Moi, me täällä Kainuun Prikaatissa kiistellään, että kumpi on kireempi
viivapillu vai sellanen josta heltat roikkuu?
Kemppainen tuolta 1.JK:sta sanoi, että täältä taatusti saa vastauksen parhaiten, ennemmin kuin jostain Googlesta.
Joten miten on, kumpi?
tervehtien alokas Ahola, 2. JK KaiJP
Kommentit (145)
Sellaista pojat käski lähettää teillepäin terveisiä, että ihan kaikenikäisten ei sit kannata ajaa posliiniksi. Tai juuri noiden roikkuvien helttojen omistajien.
Tästä oltiin kutakuinkin yksimielisiä.
ikinä tuntenut halua ajaa värkkiäni posliiniksi. Kevyt siistimien riittää.
Hantta Schlizevski (tjsp.) mieleen, kuten alokas Kuosmanen niin osuvasti totesi
Sellaista pojat käski lähettää teillepäin terveisiä, että ihan kaikenikäisten ei sit kannata ajaa posliiniksi. Tai juuri noiden roikkuvien helttojen omistajien.
ikinä tuntenut halua ajaa värkkiäni posliiniksi. Kevyt siistimien riittää.
Tää on ihan hyvä, koska sellaisesta tulee vaan Hantta Schlizevski (tjsp.) mieleen, kuten alokas Kuosmanen niin osuvasti totesitervehtien alokas Ahola, 2. JK KaiJP
terävästä havainnoinnista ja osuvasta kielenkäytöstä alokas Kuosmaselle.
että tämä poikain harhaluulo johtuu siitä, että he ovat jo lähes imeväisikäisestä tottuneet katsomaan aikuisviihdenäyttelijättärien virtaviivaisempia ulkosynnyttimiä, joten rivinaisen hieman tursottavampi alapää saattaa vaikuttaa heistä pelottavalta römpsältä, joka nielee pieniä pippeleitä iltapalaksi.
ovat nähneet äideillään saunassa. Moni tosin sanoi, ettei sieltä pehkon seasta mitään erottanut.
tietooni,että pojat täällä palstalla pelleilevät. Eiköhän ole jo hiljentymisen aika tai pistän viestiä etiäpäin!
Alik. Junttila
meistä monet täällä ovat tarpeeksi vanhoja olemaan teidän äitiänne. Eli teidän kannattanee siirtyä toiselle palstalle.
N42
kantautui infoa siitä,että pojat ei nuku, vaan riehuvat täällä kaiken maailman mammapalstoilla kyselemässä hävyttömyyksiä. Mutta kyllähän tästä ilman rillejäkin näkee,ettei uni näytä maittavan. Pitäkääs pojat teksti asiallisena tai pistän viestiä eteenpäin.
Alik. Junttila
kantautui infoa siitä,että pojat ei nuku, vaan riehuvat täällä kaiken maailman mammapalstoilla kyselemässä hävyttömyyksiä. Mutta kyllähän tästä ilman rillejäkin näkee,ettei uni näytä maittavan. Pitäkääs pojat teksti asiallisena tai pistän viestiä eteenpäin.
Alik. Junttila
Tuskin tästä nyt kannattaa mitään meteliä nostaa ja pojille mitään hankaluuksia aiheuttaa?
Sattumalta eksyin tälle palstalle ja mitä vanhat silmäni lukivatkaan! Yksikin viesti vielä niin joudutte huomenna puhutteluun!
Terv. Kenraali Kohmelo
Kainuun prikaatista voin kuulla pyrskähdyksenne ja hihityksenne. Kyllä se siitä pojat ja tytöt!!
-äiki- =)
että ihan kaikenikäisten ei sit kannata ajaa posliiniksi. Tai juuri noiden roikkuvien helttojen omistajien.
täällä etelässä on vähän toinen meininki.
terveisin Hartza Vekaranjärveltä (KymJP)
Nyt on kyllä mun lyhyen av-uran paras ketju meneillään!!! :D
Jatkakaa please!
t. nainen 34 v. (heltat on)
enkä minä koskaan viinaa juo
Jos minä joskus juon
niin en ole Siilasvuo
Minä olen kenraali Siilasvuo
enkä minä lottia telttaan tuo.
Jos minä joskus tuon,
niin en ole Siilasvuo.
Minä olen Aslak Valkeapää
enkä minä selvää päivää nää.
Jos minä joskus nään,
niin en ole Valkeapää.
*hoilottaa*
kirjoissa, esim. Kama Sutra ja Henry Millerin tai jonkun toisen kirjassa. :D Tosin ainakin Millerin teoksessa oli ehkä lievää kuvitelmaa tai asenteellisuutta nähtävissä, sillä sattumalta aina se nuori nainen oli kireämpi kuin esim. 5 vuotta vanhempi. No jaa. Paras neuvo täällä on ollut kysyä muilta miehiltä ja myös sellaisilta joilla on oikeasti ollut joku intokin tutkia, eikä vain käväistä 2 sekunnin reissulla siellä.
enkä koskaan paina paljaalla
Jos minä joskus painankin
niin en ole Junttila
ja tutkitaan mistä nämä viestit oikein lähetettiin!
Pää ja perse punkkaan tai tulee joka iikalle 5 vrk pekkaa ja lomat palaa myös.
Viimeinen varoitus.
Siis ei sillä etteikö tämä minua huvittaisi, mutta pojille voipi tulla paskaa niskaan.
Terv. Lämäri -02
Kainuun prikaatissa kouluttajana olevalle velipojalleni tästä ketjusta! ;) Ehkä hän hankkii alokas Aholalle naisen.