Millainen mies ajelee karvansa, esim kainalot ja alapään? EV
Kommentit (97)
Heti kun mies pitää edes hieman huolta itsestään niin johan huudellaan homoja. Mun mielestä joku kainalokarvojen ajelu ei todellakaan ole mikään iso juttu, ajaahan suurin osa miehistä naamansakkin aamuisin. Tuolla periaatteella kaikkien pitäisi näyttää vähintään talebaaneilta ollakseen miehekäs mies.
Olen kauneudenhoitoalalla ja todella paljon käy asiakkaina ihan tavallisia miehiä eikä mitään jetset pintaliitäjiä tai homoja. Miehet hoidattavat jalkojaan, käyvät vahaamassa kulmiaan ja karvaisia selkiään. Jos mies nypityttää vaikka kulmansa ne siistitään eikä tehdä mitään transuviivoja otsaan. Pallien vahausta emme tee, mutta niitä kysytään todella paljon.
ajaa kriittisistä paikoista, jos ei sitten tykkää vereslihasta.
t. biker
ainakin kainalot ja välillä alapäänkin.
Eipä haise hielle, ihan hygieenisistä syistä sen tekee. Kuten me naisetkin.
vai onko miehelläsi niin lyhyt että sun huulet osuu karvoihin kun kapula suun sisällä?
ei ole posliini, mutta siistii. Ja ihan sen takia että kun kerran kokeili niin totesin etä kivempi antaa suuseksiä :)
Väitämpä että suurimmalla osalla ne karvat osuu huuliin. Ainakin oma vaimoni kykenee peittämään pienen pippelini kokonaan kitaansa.T: 11cm mies
eli siis "persvillat" (kuten asian itse ilmaisee). Joskus kesällä ajelee myös sääret, koska on kuulema v-mäistä kun savi ja hiekka tarttuu paakkuina jalkoihin.
Ja kyllä minä tykkään enemmän tämän nykyisen mieheni kanssa harrastaa aviollisia velvoitteita kuin ex-mieheni kanssa, joka oli "perinteinen, karvainen" mies..
(en käköjään osaa kirjoittaa tänä aamuna) (4/54)
on siis pyöräilyä harrastava..
Vierailija - 07.08.10 09:48
(en käköjään osaa kirjoittaa tänä aamuna) (4/54)
SIIS EN TODELLAKAAN OSAA KIRJOITTAA.. %)
Pitää varmaan mennä tuon juniorin kanssa päikkäreille.
Tuli juhannuksena saunoessamme huomattua mieheni vanhemman veljen ajelleen kikulit posliiniksi.!
Sen vehje kyllä näyttikin jotenkin isommalta kun karvat ei olleet näköesteenä. Myös hänen vaimo oli (on ollut kyllä ennenkin) posliini.
Tuli juhannuksena saunoessamme huomattua mieheni vanhemman veljen ajelleen kikulit posliiniksi.! Sen vehje kyllä näyttikin jotenkin isommalta kun karvat ei olleet näköesteenä. Myös hänen vaimo oli (on ollut kyllä ennenkin) posliini.
Saunotteko te kaikki keskenänne ja tuijotatte toistenne alapäitä?! En voisi kuvitellakaan saunovani miehen veljen kanssa. Aika irstasta menoa taitaa teillä olla..
Tuli juhannuksena saunoessamme huomattua mieheni vanhemman veljen ajelleen kikulit posliiniksi.! Sen vehje kyllä näyttikin jotenkin isommalta kun karvat ei olleet näköesteenä. Myös hänen vaimo oli (on ollut kyllä ennenkin) posliini.
Saunotteko te kaikki keskenänne ja tuijotatte toistenne alapäitä?! En voisi kuvitellakaan saunovani miehen veljen kanssa. Aika irstasta menoa taitaa teillä olla..
Siis saunotte muiden kun aviosiipan kanssa??
saunassa karvattomia miehiä. Onhan se söpöä toki, mutta ei miehekästä. Minäkin käyttäisin sen karvojen joka toisenapäivänä ajeluun vievän ajan johonkin älykkäämpään touhuun.
Onhan se typerän näköistä. Eikä voi ihmetellä niiden ihmisten peseytymistaitoa jotka väittävät että karvat haisevat. Perusasioissa harjoittelemisen varaa. Kainaloiden pesun luulisi olevan yksinkertainen juttu.
joka tekee mitä vaan naisen vuoksi.
saunassa karvattomia miehiä. Onhan se söpöä toki, mutta ei miehekästä. Minäkin käyttäisin sen karvojen joka toisenapäivänä ajeluun vievän ajan johonkin älykkäämpään touhuun. Onhan se typerän näköistä. Eikä voi ihmetellä niiden ihmisten peseytymistaitoa jotka väittävät että karvat haisevat. Perusasioissa harjoittelemisen varaa. Kainaloiden pesun luulisi olevan yksinkertainen juttu.
saunassa karvattomia miehiä. Onhan se söpöä toki, mutta ei miehekästä. Minäkin käyttäisin sen karvojen joka toisenapäivänä ajeluun vievän ajan johonkin älykkäämpään touhuun.
Onhan se typerän näköistä. Eikä voi ihmetellä niiden ihmisten peseytymistaitoa jotka väittävät että karvat haisevat. Perusasioissa harjoittelemisen varaa. Kainaloiden pesun luulisi olevan yksinkertainen juttu.
Sulla kokemusta ihan törkeistä kainalokarvoista ja niiden kanssa elämisestä?
Mä ajelen kainalokarvat koska muuten repii juostessa kainalot vereslihalle, etenkin nyt kuumilla ja kosteilla keleillä.
joka ajelee (tai siistii) alapäänsä karvoituksen, ilmaisi asian teille näin:
"Imisitkö itse peruukkia?" :D
Siisti, tavallinen perheenisä on.
Ennen oli miehet rautaa ja kainaloissa kasvoi karvaa. Nykyään on miehet valittavia vellipöksyjä.
Voi voi, onko ihoa hemmoteltu kosteusvoiteilla kun ei kestä kainalokarvoja? :D
Sulla kokemusta ihan törkeistä kainalokarvoista ja niiden kanssa elämisestä?
Mä ajelen kainalokarvat koska muuten repii juostessa kainalot vereslihalle, etenkin nyt kuumilla ja kosteilla keleillä.
Ehkä se sitten johtuu siitä että minulla on ollut vain tuo yksi seksikumppani joten en ole tutkiskellut useampia alapäitä, mutta siis... Kuinka ihmeen pieni pitää peniksen olla jos karvat osuvat huuliinne suuseksissä??? Vai upotatteko sen jonnekin kurkkuunne asti??? Ja toinen kysymys, kasvaako jollakin karvoja palleissa??
Oma mieheni on muutaman kerran ihan kokeillakseen ajellut alapään poliiniksi, on hyvin miehekäs mies ja olin tosi ihmeissäni kun yksi ilta tuli kylppäristä ajeltuna... En kyllä oikein pitänyt siitä, mutta koitin olla kohtelias. Ei onneksi ole tehnyt sitä kuin 2 kertaa muistaakseni. Kainalokarvoja ei mielestäni ajele, mutta ei sillä mitään hirveää pehkoa olekaan.
Mielestäni mieheni on sellainen sopivan karvainen. Välistä hän on ajellut myös alavatsan karvoja, jotka siis yltävät noin napaansa asti, ja ei se ole mikään pehko vaan sellainen sopiva. Siitä en pitänyt ollenkaan sillä minusta ne ovat todella seksikkäät. Rintakarvoja sillä ei juuri ole, ihan vähän vaan.
Mutta siis itse olen sitä mieltä että ei tarvitse miesten ajella karvojaan, ei varsinkaan posliiniksi! Tietysti jos on oikein karva-apina niin on hyvä vähän siistiä.
Ehkä se sitten johtuu siitä että minulla on ollut vain tuo yksi seksikumppani joten en ole tutkiskellut useampia alapäitä, mutta siis... Kuinka ihmeen pieni pitää peniksen olla jos karvat osuvat huuliinne suuseksissä??? Vai upotatteko sen jonnekin kurkkuunne asti??? Ja toinen kysymys, kasvaako jollakin karvoja palleissa??
Siis karvathan kasvavat lähinnä palleissa, joista ne on kriittisin ajaa pois. Itse aloitin alapään siistimisen, kun huomasin, että karvoitus oli levinnyt jos turhan pitkälle kalun varteen. Ajelen siis kokonaan pallit ja tuon varren, muualta lähinnä siistin ja lyhennän.
Kainalokarvat ajelen ja rintakarvat lyhennän. Muualla (kaulan alapuolella) ei sitten niin tumma karvoitusta olekaan.
...ja joidenkin hiki oikeesti voi haista pahemmalle karvoituksen kanssa. Mut ei hätää, moni on jo sen( sinusta huolimatta ) tajunnu. Tiedätkö, että moni mies myös naureksii halveksuen semmosille "karvamatoille", ketkä ei tajua tehdä asialle mitään... ;)