Muistaako miehesi lastenne henkilötunnukset ulkoa?
Meillä on kolme lasta (4, 7 ja 9 vuotiaat) ja mies ei ikinä muista heidän henkilötunnuksiaan...
Kommentit (35)
ja en varmaan minäkään muistaisi, jos lapsi ei olisi sairastellut niin paljon, että sitä on joutunut toistelemaan ihan papukaijana. Jo kuukauden iässä lapsi oli ekan kerran sairaalassa osastojaksolla ja siellä sitä kysyttiin ihan joka käänteessä. Mm. labra tullessaan ottamaan näytettä tarkasti sen joka kerta. Ja nyt vuodessa sen jälkeen olen varmaan joutunut kertomaan sen jossakin vähintään sata kertaa.
Hänellä on muutenkin parempi muisti kuin minulla!
Minä muistan kahden ensimmäisen hikiseen, kahden nuorimmaisen en..
Itse muistan kyllä miehen ja lasten
t. 12 x äiti
Ei meillä mies muista lasten syntymäpäiviä (4),saatika sotuja, omaa puhelinnumeroaan eikä varmaan munkaan syntymäpäivää... Eikä oikeasti ole mikään pöljä mies. Ei vain muista.
Ei meillä mies muista lasten syntymäpäiviä (4),saatika sotuja, omaa puhelinnumeroaan eikä varmaan munkaan syntymäpäivää... Eikä oikeasti ole mikään pöljä mies. Ei vain muista.
Minulla on erittäin hyvä numeromuisti (ja mitä silläkin tekee?!), mutta en todellakaan pidä itseäni mitenkään muuten normaalia älykkäämpänä!
t. se 12 lapsen äiti
Eikä muuten muista myöskään syntymäpäiviä ulkoa, ei hääpäivää jne :-)
Vaan eipä tuo haitanne, hetun pystyy hyvin tarkistamaan kela-kortista. Ja muuta muistamista varten on kalenteri ;-)
sekä omani ja mieheni.
Muistan myös läheisimpien puhelinnumerot ulkoa sekä auton rekkarit. Nimimuisti onkin sitten huonompi...
Eikä varmaan lasten isäkään muista.
Mulla menee edelleen miehen ja exän sotut sekaisin, kun niissä on vain yhden merkin ero. Erosta on 15 vuotta.
itse muistan esikoisen (4 lasta) ja miehen - sen vain siksi, että on mun syntymävuosi, kaksi numeroa vain vaihtanut paikkaa. Ja omani tietty muistan.
vaikka syntymäpäivät kyllä muistamme.
Muistamme hatarasti toistemme syntymäpäivät (siis niin että sen periaatteessa muistaa olevan tulossa, mutta sitten pitää tarkistaa esim. facebookista että mikäs se ihan tarkka päivä olikaan) ja hääpäivän helposti.
Toistemme puhelinnumeroita emme muista.
Mun mies ei muista vaikka meillä vain yksi lapsi.
lapsia 3kpl. Vähänkö rasittavaa!!!!