Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi, me täällä Kainuun Prikaatissa kiistellään, että kumpi on kireempi

Vierailija
04.08.2010 |

viivapillu vai sellanen josta heltat roikkuu?

Kemppainen tuolta 1.JK:sta sanoi, että täältä taatusti saa vastauksen parhaiten, ennemmin kuin jostain Googlesta.

Joten miten on, kumpi?

tervehtien alokas Ahola, 2. JK KaiJP

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se käytännön myötä sinullekin valkene. Minä nyt en toisten naisten värkeistä mitään tiedä, omastani ainoastaan - ja sitähän en sinulle kerro.

Mun poika on muuten siellä, ettei vaan ole tupakavereitasi?

Vierailija
122/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä av-mammojen vastauksia taas.

tätä ketjua? Mä olin vastailemassa eilen, ja mielestäni ihan asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska viivapillu tulee siitä, että on hiukan sitä lihaa erilailla siinä ympärillä.

VIIVAPILLU on semmoinen värkki, jossa on hyvin pienet sisemmät häpyhuulet, tai ei niitä jopa ollenkaan.

Vierailija
124/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se käytännön myötä sinullekin valkene. Minä nyt en toisten naisten värkeistä mitään tiedä, omastani ainoastaan - ja sitähän en sinulle kerro. Mun poika on muuten siellä, ettei vaan ole tupakavereitasi?

Vierailija
125/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole poikasi tässä kyselemässä :D

Eiköhän se käytännön myötä sinullekin valkene. Minä nyt en toisten naisten värkeistä mitään tiedä, omastani ainoastaan - ja sitähän en sinulle kerro. Mun poika on muuten siellä, ettei vaan ole tupakavereitasi?

Vierailija
126/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojille kysellä tuollaisia tärkeitä asioita.:=) Eli lisää vaan alokas Ahola! Keksikääpä uusi juttu illaksi, tää oli yksi parhaita ketjuja ikinä.

Alokas Ahola on muuten kirjallisesti lahjakas. Harva nuorimies kirjoittaa noin hyvää tekstiä.

Vierailija
127/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojille kysellä tuollaisia tärkeitä asioita.:=) Eli lisää vaan alokas Ahola! Keksikääpä uusi juttu illaksi, tää oli yksi parhaita ketjuja ikinä.

Alokas Ahola on muuten kirjallisesti lahjakas. Harva nuorimies kirjoittaa noin hyvää tekstiä.

Mukavin ketju pitkään aikaan.

Vierailija
128/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on lähes tuore ylioppilas ja äikästä Eximia tai Laudaatturi. AV mammat vaan haltioituneena seuraa tällaista, kun kotona piereskelee se ikioma elähtänyt amis. Taitaa olla mammojen päiväunien kohde tämä Ahola :)

T: Spol I/97 KaiPr/EK

Vierailija
129/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivä kuluikin rattoisasti tetsaamassa ja kasarmin takana sulkeisissa, nyt on aikaa lukea viestejä, kun jonotetaan varustevarastolle.

Sellaista minulla olisi teille äideille, että älkää viitsikö kovin hanakasti soitella tänne ja valittaa mitättömistä asioista, viimeksi yksi huolestunut äiti-ihminen oli soittanut varuskunnan päällikölle ja valittanut miten hänen poikansa ei ole tottunut syömään niin lyhyessä ajassa aamupalaansa ja että asialle pitää tehdä jotain, ettei poika näänny nälkään.

No eversti sitten antoi määräyksen, että mentiin seuraava viikko aamiaiselle kello 4 aiemman klo kuuden sijaan :(

Vierailija
130/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivä kuluikin rattoisasti tetsaamassa ja kasarmin takana sulkeisissa, nyt on aikaa lukea viestejä, kun jonotetaan varustevarastolle. Sellaista minulla olisi teille äideille, että älkää viitsikö kovin hanakasti soitella tänne ja valittaa mitättömistä asioista, viimeksi yksi huolestunut äiti-ihminen oli soittanut varuskunnan päällikölle ja valittanut miten hänen poikansa ei ole tottunut syömään niin lyhyessä ajassa aamupalaansa ja että asialle pitää tehdä jotain, ettei poika näänny nälkään. No eversti sitten antoi määräyksen, että mentiin seuraava viikko aamiaiselle kello 4 aiemman klo kuuden sijaan :( tervehtien alokas Ahola, 2. JK KaiJP

