^^^Pitkään tuhtaavien elokuu^^^
Kommentit (107)
Ultrassa käyty ja tällä kertaa palattu paremmalla mielellä kuin viimeksi! Nyt oli muniksia 16mm, 14mm, 13mm, 2x11mm, ja yksi 8mm (saatto siellä olla enemmänki sitten pieniä, mutta tuo 8mm oli viimeinen minkä lääkäri mittasi pienistä). Mikä parasta limis oli kasvanut!!! =) Se oli nyt 7mm!!!! JES! Eli sen puolesta mahdollisuudet onnistua tulivat takaisin :) Tänään illalla laitan vielä puregonia, huomen aamulla puregonia ja huomen illalla pregnyl. Maanantaina sitten inssiin!
Toivotaan etteivät munikset karkaa ennen sitä.. (sillon sunnuntaina olis mun "oikea" ovispäivä, toivottavasti pregnyl sais "hämättyä" sen siirtymään myöhäisempään). Mutta pääasia että kuitenkin saatiin tuo limis kasvamaan!
Nelli
vähän arvelinkin, että saattaisi onnistua maanantaille. Hyvän kokoisia rakkuloita sulla ja vielä monta, varmasti joku niistä on yhteistyöhaluinen maanantaina. Ja hienoa, että limakalvokin paksuntunut. Kyllä mulla nyt on vahva fiilis, että tällä kertaa onnistuu ja saat toukókuussa pikku käärön tai vaikka kaksi syliisi.
Mulla kanssa jännät paikkat kun ovis olis normaalisti viikonloppuna viikon päästä tai ehkä vasta maanantaina, mutta veikkaan, että tekevät inssin jo perjantaina. Elikkäs toivottavasti puregon ja pregnyl tekevät tehtävänsä. Tiistaina mulla on ultra ja sitten tiedetään enemmän. Mutta vähän jänskättää tuo ajoitus niin kuin sullakin Nelli.
Plussaa plussaa puhaltelen meille kaikille!
Tosi hyvä juttu Nelli!! :) Paljon tsemppiä maanantaille! :))
Kävin sitten torstaina siellä homeopaatilla. Sain Pulsatillaa endokipuihin, mutta sen ottaminen oli aloitettava heti torstaina. Homeopatti on myös naprapaatti ja katsoi samalla jumittunutta selkääni hartioita, ja hoitikin siis. Sain alaselkään jotain lämpöhoitoa. Ja hieroi varsinkin selän oikeaa puolta joka on ihan jumissa ja käänteli niskaa. Minulla on kuulemma lievä skolioosi ja huomasi, että häntäluu on oudossa asennossa kun murtui 3 vuotta sitten kun kaaduin. Sain vielä jumppaohjeita, eli reisien ja pakaroiden lihaksia pitää venytellä joka päivä. Näytti esimerkiksi ja veti jalan niin ylös kun sai kun olin vatsallani, että tuntui että kohta silmissä sumenee. Lihakset siis olivat tosi kireällä.
Oviksesta... Tässä kierrossa en ole ovista tikuilla löytänyt, tosin on ollut niin kiirekin ettei ole ehtinyt odottaa tarpeeksi pitkään että olisi näkynyt jotain kunnolla, siis en ole ehtinyt pidätellä n. klo 10 asti. Pitää varmaan vaan sitten luottaa tuntemuksiin. Luulen, että munis puhkesi eilen kun niin paljon jomotteli (kp 15). Mutta toisaalta en odota raskautumsita tässä kierrossa kun puuhailun ajoitus meni taas mönkään. :/ Sitten jos onnistuu ajoitus juuri oviksen aikaan, niin sitten ei ovis tapahdu... tms. Tai sitten puuhaillaan liikaa jo ennen ovista... puuh..! Epätoivoista.
Täytyy laittaa nyt kone kiinni kun jo vähän ukkonen jyrähteli.
Tsemppiä!! :) Hyvää viikonloppua!
Kp 16/n.27
Ihanaa että plussa tuli! :)
Tarrasukkia matkaan :)
Käyn joskus myös lukemassa täällä vanhojen kuumeilijoiden kirjotuksia ja oli pakko kirjoittaa kun tulin niin onnelliseksi Tinttiksen plussasta :)
manta1 rv21+0
Ovisplussa tulikin sitten eilen. Ei olisi pitänyt hätäillä sen suhteen. Muutamassa kierrossa on tullut kp 14, joten odotin taas sitä kierron päivää ja puuhailut tuli aloittettua liian aikaisin ovikseen nähden. No, eilen on kyllä ovisplussa hyödynnetty, mutta en tiedä oliko enää tarpeeksi pikkuveitikkoja matkassa tuossa puuhailussa. Onpahan ainakin yritetty.
Positiitiivisiakin kuulumisia on: mies aloitti karkkilakon ja mässilakon tällä viikolla. Siis ei karkkia, sipsejä, limua.. Jos jotenkin parantaisi siittiöiden laatua (siis minä ajattelen näin). Mutta huonona kuulumisena mies ei ole ottanut sinkkiä enää...:/ Puuh... Sanoi hälle asiasta, mutta ei kai aikuista miestä voi pakottaakaan ottamaan.
Jos tässä kierrossa tärppäisi laskettuaika olisi 7.5.´10. Ja minulle se olisi tärkeä päivämäärä, koska oma syntymäpäiväni on myös tuossa ihan lähellä tuota päivämäärää. Vauva olisikin paras "syntmäpäivälahja" ikinä. :) Mutta katsotaan nyt miten käy. Tosin en ole nää kovin toiveikas. Kolme vuotta yritystä pamahti täyteen.
Kp 17/n. 27
Huomenna aamulla olisi sitten taas tositoimien aika! Ensin miehen "hommat" ja sitten mun meno inssiin puoli 11 aikaan! Tai yhdessä me sinne miehen kanssa mennään
Ja tiedättekös mitä.. Oon ollu ihan pihalla laskuissa ja aatellu että mun ovis on normaalisti kp14 (eli että tänään olisi ollut luomuovis, niinkuin olen teillekkin väittänyt)...mutta ei se olekkaan kun vasta kp15, eli HUOMENNA! Ja pregnylkin on pistetty niin että on varmasti viimeistään huomenna (eli ei siis ainakaan yli kp15 voi mennä!)
Se on sekoittanut mun pään kun olen joskus tehny ovistestejä ja niihin saanut plussan kp14 ja sehän tarkoittaa että ovuloin siitä plussasta vasta 12-48h kuluessa, eli n. kp15! EIKÄ SILLON KP14... On vaan toi kp14 jääny päähän pyöriin ja olen jo useamman kuukauden kuvitellut ovuloivani kp14 :)
Tänään aamulla huomasin tuon ja voi että tulin iloiseksi! Meillä tosiaan voi olla nyt mahdollisuudet onnistua tästä viimeisestä inssistä! :D
Toivottavasti evelina sullakin menis aikataulut oviksen ja inssin suhteen parhainpäin! Pidän peukkuja! Tulehan kertoileen viimeistään itsestäsi silloin tiistaina että mitä ultrassa näkyi!
2poj@näidin miehelle tsemppiä namilakkoon :D Toivottavasti siitäkin olisi jotain apuja! Ja todella....vaikeahan se sun on aikuista miestä pakottaa syömään sitä sinkkiä jos ei mies ite halua niitä ottaa! (Toivon kovasti että miehesi muuttaisi mielensä niiden suhteen).. Ja hiljaiseksi vetää tuo kolme vuotta :( Tsemppiä jaksamiseen!
Nelli
*muoks* vielä... Mitäs tinttikselle kuuluu? Miten olet voinut?
Nelli: Tsemppiä inssiin! Aivan mahtava, että olitkin laskenut ovispäivän väärin ja tänään onkin se päivä! Pidetään peukkuja, että nyt kun on nappiajoitus, niin tulee nappituloskin!!:)
2pojanäiti: Jonkun tutkimuksen mukaan jokapäiväinen siemensyöksy parantaa simppojen laatua, eli turhaan huolehdit, että olisitte "liikaa" puuhaillu.. Pääasia, että saitte oviksen hyödynnettyä! Liian pitkä aika tuo 3 vuotta, mutta nyt kun teillä on ollut asia hoidossa monellakin tapaa, niin toivotaan sitä synttärilahjaa sulle!:)
Mikäs Evelinan tilanne? Huomennako sulla on ultra ja uutta tietoa?
Koska Ennulilla on ultra? Aika surkea tilanne, jos jossain juhlien vessassa joudut itseäsi pistelemään..:( Noh, toivotaan, että ultrassa ajankohta siirtyy ja saat kotoa hoitaa asian!
Käykö Tinttis vielä pinoa lukemassa? Olisi kiva kuulla sun alkuviikkojen tunnelmia!:)
Sitten sitä omaa napaa. Mulla jäi tässä kierrossa ne hirveät oviskivut tulematta ja mietin onko se hyvä vai huono asia.. Tosin mahatauti saattoi sekottaa kehoa, toisaalta olin taudin jälkeen niin väsynyt, etten välttämättä yöllä herännytkään vaikka olisi kuinka poltellut alavatsaa.. Noh, kauheita toiveita ei onnistumiselle ole, syystä juuri tuo yllämainittu..
Toivotaan ihan hirveästi monta plussaa pinoon, nyt kun on monta inssiäkin tähän kuhun!!!!
Sofi
ihan mahtavaa tuo "laskuvirheesi" Hyvä niin.
Hikoilin kuin pieni sika kun olen pistellyt puregonia mutta taisikin johtua ilmoista, hih. Tänään kun on ollut viileä päivä niin enpä ole hikoillutkaan.
Huomenna olisi tosiaan se ultra ja vasta iltapäivällä. En millään jaksaisi odottaa enää hetkeäkään. Olen niin hermona, että olen jännittänyt selkäni jumiin. olis paree nyt parantua ja vähän äkkiä ettei vaan satu mitään sellaista niksahdusta, etten pääsisi klinikalle, kääk.
tästä kuusta tulkoon meille kaikille kauan odotetut plussat eikös vaan!
Inssi meni ihan ok! Ei ultrattu, joten ei tietoa folleista, eikä limiksen paksuudesta. Ainut mikä hieman harmitti oli miehen "tulos".. Tällä kertaa matkaan lähti ainoastaan 20milj. kaveria. Viime inssissä lähti muistaakseni huimat 64milj.!!!! Tekiköhän sitten lauantai-illan puuhailut tuon tuloksen.. Aikaisemmilla kerroilla ollaan pidättäydytty kauemmin kuin puolitoistavrk. Tällä kertaa me haluttiin varmuuden vuoksi olla lauantai-iltana vällyjen välissä, koska olin silloin vielä siinä uskossa että sunnuntaina voisi olla se ovis!
Kipujen mukaan munasolut ovat lähteneet liikenteeseen tänään klo: 13.50 :D Inssi oli n.klo 11
Tästä se kahden viikon piina nyt lähtee etenemään! Piti käydä ostamassa tänään taas paneelilakkaa ja alan kuultolakkaamaan nuo meidän puolipaneelit! Pakko saada jotain tekemistä työpäivien jälkeiseksi ajaksi! Niin ja ostettiinhan me keittiöön uudet laminaatitkin tuossa muutama päivä sitten :)
Evelinalle tsempit huomiseen ultraan!
Sofi: Toivotaan että se ovis on kuitenkin ollut!
Nelli pp0
Nelli: hyvä, että ovis olikin vasta maanantaina ja inssi meni hyvin! Eiköhän tuo 20 miljoonaa ole ihan hyvä simppamäärä, vaikka viimekertaista alempi onkin. Lueskelin muuten tuolta meidän inssiklinikan sivuilta, että ennen inssiä olisi hyvä pidättäytyä 3-4 päivää. Joten niin sitten tehdään.
Kovasti Nelli tsemmpiä tähän kahden viikon piinaan! Toivottavasti onnistuu tällä kertaa!
Evelina: miltä sun ultrassa näytti?
2poj@näiti: Toivottavasti miehen karkkilakosta on apua! Ei varmasti haittaa ainakaan. Harmi ettei hän halua sinkkiä syödä, mutta eipä tosiaan voi pakottaakaan. Mäkin olen miehelle kiukutellut hänen satunnaisesta tupakoinnista. Hän tuhoaa siittiöitään tommosella ihan turhalla ja muhun sitten pumpataan kaikenmaailman hormoneja vauvan saamiseksi! Tuntui ymmärtävän kiukkuni ja lupasi vähentää turhaa polttelua.
Sofi: Harmi, jos mahatauti sekoitti ovista. Toivotaan kuitenkin, että raju tauti olisikin vähän "ravistellut" kroppaa, ja sillä olisikin positiivinen vaikutus raskautumiseen. Mulla on ultra perjantaina ja inssi sitten maanantaina, jos kaikki menee hyvin.
ON: huomenna otan viimeisen clomin. Mitään sivuoireita en ole niistä havainnut. Mullakin oli tosin kuumia aaltoja sunnuntaina, mutta taisivat kuitenkin johtua kuumasta päivästä eikä clomeista.
Piikit kävin hakemassa apteekista jälkikäteen (meinasivat unohtaa antaa ruiskun), eivätkä ne onneksi olleetkaan niin isoja kuin luulin! =)
- Ennuli -
kp 8
Heippulis!
Yhdet 16mm molemmilla puolilla ja vasurissa vielä yksi pienempi 12mm. Limakalvo 9 mm eli ihan hyvä tilanne. Pistän vielä huomenaamuna vikan puregonin ja sitten illalla myöhään tuplapregnylit. Ja perjantaina sitten vihdoin inssiin. Huh, jänskättää ehtiikö nuo rakkulat varmasti kasvaa tarpeeksi, mutta jos ne keskimäärin kasvaa 2mm vuorokaudessa niin isommat ovat sitten pe 22 eli pitäisi riittää ja jos tällä kertaa tuo pregnyl toimisi. joudun sen muuten tällä kertaa pistämään lihakseen pakaran yläpuolelle, kuulemma tehoaa sieltä paremmin kuin vatsaan pistettynä. Mitenkähän siitä suoriudun..
Tarkkailen nyt sitten pregnylin jälkeen niitä ovistuntemuksia ja ovislimaa. jos se tulee ajallaan eikä vasta neljän päivän kuluttua inssistä niin keskustellaan sitten niistä korvauksista. Mielenkiintoista nähdä olinko oikeassa tuon irtoamisen suhteen.
Kivaa päivää kaikille ja plussatuulia!
Taallahan on monella jannat paikat! Tsemppia insseihin ja piinailuihin inssin jalkeen! :)
Kiitos taas onnitteluista! Kiva Ray ja Manta kun viela muistitte! :)
ON: Pahoinvointi on alkanut. En ole siis oksentanut, mutta koko ajan on etova olo! Mies siihen sitten etta "musta on kylla hyva, et sulla on nyt tuota pahoinvointia, niin tietaa ainakin, etta siella jotain tapahtuu"! :D En oo ihan varma olenko samoilla linjoilla hanen kanssaan...
Tana aamuna just heratessa mietin, etta ihan kun olis joku "pahoinvointikatkaisija", joka nukkumaan mennessa napsahtaa kiinni ja kun silmat aukeaa, menee taas paalle!
Mutta jos taa tallaisena sailyy, niin enpa liikoja valita. Kummiskin ihan siedettavyyden rajoissa. :)
Syoda tekee mieli koko ajan! Siis suolaista (etenkin lihaa!), ei makeaa, mika on mulle ihan uutta! ;)
Aattelin kayda varhaisultrassa viikolla 7. Olis niin kiva varmistaa, etta onko siella elamaa! (Ja kuinka monta....)
Etta ma raportoin teille sitten ultran jalkeen!
Tinttis ja Rusina 5+6
Jee! Ei ainakaan ole vielä tarvinnut ottaa endokipujen takia särkylääkettä (endokivut olisivat normaalisti alkneet jo). No, tänään jouduin ottamaan Panadolia, mutta sekin oli lähinnä hartioiden kipeyden takia. Koko päivä on jomotellut ja alavatsa on ihan järkyn turvoksissa. Varmaan se endopesäke siellä turpoilee ja vatsa on ollut tänään sekaisin pariin otteeseen. Ehkä se homeopaattinen lääke on jonkin verran auttanut. Ja tässä kierrossa ovisplussakin oli vahvempi kuin aikoihin ja homeopaatti sanoikin, että jotain siellä tapahtuu. Varasin vielä yhden käynnin homeopaatille tämän kuun loppuun ja sitten saan kai vielä yhtä lääkettä ja sen jälkeen tämä homma alkaa olla selvä, eli jos oikein ymmärsin niin sitten ei tarvitse enää käydä. Kävin siis hänen vastaanotollaan tämän viikon maanantaina. Lisäksi hoiti vielä noita hartioita ja alaselkää ja niksautti vasemmalta puolelta lonkan kohdalta jotain (kuului oikein kunnon rusahdus). Hän sanoi, että lihakset hartioissa on syvältä asti jumissa, että siihen ei olisi mikään hieronta edes auttanut. Mutta kyllä tuli hoidon jälkeen rentoutunut olo kun lihakset eivät olleet enää niin jumissa.
Nelli: Tosi paljon tsemppiä!!! Peukutuksia että inssi onnistuu! bdbdbdbd! :)
Evelina: Tsemppiä sinullekin!! :)
Nyt pitää mennä laittamaan lapsi iltapesulle... Palaan asiaan. :)
Kp 20/n.27
kiitos Ennuli tsempeistä! Ja tsemppiä sulle viimeisiin lääkepäiviin (siis siihen pregnyliin)
evelinan ultrassahan vaikutti näyttävän hyvältä tilanne :) Toivottavasti tämä kerta sanois jo toden ja vihdoin pamahtaisi se plussa! Tsemppiä itse inssiin!
Kiva kuulla tinttiksen tunnelmia! Tulehan kertomaan sitten viimeistään itsestäsi kun olet varhaisultrassa käynyt! Mun puolesta mielellään saisit jo aikaisemminkin ilmoitella itsestäsi :)
2poj@näiti: Mahtava kuulla ettei ole vielä tarvinnut särkylääkkeitä endokipujen vuoksi!!! Siis oikeasti tosi hyvä uutinen.. JES!
ON: Piinapäivät edenneet tähän mennessä vauhdilla.. On ollut paljon tekemistä! Toivottavasti loputkin etenevät yhtä vauhdikkaasti!
Nelli pp3
Nelli: Hyvä että on ollut tekemistä, niin ei ehdi stressata. :)
Sinulta piti vielä kysyä, että mitä särkylääkettä sinä otat kipuhin nyt yrityksen aikoihin? Käytätäkö Panadolia vai pitääkö välillä ottaa Buranaa tms.?
Alavatsa edelleen turvoksissa... Farkut ihan kiristää vatsan kohdalta. Olen tosiaan pärjännyt pääasiassa Panadolilla, eilen illalla piti ottaa puolikas Miranax että pystyi nukkumaan. Eilen oli ehkä pahin kipupäivä, tänään taas ei kipuillut kun aamulla ja päivällä, nyt ei juuri yhtään. Erittyyköhän aamulla enemmän sitten jotain hormoonia kun yleensä kivut ovat pahimmat aamulla ja aamupäivällä? Kivut eivät ole siis kokonaan kadonneet. :/ Mutta kyllä ihan pärjää näiden kanssa (vaikkei tämä kivaa olekaan..).
Olen alkanut ottamaan vitamiineja: D-vitamiinia 25 mg, Bevi-tabsia (sisältää b-vitamiineja ja foolihappoa, imeytyy hitaasti), sinkkiä, e-vitamiinia. Kun en voi syödä kalaa (allerginen), niin homeopaatti sanoi että voi syödä vaikka avokadon päivässä, että saa niitä hyviä rasvoja. Niitä nyt olen yrittänyt syödä vaikka ovat aika tyyriitä. Ja Becelin vaihdoin Kultarypsi-margariiniin kun siinä on niitä Omegoita. Että eiköhän noiden pitäisi riittää. Tuli vielä mieleen, että tuo Pulsatilla voi auttaa kiinnittymiseen. Joten katsotaas nyt miten käy.
Aurinkoista viikonloppua! :)
Kp 22/n.27
Täällähän on ollut hiukan hiljaisempaa...
Mitäs muuten Kiharapäälle kuuluu?! Oletko vielä siellä taustalla? Nelli tahtoo väliaikatietoja!!! :D Ja mitenkä koiran kanssa? Oletteko kiertäneet kesän näyttelyitä? Miten on mennyt?
2poj@näiti: Ennen yrityksen aloittamista käytin buranaa.. Siitä on paras apu! Mutta sitten yrityksen aloittamisen jälkeen olen pyrkinyt käyttämään varmuuden vuoksi parasetamolivalmisteita! Tsemppiä sulle noiden kipujen kanssa! Ne on niin kamalia :(
Täällä elellään niitä piinapäiviä! Kohta alkaa se "pahempi" viikko.. Eli viimeisiä aletaan sitten viedä! Pelkään lopputulosta.. kävi miten vain niin pelkään sitä! Jos plussan saan, pelkään uutta keskenmenoa. Jos puolestaan saan negan, pelkään jatkohoitoja, sitten se on se IVF edessä!
Hyvää sunnuntaita kaikille!
Nelli pp6
Hei!
Tulin nopsasti kertomaan, mitä perjantaisessa ultrassa sanottiin.
Limakalvo oli sopivan paksu, 9 mm. Oikealla follikkeli 12 mm ja pari pienempää. Vasemmalla 15 mm ja kaksi litistynyttä (9x12mm). Lääkäri laskeskeli, että ovis olis tiistaina, joten en sitten joutunutkaan reissussa piikittämään, vaan vasta ensi yönä klo 01.00! Ja inssi sitten tiistaina. Eli näillä mennään. Pistosopetustakin sain ja sain kokeilla piikittää itseeni mahaan. Ei sattunut yhtään! Eli eiköhän se hyvin mene!
Sitten alkaa mullakin piinapäivät!
- Ennuli -
kp 13
aloin taas kerran taustailee kun ahisti koko yrittäminen, mutta taas kuvioissa ollaan. Semmoista haluaisin kysellä että mitä työpaikoilla ootte sanonu näistä hoidoista yms. kun esim inssi hoitoihinhan mennään suhteellisen nopealla varoitus ajalla. Sillä kyselen kun sain töitä mistä on vaikeampi olla pois, ja ei yhtään huvita sanoa pomolle näin työsuhteen alussa "että menen lapsettomuushoitoihin" kuullostaa hyvälle :)
Itsellä toinen ja viimeinen inssi takana ja huonoin tuloksin, eli menkat alkoi. Ne ei kolmatta teekkään kun puoliskolla on niin huonot simpat.Nyt aloin ottamaan koeputkihoidoista selvää, yksityiselle pääsis heti mutta maksaa 3000e!! ei oikein ole varaa..No jospa sitä huomenna sais tohtoria kiinni että sais sovittua ivf hoidoista..
Semmosta täällä..
