Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen päästätte kavereiden kanssa uimaan ilman aikuista?

Vierailija
30.07.2010 |

Meillä väännetään tästä joka päivä pojan kanssa. Poika menee kolmannelle, täyttää syksyllä yhdeksän, on kyllä hyvä uimari. Kaverit pääsevät uimaan ilman aikuisen valvontaa, asutaan melko lähellä rantaa. Minä en kuitenkaan päästä poikaa, jos en itse ehdi mukaan. Kokee tämän aivan kohtuuttomana ja epäreiluna.

En vaan kertakaikkiaan uskalla. En ole mitenkään erityisen varovainen äiti, mutta viisi alle kymmenen vuotiasta vilkasta poikaa keskenään valvomattomalla rannalta kuulostaa minusta niin hasardilta yhdistelmältä, etten mitenkään voi antaa lupaa.

Minkä ikäisenä te päästätte lapset keskenään uimaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan uimataidosta.

Tero

Vierailija
22/26 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalle ilman luotettavan aikuisen läsnäoloa! Poikamme osaa kyllä uida jo hyvin, mutta joukossa tyhmyys ja uho tiivistyy..Ties mitä perspommeja ja mahalaskuja tekisivät hyppytornista...!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin on 10-vuotias tyttö, hyvä uimari ja sukeltaja. Jonkun aikuisen vaan pitää olla mukana, ettei kuvittele taitojaan liian hyviksi. 10-vuotias on kuitenkin vielä ihan lapsi ja voi keksiä yllättäviä ideoita.

uimakoulussa ja todella osaavat hyvin uida, eivät pääse niin herkästi kuin ne koiraräpiköintiä uivat uimataidottomat pennut.

Olisiko mun pitänyt mennä hallille joka päivä valvomaan ekaluokkalaista joka harjoitteli perhosuintia? Oli kilpauimari jo kuusivuotiaana.

Vierailija
24/26 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasten reviiri senkun kutistuu ja kutistuu. Että kolmasluokkalainen ei saa mennä kavereiden kanssa uimahalliin. Hohhoijaa.

Vierailija
25/26 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista vanhemmista ei tällä palstalla käy.

Vierailija
26/26 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli jo uimamaisteripaperit hänellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi