Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin olla katkeroitumatta?

Vierailija
09.08.2010 |

Kaikki ei todellakaan alkanut kunniallisesti, eikä ole jatkunutkaan kunniallisesti. Minulla oli 10 vuotta ihanaa suhdetta alla kihlattuni kanssa, olimme juuri muuttaneet rakentamaamme unelmataloon, kun toinen mies tuli ja vei sydämeni!

En ollut ikinä pettänyt kihlattuani, edes harkinnut, mutta tämän miehen kanssa tiesin, että paluuta entiseen ei enää olisi. Mies oli naimisissa, mutta suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta taloineen ja lapsineen. Mies oli tosin käynyt kaikki lapsettomuushoidot läpi vaimonsa kanssa ja syy olisi nimenomaan miehessä. Emme siksi käyttäneet ehkäisyä, ja yllätys, yllätys, tulinkin raskaaksi kuukauden tapailumme jälkeen!

Kerroimme puolisoillemme tilanteesta. Olisin halunnut pitää lapsen, mutta siinä vaiheessa kaikki oli shokkia minulle (oma käyttäytymiseni, uusi rakkaus, aiheuttamani tuska kihlatulleni, rakentamamme talo...), joten päädyin aborttiin. Halusimme uuden miehen kanssa nauttia ensin kahdestaan ajastamme ja kävimme katsomassa yhdessä taloja.

Miehellä piti olla yksi ilta vielä vaimonsa kanssa, mutta sinä iltana vaimolla meni nilkka ja joutui olemaan muiden hoidettavana pari viikkoa. Sanoin, ettei aikamme ole viikosta kiinni ja mies jäi huolehtimaan vaimostaan. Siinä kohtaa suhteemme oli muka loppunut, mutta jatkoimme intohimoista suhdettamme salaa.

Muutaman kuukauden jälkeen tuli viesti: vaimolla todettiin pahanlaatuinen syöpä ja elinaikaa annettiin kaksi vuotta. Sen jälkeen emme etsineet enää yhteistä asuntoa miehen kanssa, mutta jatkoimme tapaamistamme edelleen. Rakastimme molemmat toisiamme, mutta minäkään en halunnut, että mies olisi siinä vaiheessa jättänyt vaimoaan.

Oma kihlaukseni purkautui ja jäin yksin rakentamaan taloa loppuun. Tapaamiset miehen kanssa jatkuivat, mutta jossain vaiheessa hän alkoi rakastaa jälleen vaimoaan. Syöpähoidot etenivät, kunnes ne keskeytettiin: vaimo oli raskaana! Koska takana oli niin monet lapsettomuushoidot, hän halusi pitää lapsen.

Raskaus oli vaikea, mutta terve vauva syntyi kolmisen viikkoa sitten. Miehen suhtautuminen minuun on muuttunut jälleen lämpimäksi ja rakastavaksi viimeisten 5 raskauskuukauden aikana. Vauvan synnyttyä mies luonnollisesti haluaa olla lapsensa lähettyvillä niin paljon kuin mahdollista ja antaa tälle kaiken. Pidämme päivittäin yhteyttä, mutta emme näe nyt muutamaan viikkoon.

Mies muuttaa perheensä kanssa suurempaan taloon. Tunnen syvää katkeruutta. MINUN piti olla se, jonka kanssa hän hankkii lapsen ja MEIDÄN piti muuttaa yhteiseen taloon, MEIDÄN piti nauttia yhdessä ja elää onnellisesti. Nyt seuraan sivusta, miten rakastamani mies tekee sen kaiken jonkun muun kanssa.

Toisaalta mies pitää minuun yhteyttä edelleen ja näemme edelleen ja silloin aikamme on upeaa kaikilla tasoilla ja molemmilla on hyvä olla toisen lähellä. Tapaamisten jälkeen olen kuitenkin yksin ja taas katkera.

