Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KISSANKULMAN naiset:))

11.08.2010 |

Avasin nyt meille tälläsen pinon... en osaa linkittää jäseniä, mutta tässä kuitenkin tällänen!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntä lähti hammastarkastukseen tuon pienen neitosen kanssa, minä tässä heti aamusta kulmille, seurana kahvia ja paahtoleipää:) ulkona on IHANAN viileätä, vettäkin sataa:)))) JEE!!! syksy tuli tytöt!!!!! Ja viikot vähenee... kohta meillä on jo nyytit käsivarsilla... menisköhän tämä ikuinen vauvakuume ohi tällä kertaa?? vai vieläkö sitä tänne joskus ajautuu... saas kattoo!

IHANA vauva ompulla:))) voi kuinka toinen on suloinen!! paljon onnea vauvasta!!!!

kaima: Mulla on nämä kaikki menneet enemmän ja vähemmän yli kyllä... mutta eihän sitä tiedä jos poika olisi aikasempi? mun mummo sano aina että tyttöjä saa odottaa;)

PAKKAUKSESTA vielä: Joo, eihän se rahallinen korvaus ole ollenkaan sitä mitä pakkaus on, ja minäkin olen aina sen ottanut juurikin siksi että minusta tuo pakkaus on kuitenkin todella upea asia suomenmaassa, mutta nyt sitten ajattelin toisin, koska mä kerkesin jo hankkimaan kaksikin pientä haalaria hattuineen kaikkineen, kiva makuupussi ihan pojan väreillä löytyi myös kaverilta ja sitten noita kivoja lakanoita ja pyyhkeitä saa esim. ikeasta aika edullisesti... ja jotenkin ne vaatteet ei nyt ollu mun mieleen ihan hirveesti, ja kirpparilta kun saa niin edullisesti... ja sitten se mistä jo sanoinkin, kun ei mitään tälläselle laiskamammalle joka ei ala ekoilemaan... siksi näin. Mutta kyllä se vaan silti hankala oli päättää:) eikä toi lappu tosta vielä ole kelaan lähteny...

Ainiin, mulla onkin seuraava käynti neuvolalääkäri 26 viikolla. Olin ihan yllättyny että täällä pääsee 3 kertaa lääkärille kunnan puolesta, kun esikoisen jälkeen en ole koskaan päässy kun kaksi kertaa. kiva:) sitten on vielä se synnytystapa ultra/koko arvio h-käällä vkolla 37-38.

Noniin, nyt voisin hipsiä suihkuun, pitäs väri laittaa päähän ja nyppiä kulmat:)

palaillaan, jaksuja:)

mami ja veikko 22+5

22/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo heti teen parannuksen ja tulen langoille... Tänä aamuna käytiin siis neuvolassa molemmat naiset tarkastuksessa, tuo 1 vee ja minä :) Kumpikin sai ihan kelpo lausunnot, onneksi. Mulla siis pissa ok (pihtasin kotona aamusta asti ja sit istuin paniikissa autossa ja rukoilin, ettei tulis yskänpuuskaa, koska vääjäämättä penkit olis kastunu!) ja verenpaine 117/69. Painoa oli ilahduttavasti tullut viidessä viikossa 300g, et ihan aisoissa sekin toistaiseksi (kokonaisnousu nyt n. 3,3kg). Ei kyllä haittais, vaikkei tulis enää mitään, reilusti satasen päälle kuitenkin ollaan :( Tästä mun kevyestä kolmen viikon yskästä ei oikein tykänny, sano, että kuulostaa ainakin aika ilkeeltä, joo, siltä se kyllä tuntuukin, voin sanoa! Täytynee ens viikolla soitella tonne arvauskeskukseen, jos ei ala nyt hellittämään, tällä viikolla on niin paljon ohjelmaa.

Pienoisen sydänäänetkin kuulosti oikein reippailta ja on nyt liikuskellut joka päivä sen verran, että tietää siellä jonkun olevan :) Lääkärineuvolaa ei sitten sovittukaan, kun oon kuitenkin nyt siinä KYS:n seurannassa, ihan turha käydä moneen kertaan ronkittavana. Seuraava neuvolakäynti on sitten syyskuun lopussa. Muisti se pirhana sen toisen sokerirasituksenkin, vaikka ajattelin, et oon ihan hissun kissun, jos unohtais koko jutun... Tarvii käydä se kuulemma ennen sairaalan kontrollikäyntiä (20.9), voi hitto!

Nyt pitäis reippaana alkaa tyhjentelemään noita huoneita, että saatais "muutostyöt" sit heti putkeen, kun "uudet" tavarat tulee. Pikkasen vaan tympii tuo täällä majaileva mies, kun eilen oli eka koko päivän töissä ja sit illan koulutuksessa ja tänään on aamupäivän juossut jossain asioilla, sitten yrityksessä ja nyt ekstrana jollain omalla pikku keikalla jonkun puolitutun luona... Kyllä tekis mieli vähän taas LISAUTTAA!

Mutta pakko lähtee varmaan touhuumaan, että sais nuo pienet koulukkaat ennen kymmentä edes petiin... Langoille!

-maalaisomppuli ja Neitokainen Ylläri 24+3-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avataanhan jooko jo syyskuulle sit oma pino ja kiva olis saada mukaan se lista, ketä meitä on. Valitettavasti olen ihan onneton tumpelo tän koneen kanssa, etten sitä osaa linkittää, mutta jos joku osais... Ei sit menis ihan älyn pitkiksi rimpsuiksi nämä :)

24/66 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se tulikin otsikossa..aika on klo 12

Eilinen sisustussuunnittelijan tapaaminen oli kiva, autto kyl paljo kun mietti valintoja, tää kuulu pakettiin ja hyvä niin. En vaan nyt kykene enää millään muistaan kaikkia värejä et mitä mihinki, heh kiva ylläri sit ku alkaa tavaraa tuleen :D No suunnilleen nyu toki mut en tarkkoja värisävyjen nimiä muista.

Tän aamun sokerirasitus oli kyllä jostain niiiin syvältä ettei tosikaan, onneks selvisin siitä oksentamatta mut lujille se otti. Hiukan onneks autto makoilu, piti vain makoilla käytävällä ja ihmisiä lappas ohi, naama piiloon vaa ja silmät kii nii neki unohtu.

Ompulle onnittelut suloisesta vauvelista ja mami@lle tytöstä!!

Mä jatkan täälä jännittämistä...

wattu

25/66 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watulle tulin pistämään peukkuja bd bd bd oikein paljon päivään, hyvin se menee, ei anneta muita vaihtoehtoja :) Tosta sisustussuunnittelijasta olen kyllä tosi kade! Ajattelin kysyä paljon maksaa, mut ei sit teille tässä tapauksessa mitään ylimääräistä. Oon ite tosi kiinnostunu sisustusjutuista (jostain kumman syystä?) ja jonkin verran tulee seurattua näitä "muutosohjelmia", mut kun kattoo tätä omaa mökkiään, ei ajatuksia ole kyllä suuntaan eikä toiseen. Ehkä se on vaan sitä, ettei omaansa osaa kattoa sillä tavalla "sisustusmielessä". Varsinkaan, kun meillä tää sisustuksen teema on useinmiten "Hallitsematon täyskaaos"...

Mulla ihan kiva päivä tiedossa, pääsen töihin :) Isäntä haluaa jotain hommia tehdä tässä tontilla, niin pääsen tonne yritykseen heilumaan loppupäiväks. Oon nyt ollu muutamia päiviä tässä viime viikkoina, ja voin kyllä sanoo, että kyllä hermo lepää! Kiva tehdä jotain ihan muuta ku tätä ainasta samaa, nähdä ihmisiä ja olla omissa ajatuksissaan. Kyllä on ihan erilainen olo, kun tulee kotiin! Kai tuo ukko sit kuitenkin jotain on alkanut tajuta, kun on kattonu mun naamaa tässä viime aikoina. Olen itekki ollu hieman huolissani taas kun on tullu tuttua itkuisuutta ja ahdistusta pintaan. On kuitenkin sen verran vähän aikaa tuosta sairastamisesta, että väkisin on varppeilla.

Mut nyt aamuteet naamaan, mul on terapia eka ja sit duuniin...

- M-o ja Yllis 24+4-

Vierailija
26/66 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

WATTULILLE peukkuja paljon:))) hyvää sinne massuun kuuluu, tulet sitten heti kertomaan!!!

ompulle kanssa onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista:) ja samaa mieltä, uusi pino vaan syyskuuksi, itse en kans osaa linkittää ketä täällä on, mutta jos ei kukaan avaa sellasta linkkipinoa niin sitten tällänen karvalakkimalli ainakin:) mä olen kanssa ihan sisustusfriikki, se on niin ihanaa laittaa asuntoa kauniiksi:) toivotaan että sun olo ei mene mahottomaksi, mutta muistat sitten ajoissa avata suusi ja kertoa jos ahistaa liikaa, jookos kookos?

leannan vauvakuulumisia kaipailen??

me käytiin eilen ostamassa veikolle kiesit:)) olikin mulle ihan uusi tuttavuus tämä merkki. Eli päädyin ABC design bramy lux-malli yhdistelmiin, aivan IHANAT!!! värinä suklaanruskea jossa vaaleansinistä tehostevärinä, mukaan sitten tuli sitteri, amme ja tukujalat siihen, ja lämpöpussi. Kohta alkas olee kaikki kasassa:) jotain pientä tietysti... eilen lähti kelan lappu postiin, ja rahana nyt sitten sen avustuksen otan. Olen tyytyväinen, kirppikseltä löytyi eilen hyvä villasekote haalari kevääksi, lakanoita ja pinnasuojatkin...

yksi tuttu sai sunnuntaina pojan, kaksi päivää yliaikainen ja painoi 4800g ja 54cm pitkä:)) iso mies!! äiti oli järkyttyny synnytyksestä ja repesi tosi pahasti... hui!!

Nyt oottelemaan kun pieni talo preerialla alkaa:)

mami ja veikko 22+6

Vierailija
27/66 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watun kuulumisia koitan kurkkia ahkertasti (hiukan ajoissa ehkö vielä :)), Toivottavasti menee kaikki hyvin ja näkymät on sellaiset kuin pitääkin!

Kateellisena luen teidän sisustusjuttujanne, Ompun (?) "hallitsematon kaaos"- tyyli kuullosti kovin, kovin tutulta! meillä oli suunnittelija aikanaan suunnittelemassa tuon (edelleen keskeneräisen) keittiön, hänen taksansa oli 20e/ neliö keittiön, vessan ja pesutilojen osalta, 10e/ neliö muut huoneet. Tosin siinä ohessa saatiin ihan hyviä vinkkejä ja ajatuksia noihin muihin huoneisiin, ihan ilmaiseksi :D Ja tu okeittiö on tosiaan kesken, siinä pitäisi tuo ulkoseinä kurkata vuorauksen alta, ulkokeutta siis. Ja se homma PITI tehdä tänäkesänä, vaan SEKIN jäi. Kovin tuttu tyyli tältä kesältä :( Joten seinien sisäpintoja ei päästä tekemään, ja tuon seinän kaappeja ei voida iskeä kiinni, jos joudutaan hirsien vaihtohommiin.

Meillä esikoisen koulu sujuu vielä toistaiseksi *kopkop*, mutta toisikolla takkuaa todella pahasti. Lähinnä siis tuollaista teini-iän takuilua, opettajille haistattelua ja koulusta kesken päivän poistumista. Ei mitään mitä kovin vakavasti ottaisin (tuon esikoisen ongelmien jälkeen kaikilla on eri mittasuhteet). Tyttö onneksi on tunnollinen :) Ja kuopuksellakin sujuu ihan mukavasti. Niitä kavereita ei vaan ole, mutta hyvin hän muuten koulussa viihtyy ja läksynsä hoitaa.

(.) ei mitään uutta. Edelleenkään ei mitään kunnon "oloa" tulokkaan sukupuolesta, kaikista muista on tässä vaiheessa ollut jo ihan täysi varmuus. Ehkä enemmän poikaa kuitenkin itse veikkaisin? Ihan sillä että tämä raskaus on ollut niin vaivaton- tosin kyllä 2 pojasta on ollut ihan alkuraskauden krämppääkin, siitä eikoisesta ei kyllä ollut mitään.. Jos nyt tuonne tiistaille jotenkin malttaisin. Tai pakkohan se on :D Toivottavasti sen jälkeen olisin jo viisaampi :)

Kannatan myös uutta pinoa syyskuulle, linkitellä en osaa. Ja se jok alinkittää voisi nyt sitten korjata sen la:n kohdaltani siihen 7.1....

Andrea 20+6 (huom, olen oppinut laskemaan viikkoni! :D)

Vierailija
28/66 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi hieman kammo niistä edellisistä pätkimisistä eikä toisaalta ole ollut mitään kummostakaan taikka jaksujakaan ajatella mitään. Kummasti iski hetkellinen jumituskausi, kun loppui kesä kuin seinään vaikka ihanalle tämä raikkaus tuntuukin!

Wattu menee ultraan, peukkuja! Ja hyvinpä nyt muistan kelle, mutta onnea Pienen Prinsessan kasvattajalle

Vierailija
29/66 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi hieman kammo niistä edellisistä pätkimisistä eikä toisaalta ole ollut mitään kummostakaan taikka jaksujakaan ajatella mitään. Kummasti iski hetkellinen jumituskausi, kun loppui kesä kuin seinään vaikka ihanalle tämä raikkaus tuntuukin!

Wattu menee ultraan, peukkuja! Ja hyvinpä nyt muistan kelle, mutta onnea Pienen Prinsessan kasvattajalle

30/66 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja watun ultrakuulumisia ootellessa:)

Mellä mitä todennäköisimmin talo kaupat tehdään lopullisesti sitten ens viikolla, eli nyt löydettävä äkkiä väliaikas aunto jostain lähistöltä.. yks kolmio rivari olis ihanne paikalla, mut ei siitä taitas tulla yhtään mitään niin ahtassa:/ käydään nyt kurkkaa huomenna kuiteskin, kun on kuulemma tilava (82neliötä,eli about puolet nykysestä talosta;)) Jos nyt kuitenki ees jonku neliön löytäis.

Dolcevita: olit kyselly aiemmin, et käyäänkö nallentuvalla. Ei olla käyty, ollaan käyty ke aamusin hyökiksen seurakunnan perhekerhossa ja to aamupäivisin ohkolan perhekerhossa seuratalolla:) Sinne mukaan sitte vaan:)

Mamiof, sehän sopis just hyvin, et jos sulla menee yli odottelu ja mulla rv 39 käynnistävät, ni samoihin aikoihin oltas hyvinkäällä sitten:)

Kiva jos sait ihanat vaunut:) Mä aion ne edget katsastaa kuhan uudet värit tulee:) Parin viikon päästä sitten:)

Kerholla oli tänään me&i esitteijä ja hitsit kun piti taas sortua pojille tilailemaan;) Ei paljon pitäis..

Mulla kans liikkeet tuntuu jo selkeemmin ja useemmin:) Maha on kyllä niin sivuille levinny, ihan erilainen ku pojista;)

Nyt jatkettava..

mami@6 ja neti 20+3

31/66 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks ku kesti, hoidettiin muitakin asioita samalla.

Olo on aika hämmentynyt, yksi vauva oli enää ei jälkeäkään toisesta, no parempi näin kerta sen noin piti mennä ettei ollu mitään elotonta siellä ja toinenkin siis sen suhteen turvassa kun ei tarvi vuotoja nyt pelätä kerta on kuivettunut pois!

Se mikä hämmentää on se et vauva oli viikkoa pienempi ja muutenki jo testasin ajoissa positiivisen ja nyt muka olisin testannut 2+6 positiivisen, voiko olla mahollista? Ihan apteekin testillä...vauvalla oli navasta suolet ulkona joka on kuulemma vielä 11+ viikolla ihan normaalia mut myöhemmin ei ja sitä sit tarkkailtas, nyt ei tarkkailla kuulemma.

Väkisinkin tulee mieleen et kun se toinen ei ollut elinkelpoinen niin mitä jos tää toinenki on jotenki sairas kuitenkin, ei kasva kunnolla jne. Neuvolassa sillon ku katottiin oli jo ihan vauvan näkönenki senki takia epäilen ton kätilön sanomisia nyt suuresti.

