Tinan tiukka elokuu, viikko 2
Aloin uuden ketjun, kun en löytänyt jaksanut haeskella vanhaa. Muut palstailijat sietäköön tämän.
Siispä tervehdys Vitonen, Ruisleipätyyppi, Vesipaastolainen, Tiitu, Eve ja muut. Miten meni viikonloppu? Itse selvisin melko kunnialla. Ei sokeria, eikä alkoholia, eikä oikeastaan nopean GI:n hiilareitakaan. Eli eka viikko meni suunnitelmien mukaan.
Ja paino oli viikko sitten maanantaina 73,7 ja nyt 72,2 kg, joten pitäisi varmaan olla aika tyytyväinen. Ei vaan millään malttaisi odottaa painon putoamista. Tosta 1,5 kg:stäkin on tietty iso osa vettä.
Positiivista on myös, että sika-ahtaiksi käyneet housut sujahtivat jalkaan jo paremmin. Ja kaapissa edelleen sipsipussit ja Tobleronet ovat koskemattomina...
Mitenkäs muilla?
-Tina
Kommentit (23)
Aamulla 62,5. Paljon liikuntaa ja vähän ruokaa. Mulla on kyl avioeron ykkösvaihe meneillään, että ehkä sekin vaikuttaa, ettei maistu ruoka kauheesti. Vaan ei haittaa. Pääkin pysyy kunnossa liikunnan avulla. Lähen tästä tulevan ex mieheni kanssa 7 km kävelylenkille. Tsemppivä ens viikkoon kaikille :-)
Me tilattiin pe Pizzataxista pizzat ja hyvältä maistui rasva, suola ja hiilarit. Nam!
Silti tilanne tosi hyvin hallussa. Kohta alkaa kutosella tuo paino, yes!
Ruisleipätyyppi, olet nimimerkkisi veroinen! Nauroin ääneen kun olit mässäillyt jälkiuunileivän nappeja. Ne on myös mun herkkua ja jälkiuunileipää popsin joka aamu.
Vitonen, sympatiseeraan sua täysillä. Työmatkat on ihan sikavaikeita laihduttajalle. Mä olen nyt vauvan kanssa kotona, joten on vain omasta tahdonlujuudesta kiinni nuo syömiset...
Nyt tiukasti kohti ensi viikkoa!
-Tina, 70,3