Millainen mies ajelee karvansa, esim kainalot ja alapään? EV
Kommentit (97)
mun mieheni siis tekee sitä. YÖK:-(
koukkuun, koska näyttäähän se paljas vehje isommalta :-D
Toki jos on 20cm mötkylä niin kyllähän se eri vaikutelman tekee kuin kynitty kalkkuna :D
rehottava karvapehko voi pahimmillaan peittää puoletkin, jolloin penis näyttää toella pieneltä ja surkealta.
Muista en tiedä, mutta mun mies ajelee silloin tällöin ( etenkin helteellä ) kainalonsa ja syyksi sanoo, ettei hiki silloin haise ja on mukavempi olo ( tottakai käyttää siis dödöäkin, mut you know ). Ja musta ainakin on siistimmän ja mukavemman näköinenkin ajeltuna. Eikä missään nimessä vähennä mieheni maskuliinisuutta. Aika heikoilla on maskuliinisuutensa kanssa, jos kainaloiden ajelu tekee homomaisen :D Alapään ajelua ehkä hieman vierastaisin.
koska sen mielestä se oli hygieenistä. Mä yritin sanoa että musta se on epäeroottista, mutta sitä ei kiinnostanut. Eipä meidän suhde sitten kyllä kestänytkään kuin pari vuotta. Mies oli siisteysfanaatikko ja minä en.
Työkaverilta olen kysynyt miksi se ajelee alapääkarvansa (en todellakaan muista miksi tämä tuli puheeksi, en siis ole nähnyt häntä alasti, onneksi!) ja hän sanoi että suuseksin takia. Hänestä ja vaimostaan on kuulemma ällöä jos on karvoja. Itse olen tästäkin eri mieltä, mutta mikäs siinä, ei kuulu minulle.
koska sen mielestä se oli hygieenistä. Mä yritin sanoa että musta se on epäeroottista, mutta sitä ei kiinnostanut. Eipä meidän suhde sitten kyllä kestänytkään kuin pari vuotta. Mies oli siisteysfanaatikko ja minä en.
Työkaverilta olen kysynyt miksi se ajelee alapääkarvansa (en todellakaan muista miksi tämä tuli puheeksi, en siis ole nähnyt häntä alasti, onneksi!) ja hän sanoi että suuseksin takia. Hänestä ja vaimostaan on kuulemma ällöä jos on karvoja. Itse olen tästäkin eri mieltä, mutta mikäs siinä, ei kuulu minulle.
Ei mulla kasapäin ole irtosuhteita. Mutta tosiaan... jos kainalot ajamalla saisi naista, niin kaikki miehet ajaisivat kainalokarvansa.
Itse aloitin sen puuhan kerran, kun sormiini jäi kainalostani irronnut karva. Olin jälleen kerran kuurannut kainaloitani urakalla, koska itseäni ärsytti hienhaju. En pidä deodoranteista tai mistään kosmeettisista tuotteista, enkä halua löyhkätä dödöltä tms. Noniin. Kyseisen karvan tyvi oli silminnähtävän töhnän peitossa. Siitä siis erotti sen karvatupen ja töhnäkerroksen. Päättelin, että jos moista ilmenee huolellisesta pesemisestä huolimatta, niin kainalokarvat saavat lähteä.
Ja homottelu tämän asian vuoksi on minusta naurettavaa ja typerää. Moinen kertoo kangistumisesta johonkin seskuaalikielteisen peräkylän ilmapiiriin, jossa hien ja paskan haju kertoo kunnon karjusta. Samalla kylällä naisetkaan eivät varmaan pese pillujaan ja huulipartakin niillä rehottaa.
Aion siis jatkaa. Homofobikot, kavahtakaa!
Näyttää kuuluvan, kun koet asiaksesi toitottaa asiaa täällä.
rintakarvoituksensa ja ajelee alapäänsä melkein kokonaan, kainalokarvoja lyhentää toisinaan. Ja ymmärrän oikein hyvin, muuten olisi koko rintakehä karvojen peitossa, eikä ne isot puskat kainaloissa todella oo kivat. Urheilee paljon joten siksikin noin kätevämpi, mutta muuten syynä eniten hygienisyys. En minäkään pitäisi karvoja kainaloissa tai jalkovälissä, sängestäkin tulee jotenkin tunkkainen, hikinen ja likainen olo, joten minäpä taidan sitten ollakin lesbo... :o) Makunsa kullakin, kyllähän jotkut miehet tykkää naisesta jonka kaikki karvat on luonnontilassa, meillä sellainen on kauhistus.
Ei mulla kasapäin ole irtosuhteita. Mutta tosiaan... jos kainalot ajamalla saisi naista, niin kaikki miehet ajaisivat kainalokarvansa.
Itse aloitin sen puuhan kerran, kun sormiini jäi kainalostani irronnut karva. Olin jälleen kerran kuurannut kainaloitani urakalla, koska itseäni ärsytti hienhaju. En pidä deodoranteista tai mistään kosmeettisista tuotteista, enkä halua löyhkätä dödöltä tms. Noniin. Kyseisen karvan tyvi oli silminnähtävän töhnän peitossa. Siitä siis erotti sen karvatupen ja töhnäkerroksen. Päättelin, että jos moista ilmenee huolellisesta pesemisestä huolimatta, niin kainalokarvat saavat lähteä.
Ja homottelu tämän asian vuoksi on minusta naurettavaa ja typerää. Moinen kertoo kangistumisesta johonkin seskuaalikielteisen peräkylän ilmapiiriin, jossa hien ja paskan haju kertoo kunnon karjusta. Samalla kylällä naisetkaan eivät varmaan pese pillujaan ja huulipartakin niillä rehottaa.
ei ajele tai edes siisti kainaloitaan, eikä tarvi. Mutta alapään karvoja on nyt ihan omasta aloitteestaan pari kertaa siistinyt/ajellut -miksikö?
No hän sattuu nauttimaan suuseksistä, ja tietää että minä nautin sen antamisesta ;) ja siksi että onhan se minulle mukavempaa kun välillä upotan peniksen niin syvälle suuhuni/kurkkuuni kuin mahdollista, ettei siinä ole hirveetä pehkoa vastassa kutittelemassa nenää tai änkeämässä suuhun..
Kiveksiäkin on ehkä hiukan kivempi suulla hyväillä, kun ei tarvitse tuntea niin paljon karvoja kielellään ;D
Isäni 60v on ajellut kainalonsa jo 60-luvulta lähtien varsinkin kesäisin. Ihan normaalilta suomalaiselta mieheltä tuo vaikuttaa. Mieheni on siistinyt alapäänkarvoitustaan vuosia. Ei ajele posliiniksi vaan lyhentää ja harventaa karvoitusta.
Aika pikälle nykyaika on menossa siihen että miehet ajelevat esim, kainalonsa ihan siinä missä naisetkin. Onhan se nyt aika roisin näköistä jos kainaloista roikkuu karmea pehko eikä hikikään haise niin pahalle. Mitä ihmeen eroottista kainalokarvoissa on? En mäkään menisi ihan pallien karvattomaksi ajeluun, mutta kyllä suuseksi on miellyttävämpää jos ei tarvitse karvoja hampaiden välistä nyppiä.
nro 6:n "Olen rotunainen ja vaadin mieheltä miehisyyttä en homoseksuelliyttä johon tuo karvojenkin ajelu viittaa". Onneksi ilmeisesti tämän asian käsittely ei juuri vaadi älykkyyttä tai yleissivistystä vaan pisteitä saa kun keksii kokonaan uusia "sivistyssanoja". Hohhoijjakkaa. Antakaa nyt toisten ajella ja toisten rehottaa, ei varmaan se kerro yhtään mitään siitä millainen ihminen oikeasti on!
Vastasin kysymykseeni. En pyri mitenkään vaikuttamaan työkaverini karvoihin.
Älä jauha skeidaa
koska sen mielestä se oli hygieenistä. Mä yritin sanoa että musta se on epäeroottista, mutta sitä ei kiinnostanut. Eipä meidän suhde sitten kyllä kestänytkään kuin pari vuotta. Mies oli siisteysfanaatikko ja minä en. Työkaverilta olen kysynyt miksi se ajelee alapääkarvansa (en todellakaan muista miksi tämä tuli puheeksi, en siis ole nähnyt häntä alasti, onneksi!) ja hän sanoi että suuseksin takia. Hänestä ja vaimostaan on kuulemma ällöä jos on karvoja. Itse olen tästäkin eri mieltä, mutta mikäs siinä, ei kuulu minulle.
Näyttää kuuluvan, kun koet asiaksesi toitottaa asiaa täällä.
ja voiko olla ällöttävämpi näky ku puskat kainaloissa, niin miehillä että naisilla!
Yksi sumutus kainaloon niin ei haise, eikä tarvitse ajella karvojaan. Helpompi elää kun ei ole niin paljoa touhuttavaa. Kerkeää kiinnittää enemmän aikaa hampaiden hygieniaan.
Saman sumutuksen hoidan myös palleilleni jos ovat hionneet. Ei kulu vettä.
Olen työssäkäyvä, kovaa urheileva mies joka ei kaihda seikkailuja edes amatsoonin viidakoissa saati kongon.
Ihmettelen missä vaiheessa joudatte ajella karvojanne kun kerta urheilette ja käytte töissä?
Vai urheileeko miehenne oikeasti ja käyvätkö töissä.
Itsellä aika riittää lähinnä suihkuun jossa pesen itseni huolellisesti. Eikä haise vaikka en aja karvojani.
En myöskään nypi kulmakarvojani tai meikkaa.
Ei taalla maailmalla ole miesten kainalokarvoja nakynyt kymmeneen vuoteen.
Kylla ne suomipojatkin kohta alkaa tulla perassa.
ajelee rehottavat karvat navan ja alavatsan seudulta, samoin kaksi rintakarvaansa jotka kasvavat ristiin ;) ei sääriä, ei kanaloita... ei mitään naisellista, ei mitään junttimaista!