Soitan huomenna neuvolaan et mitäs tehtäis en kyllä ala oottaan marraskuun alkuun rakenneultraa, et jos se laittas vaan lähetteen lääkärille tai sit meen yksityiselle, jos se osais suositella jonku hyvän lääkärin, täällä päin ku ei mitään Brunoja ole.

Tällästä tänne siis...

wattu

Vierailija
32/66 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamikaima: sovittu:) näemme sii h-käällä, sovitaanko jo joku päivä:D ja sitten pyydetään kätilöltä että voinko päästä samaan huoneeseen "mamin" kanssa?:D

Wattu: uskon että olo on vähintäänkin hämmentynyt... epätodellinen ja huoestunut. Mutta totta on se, jonka jo itsekkin totesit että jos sen noin piti mennä, niin nyt on toisella turvallinen maasto kasvaa... mun mielestä kuulostaa kyllä todella oudolta että olisit plussan voinut testata muka 2+6??? mites jos sulla ovis on sitten ollutkin hiukan oletettua myöhemmin? onko sulla epäsäännöllinen kierto? etkä todellakaan odottele mihinkään marraskuuhun, pitäähän sun päästä aikasemmin lähetteellä ultraan, ihan mielenrauhan takia!! ja tosiaan, sitten vaikka sinne paikalliselle "brunolle" kovasti haleja sulle:) ilmottele mitä neuvolassa sanoivat.

Mulla ne hankinnat edistyy:) hommasin jo sitterin ja hoitolaukunkin, enää isoja hankintoja onkin sitten amme jaloilla! sitten sellaset tilpehöörit hankin vasta marras/joulukuussa.

Täällä vähän sellanen olo, ettei vaan kipeäksi ole tulossa:( aivastelen ja nyt on pää kuin haminan kaupunki... saas kattoo!

nyt lähen vetäsee parin tunnin päikkärit.

Ihanaa viikonloppua kaikille, minä palaan maanantaina kulmille naukumaan:)

mami ja veikko rv 23:)))))

33/66 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee taas viikonloppu tarpeeseen:) Ekaluokkalaistakin väsytti aamulla niin paljon, eikä ois jaksanu millään lähteä kouluun.

Watulle jaksuja!! Näin se sitten tosiaan parempi, niin mahtuu hyvin pikkuinen siellä kasvamaan ainakin nyt stten. Kyllä siellä on kaikki hyvin, vaikka vastasikin viikkoa pienempää. Mulle sanoivat rakenneultrassa, että koko vaihtelee tosi usein 1-1,5vkoa suntaan jos toiseen, erilailla jokainen ottaa kasvua kiinni missäkin vaiheessa. Onhan ne vauvat syntyessäänkin niin eri kokosia, että kasvuvaiheessa jo kohdussakin:)

Mielenrauhan tietty saat, jos käväset yksityisellä:)

Pitäs joo mami kattoa joku hyvä päivä:) Mulla ois 3.01 rv 39, et sillon jos vimeistään rehvattas:)

Laitat sit lähempänä tuntemuksia, et millon vois syntyä,ni koitan ujuttaa itelle käynnistys ajan;)

Toivottavasti ei nyt tauti iske päälle!

Huutelin ihania rinsessan vaatteita jo jonkin verran:) Jos löytyyki tammikk. ylläri pippeli, ni saahan ne sit myytyä;)

Mukavata viikonloppua kaikille:)

mami@6 kera neidin 20+4

Vierailija
34/66 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäolen perskules vieköön ollut nettipimennossa... Me superhakkeritkiikutettiin konetta korjattavaks sen takia että salama rikkoi.. ja vielä mitäsoitti korjaaja että täällähän on yks johto irti. Minä olen roudannut aparaattia ison mahani kanssa ikean kassissa edestakas..No kuluuhan se aija noinkin!

Pahoittelut Watulle tuosta toisen pienokaisen katoamisesta, kyllä nyt sun mieltä heitellään edestakas. Just kun olitte tottuneet ajatukseen, niin nyt näin! Mutta Onnea siitä mahassa kasvavasta, toivotaan ja varmastikaikki hyvin,yritäkeksiä joku syy päästä uudelleen ultraan oman mielenrauhasi takia!

Ja mamit,älkääs jättäkö mua Hyvinkään keikasta,mulla se suunniteltu sektio, veikkaisin että joulun jälkeen eli vaikka 27.12? Meillä olis 13v. hääpäivä, pyöräyttäisin isännälle paketin ja sitten kysäsen mitäsä mulle teit tai hankit???

Hankintoja ei meillävieläole tehty, pitäs nyt hoitaa tuo laajennus ja ah, sitten päästä sitä uutta olkkaria ja meidän makkaria sisustamaan! Mä tykkään sisustaa,olen aikoinani tehnyt sitä jonkin verran työksenikinja suunnittellut huonekaluja yms.. Taiteilijana välillä intoutuu vähän muillekkin saroille.

Ja niinkuin aikasemmin sanoin,yritän nyt saada sen näyttelyni valmiiks ja vouhkata sitten vasta vauvajuttuja. Sit on tosi hyvin aikaa.

Voikaa hyvin, pakko laittaa noille raksalla ahertaville jotkut sandwichitpöytään...

DolceVita ja mammanpoika rv. 22+1

35/66 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli hiukan kaaoottinen kun kaikki jännitys purkautu, nyt paremmalla mielellä :) En mä sitä kaksosraskautta suremaan jää, olen hyvin tyytyväinen yhteenkin, touhua riittää siinäkin tällä kokoonpanolla! Eikä se kokokaan niin huoleta, ei tarvi isoa fibaa mitatessa ku vaikuttaa jo paljo, ite tiän et koska on ovis ollut, mulla on säännöllinen kierto ollut ja ne tiedot riittää mulle, mut se napa asia sentakia haluan varmistaa aikasemmin et se olis ok ja neuvolassa ihmetteli kyllä kovasti kun ei kontrollia annettu ja sovittiin et neuvolalääkäri kattooku mulla on se lääkäriaika seuraavaks ja jos ei viisastuta yhtää se laittaa varmasti lähetteen polille.

Kiitos teille myötäelämisestä!

36/66 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wattuwarpaalle onnittelut ja samalla lohturutistus! Hienosti kyllä ajattelet toisesta pikkuisesta jota ei enää ole. Toivottavasti pääset piakkoin uudelleen ettei tartte itekseen aatella niitä suolijuttuja!

Täytyy kyllä kadehtia noita teidän aktiviteetteja tavaroiden hommaamisten suhteen! Mää en oo saanu mitään vielä oikein aikaseksi...meillä siis kaikki periaatteessa löytyy mutta ovat niin likaisia että tarttevat kunnon käsittelyn. Sen verran tällä viikolla ollaan saatu aikaseksi että hommattiin tuolle 3v:lle vihdoin "isojen poikien sänky" joten pinnari on putsausta vaille valmis pikkusiskolle. Juuri mitää ei tartte siis ostella pikkuiselle ku kaikki pitäisi löytyä jo valmiina. Muutaman kestovaipan aattelin ostaa ku niitä tulee käytettyä. Ihan mielenkiinnolla ootan huomista ku pääsen hypistelemään yhtä uutta mallia tuonne kauppaan :) (ilonsa kullakin =D)

Remonttia ja sisustamista! Täällä kans yks joka tykkää sisustaa, muttei tätä ahtautta! Meillä ois tarkotus rakentaa uus (jos löydetään mieluinen tontti) taikka ruvetaan laajentamaan tätä vanhaa. Ja sittehän sitä eletään kaaoksen keskellä ihan kirjaimellisesti...nyt siis eletään seesteistä "katsotaan nyt" aikaa...ei tahtos oikein jaksaa kumpaakaan tässä tilanteessa..

AAAAIvan ihana hauvavauva teille tullu Omppu!! Ihan kateeksi käy :) meillä tuo suhde on siis ollu toisin päin, ens kesäksi tosin on vihreää valoa näytetty meidän hauvavauvan osalta.

Andrealle halit lasten koulunkäynnin suhteen, voiko nuo lapsukaiset ymmärtäis että se on niitten parhaaksi vaikkei se mukavaa ookkaan...

Ihania treffejä ootte järkkäilemässä Hyvinkäälle! Toivottavasti onnistuu, oishan se mukavaa olla tuttujen kanssa synnärillä yhtäaikaa :)

Kävin tänään siellä omalla lekurilla noitten suppareiden ja raskausmyrkytys hälytysten vuoksi. Aiemmin kerroin että aika torstaina ja kyllähän mää kävinki siellä eilen mutta ihan turhaan sillä aika oliki vasta tänään..raskausdementiaa..

Vauva voi hyvin, nyt näytti myös takamuksensa kunnolla joten tyttö on tulossa se täytyy nyt jo viimeistään uskoa! Kokoarvio oli 1205g ja la ois tän puolesta jo 16.11 mutta eihän sitä enää muutella (koko ajan on ollu isompi ku menkkojen mukaan lasketaan, ovat vaan olleet tosi nihkeitä tuota muuttamaan vaikka kerroin oviksen olleen aiemmin...neuvolassa laskevat siis vielä myöhemmän la:n mukaan mitä ite). Ihanasti oli jo posketki pyöristyneet ei ollu sellasen ruipelon näkönen enää, on niiiin sulonen pikkuneiti että!

Niin ja istukka voi myös hyvin (mullahan oli toksemiaraskaudessa siinä kuolio) ja napanuoravirtaukset erinomaiset! Joten maanantaisten hälytysten mukaisia epäilyjä ei masusta onneksi vielä ainakaan löytynyt! Lekuri kertoi että vauva on jo hyvänkokoinen ja -vointinen joten sen vuoksi ei tarvitse pelätä, ja kuulemma hyvät viikot jo menossa, kolmosella ku sais viikot vielä alkamaan niin sais huokasta ja syvään!

Tänään sitte kerrottiin noille isoveljille että heille ois pikkusisko tulossa. Eivät millään meinanneet uskoa että meille vois tyttö tulla =D

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!

nani ja Junnu 27+4

37/66 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin noukkimassa tuota esittelyä vanhasta pinosta. Katelkaahan tietojanne läpi onko oikein ja sitte tuohonhan voisi lisätä muita juttuja jos haluatte esim. synnärin...Tän voi sitte kopioida uuteen syyskuun pinoon tästä helposti se joka sen nyt sitte laittaaki pystyyn...

La pinoa:

*Lokakuu 2010*

-MiniUnikko la 21.10.10 viides lapsi

*Marraskuu 2010*

-nani76 la 22.11.10 neljäs lapsi

*Joulukuu 2010*

-Maalaisomena la 12.12.10 viides lapsi

-Katjalah la 16.12.10 viides lapsi

-ananasmehu la 20.12.10 viides lapsi

-mamiof4 la 24.12.10 viides lapsi

-4nEmo la 24.12.10 viides lapsi

-DolceVita la 30.12.10 viides lapsi

*Tammikuu 2011*

-Andrea la 7.1.11 viides lapsi

-Mami@6 la 10.1.2011 seitsämäs lapsi

*Helmikuu 2011*

-Mijeera la ?/? viides lapsi

-Pirre77 la ?/? viides lapsi

Jo syntyneet vauvat

-Leanna8 poika syntyi 29.7.10 rv 37+6

3380g/50cm/36cm (la 13.8.10 kahdeksas lapsi)

Vierailija
38/66 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirakin odottaa seuraa tuonne pihalle ja puskan juureen. Se on yleensä miehen hommia iltaisin, mutta nyt on mies järkkärihommissa vielä tämän yön, joten velvollisuudet lankeaa minulle :)

Watulle ainakin tsemppiä, aika hämmentävältä kuullostaa ?! Pääasia nyt kumminkin lienee, että se yksi pikkuinen voisi hyvin! Mulla on tytön odotuksessa mennyt aikanaan kaksonen kesken rv 10, enkä ihan hirveästi sitä surrut. Tyttö oli kuitenkin terve (vaikkei niin hyvävointinen) syntyessään rv 36+.

Nanille myös tsemppiä, josko nyt tällä kerralla säästyisit suuremmalta myrkytykselä?! Toivotaan ainakin kovin kovasti, ja onneksi jokainen viikko on kotiin päin!

