Miksi otatte tatuointeja (varsinkin isoja)?
Tänä kesänä uimarannoilla on ollut tavattoman paljon todella tatuoituja ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin. Joillakin on sellaisia kuvia että oi voi...
Itse kun en välitä tatuoinneista, niin olisi kiva kuulla, miksi ihmiset niitä ottavat. Tatuointi on kuitenkin lopullinen (eikös niitä ole tosi vaikea saada pois edes laserhoidolla...?).
Kerran näin yhden nuoren tytön (max 25v, luultavasti just 20v), jolla oli koko kaula tatuoitu jollain nuottikuvilla. Molemmissa käsivivarsissa oli erittäin isot kuvat, taisi olla Nalle Puh ja toisessa My Little Pony. Rinnustassa oli jotain liekkejä. Miksi ihmeessä noin paljon kuvia jo noin nuorena? Onkohan ihan varma ettei kaduta, elämää eletty kuitenkin aika vähän aikaa...
Sitten on jotenkin kornia, kun on nuori isä, jolla pieni lapsi ja isällä tatuoitu koko selän kokoinen pääkallo/kuolema/kauhu-kuva. Mitenköhän se selittää sen lapselleen...? "Kato isistä se on hieno kuva...?"
Kertokaa, mikä on tän tatuointitrendin takana?
Kommentit (23)
Ei mun silti tarvikkaan!
Mut se lopullisuus on jotenkin niin häiritsevää. Ymmärrän paljon paremmin vaikka jotakin cosplayta tai burleskia.
yksi tatuointi jo on ja varasin syksylle uuden ajan. olkavarteen tulee isohko kuva jossa on liljoja ja jotain kuviota sinne taustalle. tatuoijan kanssa sitten suunnitellaan tarkemmin.
itse en pidä käsivarsistani joten pidän niistä tod.näk. ennemmän kun siinä on kaunis kuva.
muitakin tatuointi suunnitelmia on mutta jos tuo nyt ensin.
niin ja ikää mulla 30v.
halutaan koristella,tuoda itseään (luonnetta,mieltymyksiä...) sillä tavoin enemmän esille tai haluaa jonkun itselleen tärkeän asian muistoksi näin. tatuoinnista tulee osa itseä aika pian, ei niihin sitten enää kiinnitä samalla tavoin huomiota. ne on vaan osa itseä. siksipä niitä harvemmin kadutaankaan. kukin tavallaan.