Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita en ymmärtänyt ALIEN-elokuvassa -

Vierailija
26.03.2025 |

Jos uusi alien syntyy kun se facehugger hyppää munasta, kiinnittyy isäntään ja laskee sikiön tämän kurkusta alas niin miksi on niitä seiniin kiinnittyneitä "kill me" ihmisiä, joiden rintakehästä tulee uusia alieneita ilman munintaa ja facehuggeria?

Myös että eikö se Romulus-elokuvan juoni mene että tämän 1979 leffan aluksen romut on päätyneet jonnekin ja niissä on alien?  Eilen näkyi selvästi että alus tuhoutui jossain ydinräjäyksessä eikä romua voinut jäädä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ykkönen aika tylsä leffa, kun jauhetaan pääasiassa paskaa pöydän ääressä...

Vierailija
2/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ykkönen aika tylsä leffa, kun jauhetaan pääasiassa paskaa pöydän ääressä...

Kysyin olion lisääntymisestä, en paskasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliens-elokuvassa ei näytetä mitä ihmisille on tapahtunut seinään kiinnittämisen jälkeen. Itse olen aina olettanut, että facehugger on muninut kiinnityksen jälkeen, kun ihminen on puolustuskyvytön. Toisekseen voisi olettaa xenomorphilla olevan kyky lisääntyä myös ilman kuningatarta, koska siten laji voi levitä yksittäisen edustajankin toimesta. Kuningatar on vain tehokkaampi tuottamaan munia, kuin peruskuhnuri.

Vierailija
4/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romulus sijoittuu ajallisesti 1979 Alien ja 1986 Aliens elokuvien väliin. Muistaakseni Nostromoa ei nähdä Aliens elokuvassa, joten sen romu voikin esiinty Romuluksessa.

Vierailija
5/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä vaikeaa. Noitahan löytyy joka elokuvasta jos haluaa pilata kokemuksen etsimällä epäloogisuuksia.

Vierailija
6/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripleyn nännit

Vierailija
7/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä vaikeaa. Noitahan löytyy joka elokuvasta jos haluaa pilata kokemuksen etsimällä epäloogisuuksia.

Koska minä hauan pilata. Yhdessä leffassa oli näyttelijän paita vaihtanut väriä seuraavassa kohtauksessa. Miren se on mahdollista??

Vierailija
8/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit nyt tohkeissasi vastata kysymykseen.

Vierailija
9/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minä hauan pilata. Yhdessä leffassa oli näyttelijän paita vaihtanut väriä seuraavassa kohtauksessa. Miren se on mahdollista??

Kohtausta on saatettu kuvata eri päivinä tai paita on sotkeentunut lounastauolla?

Vierailija
10/11 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ripleyn nännit

Miten ne on epäloogisia 

Vierailija
11/11 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen nähnyt Alien leffan todella monta kertaa, niin tänään löysin todella epäloogisen virheen leffasta.

Kun Facahugger kiinnittyy Kanen kasvoihin ja myöhemmin kun Dallas saa tiedon sukkulaan, jossa hän istuu, että "Kanelle on tapahtunut jotain mielenkiintoista." niin kyseinen sukkula on kiinni Nostromo emoaluksessa ja myöhemmin kun Kanen ruumis heitetään ulos Nostromosta, niin näytetään sama sukkulan taustakuva, jossa Dallas oli aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi