Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on naisellani? Mies kysyy..olen pihalla!

Vierailija
05.08.2010 |

Olen komia mies, naimisissa 11 vuotta lapsia on kaksi. Mieheksi osallistun kotitöihin ja lasten hoitamiseen huomattavan paljon. Eli kaiken pitäisi olla ns. ok, mutta vaimo on eteäinen / kunnioittamat minua kohtaan. Hänellä ei ole "toista" miestä tms. sen voin sanoa 99,9% varmuudella.

Pidän vaimostani, mutta tämä tilanne on jumissa. Hän ei ole kiinnostunut seksistä, kokee sen vasten mieliseksi. Kun joskus sitten rakastelemme se on hänen puoleltaan suorittamista, tuntuu vitun pahalta. Toki miehenä haluaisin seksiä useammin kuin noin kerran kuukaudessa, mutta en mielellään vain sen suorituksen takia, halu vaimon tyydytykseen myös on tärkeä asia. Koen seksin tärkeimmäksi asiaksi parisuhteessa, eli jos saa osaa myös antaa sitä mitä kumppani kulloinkin tarvitsee/haluaa (henkinen ja fyysinen puoli).

Jos tulee mieleen keinoja joilla tilanteesta pääsisi eroamatta eteenpäin luen ne mielellään. Kiitos asiallisista kommenteista.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluksia ym. on yritetty, mutta tulen torjutuksi niin monesti. Arjen pyörittäminen on todellakin tuttua myös minulle, enkä valita tästä että joudun tekemään ruokaa-siivousta-lastenhoitoa etc. Teen sen mielellään.

Ehkäpä naisilla on myös miettimisen paikka tässä "miehellä vain seksi-mielessä" ajattelussa. Naiselle on varmaan automaattista ajatella lähentelyt seksin ruikutukseksi= tulee mies torjutuksi. Tästä taas mies vetää herneetnenään. Miksi hakeutua vakituiseen parisuhteeseen jos seksin antaminen ei kiinnosta tai se koetaan pakonomaiseksi velvollisuudeksi? Suhteen alussa kaikki toimii hienosti ja hankitaan lapsia ym. asiaan kuuluvaa. Sitten jotain jää pois ja toiset eroavat, mikä mielestäni on lapsia kohtaan erittäin epäreilua.

Tottakai lasten syntymä muuttaa myös tämän kuvion, mutta pitääkö se muuttua loppu elämäksi? meillä lapset nyt ala-koulu ikäisiä. Ei valvomista tai muuta perässä juoksemista.

En hae täältä avainta lukkoon vaan näkemyksiä ja komemuksia muiden parisuhteesta. Kiitos näistä.

Vierailija
22/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimoasi ei vain yksinkertaisesti kiinnosta seksi. Hän on tyytyväinen elämään ilman seksiä.

Alussa kun suhde on tuore, niin silloin vähemmän seksuaalistakin kiinnostaa seksi enemmän, mutta ajan ja tottumisen myötä kiinnostus lopahtaa. Toisilla pysyvästi.

Joten vaimosi haluttomuus on tuskin sinusta johtuvaa.

Koska erota et halua, niin vaihtoehtoina on tilanteeseen tyytyminen tai sitten tilanteen muuttaminen.

Meillä tilanne on tämä: olemme olleet naimisissa 10v ja meillä on kaksi lasta. 7v ja 4v.

Rakastan miestäni todella paljon ja hän myös miellyttää minua ulkoisesti. Mutta en ole kovinkaan seksuaalinen. Toisaalta miehellenikin on oikeastaan aina riittänyt kerta viikkoon seksiä. Tottahan toki suhteemme alussa naimme kuin kanit, muta nyt hlut ovat tasaantuneet molemmilla.

Periaatteessa minä en kaipaa seksiä kovinkaan usein. Jos itse tekisin aloitteen, niin tahti olisi ehkä parin viikon välein.

Yllättäen mieheni hankki meille seksileluja; kaalimadon ja perhosen. Ja hän halusi ihan ehdottomasti kokeilla niitä kanssani. Mieheni on siitä epätyypillinen, että hänen halunsa vaatii sen, että näkee ensin minun kiihottuvan.

Ja voi pojat.. kun hän oppi käyttämään vielä niitä, niin hän sai aikaan minulla aivan ihania hetkiä! Hän pitää aina huolen siitä, että minä saan ensin ja sitten vasta hän. Kun olen epäillyt hänen tyytyväisyyttään meidän seksiin, niin hän vannoo, että juuri näin hän haluaakin.

