^^^Pitkään tuhtaavien elokuu^^^
Kommentit (107)
Kyllä on nyt jännät ajat!
Enpäs uskalla sanoa mitään tuohon testaamiseen :/
Ite olen aina niin hermoheikkona et mun on pakko testata ja vaikka nähdä se nega niin pystyn sitten antamaan periksi ja keskittymään johonkin muuhun kuin piinapäiviin! Niin kauan kun en ole testiä tehnyt niin mietin vain ja ainoastaan onko onnistanut!
Jos millään maltat, niin parempihan se tietenkin on olla testaamatta ja odottaa ainakin sinne ensi lauantaihin! Mutta jos haluut testata niin anna mennä vaan :D Jos se omaa mietiskelyä ja olemista helpottaa!
Tsemppiä Tinsku! Ja toivotaan toivotaan...
Hyvää yötä ------> Nyt nukkuun, aamulla aikanen herätys!
voi kun se olisi totta ja olisitkin raskaana. Anna mennä vaan jos siltä tuntuu. Itse aina hätäilen testien kanssa ja kyllähän sitä pettyy kun nega pärähtää tauluun, mutta voihan sieltä tulla se plussakin!
Muutama päivä pitäisi minun vielä malttaa. Tuntemusten mukaan ei onnannut tälläkään kertaa, plääh.
voi Nelli mua ihan kiukuttaa sun puolesta kun hoitoon pääsy viivästyy.
Tsemppiä ja jaksamista kaikille! Mulla tuli nyt vuosi täyteen yritystä ja ärsyttää kun ei mitään syytä ole löytynyt, miksi en raskaudu. Seuraavana sitten järeämpiin hoitoihin kai...
Pahoittelut Nelli! :( Voi että minua harmittaa sinun puolesta.:(
Tinsku: Sinulla onkin jännät ajat menossa. En ole varma milloin pitäisi testata, mutta itse olen luottanut tuohon 14 päivää ovulaatiosta.Jos maltat odottaa vielä muutaman päivän. :)
ON: Kävin homeopaatilla ja hänen mielestään edellinen homeopaattinen "lääkitys" auttoi, siis siinä suhteessa että kierto piteni ja myös luteaalivaihekin. Mutta kipuja ei kyllä poistanut. :( Sain sellaisen käsityksen, että tuon homeopaattisen lääkkeen kanssa ei olisi saanut ottaa särkylääkettä, sen takia luultavasti tuli se kamala kipukohtaus 6 päivää ovulaatiosta. Nyt sain jotain magnesiumpohjaista lääkettä, jota pitää ottaa 4 viikkoa. En ole vaan saanut sitä vielä kun tilasin sen Ympyrätalon apteekista (Hki). Tämänkään "lääkkeen" kanssa ei saa ottaa mitään särkylääkkeitä, ei vitamiineja eikä mitään muutakaan ylimääräistä (??). Mutta katsotaan nyt miten käy.
Vielä on jonkin verran kipeä olo ja kurkku kipeänä. :/
Hyvää syyskuun alkua! :)
Kp 3/27-31, yk ??? (3 vuotta yritystä)
Nelli: tein itseasiassa ovulaatiotestillä sen testauksen kun niitä on jäänyt pari ja en aio enää ovulaatiota testailla kun siitä tuli vain stressiä. Eli en tiedä kuinka herkästi ne näyttävät, mutta kyllähän se pitäisi ovistestilläkin näkyä raskauden sitten aikanaan. Niin ja eilen testasin uudestaan sillä viimeisellä ovistestillä eikä vieläkään näkynyt mitään. Yks oikea raskaustestikin olisi kaapissa, mutta testaan sillä vasta jos nyt oikeasti näyttää siltä että kuukautiset ei ala.
Harmi kyllä että sait vasta lokakuulle tuon keskustelun, toivotaan että se lääkäri nyt saa lähetettä ees vähän aikasemmin matkaan että pääsetet tosiaan tän vuoden puolella vielä niihin IVF:iin.
Tinsku: Onpa sulla jännät paikat. Itse yrittäisin sinnitellä vielä pari päivää (omista tämän kierron kokemuksista viisastuneena), mutta jos tuntuu siltä että et pysty muuta tekemään ilman sitä tietoa niin testaa ihmeessä. Eihän siinä testissä todennäköisesti vielä mitään näy, mutta voihan se olla että näkyykin! Koskaan ei tiedä. :)
ON: Ei kunnon vuotoa vieläkään, vaikka tänään piti alkaa. Vähän tiputtelee niinkuin on tiputtanut jo sunnuntaista asti, mutta kun niin monesta paikasta olen lukenut että voi hyvin tulla vähän tiputusta raskaudenkin aikana niin minä tyhmeliini en pysty olemaan ajattelematta että tää ois vaan semmoista.
Niin ja tuosta Tinskun liikuttumisesta tuli mieleen että itselläkin on monta kertaa nyt parin päivän aikana ruvennut itkettämään hölmöt asiat. Viimeksi tänä aamuna kun lehdessä oli kuva jossa oli pieni porsas naisen sylissä. Siis ihan sikalan hoitajan tms, ei mitään kovin ihmeellistä ja tippa herahti silmään. Outoa. Ja eilen illalla itketti kun tuli mieleen joku surullinen laulu. En mä nyt normaalisti näin herkkä oo, mutta kai tääkin voi johtua vain tulevista menkoista.
En tiiä, jos on menkat tullakseen niin tulis nyt sitte ni pääsis seuraavaan kiertoon ja pois tästä epätietoisuuden olotilasta. Tai tietysti mieluummin niin että ei tulis ja loppuis tuo tiputuskin ja sais vielä sen plussan testiin...
Sekavin fiiliksin,
Helja kp 27/26
Täällä alkaa vauvakuume nostamaan päätänsä taas..
Tänään kuulin, että meidän pappa on joutunut sairaalaan, en tiedä sen tarkemmin kuinka huonosti voi, kun juttelin mun äidin kanssa hetken puhelimessa, mutta ei vissiin kanssa kovin paljoa tiedä..
testattu tänä aamuna, plääh. Vaikka arvasinkin kyllä että negaahan sieltä tulee, mutta ottaa silti pattiin varsinkin kun ovistesti antaa haaleaa plussaa. No vielä on aikaa testata ja tuloksen muuttua vaikka en oikein jaksa uskoa siihen. Huomenna tulee inssistä kaksi viikkoa, mutta menkat alkais vasta ma tai tiistaina. Voihan kökko.
Ja jaksamista muillekin!
Tilanteeni on sanoisinko kutkuttava...
Sain ovisplussan 22.8 iltapäivällä. Viimeisen Terolutin otin 24.8. Viime kierrossa vuoto alkoi viimeisen Teron jälkeen 6.5vrk:n päästä. Nyt on jo 7.5vrk mennyt ilman merkkiäkään vuodosta. Menkkakipuja on ollut useamman päivän. Kivut säteilevät reisiin ja jopa polviin saakka, mikä ei mielestäni ole mulle tyypillistä. Lisäksi olin tänään liikuttua kyyneliin kun mies tuli kotiin ja tervehti koiraa:-)
Pyytäisin neuvoanne, milloin kannattaisi testata? Jos ovis on ollut viime viikonloppuna kannattisko odottaa esim ensi lauantaihin? Kiertopäivät ei mun tilanteessa oikein kerro mitään kun on mitä sattuu...
Nellille toivon tsemppiä ja jaksamisia!
Tinsku
kp31/???