Miksi jotkut miehet lähestyvät kiinnostavampaa
naista ja jos nainen ei lämpene, yrittävät tämän ystäviä? Onko yritys saada ensimmäinen nainen kiinnostumaan vai mikä?
Kommentit (12)
Mun exä kysy saisko mun kaverin numero.
Vierailija kirjoitti:
a) yrittää saada sen kiinnostavimman naisen haluamaan itseään/mustasukkaiseksi
b) ajattelee josko joku toinen, vähemmän kiinnostava antaisi sitten pilua
Parasta näissä on feikki pelurien ulkonäkö. Haluttaisiin pyörittää useampaa siiderivalasta ettei oma taso tulisi joka kerta kirjaimellisesti silmille tai tuleehan se näiden sidukka missien avittamana.
Kaikki eivät saa sitä ykköstä. Täytyy tyytyä vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät saa sitä ykköstä. Täytyy tyytyä vähempään.
Mihin jäi sosiaalinen pelisilmä?
Minä olen sanonut tuosta aina kaikkien kuullen ääneen. Että minä helvettinä sinä minua oikein pidät; äijällä ei riitä raamit kaveriin, ja kehtaa sen jälkeen vongata minua - ja samalla alentaa ja häpäistä. Ennemmin kuolen kuin kosken edes metrisellä seipäällä tuollaiseen irstaaseen ja heikkolahjaiseen sikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sanonut tuosta aina kaikkien kuullen ääneen. Että minä helvettinä sinä minua oikein pidät; äijällä ei riitä raamit kaveriin, ja kehtaa sen jälkeen vongata minua - ja samalla alentaa ja häpäistä. Ennemmin kuolen kuin kosken edes metrisellä seipäällä tuollaiseen irstaaseen ja heikkolahjaiseen sikaan.
Meillä on kanssa tapana häpäistä porukalla tuollaiset säälittävät reppanat.
Niille kelpaa kuka vaan. Ehkä alhainen itsetunto ja pakko vaan saada edes joku nainen itselleen.
Et välttis ole vähemmän kiinnostava kun kaverisi, kaverisi saattoi olla vaan lähempänä tai helpomman lähestyttävän näköinen (pienempi mahis saada pakit siis).
Vierailija kirjoitti:
Niille kelpaa kuka vaan. Ehkä alhainen itsetunto ja pakko vaan saada edes joku nainen itselleen.
Et välttis ole vähemmän kiinnostava kun kaverisi, kaverisi saattoi olla vaan lähempänä tai helpomman lähestyttävän näköinen (pienempi mahis saada pakit siis).
Miksi lähestyminen suoritetaan välittömästi ekojen pakkien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mun exä kysy saisko mun kaverin numero.
Yrittänyttä ei laiteta.
a) yrittää saada sen kiinnostavimman naisen haluamaan itseään/mustasukkaiseksi
b) ajattelee josko joku toinen, vähemmän kiinnostava antaisi sitten pilua