Koska rakastan miestäni, niin olen ajatellut, että se kerta viikkoon seksiä ei ole todellakaan liikaa vaadittu minulta. Ja sitä paitsi kun mieheni rakastelee minua, niin tiedän aina saavani tyydytyksen.

Hän todella panostaa minuun ja minun tyytyväisyyteen. Ja muistaa usein sanoa, että miten onnellinen hän on meidän toimivasta seksielämästä!

Joten kehoittaisin sinua toimimaan näin: älä vonkaa vaimoasi tai kouri häntä. Muista välillä kehua hänen jotakin miellyttävää puolta; esim. kaunista pyllyä tai kivaa vaatetta. Niin, että vaimosi huomaa sinun arvostavan ja ihailevan häntä.

Ja sitten yllätät hänet vaikkapa ostamalla perhosen :) Joku kerta kun lapset ovat poissa/nukkumassa, menet hänen vierelleen sänkyyn, kaivat esiin perhosen ja kerrot vaimollesi, että nyt kokeillaankin jotakin oikein mukavaa ;) Kiinnität perhosen paikoilleen ja käännät vaimosi vatsalleen jalat pikkuisen raollaan. Pyydä vaimoasi asettamaan se värisevä kohta oikeaan paikkaan ja sitten sinä vain katsot kun kosteus alkaa hiipimään vaimoosi. Sellainen pieni sormella härnääminen saman aikaisesti emättimen suulla tuottaa aivan varmasti mielihyvää vaimollesi. Ja lopun hoiteleekin sitten luonto eteenpäin :)

Onnea yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluksia ym. on yritetty, mutta tulen torjutuksi niin monesti. Arjen pyörittäminen on todellakin tuttua myös minulle, enkä valita tästä että joudun tekemään ruokaa-siivousta-lastenhoitoa etc. Teen sen mielellään.

Ehkäpä naisilla on myös miettimisen paikka tässä "miehellä vain seksi-mielessä" ajattelussa. Naiselle on varmaan automaattista ajatella lähentelyt seksin ruikutukseksi= tulee mies torjutuksi. Tästä taas mies vetää herneetnenään. Miksi hakeutua vakituiseen parisuhteeseen jos seksin antaminen ei kiinnosta tai se koetaan pakonomaiseksi velvollisuudeksi? Suhteen alussa kaikki toimii hienosti ja hankitaan lapsia ym. asiaan kuuluvaa. Sitten jotain jää pois ja toiset eroavat, mikä mielestäni on lapsia kohtaan erittäin epäreilua.

Tottakai lasten syntymä muuttaa myös tämän kuvion, mutta pitääkö se muuttua loppu elämäksi? meillä lapset nyt ala-koulu ikäisiä. Ei valvomista tai muuta perässä juoksemista.

En hae täältä avainta lukkoon vaan näkemyksiä ja komemuksia muiden parisuhteesta. Kiitos näistä.

että en ole automaattisesti ajatellut lähentelyt seksin ruikutukseksi, ihan kokemuksen kautta olen sen oppinut. Joka ainoa kerta kun pyytää tulemaan kainaloon tai hieroo hartioita, kestää max 5min ja sitten alkaa hönkäilemään korvaan miten ois. Tai heti töistä tultua puristaa persestä ja kysyy miten ois tänä iltana kun lapset nukkuu... Jommin kummin käy joka kerta. En anna etukäteen pakkeja vaan odotan kysymykseen asti. Olen jaksanut elää muutaman vuoden toivossa että jospa mies kerrankin vaan hellisi hellyyden vuoksi, eikä siksi että yrittää saada pillua. Sitä ei ole tapahtunut muutamaan vuoteen.

Vierailija
24/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan 6 ja 4 v lapsia aina kun tarvii ja myös omasta tahdosta nytkin koko 4vkoa kesälomaa lasten kanssa kun vaimo töissä, teen ruokaa pyytämättä, käyn kaupassa mielellään, siivoan ja järjestelen kotia pyytämättä.

Pyydätkö sinä vaimoasi tekemään ruokaa, käymään kaupassa ja siivoamaan? Tuskinpa. Eiköhän vaimosi ota sen ihan itsestään selvänä että nuo asiat täytyy hoitaa. Yhtä itsestäänselvää on että nyt sinun ollessa kesälomalla, sinä teet nuo asiat... pyytämättä...

Tuosta tulee mieleen että vaimon täytyisi antaa sinulle sen vuoksi että olet tehnyt jonkun megamahtavan homman. Kun itse asiassa olet tehnyt asioita jotka jokainen perheeseensä panostava tekee. Muulloinkin kuin kesälomalla.

Vierailija
25/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan 6 ja 4 v lapsia aina kun tarvii ja myös omasta tahdosta nytkin koko 4vkoa kesälomaa lasten kanssa kun vaimo töissä, teen ruokaa pyytämättä, käyn kaupassa mielellään, siivoan ja järjestelen kotia pyytämättä.

Pyydätkö sinä vaimoasi tekemään ruokaa, käymään kaupassa ja siivoamaan? Tuskinpa. Eiköhän vaimosi ota sen ihan itsestään selvänä että nuo asiat täytyy hoitaa. Yhtä itsestäänselvää on että nyt sinun ollessa kesälomalla, sinä teet nuo asiat... pyytämättä...

Tuosta tulee mieleen että vaimon täytyisi antaa sinulle sen vuoksi että olet tehnyt jonkun megamahtavan homman. Kun itse asiassa olet tehnyt asioita jotka jokainen perheeseensä panostava tekee. Muulloinkin kuin kesälomalla.

Mitä tarkoittaa kun hoidat 6 ja 4v lapsia "aina kun tarvii ja myös omasta tahdosta"? Hoidatko vain silloin kun vaimolla on menoa, eikä ole kotona heitä hoitamassa? Onko vaimon ollessa kotona, hänen tehtävänsä huolettaa ruoat ja pesut lapsille kun sinä katsot telkkaria?

Mitä tarkoittaa kun kerrot omasta tahdostasi hoitavasi lapsiasi kesälomalla? Entä jos et tahtoisikaan, päiväkotiinko lapset laitettaisiin?

Pitääkö tässä vaiheessa taputtaa ja kumarrella kun tahdot hoitaa lapsiasi tai pyytämättä teet kotitöitä?

Vierailija
26/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jotta ei yleistettäisi naisia ja miehiä noin stereotyyppisesti, niin kerron, että meillä on melkein päinvastoin. Minä kaipaan useaa ja "pelkkää" seksiä, miehelle pitää ensin olla tunnelma kunnossa ja haluaa harvemmin kuin minä. Mun kanssa ei tarvitse ensin olla romanttinen tms, haluan ihan sitä itseään. Muuten kyllä tottakai romanttista hellyyttä, mutta ei "sytykkeeksi" tarvitse, sen kuin aloittaa vain vaikka kesken pyykinpesun. Aina haluttaa ja aina on kivaa. Mies ei taas silleen halua, sille pitää tilannetta "kehitellä" ensin.

Vierailija
27/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v takana ja toisen pärstä vituttaa. Ehkäpä ap:n vaimolla on sama juttu? Kyllä munkin mies hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä, so what. Niin teen minäkin. Seksi on paskaa enkä jaksa kuin säälistä antaa.

Vierailija
28/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v takana ja toisen pärstä vituttaa. Ehkäpä ap:n vaimolla on sama juttu? Kyllä munkin mies hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä, so what. Niin teen minäkin. Seksi on paskaa enkä jaksa kuin säälistä antaa.

Mutta hyvin. Ei siitä pidä numeroa tehdä että tekee kotitöitä.

Vierailija
29/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on niin päin että minä olisin halukas vaikka joka päivä, mutta mies ei.

Vierailija
30/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ole automaattisesti ajatellut lähentelyt seksin ruikutukseksi, ihan kokemuksen kautta olen sen oppinut. Joka ainoa kerta kun pyytää tulemaan kainaloon tai hieroo hartioita, kestää max 5min ja sitten alkaa hönkäilemään korvaan miten ois. Tai heti töistä tultua puristaa persestä ja kysyy miten ois tänä iltana kun lapset nukkuu... Jommin kummin käy joka kerta. En anna etukäteen pakkeja vaan odotan kysymykseen asti. Olen jaksanut elää muutaman vuoden toivossa että jospa mies kerrankin vaan hellisi hellyyden vuoksi, eikä siksi että yrittää saada pillua. Sitä ei ole tapahtunut muutamaan vuoteen.

[/quote]

mies tuli kyllä rutistamaan, mutta aina niin, että minulla oli jotain kesken. Eli huomio piti kiinnittää häneen. Rutistus oli muutenkin ahdistava. Esim. liesituuletin huutaa, spaghetti kiehuu yli, kastike ei pysy kasarissa, minä viipaloin jotain, mietin päivän työasioita ja "mites tekisi ruuan jälkeen", niin toinen tulee takaa "halaamaan" täydellä voimalla! Teki kyllä mieli törkätä se veitsi johonkin ihan muuhun kuin tomaattiin.

Jos erehdyin halaamaan häntä, niin HETI alkoi ehdottelemaan. Jätin sitten halaamiset pois, kun ei uskalla koskettaa: jos halaan, tulee ehdotus, jonka tietenkin torjun, koska halusin vaan halin.

Jos saisin vain sen halin silloin kun sen tarvitsen, niin luottaisin mieheeni ja voisin jopa haluta häntä.

Ja sitten se syyllistäminen, ai että se tekee haluille nannaa...

Vierailija
31/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä just näin ihan samalla tavalla. Nyt mies sitten petti ja jätti, ole hyvä vaan sinä joka veit. Seksistä puuttui hellyys jollaista olisin kaivannut enkä usko että mies sitä osaakaan. Ei oppinut kymmenen vuoden aikanakaan. Muu hellyys sitten.. Ei kiinnostanut seurani enää muuten kuin seksin toivossa. En uskaltanut enää edes lähestyä, en halata, koskettaa, se merkitsi miehelle aina että nyt sitten pannaan.

Hän osoittaa hellyyttään ainoastaan pillun toivossa.

Se on niin läpinäkyvää että vitutus on taattu... Ja sitten jos siitä sanoo, seuraa huonosti peitelty yritys muka osoittaa hellyyttä ilman pillun toivoa, ja jos "tekniikka" ei eka kerrasta toimi, se unohdetaan saman tien. Miesten pitäisi oikeasti jaksaa pikkasen pitempään ja koettaa löytää itsestään sellasta kiintymystä joka ei suoraan liity seksiin. Että kiva olla vaimon kanssa sohvalla ja lähellä toista, ja jos seksi tulee mieleen, sitä ei ole pakko ihan aina tehdä selväksi.

Vierailija
32/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli kyllä rutistamaan, mutta aina niin, että minulla oli jotain kesken. Eli huomio piti kiinnittää häneen. Rutistus oli muutenkin ahdistava. Esim. liesituuletin huutaa, spaghetti kiehuu yli, kastike ei pysy kasarissa, minä viipaloin jotain, mietin päivän työasioita ja "mites tekisi ruuan jälkeen", niin toinen tulee takaa "halaamaan" täydellä voimalla! Teki kyllä mieli törkätä se veitsi johonkin ihan muuhun kuin tomaattiin. Jos erehdyin halaamaan häntä, niin HETI alkoi ehdottelemaan. Jätin sitten halaamiset pois, kun ei uskalla koskettaa: jos halaan, tulee ehdotus, jonka tietenkin torjun, koska halusin vaan halin. Jos saisin vain sen halin silloin kun sen tarvitsen, niin luottaisin mieheeni ja voisin jopa haluta häntä. Ja sitten se syyllistäminen, ai että se tekee haluille nannaa...

Just tämä "Huomaa minut! Minut! Minut!" -tyyppinen hellyys ärsyttää. Miksi pitää halata juuri silloin, kun minä teen jotain mihin pitää keskittyä? Ihan samalla tavalla käyttäytyvät LAPSET kun yrittää tehdä jotain omaa juttua: Huomaa! Minut!

Vierailija
33/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli kyllä rutistamaan, mutta aina niin, että minulla oli jotain kesken. Eli huomio piti kiinnittää häneen. Rutistus oli muutenkin ahdistava. Esim. liesituuletin huutaa, spaghetti kiehuu yli, kastike ei pysy kasarissa, minä viipaloin jotain, mietin päivän työasioita ja "mites tekisi ruuan jälkeen", niin toinen tulee takaa "halaamaan" täydellä voimalla! Teki kyllä mieli törkätä se veitsi johonkin ihan muuhun kuin tomaattiin.

Jos erehdyin halaamaan häntä, niin HETI alkoi ehdottelemaan. Jätin sitten halaamiset pois, kun ei uskalla koskettaa: jos halaan, tulee ehdotus, jonka tietenkin torjun, koska halusin vaan halin.

Jos saisin vain sen halin silloin kun sen tarvitsen, niin luottaisin mieheeni ja voisin jopa haluta häntä.

Ja sitten se syyllistäminen, ai että se tekee haluille nannaa...

Sehän on selvä, että se on miehen vika ettet anna pillua. Toivottavasti miehes huomaa lähteä ajoissa ettei saa puukosta.

Kukahan sitten voi ymmärtää milloin sen halin tarvitset?? Sulla taitaa olla muita ongelmia jotka vaan purat mieheesi.

Vierailija
34/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiteytettynä:

"sinä osallistuva mies

pisti silmään että "osallistut mieheksi paljon lasten ja kodin hoitoon". Koko termin "osallistuva mies" sais mun puolesta ainakin vetää vessanpöntöstä alas. Miltä kuulostais "osallistuva vaimo". Siinä sitten leperreltäis Jusseille ja Mikoille, että voi kyllä teidän kelpaa, kun on niin osallistuvat vaimot, jotka vaihtaa välillä vaippojakin...

Semmosta, mun mielestä perheeseen tai parisuhteeseen ei voi "osallistua", kyllä siinä pitää olla ihan 100%. Ja toinen, haluat, että vaimo suhtautuisi kunnioittaen sinuun... suhtaudutko sinä kunnioittaen häneen? Kyllä mulla ainakin on halut kohdillaan silloin, kun mies elää tasa-arvoisesti mun kanssa perhe-elämää (ei vain "osallistu") ja tekee aloitteen seksiin kauniisti ja sopivalla hetkellä "

Vierailija
35/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle seksi on se, jonka päälle rakennetaan se fyysinen ja psyykkinen puoli ja hyvinvointi. Naisilla täytyy olla jo valmiiksi henkinen ja fyysinen puoli ja hyvinvointi kunnossa ja kermana kakun päälle voi vasta silloin tulla seksi. Harmi on, että eroamme näin perustavanlaatuisesti toisistamme. En voi haluta seksiä tai nauttia siitä, ellei mies ole tarpeeksi huomioinut minua, hellinyt, hymyillyt ja rakastanut. Ja mies taas ei kykene noihin, ellei ole saanut tarpeeksi seksiä. Tasapainoa emme ole koskaan löytäneet. Sitä tuskin on olemassakaan, molemmat kärsivät joka tapauksessa (varsinkaan, jos seksi ei ole naiselle mikään huippumahtava juttu muutenkaan). Tähän tuskin on mitään taikaratkaisua.

Vierailija
36/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle seksi on se, jonka päälle rakennetaan se fyysinen ja psyykkinen puoli ja hyvinvointi. Naisilla täytyy olla jo valmiiksi henkinen ja fyysinen puoli ja hyvinvointi kunnossa ja kermana kakun päälle voi vasta silloin tulla seksi. Harmi on, että eroamme näin perustavanlaatuisesti toisistamme. En voi haluta seksiä tai nauttia siitä, ellei mies ole tarpeeksi huomioinut minua, hellinyt, hymyillyt ja rakastanut. Ja mies taas ei kykene noihin, ellei ole saanut tarpeeksi seksiä. Tasapainoa emme ole koskaan löytäneet. Sitä tuskin on olemassakaan, molemmat kärsivät joka tapauksessa (varsinkaan, jos seksi ei ole naiselle mikään huippumahtava juttu muutenkaan). Tähän tuskin on mitään taikaratkaisua.

Vierailija
37/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen pitäisi olla todellakin valmis pakkaus. Fyysisesti miellyttävä, henkisesti vakaa, varma ja turvallinen äitihahmo. Ja ainoa asia, joka miehiä (melkein jokaista) rasittaa on se, että ei saa tarpeeksi seksiä.

Kyllä teilläkin pitää olla jotain muuta kuin suoritteet ja seksi jos vaimojanne rakastatte.

Vierailija
38/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovana siis pakara vai kalu?

Mua vituttaa mun miehessä se, että hän ei huomioi tai kunnioita minua. Hän osoittaa hellyyttään ainoastaan pillun toivossa. Ottaa kiinni tissistä tai jotain muuta repäisevää. Kun minä taas haluaisin vaikka siten, että hän laittaa lapset nukkumaan, käskee mun rentoutua sohvan edessä sillä välin ja sitten tulis taakseni hyväilemään minua, ensin lanteilta, vatsasta, suutelis niskaan ja koskettaisi minua hellästi kalullaan (joka on siis vielä housuissa) pakaraan, joka olis kovana... jo sais ukko kyytiä! Mutta kun hän ei sano edes kiitos ruuasta, jonka vaivalloisesti tein, tai kysy mun ja lasten päivästä niin haistakoot keskenäään vaan.

Vierailija
39/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä mitään sulkaa hattuuni halua siitä että teen oman osuuteni perheen ja kodin eteen. Halusin vain kertoa että en ole mikään sohvalla makaava vaan teen sen mikä puolisona ja isänä pitää (pitäisi) tehdä. On myös miehiä jotka ei kotona lyö rikkaa ristiin. En mä mitään palkintoa ole vailla vaan vähän hellyyttä, huomiota ja seksiä. Miksi en sitä saa?

herra 18

Vierailija
40/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillerit vie ainakin ihan täysin halut...