Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla tehdä testi...

02.08.2010 |

Hei vaan kaikille, olen täällä uusi =)

toivomme mieheni kanssa kovasti yhteistä lasta. Olen ollut pari kuukautta ilman pillereitä, ja nyt kuukautiset ovat pari päivää myöhässä. Jomottelua ja vihlontaaa on ollut jo yli viikon, tänään on ollut kuvottava olo...

En kuitenkaan halua tulla alas pilvilinnoista, ja nähdä negatiivista tulosta. Tämä odottelukaan ei kyllä ole mitään kivaa. Sovimme että pari päivää vielä odotamme. Olen kaikessa malttamattomampi, ja tekisi mieli lähteä apteekkiin mutta... Kertokaa onko muilla ollut samanlaisia tunteita.Toivoo niin kovin että haluaa edes hetken elää siinä uskossa että vauva olisi jo matkalla luoksemme...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama tilanne! Kuukautiset on olleet epäsäännölliset ehkäisyn jättämisen jälkeen, mutta nyt kierron pituus on jo 45 päivää.ennen enintään 35 päivää.Välillä on tuntunut kuukautiskipujen kaltaista mahakipua, mutta ainakaan vielä ei oo menkat alkanu:) Testiä ei olla uskallettu tehdä kun on inhottava pettyä. päätettiin että huomenna se tehdään niin pääsee tästä epätietoisuudesta.Toivoo niin paljon mutta pelottaa jos tulos on negatiivinen.mutta sen näkee huomenna:) Joko te ootte päässeet jännityksestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla