Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^Pitkään tuhtaavien elokuu^^^

Kommentit (107)

81/107 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin samanlainen hullu ja olen aloittanut testailun vaikka menossa vasta pp7. Klinikalla sanottiin, että pregnyl voi antaa virheellisen plussan jopa 10 päivän ajan, mutta yleensä viikon. No testasin heti huvikseni pp4 ja silloin tuli haalea plussa, mutta tänä aamuna ei mitään. Eli periaatteessa voisin jatkaa testailua jos pregnyl ei enää testiä vääristä. Nyt on toki aivan liian aikaista,mutta onhan mulla noita testeja. On vaan sellainen olo, ettei tämä nyt toiminut tuon oviksen myöhästymisen takia. Eikä lääkäri ole vaivautunut vieläkään kommentoimaan tuota ovislimaa ollenkaan. Siis pitääkö vaihtaa klinikkaa...

Mutta siis Nelli sullahan näyttää hyvältä. Pistitkö tuplamäärän vai sen normiannoksen? Ei kyllä pitäisi enää vaikuttaa testiin vaikka tietysti olemme kaikki yksilöllisiä immeisiä. Toivotaan et plussa siitä vahvistuu!

Vierailija
82/107 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli se 5000iu eli "normiannos"... Sullahan tais olla tuplat jos oikein muistan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/107 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oli tuplat ja siis pp7 eikä enää näy testissä eli kyllä sulla on hyvät saumat! Tsemppiä testailuun! Tai siis jos lasketaan pistämispäivästä alkaen niin sullahan on siitä jo melkein 12 päivää joten ei varmaan enää näy testissä elikkäs oikean oiketa plussaa se varmasti on! Jännää!

Vierailija
84/107 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: Voi olisipa se ihan oikea plussa, eikä Pregnylistä johtuva! Mulle klinikalla sanottiin, etten tekis testiä ennen "testipäivää", eli kun 2 vk mennyt juuri tuosta syystä, että Pregnyl saattaa antaa väärän tuloksen, jos liian aikaisin testaa.

Nuo raskaustestien viivanvahvuudethan saattaa vaihdella, ainakin Apteekin testin ohjeissa luki näin, että eri testeissä (vaikka sama merkki), voi olla eri vahvuinen väriltään se viiva. Joten kyllä se hyvinkin voi olla plussa, vaikkei juuri vahvempi viiva seuraavana päivänä olekaan. Toivotaan parasta!

Mulla ei testejä oo kotona, mutta mietin että voisi kuitenkin hakee kaupasta ja testata sillon "testipäivänä", haluisin nähdä jos siellä jotain yritystä on/oli, vaikka sitten menisikin kesken myöhemmin!

Evelina: Kiitos tiedosta koskien tota liman keltaisuutta. Lääkäri totesikin, että tökkäsi johonkin inssin aikana vahingossa (ja huomasinkin kyllä mahassakin vihlaisuna sen), joten sieltä sen verimäärä varmaan tuli ja kellastutti limaa.

Tinsku: Kylhän se varmaan hyvinkin voi olla ovis, jos kerran testikin näyttää plussaa? Minä kiertopäivinä syöt Terolutia?

- Ennuli -

pp2

Vierailija
85/107 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: minulla oli ainakin ekassa raskaudessa (siis ennen kun olin plussannut),loppukierrossa lämmöt koholla yli 37 astetta. Kyllä niiden pitäisi pysyä koholla. Minulla lämmöt laskee yleensä 36,8 (tai alemmas) yleensä samana päivänä kun menkat alkaa. Saiskohan tuosta mitään selvää.. ? Flunssa kun on tulossa, niin ei oikein nyt jaksa ajatella.

Nelli: Kovasti tsemppiä että olisi oikea plussa!!! :)

Kiitos paljon kaikille tsempeistänne! Ne ovat tärkeitä tällä taipaleella. Nyt tuli kyllä sellainen olo, että tekisi mieli antaa koko asian olla. :/ Täti ei ole vielä saapunut, mutta onhan vasta dpo 12 tai jotain (ovisplussa vasta kp 16), eiköhän ne sieltä taas tapansa mukaan tule. Kyllä niin taas paiskattiin maan pinnalle tässä asiassa, että pisti kyllä tarkasti miettimään mitä tässä seuraavaksi pitäisi ja jaksaisi tehdä. Mietin taukoakin siksi aikaa kun odotan lähetettä Kättärille verikokeisiin. Voisihan silloin sitten puuhailla milloin huvittaa eikä ns. kalenteri kädessä. Katsotaan nyt.

Ilmeisesti syysflunssaa pukkaa päälle kun jo muutaman päivän ajan ollut vähän kurkku kipeä ja tänään tuli sitten lämpöäkin. Nuorempi poika on myös kipeä ja mies on flunssassa.

Maanantaina on sitten taas homeopaatilla käynti.

Hyvää viikonloppua! :) Ihan selvästi alkaa olemaan jo syksyinen ilma. Ja jotenkin väsyttääkin enemmän (olenhan jo viikon kärsinyt menkkajomotuksista ja -kivuista, ne väsyttävät).

kp 29/n. 27 (-30?) dpo 12 (?)

Vierailija
86/107 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennuli, söin tähän kiertoon Terolutia päivinä 15-24. Tikuttelin ovista joka aamu kp 6:sta lähtien. Viime kierrossa menkat alkoi 6,5vrk viimeisen Teron jälkeen. Testaan tiistaina jos ei menkkoja kuulu. En ole hirveästi asiaa ajatellut vielä. Joka tapauksessa olen ovisplussasta iloisesti yllättynyt:-)

Tinsku

kp27/???

yritystä lähes päivälleen vuosi

Vierailija
87/107 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kaikilla kesä on mennyt?

Meillä on mennyt kesä töitä tehdessä ja koiran kanssa treenatessa. Agilitya ollaan käyty kisaamassa epävirallisissa kisoissa ja tokoa treenattu sekä oltiin rotuyhdistyksen alaosaston kesäleirillä.

Yritys on edelleen jätetty siihen, että tulee jos on tullakseen ja itse yritän aloittaa uudestaan terveellisemmät elämäntavat ja lisätä vielä enemmän liikuntaa.

Vierailija
88/107 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennuli: Mulle sanottiin että testata sitten kun menkat on VIIKON myöhässä (ettei tule turhia pettymyksiä) Ja paskan marjat!!!! Kyllä mä haluun tietää onko ollu edes mitään yritystä!

Toivottavasti 2poj@näidin väsymys olis merkki jostain ihan muusta kuin syksystä :) (aina pitää ja saa toivoa!! Toivo on monesti ainut asia mitä meillä on)

Voi Tinsku! Toivottvasti sun yritys jäis tähän vuoden rajapyykkiin!

KP: Kiva kun tulit kertoileen kuulumisia! Arvasin että kyllä sää siellä jossain taustalla vielä meidän hengessä oot mukana :) Kiva niin!!

ON:Suuntaan katseet kohti IVF:ää! Viiva ei vahvistu ja sillä selvä. Nyt on viiva jopa mielestäni haalistunut! Mutta siis jos kaikki olisi hyvin niin kyllä sen tähän pp12 mennessä olisi jo pitänyt sieltä edes hitusen vahvistua... Nyt tuon haamun juuri ja juuri enää edes näkee!

Surullinenhan tässä tietenkin on mieli ja itkettää, mutta onneksi osasin odottaa että näin voi käydä ja pitää jalat maan pinnalla! Ei tullut niin suurta pudotusta kuin olisi voinut tulla!

Tsemppiä ja hyvää viikonloppua kaikille!

-Nelli

Vierailija
89/107 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä hirmuisen paljon onnea Tinttulinalle vauvan alusta! Ja hyvinhän sulla näyttää menneen ensimmäiset viikot, toivottavasti menee jatkossakin raskaus hyvin!

Täällä on tapahtunut vaikka kuinka kaikenlaista sen jälkeen kun viimeksi kävin katsomassa, en nyt rupea kommentoimaan kaikille erikseen, mutta toivottavasti inssit tuottaa tulosta ja muutenkin kaikki menee hyvin kaikilla! :D

Itse oon siis nyt pitänyt hiljaiseloa, lähinnä sen takia että oon yrittänyt mahdollisimman vähän ajatella tätä vauvaprojektia. Kesän ajan kävin siis vyöhyketerapiassa, mutta lopetin sen sitten kun en oikein uskonut sen tehoon.

Nyt sitten on tullut vuosi yritystä täyteen meillekin ja käytiin viime torstaina yksityisellä lapsettomuushoitojen ensitutkimuskäynnillä. Sielläpä sitten paljastuikin kaikenlaista! Miehen siemenneste näyttäis olevan ihan kunnossa, eli siltä puolelta pitäisi olla kaikki ok. Mun sisätutkimuksessa sitten löytyi sekä hyvää että huonoa. Huonoa oli se, että multa löytyi endometrioosi ja melkein 6cm kokoinen endometriooma toisen munasarjan ympäriltä. Tuo vaatii siis leikkaushoidon ja se lääkäri laittoi mulle lähetteen terveyskeskuksen puolelle poistoon. Lisäksi sanoi että raskautuminen on melko epätodennäköistä ennen tuon pois leikkaamista, eli aika huono uutinen.

Mutta sitten se parempi uutinen (johon oon kyllä nyt enemmän keskittynyt kun en halua masistella endoani). Siinä ultratessa mun kohdun seinämässä näkyi sellainen pieni "juttu". Kohdun limakalvo oli siis hyvän paksuinen, jotain 9mm ja siinä näkyi joku sellainen pieni kohta jota se lääkäri katseli eri kuvakulmista ja mietti puoliääneen että voisiko se olla sikiöpussi! Lopuksi kyllä sanoi että ei se varmaan ole, mutta mä tietysti uskon että se on ja lääkäri vaan sanoi että ei oo jotta mun toiveet ei nousis liian korkealle. :D

Mutta niin, tuohon aikaan mulla oli siis ovulaatiosta noin 8 päivää, eli ois siellä hyvinkin voinut joku sikiöpussi olla ja on mulla kyllä mielestäni raskausoireitakin jo ollut. Rinnat on ollut hellinä jo keskiviikosta asti ja eilen ja tänään on ollut jotain alamahan nippailujakin.

Nyt siis toivon toivon toivon että oon raskaana, koska jos en nyt oo, niin sitten homma etenee sillä tavalla että pääsen joskus tässä syksyllä leikkaukseen ja sitten sen jälkeen pitää miettiä että jatketaanko yritystä vai mennäänkö IVF:ään. Lääkäri sanoi että kannattaisi heti ottaa IVF leikkauksen jälkeen, mutta totta kai hän yksityisellä niin sanoo että he saisivat asiakkaita. Mutta tätä pitää siis miettiä jos nyt ei tärpännyt.

Mutta elättelen siis toivoa ja ajattelin jo huomenna ensimmäisen testin tehdä kun en jaksa ensi keskiviikkoon millään odottaa testailua. Että tällaisia sekavia huonoja mutta toiveikkaita uutisia mulla tällä kertaa. Ja tavallaan kyllä helpotti tietää mistä tää meidän lapsettomuus johtuu, nyt jaksan toivoa että vaikka en nyt raskaana olisikaan niin viimeistään sitten leikkauksen jälkeen IVF:llä varmaankin joskus saadaan se lapsi!

Helja kp 23/26

Vierailija
90/107 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vahingossa tuplana

Vierailija
91/107 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan koko loma reissattu ulkomailla ja suomessa, ei ole nettiin ollut mahdollisuutta juurikaan. Nyt kovasti lukenut teidän viestejä viimeisen kuukauden ajalta. Ompas ollut paljon tapahtumia. Ja mikä ihaninta yksi plussa! ONNEA Tinttulina! Ihanaa, että tähänkin pinoon tulee plussia, antaa toivoa itsellekin!

Moni onkin päässyt inssiin ja jännät paikat käsillä. Toivotaan vielä Nelli, että se haamu vahvistuisi ja olisi ihan oikea plussa eikä pregnylin aiheuttama...

Mites Evelina, oletko jatkanut testiluja. Kovasti toivotaan plussaa!

Ennulilla vielä piinapäiviä jäljellä, tsemppiä!

2pojanäiti: Ihana kuulla, että olet saanut apua kipuihisi. Ei kyllä tosiaan mitään ihan halpoja käyntejä, mutta jos niistä on hyötyä niin sen arvoisia :) Kiva kuulla, että miehesi kanssa panostaa asiaan herkkulakolla. Meillä kanssa tässä loman aikana tuli 3v yritystä täyteen... Ei juhlan aihe! Ois kannattanut lukea loppuun... Eivät kivut siis olekaan ohi. Kurja kuulla, että luteraalivaihe aiheuttaa ongelmia. Tosi tympeitä tommoset lääkärissä käynnit joissa ei saa mitään apua eikä tukea tilanteeseen... Mites täti?

Iiris83: Mä en kanssa ole kertonut ollenkaan koko yrityksestä vaan sanonut meneväni lääkäriin tai sitten yrittänyt vaihtaa vuoroja. Aika hyvin 3vuorotyössä onkin onnistunut.

Helja: Ompas sulla jännät paikat! Voi olispa se sikiöpussi!

Pahoittelut Sofille tädistä!

Omaa napaa: Ei päästy inssiin vieläkään. Elokuu on kuulemma vielä "sulkua" eli ei ole kun yksi erikoislääkäri paikalla ja ei vaan ole aikoja! Ekan ja tokan inssin väliin siis 3kk odottamista! No nyt luomukierto taas meneillään, nyt kp 15. Viime kierto oli 27pv ja nyt tuntumusten mukaan ovis oli jo ke-to eli lyhyt kierto taas tulossa. Outoa... Näin toissa yönä unta, että tein positiivisen r-testin, en oo ikinä unia aiheesta nähnyt, ois nyt sit enneuni, niin varmaan...

Nyt tuli kiire yövuoroon...

Emma

92/107 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa lomilta Emma! Heljalla tosiaan jännät paikat.

Jep testasin tänään ja negaa näytti. Tästä suivaantuneena nakkasin kaikki ne miljoona testiä naapuriin kun tiedän, että hän tulee kotiin seuraavaksi vasta keskiviikkoiltana, eli en aio testailla enää. Klinikan mukaan testipäivä olisi 4.9 vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta 7. tai 8. päivä. Niin mulla on aina ollut, että inssin jälkeen ihan normi kierto 30-31 päivää vaikka väittävät että pregnyl lyhentää kierron 28 päivään noin. Eli tästäkin päätellen prgnyl ei ole vaikuttanut. Ahistaa kun eivät kuuntele!

Anyway, nyt siis vasta pp9 eli pakko yrittää keskittyä kaikkeen muuhun kun ei muutakaan voi. Seuraavana olisi sitten se IVF mutta jotenkin haluaisin vielä kokeilla yhden inssin oikeasti oikeaan aikaan eli mun ovikseen eikä mitään etukäteisjuttuja. Tulisi ainakin itselleni hyvä mieli, että on koitettu oikea ajoituskin. No katsotaan jos saan sen lääkärin jossain vaiheessa kiinni niin keskustellaan aiheesta.

Onko Nellin plussa vahvistunut?

Kivaa lauantai-iltaa!

Vierailija
93/107 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli : Kiitos :) Tosiaan toivo on ainut mikä meillä on. Mikä sinun tilanne on?

Emma: ei ole täti vielä tullut. Tänään on kait dpo 14. Odotellaan...

Ei ole siis täti vielä saapunut.. Nyt on jo kp 31, yleensä on ollut 26-28. Ehkä hormoonit on vaan jotenkin sekaisin...? Puuh... Alkaa ärsyttää kun menkkajomotuksia kuitenkin on. Täytyy ensi viikolla testata jos ei menkat ole alkaneet. Olen tullut niin pessimistiksi tässä kolmen vuoden yrityksen aikana etten usko plussaan ennen kun sen nään. Kovin itkuherkkä olen ainakin ollut; eilen meinasi ihan pienestäkin kyyneleet tulvahtaa. Lämmöt vähän laskivat. Flunssaa ei sitten tullutkaan: lämpöä vain ja oli vähän kurkku ja pää kipeä.

Sunnuntaita! :)

Kp 31/n.27-30 (?)

*muoks* Siis testasin toissapäivänä, mutta silloin ei ainakaan näkynyt mitään. Testasin K-marketin Pregentillä ja siinä " kuulsi viiva läpi" heikosti, mutta se ei kai ole mitään plussa vielä ( testausajan ulkopuolella).

94/107 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Elä huolestu vielä. Monet mun raskautuneet kaverit sanoivat heillä olleen menkkamaista jomotusta vatsassa eivätkä uskoneet millään olevansa raskaana. Eli toivoa on!

Mulla menossa pp10 ja viime yöstä lähtien aivan jumalatonta vääntöä vasemmassa munajohtimessa. oisko nyt pikkuisen siirtynyt keskemmälle tuo viiltely. Olisikohan siellä nyt rakkula liikkumassa kohti kohtua vai mitä tämä juilinta mahtaa olla? Ettei vaan jäisi jumiin, niin kovaa vääntää välillä. Toivottavasti on hedelmöittynyt solu eikä joku rakkulanriekale. hitsit kun tässä kohtaa ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa...ja kuulostella omia tuntemuksia, kääks!

Onko muilla ollut tässä kohtaa kiertoa vastaavia tuntemuksia? Nelli?

Vierailija
95/107 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu

- Ikä 29, mies 28

- tyttö -08

- Toista yritetään

- Yritystä n. 08/08 lähtien

- alkur. km 08/09, 05/10

Jos nyt sitten tulisin virallisesti tännekin puolelle esittäytymään.

Täällä odotetaan ensi viikkoa hieman jännittyneenä. Tuntemuksia ollut aika reilusti munasarjoissa ja eilen oli jo sellainen olo että nytkö jo menkat alkaa. Loppui kumminkin yön aikana. Ja turvotus on valtava. Olen aika hoikka ja tuollainen 2 kg neste turvotus näkyy jo aika kauas. Ja olo ei ole mikään kauhean hyvä.

En silti uskalla edes miettiä jos nyt alkaisi tärppäämään. Taitaa olla vain syys flunssaa.

Nyt niistämään :)

Vierailija
96/107 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1 alkoi.. Kierto venyi vaan vähän pidemmäksi.:(

Voi himputti sentään.. Hiljenen hetkeksi.

Tsemppiä kaikille muille! :)

Kp 1/27-31

Vierailija
97/107 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helja: Voi olisipa se sikiöpussi! Pidän peukut pystyssä!

Tinsku: Mulla oli kans Terolut kp 15-24 ja minusta ovis ei kaikissa kierroissa tullut ennen kuurin aloittamista (tikuista päätellen). Joten kyllä kai ovis on mullakin tullut kuurin aikana, ainakin alkuvaiheessa kuuria. En osaa sanoa miten sit vaikuttaa raskauteen/kiinnittymiseen...

Nelli: No voihan harmi, jos tämäkään inssi ei tuottanut tulosta. Pidän silti sullekin vielä peukkuja, eihän sitä koskaan tiedä...

Emma: Harmi, ettette päässeet inssiin vieläkään!

Evelina: Jänniä oireita sulla! Mullakin on aiemmissa kierroissa joskus n. viikko oviksen jälkeen tuntunut vihlontaa/nipistelyä alavatsalla/munasarjoissa. En tiedä sitten mitä on ollut, koska raskautta ei ainakaan ole näkynyt... Nytkin on jotain tuntemuksia alavatsalla (varsinkin oikealla) ollut, mutta yritän olla ajattelematta niitä! Toivottavasti sun oireet olisivat hyvä merkki!

Suttu: Toivottavasti olisi se odotetumpi vaihtoehto, eikä syysflunssa!

2poj@näiti: Pahoittelut tädistä...Tsemppiä uuteen kiertoon!

ON: ihan hyvin ovat piinapäivät sujuneet, ei oikeastaa yhtään enempää jännitä tai ajattele asiaa kuin aiemmissakaan kierroissa. Vielä reilu viikko menkkoihin/r-testiin.

- Ennuli -

pp 6

Vierailija
98/107 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttu lisätty listaan ja tervetuloa! Toivottavasti sulla on nopeampi ulospääsy tästä pinosta kuin joillain muilla! (Ihan siis vaan hyvällä tarkoitan tuon :) ) En muuten laita pahakseni vaikka kanssamme kauemminkin viipyisit, mutta kiva se olis jos kaikki täältä jo pääsis poies!!!! :D

(Huomaatteko... täällä tää Nelli yrittää taas edes jostain vetää jotain huumoria)

2poj@näiti: Voihan himputin himputin ilkeä ilkeä täti *isorutistus* Harmittaa ihan sikana sun puolesta :(

Ennulille ja evelinalle tsemppiä piinapäiviin ja tuloksen saamiseen!

Itsellä vuoto alkamassa! Eilen tehty varmistustesti tyylipuhdas negatiivinen niinkuin arvata saattoi! :(

Surut surtu (vaikka koko ajan lisääkin surua pukkaa) mutta siis ainakin tähän saakka on surtu pois mitä sisällä on :D Ja vastedeskin aion surra kaiken!

Tänään alkanut pieni tiputtelu.. Toivottavasti huomenna alkais kunnon vuoto niin ei kovin siirtyis kierto! Tänään olis oikeasti pitänyt tädin tulla! Yritin jo soitella polille sitä IVF keskusteluaikaa että saisi lähetteenkin sen jälkeen juoksemaan eteenpäin, mutta ei sieltä polilta vastattu! Elikkäs tässä sitä ollaan nyt tietämättömänä tulevaisuuden aikatauluista siltä osin!

Tsemppiä ja pyritään pysymään iloisella mielellä ja nauttimaan kaikesta siitä mitä meillä on hyvin!

Nelli

Vierailija
99/107 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu harmi että ei tuottanut inssi tulosta. No sitten vissiin vaan rankempiin hoitoihin?

Itsellä ei vielä mitään tietoa mistään. Eilen tein testin, mutta eihän siinä mitään näkynyt tietenkään, kun tein sen 3 päivää ennen kuin kuukautisten pitäisikään alkaa. Vähän jotain rusehtavaa vuotoa on tullut eilen ja tänään, eli menkkojahan tuo enteilisi, mutta toisaalta tuo vuoto on minusta ollut nyt erilaista kuin normaalisti. En tiedä, elättelen vaan turhia toivoja, eiköhän se täti sieltä tuu.

Mietin kuitenkin että ehkä huomenna tai ylihuomenna testaan uudestaan jos ei tätiä näy, jossakin se toivo kuitenkin elää niin vahvana että on pakko saada tietää.

Tällainen omanapainen viesti tällä kertaa. Tsemppiä teille muillekin!

Helja kp 25/26

Vierailija
100/107 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helja: Juu eihän se muukaan auta kun lähteä sinne rankempiin hoitoihin! :( Toivotaan että sun nega vaihtuisi vielä plussaksi! Teitkö herkällä testillä tuon?

ON: Tänään sain polilta hoitajan langanpäähän. Meille olisi sitten varattuna aika IVF-keskusteluun 1.10... Tuntuu ihan liian pitkältä ajalta :( Vaikka eihän tuo loppupeleissä niin kauaa ole, mutta kun juuri lusittiin kesätauko niin ei yhtään tahtois taukoa nyt mihinkään! Ja se että jos keskustelu on vasta lokakuussa niin se itse hoitoihin pääsy menee todennäköisesti varmaan joulukuulle! Ja minä niin toivoin olevani raskaana siihen mennessä! (joulukuussa olisi se keskenmenneen laskettuaika)

Pyysin hoitajaa jättämään lääkärille minulta pyynnön että lääkäri laittaisi sen lähetteen kuitenkin vetämään jo ennen keskustelua! Anelin oikein nätisti kun mulla puuttuu enää n.150e siitä lääkemaksukatosta tälle vuodelle niin olisi niiiiiin tärkeää senkin puolesta päästä IVF:ään tälle vuodelle! Hoitaja lupasi kertoa toiveeni lääkärille :)

Ainut siinäkin että lääkäri on lomalla ja tulee vasta 2-3vko:n päästä töihin eli ei sekään kauheasti nopeuta lähetettä vaikka lääkäri sen suostuisi eteenpäin laittamaan jo ennen keskustelua :(

Niin joo ja kunnon vuoto alkoi tänään... Eli kp1 taas mennään ja yk27! Kolmekymppinen lähestyy uhkaavasti!

Nelli