Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies ajelee karvansa, esim kainalot ja alapään? EV

Vierailija
06.08.2010 |

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole posliini, mutta siistii. Ja ihan sen takia että kun kerran kokeili niin totesin etä kivempi antaa suuseksiä :)

Vierailija
82/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki tuntemani miehet ajelevat. Muilla karvoilla ei niin väliä, paitsi naamakarvat toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, nykyaikainen, 100% luotettava aviomies ja hyvä isä lapsille.

Vierailija
84/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko miehelläsi niin lyhyt että sun huulet osuu karvoihin kun kapula suun sisällä?

ei ole posliini, mutta siistii. Ja ihan sen takia että kun kerran kokeili niin totesin etä kivempi antaa suuseksiä :)

Vierailija
85/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut koskaan miestä joka ajelisi kainalokarvansa :D Olen sentään tämän keskustelun koulutetuin (uskallan jopa väittää niin) :D

Ehkä olen niin iäkäs ja te nuoret lapsenmielet yritätte tuoda tätä omaa karvatonta villitystänne meidän vanhempien keskuuteen. Huonolla menestyksellä.

Toki jos mies haluaa saada suuseksiä ja kalua peppuunsa niin on mukavempaa, kun karvat eivät nipistä anuksen suulla.

Vierailija
86/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko miehelläsi niin lyhyt että sun huulet osuu karvoihin kun kapula suun sisällä?

Väitämpä että suurimmalla osalla ne karvat osuu huuliin. Ainakin oma vaimoni kykenee peittämään pienen pippelini kokonaan kitaansa.

T: 11cm mies

Vierailija
87/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut koskaan miestä joka ajelisi kainalokarvansa :D Olen sentään tämän keskustelun koulutetuin (uskallan jopa väittää niin) :D Ehkä olen niin iäkäs ja te nuoret lapsenmielet yritätte tuoda tätä omaa karvatonta villitystänne meidän vanhempien keskuuteen. Huonolla menestyksellä. Toki jos mies haluaa saada suuseksiä ja kalua peppuunsa niin on mukavempaa, kun karvat eivät nipistä anuksen suulla.

Vai onko sulta jo nako mennyt?

Vierailija
88/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut koskaan miestä joka ajelisi kainalokarvansa :D Olen sentään tämän keskustelun koulutetuin (uskallan jopa väittää niin) :D

Ehkä olen niin iäkäs ja te nuoret lapsenmielet yritätte tuoda tätä omaa karvatonta villitystänne meidän vanhempien keskuuteen. Huonolla menestyksellä.

Toki jos mies haluaa saada suuseksiä ja kalua peppuunsa niin on mukavempaa, kun karvat eivät nipistä anuksen suulla.

Ajatusmaailmasi ainakin kertoo niin. Harmi ettet ole saanut tutustua tällaisiin maskuliinisiin, hygieenisiin miehiin. Mutta toki sinä saat ihan rauhassa paistatella "paremmuudessasi" luuloinesi.

ps. On tällä palstalla muitakin koulutettuja ihmisiä ( hymiöiden käytöstä päätellen ehkä jopa koulutetumpia kuin sinä...).

Vierailija
89/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ulkopuolisena tähän keskusteluun todeta että ei ne karvaiset kainalot ole sen likaisempia kuin kaljutkaan. Kaljuja saa vain ajaa jatkuvaan syöttöön muuten pistelee.

Tuskimpa av:lla käy koulutettua porukkaa. Taitavat viihtyä enemmän mensan palstalla.

Tuskin ajavat kainaloitaan...

Ajatusmaailmasi ainakin kertoo niin. Harmi ettet ole saanut tutustua tällaisiin maskuliinisiin, hygieenisiin miehiin. Mutta toki sinä saat ihan rauhassa paistatella "paremmuudessasi" luuloinesi.

ps. On tällä palstalla muitakin koulutettuja ihmisiä ( hymiöiden käytöstä päätellen ehkä jopa koulutetumpia kuin sinä...).

Vierailija
90/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalot ihan käytönnön syistä. Pitkät karvat haisevat enemmän hieltä. Ihan tavallinen mies, ei lainkaan kiinnostunut ulkonäköasioista. Ei ajele jatkuvasti, vaan silloin, kun ovat kasvaneet pitkäksi.

Ai niin, kun tuossa nyt näköjään on vedetty koulutus mukaan, niin akateemisia ja humanisteja ollaan molemmat.

Vierailija
91/97 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ulkopuolisena tähän keskusteluun todeta että ei ne karvaiset kainalot ole sen likaisempia kuin kaljutkaan. Kaljuja saa vain ajaa jatkuvaan syöttöön muuten pistelee.

Tuskimpa av:lla käy koulutettua porukkaa. Taitavat viihtyä enemmän mensan palstalla.

Tuskin ajavat kainaloitaan...

ja tuskin sentään, joku muu tekstissä oli ehkä tarkoitettu provokatiiviseksi, mutta hymiöt tulivat ihan luonnostaan...

Vierailija
92/97 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelämmässä taas on hyvä ajaa hygieniasyistä ja vedensäästösyistä.

Harva posliini kuluttaa vettä pesua varten joka päivä. Posliinit käyvät pesulla keskimääräistä vähemmin noin 2 viikossa sillä heidän ei tarvitse peseytyä.

Karvojen ajelu poistaa tarpeen hikoilla ja kun ei hiki valu, ei haise.

Etelä'ssä myös kivekset on hyvä ajaa etenkin jos ei pidä alushousuja. Karvat kivesten ympärillä viilentävät kiveksiä siinä määrin että siittöiden laatu paranee.

Näin sen luonto ajatteli. Tämän takia miehillä kasvaa karvat kiveksillä. Eli pohjoisessa jossa alushousuja (etenkin tiukkoja) pidetään on hyvä jättää karvat kiveksiin. Ne eristävät kivekset sopivan välimatkan päähän puuvillasta.

Karvat myös suojaavat auringon paahteelta.

Penis on erityisen herkkä auringonvalolle. Karvat suojaavat sitä palovammoilta. Etenkin posliini naiset altistuvat erityisen pahalle uv-säteilylle.

Miksi siis ette suojelisi herkkiä kohteitanne auringolta?

Vierailija
93/97 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelämmässä taas on hyvä ajaa hygieniasyistä ja vedensäästösyistä.

Harva posliini kuluttaa vettä pesua varten joka päivä. Posliinit käyvät pesulla keskimääräistä vähemmin noin 2 viikossa sillä heidän ei tarvitse peseytyä.

Karvojen ajelu poistaa tarpeen hikoilla ja kun ei hiki valu, ei haise.

Etelä'ssä myös kivekset on hyvä ajaa etenkin jos ei pidä alushousuja. Karvat kivesten ympärillä viilentävät kiveksiä siinä määrin että siittöiden laatu paranee.

Näin sen luonto ajatteli. Tämän takia miehillä kasvaa karvat kiveksillä. Eli pohjoisessa jossa alushousuja (etenkin tiukkoja) pidetään on hyvä jättää karvat kiveksiin. Ne eristävät kivekset sopivan välimatkan päähän puuvillasta.

Karvat myös suojaavat auringon paahteelta.

Penis on erityisen herkkä auringonvalolle. Karvat suojaavat sitä palovammoilta. Etenkin posliini naiset altistuvat erityisen pahalle uv-säteilylle.

Miksi siis ette suojelisi herkkiä kohteitanne auringolta?

Aika monihan tuolla toki posliini paljaana aurinkoa ottaa...

Vierailija
94/97 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko peniksen tyvi paloi karrelle. En suosittele kenellekään posliinia. On nimittäin melko kirveltävät fiilikset. Ihan kuin lauantaimakkaraani olisi vedetty autolla narun perässä 500m.

Kyllä ne karvat on tarkoitettu suojaamaan auringolta.

Vierailija
95/97 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, jos otat et aja!

Vierailija
96/97 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalokarvat sen takia ettei hiki haise (muuten haisee vaikka käyttäis deodoranttia)

ja alapääkarvat ihan mun mieliks

Vierailija
97/97 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta on kyllä harvinaisen typerä näky ja ällöttävä näky. Eipä minulla vaan jää karvoja suuhun, jos poskeen otan. Ei niitä karvoja tarvitse suuhun tunkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän