta minimaalista ja halukkaita vuokralaisia paljon! Huomenna toiveet yhen ok talon suhteen, mutta tais sinnekin olla jo ainakin 2 muuta perhettä myös tulossa.. Eli hankalaa on. Jospa sitä jonku torpan saa päänsä päälle!

Palaillaan taas,

mami@6 rv 20+6

Vierailija
42/66 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on hiiiidas kaikissa toiminnoissaan, ja kaikki koulukamppeetkin oli hukannut yhden läksyn teon yhteydessä nyt illalla. Mulla menee vielä hermo tuon huithapeli-ekaluokkalaisen kanssa.

Mutta mulla on nyt sitten periaatteessa vaunut katsastettuna. Ei tullut kaikkein käytännöllisimmät, eikä kaikkein kauneimmat, vaan siltä väliltä. Osui huutiksessa silmään Brion 5v vanhat yhdistelmät, paljon varusteita ja kuvien mukaan erittäin siistissä kunnossa. Asian ratkaisi oikeastaan se, että samalla myyjällä oli myynnissä Gracon matkarattaat, uusilla kankailla. Ostin ne sitten "osta heti" kaupalla, ja lähetin sitten vasta myyjälle viestiä että josko sopii maksu perjantaina ja nouto joko viikonloppuna, tai n. 3 viikon päästä. Toivottavasti ei ole kauhean tiukkkis myyjä! Joo, vaunut muuten oli siniset, että mahtaako mulla olla sittenkin vähän poika-aavistus? Sitäpaitsi mun mahassa kasvaa karvoja, samalla tavalla kuin kasvoi edellisessäkin (poika)raskaudessa. Tosin en tuosta tytön odotuksesta muista oikeastaan mitään :D

Näissä ajatuksissa, ja onnea mamille asunnon hakuun!!

Andrea 21+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/66 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut niin omanapaista juttua viimeaikoina, et nyt teen parannuksen :)

Ompulle iti sanoa et tossahan käytiin läpi seinät, lattiat , katto lopullinen sisustaminen jääki sit itelle, mitkä verhot olis hyvät jne jne ja en kyllä oo mikään sisustusihme todellakaan et saas nähä miltä näyttää sit ku ollaan muutettu :D Mulla on tapana ollut tunkee kaikki vaan kaapeihin piiloon, inhoan tavaran paljoutta kodissani!

Nyt asutaan väliaikasesti todellakin pikku luukussa ja alkaa pikkuhiljaa jo tuntumaan, onneks jouluksi kaiketi muutetaan!

Kiva et sait vähän vaihtelua arkeen työn merkeissä auttaa varmasti jaksamaan.

Isot onnittelut nanille tytöstä ja siitä että kaikki on nyt kunnossa, varmasti suuri helpotus!

Monet ootte hankkinu jo kovasti tavaraa, mäki haluisin mut eihän tänne mahu, joten maltettava on ja eipä tässä kiirekään ole kun laskettuaika on maaliskuussa. Mut vaatteita oon ostellut just vloppuna taas huusin huutonetistä mukavan kasan ;)

Mulla ei vaunujen väristä ole oikein mitään hajua, emmaljungallako on jo uudet värit nähtävillä, pitääpä kattoo. Huutonettiäkin selasin eilen, paljo oli vaunuja myynnissä en ees kaikkia jaksanu kattoo. Haluan ihan tavallisen näköset vaunut ja korkeat, ei matalia eikä mitään ihme rengaskokoja mulle :)

Jahas vanhempi koirakin heräs, täytyy käyttää se ulkona.

wattu

Vierailija
44/66 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, huomenna sitten olisi se syyskuu JO!! kauhee kun aika menee äkkiä näin aikuisena... lapsena viikkokin oli toosi pitkä aika odottaa jotain:)

Nani: Onnea prinsessasta:) ja hienoa että kaikki on hyvin!! aloita sinä vaikka huomenna syyskuun pino kun osaat ton litaniankin alkuun laittaa...? mulle siihen voisi lisätä että synnäri on h-kää ja poikaa odotetaan!

dolcevita: Tietenkin sovitaan synnytykset niin että ollaan kaikki 3 siellä kimpassa ähisemässä, ja kolmestaan samassa huoneessa:) mulle käy tuo 27 pvä hyvin, toivon että yli menee sen verran että saa joulun olla "rauhassa". Ja ihan viimistään sitten se 3.1.:)) vaikka kieltämättä tuo 010111 olis aika hyvän kuulonen päivä kanssa...!

Ärsyttää tää raskausajan dementia, kun ei muista mitä piti kellekkin kommentoida! Andrealla ainakin poikafiilis vai? kyllä mullakin on ihan erilainen tämä pojan odotus kuin tyttöjen. Karvoja eikä lineaa ole keltään, mutta tässä raskaudessa mulla on ihan sairaan kokoinen maha jo nyt (tuli ihan yht'äkkiä) mutta sit tulikin kunnolla!! tytöistä ollu tällänen varmaan vkolla 30. Hinkit on kanssa ihan älyttömän kokoset meijerit ja mulla tässä pojan odotuksessa sellasta pahaa oloa, huimausta on ollut ihan koko ajan... ja se josta jossain välissä mainitsinkin, se herkkyys:)) poika laittaa äitinsä itkemään jo ennen syntymää!

Veikko on hiljentänyt tahtia mahassa reippaasti. Oli vielä pari viikkoa sitten kauhea säplänteri mutta nyt on rauhottunut ja paljon... taitaa viihtyä jo aika hyvin tuloasennossakin kun tunnen oikeastaan koko ajan pienet osat tuonne oikealle ylös... hikka sillä on aika usein:) musta jotenkin tuntuu itsestäni että Veikko tulee olemaan kunnollisen kokoinen syntyessään... on jotenkin sellasen reippaan kokosen olonen, en osaa paremmin selittää. Mutta kauhean kokonen maha mulla on, ja se on ihan vaan vauvaa!! Koska painoakaan ei mulle ole tullu kun sen vajaa 4 kiloa.

Isäntäkin yllätti ilmottamalla että aikoo olla kolme viikkoa sitten isyyslomalla!!!! OHHO!! meidän isäntäkö?? hienoa tietysti jos näin on. On tainnu mennä sekasin pojastansa;)

Huomenna meille tulee uudet vaatekaapit Inarialta, sitten olisi rempat ohi!!! JEE!!

voikaa hyvin!

mami ja veikko 23+4

45/66 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala miten paljon porukka on kirjotellu, ja itestä tuntuu, et ihan hetki sitten kävin täällä jorisemassa, hyvä juttu! Ollaan vaan aktiivisia, paljon kivempi olo ainakin mulla, kun saa "jollekin" jaaritella kaikkia juttujaan, kun päivät (ja usein illatkin) viettää yksinään tai siis ilman aikuista seuraa.

Takana todella uuvuttava viikonloppu! Tuli sitten istuttua melko tehokkaasti autossa, kilometrejä kaikkiaan kertyi reilusti tuhat. Ja mitäs minusta, mutta tuo minun pieni yks vee urakoi saman reitin! Kyllä täytyy tunnustusta antaa, oli tosi reipas tyttö, ei mitään ongelmia ollu sen kanssa. On kyllä nyt sit onnessaan konttaillutkin kotona pitkin lattioita ja tutkinut innolla tavaroitaan, nauttii selvästi, että saa mennä. Hämmentyneenä katselen, että miten taitavasti lukee oikeasivuisia kirjoja, selaa sivu kerrallaan, ei revi eikä rytistele, ja on tehnyt tota aina, lehtien ym. kanssa.

Wattulilla oli ollut todella hämmentävä käynti tosiaan. Minullakin on takana yksi "epäonnistunut" kaksosraskaus, viikolla 9 kakkoselta alkoi vuotamaan toinen pois, ja vuotikin sitten viikolle 16 asti. Tuli liikkumiskiellot ym, että siinä mielessä onni, että nyt "kuivui" elimistöön. Itse en ole koskaan osannut surra tuota tapahtunutta. En tiennyt, että siellä kahta olikaan, eikä missään vaiheessa nähnyt sykettäkään toisesta. Tiesin kyllä, että mahdollisuus kaksosraskauteen on olemassa, koska meillä on suvussa kaksoset joka polvessa ja itselläkin kaksosveljet, mutta sen verran hyvin muistaa ajan kun pojat oli pieniä (olivat meidän perheen numerot 3 ja 4), että ei välttämättä itse siihen "liemeen" halunnut :/

välilähetys, tuli vieraita... Ou nou!!!

Vierailija
46/66 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultrasta tänään. Kaikki mallikkaasti, käsiä ja jalkoja sopiva määrä, aivot siellä missä pitääkin, sydän sykki ja kaikki tärkeät verisuonet löytyy. Istukka oli etuseinässä vaimentamassa potkuja, kuten epäilinkin. Läsnä oli myös th- opiskelija ja kandi, joten selostus oli varsin seikkaperäinen :)

Niin, poika meille nyt sitten olisi (taas) tulossa. En tiedä oliko tuo mies vähän petynyt asiasta, mutta minulle oikastaan käy kaikki. Olisihan se yksi vaaleanpunainen nyyttikin kiva, mutta onhan minulla vielä se yhden vauvan "optio" olemassa ;)

La pitää suunnilleen paikkansa sen mukaan mitä niskapoimu-ultrassa oli laskettu, eli tammikuun alkupuolelle tätä tulokasta nyt sitten odotellaan.

Nyt ruuanlaiton ja suihkun kautta pakkaamaan, lähden käymään pikaisesti Tukholman puolella ystävän kanssa tänään. A-luokan matka, ilman lapsia :)

Andrea 21+4

(ja Nanille päivityksiä, poikaa odotetaan, ja sairaala SatKS)

Vierailija
47/66 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks onnea Andrealle,että masussa oli kaikki hyvin!! Sehän se on aina tärkeintä! Ja onnea pojasta,pojat on ihania ja niin on tytötkin!!!

Mamit,minulla leikkaus on auttamattomasti tämän vuoden puolella,koska la on 30.12, niin kyllä se vähintään muutama päivä ennen sitä on leikattava. Hankalampi homma jos synnytys kerkee käynnistyä. Mulla on alakautta tulleet tytötkin olleet 5 päivää etuajassa,joten sen puoleen ei passaa lykkäillä! Minämeinaan kyllä muutaman päivän Hyvinkäällä leikkauksen jälkeen viihtyäja parannella haavaa, en pidä kauheeta kiirusta kotiin. Sektiohaava on alussa kuitenkin aikas kipeä ja kotona tulee sitten alettua kuitenkin hommiin... Joulun kyllä mielelläni viettäsin kotosalla, olin viime joulunkin työmatkalla ja oli tosi ankeeta..

Yritän nyt urakalla tehdä sitä taidenäyttelyäni, tämän raksan ja koko hulapaloon seassa. Mutta kohta ahkeruus palkitaan,kämpästä tulee ihana ja kun näyttely on ohi, voin tosiaan vaan miettiä vaaleansinisiä ajatuksia..

Pysytään linjoilla ja voidaan hyvin!!!

DolceVita ja mammanpoika rv 22+5

Vierailija
48/66 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Andrealle!!! prinssit taitaa johtaa tätä pinoa...? rinssi tai rinsessa, sama se! Ihania ja kamalia ovat kaikki lapset!!

dolcevita: no sekin sitten passais, mä kanssa aion olla "koko rahan edestä" hyvinkäällä, kuulun niihin joilla ei ole kiirusta kotiin:) kyllä se sopii se synnytys tämän vuoden puolelle mullekkin, mullahan ja nuorimmaisella olis ne synttärit 28.12... jännäks menee!! Mä kanssa toivon että jouluna olisin tosiaan vielä yhdessä koossa ja kotona, ja jos historia yhtään itseään toistaa, muutaman päivän yli menee ainakin...

nyt syömään!

49/66 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, mutta äkkiä oli pakko kurkata tänne vielä;)

Onnea Andrea pikku miehestä:)! Meilläkin 4/6 poikaa ja ihania, erilaisia tapauksia jokainen:)

Meillä vaikeeta vuokrakämppää nyt löytää..

pe pitäs asuntokaupat tehä, eikä tiedossa vielä mitään mihin mentäs, 1,5kk on lyhyt aika, kun pitäs kämppä löytää ja keretä pakata ja muuttaakin siinä ajassa..:/ Mitenköhän lie käy. Järvenpäässä olis enempikin 4h ja sitä rataa, mutta kuskaapa sieltä sitten tänne meille kouluihin, kun olisi 12km matka ja ylä-asteelle rapiat 20km:/ Minähän se kuskiksi joutuisin sitten..

Noo, kerkee sitä tässä vielä jotain löytää;)

Nyt nukkumaan..

mami@6 20+2

Vierailija
50/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wattu: mä kyllä vahvasti uskon että sekä "Emma" että "Sofia" on kunnossa ja kaikki on hienosti:)) varmasti aika huimaava tunne että kaksi vauvaa on tulossa:)) Miten sun mies otti uutisen?

Leanna: Pistäydy kertoilemaan välillä teidän vauva-arjesta:) pusuja prinssille!

Ensi viikolla ei olekkaan mitään, sitten seuraavan viikon ma neuvola ja saapi kelan paperit, pääsee tilaamaan pakkausta:) kivaa! Hassua muuten kun se on nyt tiedossa että matkalla on poika, niin voi myöntää että kyllä tämä raksaus on ollut ihan erilainen kuin tytöistä:) Tytöistä olin elämäni kunnossa, nyt on ollut vähän niin ja näin:/, närästys on kyllä ollut kaikista, mutta tästä pojasta tämä mun herkkyys on jotain ihan uskomatonta!!!! sille nauraa jo aidanseipäätkin:D Mä itken ihan kaikesta... myös vauvan liikkeet on ihan erilaisia, tytöt oli sellasia möyrijöitä tämä "jalkapalloilija", mahan muoto on kyllä ihan sama ja linea negraa ei ole tullut kenestäkään... sormustesti ei näköjään tiennyt mitään! Kiinalainen kalenteri sen sijaan kaikki 5 kertaa oikein:))

Haikeena laittelin tossa JÄTESÄKILLISEN tytön vaatteita myyntiin:( no, niillä rahoilla ostelemaan pojan vaatetta!! Se mikä mua ihan oikeesti hirvittää, mä en keksi mitään nimeä pojalle....!! Voi raukka:(

Nyt kyllä selkis se, millaset vaunut haluan kun kerta herra tulee:)

mami ja prinssinpapu 20+5

51/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti mamiof, toivotaan näin :)

No miehen eka lause tais olla et "saat nyt sit unohtaa ne uudet kalliit vaunut" pöh niihän se luulee ;) kaikki kuulemma etitään käytettynä ja halvimmalla mitä vaan löytyy, no ei mulla käytettyjä vastaan mitää kyllä ole, mut mieleiset haluan en mitää et jotku vaa ku halvalla saa.

Oon ostellu vaatteitakin kirpparilta et en tosiaankaa mikään tosi ronkeli olo, mut en nyt ihan kulahtaneitakaan ota.

Mulla on täälä koirapotilas, reppanalla todella paha ihotulehdus hännässä :( Voi olla et anaalit kiusannu (ne tyhjättiin) ja siks alkanu lussuttaan häntäänsä tai sit toi pentu on tikannu naskaleillaan pienen reiän ja se on sit levinny tollaseks ku lussuttanu, ei paljoo vaadi näillä keleillä. Pitkä antibiotti kuuri ja kipulääkkeet, toivottavasti paranee pian! Suihkutellakin pitää, aluks voi olla aika hankalaa ku on niin kipeä. Huutaa tossa ku toipuu nukutuksesta, sääliks käy toista :(

Jos joku laittaa sen listan tohon niin mun la olis 6.3, ite laskin et 7.3 mut samapa tuo, olkoon toi 6.3 vaan

wattu

Vierailija
52/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tää on ihan hölynpöly-kirjoitus, joten älkää surko, jos jää kesken tms.

Harmittaa vaan, jos en pääse tänne kunnolla kirjottamaan :/

Ananasmehu rv 21+2

edit.

testaan

vielä

ihan

vaan

näin

ku

ehkä

toimii..

53/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leannalle hurjan paljon onnea pikkuisen pojan syntymän johdosta! Onneksi kaikki on nyt hyvin vaikeasta alusta huolimatta!

Ootte niin kamalan paljon kirjoitelleet sillä välin etten kyllä millään pysty kaikkia juttuja kommentoimaan...pahoitteluni!

Mamiof4: onnea ihanista ultrauutisista ja tietty poikauutisesta! Pojat on kyllä aiivan iiiihania!

Wattuvarpaalle taas tuplaonnittelut!

Maalaisompulle taas tyttöonnittelut!

Anteeksi kutsu käy, pitää tulla uudemman kerran taas...

nani rv 25+2

Vierailija
54/66 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla nani sustakin piiiitkästä aikaa:)) ja kiitos, niin mulle on moni sanonut että "pojat on ihania ja helppoja"! Kivaa!! kuinkakohan helppoja ne sitten oikeesti onkaan, mulla kun on kokemusta 4. tosi helposta tytöstä:o!

wattu: ollaanko me naimisiss veljesten kanssa...? kuulostaa niin mun mieheltä:D se on kanssa aina ensin kalkulaattori päässä laskemassa miten meidän talous pärjää:) se on se miehen luonne varmaan, pitää perheestä taloudellisesti huolta! Kun mua nauratti sun miehen kommentti, niin mun mies alko heti puolustelemaan että " ei siinä ole mitään naurettavaa, kyllä kaksoset syökin jo niin paljo" :DD

Täällä laittelin tosiaan tyttären vaatteita myyntiin ja ekat kaupat tehty:) Niillä sitten lauantaina henkkaan ostamaan isäntämiehelle vaatetta:)) tosi erilaista ja kivaa mennä ostamaan pojalle vaatetta, kun en ole KOSKAAN edes katsonu minkälaisia vaatteita poikavauvalle on!!

Viime yö oli varmasti ihanin yö ikinä:)) juu, ei harrastettu villiä seksiä, vaan mä näin NIIIIIN toden tuntusen unen vauvasta. Synnytys meni hienosti ja poika oli tumma ja ruskeasilmäinen niinkuin isänsä, ja sillä oli oikea peikon tukka, ja painoi 4300g. Oli aivan uskomaton tunne aamulla kun heräsin, en ole ikinä nähny noin vahvaa ja todellista unta!!! ihme homma, oispa enne:)

Nyt katsomaan pieni talo preerialla ja sitten imurin kimppuun!

mami ja unelmien prinssi 20+5

55/66 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne koulut sitte alko ja pikku ekaluokkalaisemmeki päässy hyvin koulun makuun:)

Tullu itellä urakalla käveltyä viemään ja hakemaan, kun toinen auto korjattavana jo kukauden päivät.. ens viikosta lähtien pakko saada äidin miehen auto lainaan, muuten mahoton päästä kerhoihin ja harastuksiin!

Mami@of: meillä kaikki pojat ollu vähän vaativampia vauvoja kuin tytöt: kaipaavat äitiä ja tissiä enempi jo syntymästä;) Tytöt itsenäistyny nopeemmin ja ollu vähän nopeempia kehityksen kans muutenki, pojat monesti tulee vähän jäljessä;) Mammanpoikia, mihkään ei äitiä päästäis ekan 2v. aikana, ei ees vessaan. Mut sit isompana helpompia "huijata" uskomaan ym. ja ehkä helpommat uhmaiät ollu. Nyt ekaluokkalaisella pojalla kyllä omaa tahtoa riittämiin vieläkin.

Tälleen siis meillä menny ja myös useilla kavereilla, mut saa nähä miten teillä:) Vamasti on helppo tapaus jos kerta siskotkin ollu:)

Meneeköhän jääkaapin ruoat pilalle, jos 12h sähkökatkos?? Laitoin kaappiin heti kyl kylmäkalleja kaveriks ja kun katkos oli ohi, niin kyl olivat ihan viileitä tuotteet. Heitin varmuudeks kanasuikaleet ja lohipyörykät pois. Mut juotiin maitoja ku maistuivat hyvälle ja samoin floora, juusto ja leike, jogurtti syötiin kans. Nyt paniikissa jälkikäten aatellu, et jos niihin oliki ehtiny joku listeria tulla? Vaik eivät ehtiny siis kunnolla lämmetä missään välissä. Meille vaan heti tuli joku flunssa pari pvää ton jälkeen ja mahaaki nipistelly ja väännelly vähän. Liekö sattumaa, vai johtukohan ruuista? :/ Listeria kait yleensä itää kauemmin ennenku oireet tulee, mut paniikki taas kuitenki itellä:/

Koiraki oli yöllä kivasti ripulonu ympäri kämppää, yöööök. Se kävi kyllä eilen illasta naapurin ojan luona jotain popsimassa, ku ei totelu yhtään vaikka kuinka huusin.Sillon tietää, et jotain niin houkuttelevaa, ettei korvaansa lotkauta. Mitä lie jätteitä popsinu. Oh matto vietävä pesulaan, haju niin kamala:(

Jatkellaan ja kiva oli nanistakin kuulla:)

mami@6 ja 7. rv 18+3

56/66 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne jotain sukulaissieluja ainakin ovat, mamiof :D Vai syökin ne niin paljon, no se varmaan on ihan tottakin, tän lauseen myötä eilen kaupassa oikein pysähdyin nan laatikoiden luo ja pohdin et jos noita on yhellekin saanut selkä vääränä rehata niin kuinkahan sit kahelle!

Miehelle sanoin et eikö yhtään niinku huoleta mun jaksaminen esim ja omas, ennemin ku noi paljo hankinnat sit maksaakaan! Itse aikoo vain jaksaa ja mun jaksamista ei epäile yhtään, mä jos joku pärjään, heh no kiitos luottamuksesta tähän varmaan sit kuuluu sanoa :)

Anoppi murehtii poikaansa, jos se nyt joutuu valvomaan myös jos vauvoja kaksi tulee...tietäspä vaan, meillä on vuoroyöt olleet aina kun mulla ei imetys ole sujunut ja pullosta ovat vauvat maitonsa saaneet. Muutenkin mies on meillä osallistunut lastenhoitoon siinä missä minäkin, mitä töiltään on ehtinyt vain. Ruokaa ei tee, tai tekee sellasta jolla nyt hengissä pysyy kyllä mut ei sitä ny kauaa mielellään syö ;) Siivoaa ja jälki on hyvää, joten eiköhän tässä yhet kaksosetki hoideta, hehee kyllä mä luulen et alku ainaki on rankkaa vaikka meitä kaksi onki, on kuitenki neljä muutakin lasta.

Kurjaa mami@ että kipeenä olette ja koirakin vielä! Toi on kyl jännä juttu, meillä on koira tullut kipeeksi joka kerta kun lapsetkin olleet mahataudissa,eli työtä lisää ja muutenkin vuosi sitte tolla oli ruokinnasta johtuvaa mahavaivaa alvariinsa. Ehkä kauheimpia herätyksiä mitä tiedän on se kun koiran ruikun ihana löyhkä leijailee kesken unen nenään, yök. Ja tää onki muuten osa alue joka on yksin mun kontollani, minä valvon ja huolehdin jos eläimet sairastaa, no yhen kerran mies siivos koiran ruikut mut oli se niin vaivalloista et ite siivoon siinä ajassa moneen kertaan ne.

Tohon jääkaappikysymykseen en osaa muuta sanoo ku et kai ne sai syödä jos kerta ihan viileitä vielä olivat.Toivottavasti ootte jo parantuneet.

wattu rv10+5 yritän nyt muistaa laittaa ne niin ku neuvolassa sanottiin

Vierailija
57/66 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamikaima: Hauskaa:) on kyllä kiva vertailla että minkälainen poika sitten on verrattuna tyttöön! Ehkä ne kuitenkin enemmän on yksilöitä... mun kaikki 4 tyttöä on tosiaan ollu "unelmavauvoja" syö, nukkuu ja kasvaa! Ei mitään turhia huuteluita eikä (onneksi) vatsavaivoja!! katotaan ni nyt saan sellasen koliikkiversion:DD mä olen kyllä kanssa kuullut että pojat on paljon enemmän äidissä kiinni kuin tytöt ja pidempään... mulla tuo esikoinen, nyt siis jo murkku, on sellainen jonka napanuoraa ne ei osannu katkasta! Se tulee AINA mun perässä joka paikkaan, myös vessaan!! olen tottunu, mutta on päiviä jolloin se OTTAA niin paljon päähän. Välillä tulee kyllä lapsellinen olo kun menen vessaan ja laitan lukon äkkiä ja kohta sitä jo kokeillaan ja virnistän että ähäkutti;))! joopa joo...

wattu: voi noita poikien äitejä:D Mun exän äiti sanoi kun muutettiin aikoinaan nuorena yhteen että " voi kamala miten **** nyt saa muutakin ruokaa kun pitsaa, että jaksaa " ei oikein tykänny kun sanoin että jos ei kauha kädessä pysy niin saa asua sun kanssa:) no, sekä exä että nyxä on oppinu ruokaa tekemään, ja vielä todella hyvää, ja molemmat myös hoitaneet vauvaa/lapsia aivan yhtä paljon kuin minä. Myös yösyötöt kuulunu aina kummallekkin! wattu, myös toi sun miehen tokaisu sun pärjäämisestä on AIVAN kuin mun miehen suusta:D Se kanssa aina sanoo että kyllä sinä pärjäät jos joku:) Ja niinhän me pärjätäänki!

kaimalle vielä: kyllä ne voi syödä ne ruuat, ja paranemista koiruudelle:(

tänään rv 21:))))

mami

Vierailija
58/66 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin pieni hetki, että kerkee edestakas koneelle!

Hirrrveetä hulinaa ollu, isäntä rakentaa sitä meidän laajennusosan perustuksia yötäpäivää, välillä pistäytyy jossain töissä.. Joten minä pyöritän revohkaa. Koulut tosiaan alkoi ja ennenkaikkea meidän perheessä jalkapallokausi täysillä, joten eilinenkin päivä mulla meni kokonaan jalkapalloasioita hoidellessa.. uskomatonta kun 4 lasta pelaa niin mulle se on kuin kokoaikainen työ, mieluinen kylläkin, palkaa vaan ei näy!

Mutta tärkeempiin.. LEANNA ONNEA sylintäydeltä pikkuprinssistä, ja voi kauheeta kun hänen alku oli dramaattinen... onneks kaikki nyt hyvin.

Mullakin oli se kunnallinen ultra eilen ja kesti 13 minuuttia. Siin ei kauaa nokka tuhissu, kaikki hyvin vastaa viikkoja jne.. Sukupuolta en vaivautunut edes kyselemään, tiedossa kun jo on!

Rahasta vielä, kyllähän nuo miehet on tarkkoja, ehkä hyvä niin, mun taloudenpidolla oltas katuojassa koko poppoo... aina olis niin paljon ostettavaa ja tarvii tarvii..

Vauvelille ajattelin ostaa Oran vaunut, taiga tai jovi air. Mulla on ollut parit briot ja emmaljungat, nyt haluan kokeilla jotain uutta. Haluan isot rehelliset yhdistelmät, maalla kun asutaan, en mitään kolmipyöräsiä ja kääntyviä renkaita yms..

Mamiof@4, pojille on kyllä nykyään ihania vaatteita, ihan siinä missä tytöllekkin.

Vielä noista sukupuolista,meillä on siis kaks tyttöö ja kaks poikaa, ja meillä on tosi rauhalliset olleet eka tyttö ja kolmos poika, molemmat blondeja ja sitten tosi haastavat, vauhdikkaat ja motorisesti erittäin lahjakkaat tyttö ja poika, sellasia brunetteja. Sanonkin aina, että meidän rauhalliset blondit ja tummat ja tuliset. Nuorimmainen villikko sanookin aina, että vaatteitakaan ei voi pitää kun on niin kuumat veret..

Vauvana kaikki valvottaneet armottomasti, hiphurraa, muutosta varmaan vitosen kanssa turha odotella.

Mama@6 kyselit minkä ikäsiä lapsia, eli meillä tytöt -97 ja -00 ja pojat -02 ja -05, eli aika samanikäsiä sun lasten kaa, sulla vaan vielä pari lisää..

Musta tuntuu, että nyt on rauhallinen tapaus mahassa, on sellasta hillittyä tuo liikehdintä ja aina vaan silloin tällöin muistuttaa olemassaolostaan... wish..

Mutta arkinen aherrus kutsuu, hauskaa päivää kaikille möhömahoille!!

DolceVita ja mammanpoika rv. 20+1

Vierailija
59/66 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli poissa linjoilta viikonloppuna?

Ai että mä rakastan tätä syksyn tuloa:))) aamulla oli oikeesti jo viilee kun käytti koissulia kusella!

Isot tytöt lähti eilen iskälle, joutu illan kyynelehtimään... mun vauvat:((

Täällä ei siis mitään ihmempää, samaa rataa mennään!

mami ja veikko 21+3

60/66 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna neuvola, ni selviää johtuuko hempasta. Vetämätön, väsyny,huonovointinen olo :/ Näillä viikoilla yleensä kyllä laskenu hemppa rajusti, että varmaan siitä sitten. Energisestä puolivälistä ei siis tietoakaan. Mahakin ollu la jälkeen taas sekasin,vaikka just pari viikkoa sitten oi se vatsatauti. Plööh.

Liikkeitä ei täälläkään juuri huomaa/tunne. Ehkä kerran illassa jotain pientä tuntee, istukka ihan edessä ainaki np ultrassa, niin siitä lie johtuu,tai sitte joku tooosi rauhallinen tapaus;)

Kiirettä pitää nyt kun kerhotkin pärähti käyntiin:) Ihana olla vaan 2v. kanssa kahestaan välillä:) Ja päivät viuhuu nopeesti menemään, kun tekemistä. Meillä jännät ajat, kun asunnostakin saatu tarjous, että tuleeko kaupat nyt sitten piankin;) Sit tuleekin kiirus löytää väliaikas kämppä lokakk. mennessä. Muutto lähiaikoina tiedossa siis, mitenköhän senki taas jaksaa.. Sitte seuraava muutto taas ens kesänä, mikäli nyt aikataulussa rakentaminen etenee. Eli ei oo tosiaan nyt tekemisen puutetta täällä;)

Mukavata viikkoa!

mami@6 ja 7. rv 19