Miten kukaan uskoo mitä tänne kirjoitellaan?
Kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Erikoisesti huvittaa noi ap:n perään kyselijät. Muutamassa ketjussa onkin sitten useampi esiintynyt ap:nä. Ja siitäkös taas kehkeytyy jutun juurta. Toi ei oo ap vaan mä. Ei kyllä täällä nyt on oikea ap.
Kommentit (7)
että joka jutussa totta ainakin toinen puoli. Jengi varmaan värittelee lasten ikiä, sukupuolta, lukumäärää, omaa ikäänsä jne. tunnistettavuuden hämäämiseksi (niin minä teen..), mutta kellä oikeasta olisi aikaa ja energiaa ihan vaan puhtaasti satuilla?? Ei mulla ainakaan.
että joka jutussa totta ainakin toinen puoli. Jengi varmaan värittelee lasten ikiä, sukupuolta, lukumäärää, omaa ikäänsä jne. tunnistettavuuden hämäämiseksi (niin minä teen..), mutta kellä oikeasta olisi aikaa ja energiaa ihan vaan puhtaasti satuilla?? Ei mulla ainakaan.
Jos joku asia häiritsee minua, esimerkiksi joku ihmissuhdeasia tai ystävyyssuhde, saatan tehdä tänne aloituksen joka on vähän sinnepäin. Ihan vaan terapian tarpeessa, joskus on hyvä analysoida täällä asiaa vaikkei se ihan totta olisikaan.
Ja nyt en tarkoita mitään toisten suoraa haukkumista ja "ite oot - sinäpäs - sinäpäs" settiä vaan omituisia tarinoita. Itse testasin tuota. Kehitin fiktiivisen tarinan ja samaan aikaan ihan todellisen kysymyksen. Provo sai heti 800 lukijaa ja kymmeniä vastauksia, oikea asia ansaitsi muutaman vastaajan ja parikymmentä avausta. Mitä pimeämpi juttu ja mitä enemmän ihmiset saa aihetta haukkua sen aloittajaa niin aina vaan paremmin vetää.
Suurimmassa osassa esim. ihmissuhdevuodatuksia juttu voi olla totta tai keksitty ja silti tulee pohdittua ja saatua erilaisia näkökulmia. Ihan selkeät provotkin ("mieheni pani siskoni paksuksi ja nyt koira odottaa kissakolmosia") ovat hauskoja
AP:nä esiintyminen oikeissa ja aloittajalle kipeissä ketjuissa taas on typerää. Huumorimielessä ok.
Ja nyt en tarkoita mitään toisten suoraa haukkumista ja "ite oot - sinäpäs - sinäpäs" settiä vaan omituisia tarinoita. Itse testasin tuota. Kehitin fiktiivisen tarinan ja samaan aikaan ihan todellisen kysymyksen. Provo sai heti 800 lukijaa ja kymmeniä vastauksia, oikea asia ansaitsi muutaman vastaajan ja parikymmentä avausta. Mitä pimeämpi juttu ja mitä enemmän ihmiset saa aihetta haukkua sen aloittajaa niin aina vaan paremmin vetää.
jotka on ihmisille niin herkkiä, ettei oikeastaan mitään väliä aloituksen totuudella. Esim. jos tekee uskontoaiheisen aloituksen, ei tarvitse juuri tarinaa kehitellä kun sota on jo käynnissä. :/
Ei kai kukaan usko, että kaikki uskoo?
Ja osa ketjuista on vaan niin viihdyttäviä, että on aivan sama, onko ap ollut tosissaan. :)