Vierailija
131/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eversti sitten antoi määräyksen, että mentiin seuraava viikko aamiaiselle kello 4 aiemman klo kuuden sijaan :(

Vierailija
132/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojat meinaatte ylipäätään päästä kokeilemaan, miltä pillu - viivalla tai heltoilla - noin ylipäätään tuntuu, niin ottakaapa nyt sitten oppia sieltä poikakoulusta, kun sitä on kerran tarjolla:

- sängyn petaus

- viivasuorat pinkat

- siisti tupa

- kalsarit vaihtoon joka päivä

- astiat tiskiin jne.

- naisille avataan ovi, puhutellaan asiallisesti

Näillä opeilla pitäisi päästä itsekin havainnoimaa pillu(je)n ihmeellistä maailmaa!

Ja tosiaan, pätee myös poikiin, että enemmän on väliä sillä, miten pensseliään heiluttaa, kuin miltä se näyttää!

Toivottavasti se alikersantti ei teitä pahasti tänään juoksuttanut : ).

Vierailija
133/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojat meinaatte ylipäätään päästä kokeilemaan, miltä pillu - viivalla tai heltoilla - noin ylipäätään tuntuu ... Näillä opeilla pitäisi päästä itsekin havainnoimaa pillu(je)n ihmeellistä maailmaa!

Jo on äidin puhetta tosiaankin! Vinkki: Inttipojan suuhun se sanaa jotakuinkin sopii, mutta ei äidin... Vaikka kuinka tekis mieli heittää hyvää läppää nuorison kaa. :)

Vierailija
134/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojat meinaatte ylipäätään päästä kokeilemaan, miltä pillu - viivalla tai heltoilla - noin ylipäätään tuntuu ... Näillä opeilla pitäisi päästä itsekin havainnoimaa pillu(je)n ihmeellistä maailmaa!

Jo on äidin puhetta tosiaankin! Vinkki: Inttipojan suuhun se sanaa jotakuinkin sopii, mutta ei äidin... Vaikka kuinka tekis mieli heittää hyvää läppää nuorison kaa. :)

Vierailija
135/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ton Aholan äiti olekaan!

Väitinks? Puhuin vaan äitihenkilöstä...

Vierailija
136/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten suuhun sopii, toisten ei. Sama pätee alokkaisiin jne.

Vierailija
137/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys- synnytys- mieskäyvieraissa- voinko antaa vaaville sahanpuruja 6 kk iässä-soopaan...

:DDDD

Vierailija
138/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi Heikinhallin vieressä on varusvarast eikä varustevarasto. Tai no, alokkaalle se voi olla sekin.

nyt on aikaa lukea viestejä, kun jonotetaan varustevarastolle.

Vierailija
139/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onko naisella viiva vai heltat määräytyy pitkälti murrosiässä (analogia peniksen ja kivesten kasvuun), heltat eivät kasva enää myöhemmällä iällä sen paremmin kuin peniskään.

Sen sijaan naisen painolla on pienoinen vaikutus asiaan. Ulommat häpyhuulet sisältävät lähinnä rasvaa, eli mitä ylipainoisempi nainen sitä isommat ulommat häpyhuulet -> tällöin sisempien häpyhuulten peittyminen on todennäköisempää. Niinpä hyvin laihoilla naisilla heltat ovat yleisempiä. Toki on myös laihoja naisia, joilla on hyvin pienet sisemmät häpyhuulet ja tällöin voi laihallakin olla viiva.

Terv. terveystiedon opettaja Terttu

Vierailija
140/145 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskitykää esteettisyyteen ja harjoitelkaa antamaan kunnon suuseksiä nätille pimpille.

Yleisesti ottaen viivapillut ovat sopusuhtaisempia, vaikka helttamalleistakin löytyy ihan hyviä, joskin myös ne karmeimmat :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi