Jos olet pidempään asunut Hgissä: Onko normaalia ettei kukaan moikkaa takaisin?
Joo, ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta tutustua naapureihin koska välttämätön paha.
Mutta olen perussiisti, sosiaalinen, mukava 28v nainen. Asunut Helsingissä 3 vuotta.
Naiset (!) eivät ikinä vastaa jos moikkaan. Harrastusryhmässä (uinti vauvan kanssa) osa vakkareista ei sano sanaakaan jos yritän kysellä mitä tykkäsitte uinnista.
Miehet jostain syystä moikkailee, ihan iäkkäätkin. Samoin ikärouvat tervehtivät lähes aina. Mutta ikäiseni naiset ja sitä nuoremmat vaan katsovat kuin halpaa makkaraa.
Onko mulla vaan ruma naama tai jotain muuta vikaa?
Kommentit (92)
Kyllä meidän talossa moikkaillaan.
- meilahti
Osalla nuorista naisista varmaan neurooseja tai mt-ongelmia. Eristäytyneet koteihinsa ja pitävät kaikkia ulkopuolisia uhkina ja vihollisina.
Ei ole sinussa vikaa. Tällaista se on nykyään. Käytöstavat puuttuvat.
Minä ainakin nautin, kun ei tarvinnut Helsingissä juntteja moikata, oli aivan mahtavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on stadissa luonnevikaisia narsisteja jotka oman elämänsä influenssereita kun on 800 intialaista miestä seuraajana tiktokissa tai ig:ssä. Nousee kusi hattuun eivätkä halua edes puhua kaltaisellesi tavikselle.
Jaahas mikäs prosentti helsinkiläisistä on näitä influenssereita? :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän talossa moikkaillaan.
- meilahti
Okei, meikku ja töölö on suht hienoja alueita joista ei kokemusta koska ei varaa.
Itse asun Mellunmäessä joka on ollut erittäin kiva ja rauhallinen alue. Ensimmäinen asuntoni oli Herttoniemessä.
Siis uskomattomia juntteja, muuttakaa takaisin sinne sukurutsa-alueelle, siellä toljotetaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on stadissa luonnevikaisia narsisteja jotka oman elämänsä influenssereita kun on 800 intialaista miestä seuraajana tiktokissa tai ig:ssä. Nousee kusi hattuun eivätkä halua edes puhua kaltaisellesi tavikselle.
Jaahas mikäs prosentti helsinkiläisistä on näitä influenssereita? :D
Oikeita? Ehkä 0,1%. Mielikuvitus-sellaisia kun vähän saatu meikki unboxauksiin katselukertoja? 20%. Toki mitä vanhempi ihminen kyseessä sitä epätodennäköisempää että kuvittelee olevansa joku julkkis.
Juntit muuttavat helsinkiin ja eivät ole olemassa, jos ei jokainen vastaantulija moikkaa. Kunnon juntteja!!!
Riippuu esim taloyhtiöstä. Miehiä moikataan enemmän kun naisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin nautin, kun ei tarvinnut Helsingissä juntteja moikata, oli aivan mahtavaa elämää.
Just teikäläisiä siellä on. Paljon myös niissä ketkä lomailee muualla Suomessa, kesällä vuokrataan matkailuauto ja ollaan oikeita Euroopan omistajia.
Vierailija kirjoitti:
Siis uskomattomia juntteja, muuttakaa takaisin sinne sukurutsa-alueelle, siellä toljotetaan!!
Ei oo mitään junttia siinä että toista samassa rakennuksessa asuvaa moikkaa. Ihan normaali käytöstapa.
Junttia ja ahdistavaa on se että mua katsotaan kuin kiloa paskaa kun tervehdin. Olen kyllä alunperin maalta mutta siellä tuollainen käytös olisi täysin absurdia ja johtaisi sosiaalisiin ongelmiin.
Maaltahan muuttaa usein näitä "stara-naisia", varsinkin Savosta, ovat ihan hädissään kun heitä ei huomata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just teikäläisiä siellä on. Paljon myös niissä ketkä lomailee muualla Suomessa, kesällä vuokrataan matkailuauto ja ollaan oikeita Euroopan omistajia.
ei kun halusin olla erossa sinun kaltaisestani maalaistorvelosta. sain kyllä maalla huomiota enkä sitä kaipaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Maaltahan muuttaa usein näitä "stara-naisia", varsinkin Savosta, ovat ihan hädissään kun heitä ei huomata!
Nämä savoleh mäthän menevät usein radiohommiin, hyi helva ta näitä "julkkiksia"
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinussa vikaa. Tällaista se on nykyään. Käytöstavat puuttuvat.
Kyllä. Nyt kun olen 48v (nainen) ja vähän valahtaneet piirteet ja olemus niin 18-30v oloiset naiset vain ohittavat kuin en olisi edes olemassa.
Yhdeltä kysyin vaan huolenpitomielessä, tietääkö että ullakkovarastot tyhjennetään. Ei sanaakaan sanonut, tuijotti vaan ja pyyhälsi ohi.
Ja kyllä, nuoret miehet aina vastaavat jos tervehdin.