Jotain (.) juttuakin minun visiin piti kirjoitella? vaan mitä? Ainakin kateellisena luen teidän tarvikehankintojanne. Meillä siis edelleen on vain tuo pinnis.. ei muuta. Nyt olen sentään suunnilleen hajulla millaiset vaunut haluaisin. Nimenomaan sen -isi:n kanssa. Emmaljungan smart duot tai city crossit tuntuisi kätevimmiltä, nimenomaan se erillisen kopan ja ratasosan kanssa. Mutta ongelma vaan on, että tän vuoden kankaista sulatan ainoastaan sen tietyn ruskean (brown check), ja ensivuoden kankaista ei sytytä oikein mikään (eipä haittaa kun uusia en kuitenkaan voi hankkia :D). Joten vaunuitta taitaa vauva jäädä :P tosin törmäsin vauvan myyntipalstalla niiin nätteihin teutonian yhdistelmiin, jotka siis on meitä ajatellen melkoisen epäkäytännölliset; ei tavarakoria nimeksikään, eikä ne oikein maalle sopivilta muutenkaan vaukuttaneet. Mutta oli ne nätit :D Eikä hintkanaan ollut paha. Mutta jos nyt kuitenkin osaisin olla järkevä, ja ajatella käytännöllisyyttä, kerrankin?

Tuossa käytännöllisyydessä en tähän mennessä elämässäni ole ollut kovin hyvä; meillä on mm valkoiset, ei-vesipestävät sohvat olohuoneessa :D ja perheessä on kuitenkin lapsia ja eläimiä :D Samoin viime vuodenvaihteessa hankkimani auto, siis eka velalla hankkimani menopeli, on ihan tavis- farmari, eihän siihen mahdu edes tämä perhe ,saati sitten kun perhe vielä kasvaa. En tainnut aikanaan osua siihen jonoon missä jaettiin maalaisjärkeä ja käytännöllisyyttä :D

Olin tänään serkkuni lapsen ristiäisissä. Minusta tuli hänelle kummi, ja olen siitä tehtävästä kovin otettu :) Ja nyt uskalsi jo kummipojan äitikin kysyä koska meidän perhe kasvaa :D Samoin muu suku uskalsi suoraan kysyä jotta koska :D Olen edelleen pitänyt nimittäin samaa linjaa, etten ole asiaa huudellut, ajattelin että huomaavat sitten aikanaan. ja huomasivathan nuo ;)

Hyvää (pian) alkavaa viikkoa, minä koitan kärsivällisesti odottaa sitä tiistain ultraa.

Andrea 21+1

Vierailija
39/66 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie

vaan

taas

tässä

testailen

ja

sit

valitan

jonnekin

ylemmälle

taholle.

Vierailija
40/66 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus: alkuun taas ihan hölynpölyä.

Pikkuisen on ottanut aivoon miun hylkääminen tällä sivustolla ja saas nähä, tuleeko tääkään teksti perille.

Watulle tsempitykset mielen myllerrykseen ja hop seuraavaan ultraan selvittämään pienen kuulumiset! Ja jokuhan täällä kantaa Prinsessaa mukanaan, onnea!

ON: Ei kummosii. Liitoskivut helpottaneet hieman taatusti palatakseen taas kovempina. Oikeastaan sattuu vaan juostessa. Vauva potkii hurjasti ja heittää kuperkeikkaa minkä kerkee ja minä olen iso, mutta en taida jaksaa sitä taas murehtia.. Neuvola oli 1,5vkoa sit ja siellä kaikki ok, tajusin, ettei terkka oo viikkopainoa mulle merkannukaan, tajunnut, et toivoton tapaus :D

Hankinnoista: tuplat hankin, Brion Twinetet, kun huutiksen kautta sain tosi edullisesti. Meijän vanhat yhdistelmät, sitteri ja turvakaukalo on palautuneet kavereilta, pinnasängyllä en pidä kiirettä. Muutaman vaatteen oon Lindexiltä ostanut, unisexiä vielä.

Viime viikon ke laitoin netissä Kelan hakemukset ja postitin perään terkan todistuksen. Jo tän viikon ma oli tehty äippärahapäätös ja tilattu pakkaus! Ei mulle kyllä koskaan ennen oo pakkaus ollut tulossa näin ajoissa.

Nyt lopetan tähän ja odotan ihmettä!

Ananasmehu viikkoina 23+6