Aika monella tais olla inssit tulossa tai menossa, Tsemppiä kaikille tasapuolisesti niihin hoitoihin. Toivottavasti alkais niitä plussia tulemaan kun niin moni oli inssiin menossa :)
Tosi harmi iiris, että teillä ei inssit onnistunu..:( Jaksuja, varmasti ollut teille raskasta! Aika tautinen hinta yksityisillä, kenellä tommonen raha nyt yhtäkkiä olis repii?!? Jospa te pääsisitte kuitenkin julkiselle nopeasti, jos kävis sellanen vahinko ettei olis jonoa..
Ennuli: Sullahan on ollut oikein hyvä ultra, loistouutisia, että kaikki näytti hyvältä.. Tsemppiä kovasti ens viikolle!!
Nelli, hyvä, että oot saanut pidettyä itses puuhakkaana! Mun mielestä viimeinen viikko on kamala jännittää, mutta kaks viimeistä päivää on aivan järkyttäviä, mieli (ja usko) heittelee sekunnin välein laidasta laitaan..
Oon muuten käyny säännöllisesti lukemassa sun blogia, kiitos siitä! Löytyy sun tekstistä omiakin ajtuksia, varmasti kaikille tästä kärsiville yhteisiä..
2pojanäiti: Sullahan on ollut tosi paljon apua tosta homeopaatista, jos noinkin vähällä oot kipujen kanssa selvinnyt! Nyt vaan peukkuja, että auttaa yhtä hyvin toiseenkin asiaan..:)
Mua kans kiinnostaa mitä kiharapäälle kuuluu!? Ja missäs Emma onm sun kuulumisia kans kaipailen?!
Tinttikselle vielä onnea, käyhän vielä kertomassa meille masu- ja ultrauutisia!:)
Itsellä mennään niitä kamalia kahta viimistä päivää ennen tätiä..:( Joskin olen ihemtellyt oireettomuutta, ei mitään normaaleja tätioireita.. Tissit ei kipuile oikeastaan ollenkaan, eikä turvota pätkääkään.. Epäilen, että se mahatauti sittenkin aiheutti ovuloimattoman kierron ja siksi nuo oireetkin puuttuvat.. Noh, olisin tehnyt aamulla testin, mutta eipä ollut ainuttakaan kaapissa..
Eiköhän me teidän inssien avulla vähän saada uutta toivoakin tähän pinoon!!:)
Sofi
Nelli: Kiitos tsempeistä. Hyvä että olet jo paremmalla mielellä.
En hoksannu kysyä piikkejä apteekista, kun hain sen Pregnylin, eikä se apteekin mies hoksannut mulle tarjota. Pitääpä käydä hakemassa. Monimutkaiselta vaikuttaa tuo Pregnylin laitto ja sekoitus, kun eilen lueskelin sitä tuoteselostetta ja tänään googlasin netistä sen sekoittamista ja pistämistä ja ampullien avaamista. Toivon mukaan ne opettaa mulle sitä pistämistä, en yhtään tiedä kuinka syvälle tuikkaan! No ehkä se siitä.
Ärsyttää vaan, kun oon työreissussa tosiaan silloin, ja jos mun pitää 36 tuntia ennen se pistää, niin silloin olen eräissä juhlissa, joten kiva johonkin vessaan mennä niiden piikkien kanssa värkkäämään... Ja toivon mukaan se aine pysyy hyvänä, vaikka ei ihan koko aikaa voi olla jääkaapissa... No, ultrassa sit selviää koska pistän sen, toivottavasti menisi niin, että ehdin kotiin sieltä reissusta ja mies saisi avittaa pistossa. Mutta epätodennäköiseltä vaikuttaa, että ehtisin kotiin.
Mäkin kyllä ajattelin, että voisimme pidätellä ennen inssiä 2-3 päivää, että simppojen määrä olisi mahdollisimman hyvä inssiä varten. Ja kun oon kerran reissussa, niin eipä kyllä muutenkaan pahemmin onnistuis!
Mitäs muille kuuluu?
- Ennuli -
kp 4