Lue keskustelun säännöt.
Upeita kuvia Hesarissa eilisestä ukkosmyrskystä
09.08.2010 |
Kannattaa katsastaa:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Myrskypilvet+vy%C3%B6ryiv%C3%A4t+n%…
Spookyn näköistä!
Kommentit (2)
kuvassa myrsky näyttää todellakin jättimäiseltä tsunamilta! Uskomattomia kuvia!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä hienoja kuvia!