Kyllä, olen toinen nainen ja suhteessa naimisissa olevaan mieheen, jolla on vastasyntynyt vauva ja jonka vaimo on syöpäsairas. Voitte moralisoida, miten saan nyt oikeutta, kun teen tällaista ja lähdin tällaiseen touhuun, mutta auttaako se jotain? Olen joka tapauksessa ahdistunut, masentunut, voimaton ja katkera, mutta yritän työskennellä, että tuo katkeruus ei ottaisi valtaa.

Rakastan miestä, enkä tekisi tällaista yhdenkään muun takia. Vaimon syövän toteamisesta tulee pian pari vuotta, joten suhteemme miehen kanssa jatkuu jo kolmatta vuotta. Pelkästä ihastumisesta ei ole kysymys. Minun kohdallani on raastavaa, etten tiedä, pitäisikö yrittää lähteä eteenpäin ilman miestä vai odotanko, että syöpä korjaa satonsa. Silloin saisin miehen ja lapsen, jolla ei olisi enää äitiä. Haluaisin olla lapselle äiti ja rakastaa häntä kuin omaa.

Olemme erittäin läheisiä miehen kanssa ja olemme eläneet rankat ajat läpi, mutta toisaalta minä olen kuitenkin ollut vain sivustakatsoja. Toivon, että saisin joskus oman elämän...

En tiedä, miten jaksaisin uskoa vielä kaikkeen. Miten jaksan seuraavaan päivään, kun seuraava päiväkin on vaan pelkkää tuskaa.

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täsmää niin hyvin syövän, vauvan iän ja monen muunkin kanssa. En olisi kyllä ikinä uskonut, että mies on noin törkeä vaimoaan kohtaan! Ja kaikissa tilanteissa joissa heitä nähdään ovat niin onnellisen oloisia, kun nyt menee niin hyvin, kun on viimeinkin se kauan toivottu lapsi, vaimon tilanne hyvä ja suhde voi kuulemma paremmin kuin koskaan. Pitäisköhän vinkata vaimolle tästä ketjusta... tietty en voi olla 100% varma, että on juuri samasta perheestäkyse, eli en ehkä uskalla, etten sotke heidän elämäänsä.

Sopii hyvin kuvaan, että näytetään niin onnellisilta. Ja mikseivät olisikin onnellisia, kun saavat leikkiä perhettä ja mies saa tyydytettyä itsensä minun kanssani. Olen vain ollut niin helvetin tyhmä, että olen uskonut kaikkea sontaa, jota minulle on syötetty.

Kerro toki lisää yksityiskohtia, niin voin kertoa, onko sama perhe. Sitten voit vinkata vaimolle tästä ketjusta ja JOKU MUU olisi tehnyt vihdoin paljastuksen.

Vierailija
142/162 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän? Luuletko, että hänellä ei ole tarpeeksi kestämistä sairaudessaan juuri synnyttäneenä. Joko provoilet pahemman kerran tai sitten koko elämäsi on live-provoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut, että näillä palstoilla saa aina haukut ja arvostelut päälleen, olipa aihe tai kanta mikä tahansa. Ja jos tekee ensin näin ja sitten toisin, molemmat ovat yhtä huonoja.

Pitää olla aika hyvä itsetunto, että kirjoittaa mitään henkilökohtaista tänne.

Vierailija
144/162 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vedättänyt yli kaksi vuotta ja minun kuuluisi vain hymistellä ja unohtaa koko juttu? Kyllä unohdankin, mutta vasta vähän ajan kuluttua.

luuletko, että se nollaa sen, että sinua on "vedätetty" kaksi vuotta, saatko sillä onnea ja iloa, epäilen kovasti. Sinä olet itse lähtenyt tieten tahtoen suhteeseen, varatun miehen kanssa saanut orgasmeja ja menetetyn(?) itsetunnon.Jos tästä kaikesta on tuloksena katkera kostonhaluinen nainen, niin et ole oppinut kokemastasi mitään. Mutta, ihan miten haluat, sinähän siitä koston jälkiseurauksestakin saat nauttia;)

Vierailija
145/162 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kotona ei onnistu niin huorissa, maksulla tai ilman. Kyllä tuo mies osaa selittää vaimolleen asiat niin, että sinä näytät katkeralle nartulle, joka on juossut miehen perässä, vaikkei mies oikeastaan olisi halunnutkaan. Nyt viimeisenä vetona uhoat vauva-lehden palstalla, paljastumisella, etkä tajua, että joka tapauksessa tarinanne on ohi. Mielestäni olet säälittävän halveksittava typerys.

Vierailija
146/162 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni tämän tekstin muutama kuukausi sitten täällä samalla palstalla...

Vierailija
147/162 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat järjestäen teratogeenisiä = aiheuttavat pahat sikiövauriot, joten joku tässä sun jutussas mättää ja pahasti.

Joko mies valehtelee, ja sinä et ole oikeasta kotitilanteesta alkuunkaan perillä

Tai sitten keksit koko jutun.

Just niin kaksi varteenotettavaa vaihtoehtoa.

Vierailija
148/162 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mies meni naimisiin valitsemansa tytön kanssa. Eli HEIDÄN piti saada tuo kaikki mitä koitit havitella itsellesi.

[/quote]

..on asian ydin!

Vierailija
149/162 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole muutettu hiukan yksityiskohdiltaan niin, ettei ihmisiä tunnisteta. Eikös se ole ihan yleinen tapa.

joka oikeasti tuntee kyseessä olevat ihmiset. Kertomasi perusteella on hyvin helppo tunnistaa kyseinen perhe, koska ei varmaan montaa samoin speksein olevaa perhettä Suomessa ole. Siksi kummastuttaa, ettei kukaan olisi vihjannut vaimolle tästä ketjusta. Sen puolesta koko tarina epäilyttää...

Vierailija
150/162 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole muutettu hiukan yksityiskohdiltaan niin, ettei ihmisiä tunnisteta. Eikös se ole ihan yleinen tapa.

joka oikeasti tuntee kyseessä olevat ihmiset. Kertomasi perusteella on hyvin helppo tunnistaa kyseinen perhe, koska ei varmaan montaa samoin speksein olevaa perhettä Suomessa ole. Siksi kummastuttaa, ettei kukaan olisi vihjannut vaimolle tästä ketjusta. Sen puolesta koko tarina epäilyttää...

jo nuo vakava sairaus, lapsettomuus ja sitten yllätysraskaus ja vieraissa pelehtiminen ovat sellaisia asioita joista voi tunnistaa, tai ainakin epäillä, että kyseessä on joku tietty pariskunta. Tuskin nuo asiat on muutettu, koska ovat aika oleellisia. Tai sitten kaikki on vaan satua, mikä on todennäköisempää.

Vierailija
151/162 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höhlin trolli pitkään aikaan". En tiedä, mitä tällä tarkoitettiin, mutta ihana ilmaisu! :) Saa minut hymyilemään...

Kun luen viestejä, joita olen kirjoittanut muutama päivä sitten, vaikuttavat ne todellakin siltä, miten melkein kaikki ovat kommentoineet: suhteessa ei ole rakkautta ja mies on sairaalloinen valehtelija ja hyväksikäyttäjä. Ensimmäinen kirjoitukseni oli pitkä, mutta siltikin siinä oli kuvattu lyhyesti vain olennaisimmat kohdat siitä, mitä on tapahtunut. Jo pelkkä otsikko kertoo, että kovin lämpimiä fiiliksiä ei ole tekstissäkään luvassa...

Tällä hetkellä olemme erossa pisintä aikaa, reilu viisi viikkoa, josta puolet vasta mennyt. Näkemättömyys stressaa ja siksi puran tunteita täällä. Jos hehkuisin onnea, en olisi näillä sivustoilla pyörimässä...

Tajusin yhden toisen viestiketjun kautta, että rakastumisen fiilis on juuri se, mikä pitää minut tässä suhteessa. Se fiilis on vienyt jalat alta, perhoset lepattelevat mahassa, kun näkee vain toisen ja kaikki muu ympäriltä katoaa. Jaoimme sen saman fiiliksen, kun kaikki alkoi. Rakasteleminenkin on taivaallista ja nautin asioista, joista en aikaisemmin pitänyt. Olen rohkea ja luotan. Toisen lähellä on äärettömän hyvä olla kaikilla tasoilla. Jos ei ole kokenut mitään sellaista ikinä, ei voi ymmärtää näitä sanoja.

Olin aikaisemmin tasaisessa ja hyvässä suhteessa, jossa rakastin ja olin rakastettu, mutta kun tapasin tämän uuden miehen, tunsin, että mikään ei olisi enää ennallaan.

Vierailija
152/162 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain lottovoitto, matka Turkkiin ja Mehmetin rakkaus puuttuu.

Vierailija
153/162 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen vaimon puolella... sä olet kumminkin terve.

Kaameeta että odottaisit vaimon kuolemaa saadaksesi hänen miehensä ja lapsensa.

Ehdotan, että jatkat eteenpäin ihan omaa elämääsi.

Vierailija
154/162 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hän oli ilmna hoitoja ja silti vaan elää vielä? Puhuukohan mies nyt ihan totta kuitenkaan?

Jos vaimo oikeastikin kuolisi mies varmaan pitäisi suruaikaa ennen kuin muuttaisi sinun kanssa yhteen ja muuttaisiko sittenkään, kun nyt ei kuitenkaan vaikuta siltä vaimo olisi kuolemassa ja mies vaan pysyy vaimonsa rinnalla.

Vierailija
155/162 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä kylläkin sitä saa mitä tilaa. Kaikki toiset naiset on loppujen lopuksi pelkkiä hoitoja.

Vierailija
156/162 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkat edelleen satuasi, kun sinut on jo todettu provoksi? Vai miksi ohitit esim. tämän viestin? Uskottavuutesi meni jo aikaa sitten.

Vastaan itse mitä kirjoitan tänne.

Vaikka vastaisinkin noihin kysymyksiin, mitä se hyödyttäisi? Ihan samalla lailla voin "satuilla" niihin, kuten kaikkiin muihinkin kysymyksiin. Aina löytyy niitä, jotka kyseenalaistavat tarinani, vaikka kertoisin oman nimeni ja varmuudeksi vielä osoitteeni ja kuva liitteeksi.

Kuten kirjoitin, minulla ei ole tarvetta tällä hetkellä paljastaa asiaa vaimolle. Minulla ei ole myöskään tarvetta todistella jokaiselle, että tarinani on tosi. En ole mikään julkisuushakuinen henkilö. Jos joku haluaa uskoa, että kirjoitukseni on provo, niin ok. Samalla lailla minäkin uskoin ja löysin paljon todisteita siitä, että minun ja miehen välillä on rakkautta... Sen näkee, minkä haluaa nähdä...

Haluaisin vain päästä tästä tilanteestani yli, jotta voisin taas nauttia jokaisesta päivästä täysillä, kuten tein ennen. Kiitos niille, jotka jaksavat kannustaa! Se merkitsee minulle paljon ja lämpimät sanat todellakin lämmittävät!

Vierailija
157/162 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hanki elämä!

Vierailija
158/162 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Onko vauva poika? Onko syntynyt heinäkuussa?

Onko vaimon etunimessä kirjain N? Mikä on vauvan nimen viimeinen kirjain?

Ei vastakysymyksiä. Jos olet niin innokas, että joku muu paljastaa sinut, niin kerro vastaukset kysymyksiini, niin voin sanoa onko kyse samasta tapauksesta. Vai oletko Porvoosta?

Miksi jatkat edelleen satuasi, kun sinut on jo todettu provoksi? Vai miksi ohitit esim. tämän viestin?

Uskottavuutesi meni jo aikaa sitten.

Vierailija
159/162 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimonkin tietää. Sitten peli on avonta kaikille ja mies saa tehdä avoimesti ratkaisunsa.

Vierailija
160/162 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea vastauksia, koska tekstisä silmään pisti se, että nainen tuli syöpähoitojen aikana raskaaksi ja sai terveen lapsen? empä usko. Mies on vetänyt sua 6-0.

Tai tää on huono provo.